RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Ocak 2015, 13:19
#1821
Selam ben aranıza yeni katıldım bilgili abilerime bir sorum olucak rks 150 ikinci el sahibiyim su an motorum 3000 km de bakımını düzenli yaptırıyorum servisten çıktığımda zincir gergin ve iyi oluyor fakat bir iki güne zincir tekrar bollaşıyor ve şasiye değiyor bu bana sorun yaratırmı bu modelde böylemi hep veya benim yapabileceğim birşey varmı ?
Reklamlar
-
26 Ocak 2015, 18:07
#1822
Bir yanlislik yok, dogru. 12.2 beygir.
-
29 Ocak 2015, 02:35
#1823
-
29 Ocak 2015, 09:20
#1824
ulasgncrock adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun güle güle kullan
bende de zincir sorunu vardı bende zinciri değiştirdim iyi bir zincir taktırdım suan sıkıntı yok bu arada 15 bin kmdeyim suan tek sıkıntım motorum yag damlatıyor
o da sanırım benden kaynaklı kazasız belasız
Kimse yokmuu heyyyy
) kış geldı forum öldü
ya da daha önce yag damlatma sorunuyla karsılastınızmı
Ben oyle bir sorun yok, park halinda mi yag dalmatiyor?
Yag tapasi gevsek veya yalama olmus olabilir mi?
Zamaninda arabamda boyle bir sorun olmustu, karter cikisi yalama olmus, ya dis aciyorlar veya karter degisiyor. Motosiklette nasil olur bilemem tabi. Ama tapalari (doldurme ve bosaltma) kontrol etmeni oneririm.
-
29 Ocak 2015, 20:01
#1825
altan 3 farklı yerden damlatıyor motor ısınınca maalesef buyuk bir ihtimal contadandır kendi ustam yag kecesinden kacırıyor dedi servise götürdüm conta değişecek dedi hala bu sekilde kullanıyorum arada yag ekliyorum :D sıkıntı olmuyyacagını söylediler fakat kime güvenecem bilemiyorum :D
-
31 Ocak 2015, 15:20
#1826
ulasgncrock adlı üyeden alıntı
altan 3 farklı yerden damlatıyor motor ısınınca maalesef buyuk bir ihtimal contadandır kendi ustam yag kecesinden kacırıyor dedi servise götürdüm conta değişecek dedi hala bu sekilde kullanıyorum arada yag ekliyorum :D sıkıntı olmuyyacagını söylediler fakat kime güvenecem bilemiyorum :D
Evet malesef guven meselesi cok ciddi bir sorun.
-
01 Şubat 2015, 00:39
#1827
arkadaslar merhaba ilk motor için uygunmudur kronik sorunları varmı artıları ve eksileri nelerdir cevaplarınız için şimdiden teşekkürler :D
-
01 Şubat 2015, 14:56
#1828
MONSTER37 adlı üyeden alıntı
arkadaslar merhaba ilk motor için uygunmudur kronik sorunları varmı artıları ve eksileri nelerdir cevaplarınız için şimdiden teşekkürler :D
Benim 2. Motorum ama ilkini yakalsik 2000 km surdum sadece, vitesli olarak ilk motorum. 1000 km yaptim gayet memnunum. Sadece bakima gittim ve lastik degistirdim. Kilom fazla olmasina ragmen gayet rahatim, sele az biraz yuksek olsa daha baska birsey istemezdim. Ben mutlu mesut yasiyorum kendisiyle.
-
06 Şubat 2015, 02:52
#1829
beyler 2015 diye geçen ekranı analog modeller 150 lik motor lar arasında çok iyi seçim olur bugünsözleşme yaptım yarın geliyor bir arkadasımdada var ve çok memnun (analog gösterge 2015 model diye geçiyor dijital olandan tamamen farklı gibi )
-
17 Şubat 2015, 17:22
#1830
hitit63 adlı üyeden alıntı
Selam ve sevgilerimle.
Merhaba, nasılsınız? Ben okuldaki işlere daldım diye pek ses edemedim, ya siz neden buraya yazmaz oldunuz?Gerçi ulaş da sorun yaşadıkça yazar oldu
Kar kış kıyamet derken bir şekilde 5400 km yi geride bıraktım. Son depo benzinde nedense ilk çalışırken gaz yemeyip öksürmeye başladı motor.Başta 3 bin devirde boğulup istop ediyor. Isınınca 3-4bin devirde boğulup istop eğilimi geçse de kırmızı da vb durup tekrar kalkerken benzer şeyi tekrarlayabiliyor. Benim aklıma karbüratörün tıkanmış yada kirlenmiş olabileceği geldi. Bir türlü gidip baktıramadım da. Karbüratör temizliği nasıl yapılacağını bilen kimse var mı?
-
17 Şubat 2015, 18:27
#1831
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Merhaba, nasılsınız? Ben okuldaki işlere daldım diye pek ses edemedim, ya siz neden buraya yazmaz oldunuz?Gerçi ulaş da sorun yaşadıkça yazar oldu
Kar kış kıyamet derken bir şekilde 5400 km yi geride bıraktım. Son depo benzinde nedense ilk çalışırken gaz yemeyip öksürmeye başladı motor.Başta 3 bin devirde boğulup istop ediyor. Isınınca 3-4bin devirde boğulup istop eğilimi geçse de kırmızı da vb durup tekrar kalkerken benzer şeyi tekrarlayabiliyor. Benim aklıma karbüratörün tıkanmış yada kirlenmiş olabileceği geldi. Bir türlü gidip baktıramadım da. Karbüratör temizliği nasıl yapılacağını bilen kimse var mı?
AHHAHAHAAHAH Hakan doğru söylüyorsun sorunlar geçti gitti motor yag damlatıyordu 40 tl halloldu servis 90 diyor :D 16 bine yaklastım kar kış çamur demeden kullanıyorum orjınal lastik ile ankara sogugunda.arada benim motorda ısıklarda tam gaz verirken stop ediyor ama bi sure sonra yapmıyor motorumdan çokk çokk memnunum fakat servis için aynı seyi söyleyemiyecegim :D Hakan ben hergün giriyorum foruma bakıp cıkıyorum
-
18 Şubat 2015, 11:59
#1832
Ulaş valla bende Çanakkale soğugunda mümkün olduğunca işe gidip gelirken kullanıyorum. Bi kar yağdığında lastiklere güvenmediğimden kullanamadım. Burdaki servisim eski servisime göre oldukça iyi. Ya soğuktan ya da dediğim gibi karbüratörden yapıyor. Bakalım servise girince nedeni belli olur. Hava filtresi ve arka balata değişimi yaptın mı yada kaç binde değiştirmeyi düşünüyorsun? Ankara soğuğunda sürerken yakıt ne durumda ? Kazasız belasız sürüşler
-
19 Şubat 2015, 02:26
#1833
Bu son zamanlarda kullanıcılardan sureklı karburator su topluyor motor trafıkteyken bı anda istop ediyor. Bi de contalar patlıyor yağ kaçırıyor gibi sorunlar gorup duymaya basladım dogruluk payı nedır acbaa arkadaslar
-
20 Şubat 2015, 21:54
#1834
motorun contasını patlatan adamın oturup bi sıfatına bakmak lazım insan mı değilmi diye. motor 150cc hava soğutmalı 12 beygir bi alet yapabilecekleri sınırlı fazlasını beklemek ahmaklık olur. ocontayı patlatan arkadaşlar altlarındaki makinayı ya 1000cc zannediyolar yada enduro yerine bu aleti kullanıyolar.muhtemelen o contapatlatan arkadaşlar facebok sayfasından takip ettiğin arkadaşlardır.o sayfada okadar cok motordan anlamayan vede boş konuşan 16 yaş altı insan varki durumun nekadar vahim olduğunu anlayabilirsin.benim motorum şuan 6550km de yağını suyunu eksik etmedim,işe gidip gelirken insan gibi kullanıyorum motoru yormadan,şeytan kulağına kurşun nazar değmesin hiç bi sorunum yok aldığım günkü gibi.bu arada servis tende cok memnunum bakımı bugün yapıldı,yağ yağ filtresi buji karbüratör sökülüp temizlendi zincir ayarı yapıldı yağlandı 75 lira para ödedim sıkıntım şimdilik yok
-
21 Şubat 2015, 12:09
#1835
rks 150 titanic kırmızı renk kazasız, 3800 km.deki motorumu satıyorum. 2014 temmuz çıkışlı. Vitesli ögrenmek için almıştım, 3000 TL son fiyat düşünen kaçırmasın. Yer : denizli
-
22 Şubat 2015, 14:18
#1836
kara_kule adlı üyeden alıntı
motorun contasını patlatan adamın oturup bi sıfatına bakmak lazım insan mı değilmi diye. motor 150cc hava soğutmalı 12 beygir bi alet yapabilecekleri sınırlı fazlasını beklemek ahmaklık olur. ocontayı patlatan arkadaşlar altlarındaki makinayı ya 1000cc zannediyolar yada enduro yerine bu aleti kullanıyolar.muhtemelen o contapatlatan arkadaşlar facebok sayfasından takip ettiğin arkadaşlardır.o sayfada okadar cok motordan anlamayan vede boş konuşan 16 yaş altı insan varki durumun nekadar vahim olduğunu anlayabilirsin.benim motorum şuan 6550km de yağını suyunu eksik etmedim,işe gidip gelirken insan gibi kullanıyorum motoru yormadan,şeytan kulağına kurşun nazar değmesin hiç bi sorunum yok aldığım günkü gibi.bu arada servis tende cok memnunum bakımı bugün yapıldı,yağ yağ filtresi buji karbüratör sökülüp temizlendi zincir ayarı yapıldı yağlandı 75 lira para ödedim sıkıntım şimdilik yok
Gelin bi sıfatıma bakın insan mıyım değilmiyim 19 yaşıdnayım facedende o coluk cocuk yada aapcilere bilgi veriyorum ankara da ikamet ediyorum beklerim conta patlatanlar akmak mı oluyor şimdi biarz terbiyeli olun derim daha motorunuz 6500 kmde benim motorum 16 binde 8 ay gibi bi sürede yapıldı conta patlatmak sadece zorlamakla olmuyor zaten zorlasan ne yapacak en fazla 120 ben conta patlatan adamım gelin sıfatıma bakın uzun yollarda yaptım gezdim durdum önyargınızdan öncelikle kurtulun sonucta çin malı motor neyse ney saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Ulaş valla bende Çanakkale soğugunda mümkün olduğunca işe gidip gelirken kullanıyorum. Bi kar yağdığında lastiklere güvenmediğimden kullanamadım. Burdaki servisim eski servisime göre oldukça iyi. Ya soğuktan ya da dediğim gibi karbüratörden yapıyor. Bakalım servise girince nedeni belli olur. Hava filtresi ve arka balata değişimi yaptın mı yada kaç binde değiştirmeyi düşünüyorsun? Ankara soğuğunda sürerken yakıt ne durumda ? Kazasız belasız sürüşler
lastige bende güvenmiyorum :D amaçabuk ısınıyor yol tutuşu yukseliyor şuan için sadece yag değişimi yapıyorum hava filtresini temizlemeyi düşünüyorum havalar ısınsın biraz arka balata değiştirmedim daha frenlerden memnunum :D saka maka hala iyi tutuyorlar yakıt olarak 10 tl benzin ile 70 80 90 km gördüm ve full artcılı yazın ne yakıyorsa kısında o hızımda 80 90 100 genelde motorumdan hala memnunum sıkılmadım daha bu hafta fuara gitmeye calısıcam motor bakacagım kazasız belasız sürüşler
-
22 Şubat 2015, 15:44
#1837
[QUOTE=ulasgncrock;3551166]Gelin bi sıfatıma bakın insan mıyım değilmiyim 19 yaşıdnayım facedende o coluk cocuk yada aapcilere bilgi veriyorum ankara da ikamet ediyorum beklerim conta patlatanlar akmak mı oluyor şimdi biarz terbiyeli olun derim daha motorunuz 6500 kmde benim motorum 16 binde 8 ay gibi bi sürede yapıldı conta patlatmak sadece zorlamakla olmuyor zaten zorlasan ne yapacak en fazla 120 ben conta patlatan adamım gelin sıfatıma bakın uzun yollarda yaptım gezdim durdum önyargınızdan öncelikle kurtulun sonucta çin malı motor neyse ney saygılar
sen neden kendi üstüne alındın arkadaş biz isim vermeden laf konuştuk sen zıpladın yaran varki gocunuyosun neyse problem bu değil motorum 16 bin kilometrede demişsin üstelikte 8 ay gibi kısabi zaman zarfında ulaşmışsın bu değere. bide kendin söylüyosun çin malıbi motor diye.sen çin malı motoru böyle zorlarsan illaki bi yerde tıkanır kalır normalbi motorun 2yılda yapabileceği kilometreyi sen 8 ayda yapmışsın, ayrıca motoru nası kullandığında belirsiz, uzun yol yaptım diyosun muhakkak sıkıştırmışsındır.bide şöyle bişeyvar sonuçta buda kula yapımı hepsi bir olacak diyebi kural yok.herkese kazasız sürüşler
-
22 Şubat 2015, 16:34
#1838
[QUOTE=kara_kule;3551217]
ulasgncrock adlı üyeden alıntı
Gelin bi sıfatıma bakın insan mıyım değilmiyim 19 yaşıdnayım facedende o coluk cocuk yada aapcilere bilgi veriyorum ankara da ikamet ediyorum beklerim conta patlatanlar akmak mı oluyor şimdi biarz terbiyeli olun derim daha motorunuz 6500 kmde benim motorum 16 binde 8 ay gibi bi sürede yapıldı conta patlatmak sadece zorlamakla olmuyor zaten zorlasan ne yapacak en fazla 120 ben conta patlatan adamım gelin sıfatıma bakın uzun yollarda yaptım gezdim durdum önyargınızdan öncelikle kurtulun sonucta çin malı motor neyse ney saygılar
sen neden kendi üstüne alındın arkadaş biz isim vermeden laf konuştuk sen zıpladın yaran varki gocunuyosun neyse problem bu değil motorum 16 bin kilometrede demişsin üstelikte 8 ay gibi kısabi zaman zarfında ulaşmışsın bu değere. bide kendin söylüyosun çin malıbi motor diye.sen çin malı motoru böyle zorlarsan illaki bi yerde tıkanır kalır normalbi motorun 2yılda yapabileceği kilometreyi sen 8 ayda yapmışsın, ayrıca motoru nası kullandığında belirsiz, uzun yol yaptım diyosun muhakkak sıkıştırmışsındır.bide şöyle bişeyvar sonuçta buda kula yapımı hepsi bir olacak diyebi kural yok.herkese kazasız sürüşler
Çoğul konuştugunuz için tepkim oldu her conta patladan illaki zorlamadan olacak diye bişey yok yani illaki bir kac kez sıkıstırdım 30 40 km tapa gaz gitmek zorunda kaldım gözümden arı soktugu için onun harcinde oyle zorlamalar olmadı bu arada sürüş egitimimde var ustanın bana dedigi çok trafikte kaldınmı sorusu maalesef 1 saat 1 bucuk saat kadar ankara trafinde motorla arabaya eşlik etmek zorunda kaldım büyük bir ihtimal sorun o yuzden yoksa 2 zorlamayla bu motor hemen conta patlatmaz o kadar yol yaptım paramın hakkını kurusu kurusunu verdiğine inanıyorum arada gaza basmakla conta patlatacagını sanmıyorum sag alttan contadan yag atıyordu
kazasız sürüşler saygılar
-
22 Şubat 2015, 17:21
#1839
genel olarak herkes motorundan memnun , illaki problemler cıkacak fakat bunların yüzde80i bana göre kullanıcı hatasından dolayı kaynaklanıyo.herkes bütçesi gereğince motosikler almaya çalışıyo bizde altımızdaki makinanın ne olduğunu bilerek kullanırsak daha uzun ömürlü olacağını düşünüyorum.imdilik benimde hiç bi sıkıntım yok ama olmıyacak anlamına gelmez.
-
23 Şubat 2015, 09:29
#1840
Haftasonu servise uğradım. Belirttiğim öksürme sorunu depoya su kaçmasındanmış. Otobüsle okula gittiğim günlerde bir kaç kez yoğun yağmur altında kalmıştı. Ordan kapak altına sızan su benzin alırken depoya dökülmüştü. Suyun deponun en altında kalacağını düşündüğümden önemsememiştim. Yoğun olduğundan servis hafta içi gelmemi söyledi. Bakalım başka sebebi var mı yok mu belli olur o zaman. Bende haziran sonundan bu yana 5500 km yaptım şehir içinde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler