Aküyü değiştirdim şimdilik calişiyor motor. Akşama doğru 1-2 saat aralıksız farlar açık vs dolaşıcam hem benim içinde güzel bir antrenman olur. Eğer gene biterse akü şarj dinamosunda sıkıntı var sanırım oda servislik olacağı anlamına geliyor.
Aküyü değiştirdim şimdilik calişiyor motor. Akşama doğru 1-2 saat aralıksız farlar açık vs dolaşıcam hem benim içinde güzel bir antrenman olur. Eğer gene biterse akü şarj dinamosunda sıkıntı var sanırım oda servislik olacağı anlamına geliyor.
arkadaşlar motorumu satıyorum 20.000 km geldi artık yetmiyor 250cc bir motor alıcam bu son bahar aylarında bakımları ölmez motor tarafından eksiksiz yapıldı yağ filitresi hava filitresi arka fren balatası değişti siyah 2013 model 10'ay trafiğe çıkışlı ev iş arası kulanıyorum işim uzak olduğu için günlük 100 km yol yaptım motoru bir defa yan yatırdım ön tarafta küçük bir kırık var arka tarafta artçı tutmalığı bir köşesi kırık ve egsoz korumalığında çizik ve sökülme var fiyat olarak 2750 tl düşünüyorum istanbul da ikemet ediyorum düşünen olursa özelden mesaj atabilirsiniz
Hayırlı olsun motorun. Ben motorumu yaklaşık 5bin de ikinci el olarak almıştım. Geçmiş sayfaları okuduysan benim de akü sorunu yasadigimi goreceksindir. Sorun yaşamanın sebebi motorun genelde yatmış olması nedeniyle akü performansının az olması bu yuzden farları uzun sure yakınca veya uzun ve hızlı sürmüşler sonrasında rolantide bir kaç dk calistirmadan stop etmenin olduğunu gördüm. Buna dikkat edince sıkıntı olmuyor bende. Kısa girerken akuyu yenildikten sonra daha da sıkıntı yaşamak herhalde. Motor her yanıyla güzel, gören bir kere daha bakıyor. Sende yaz biterken bu tadi kazasız belasiz Çıkart bence.
Bu arada haftasonu Gökçeada da 2 gecelik bi kamp yaptım. Fotoğrafları ve yasadiklarimizdan detaylı olarak açacağım konuda anlatmayı düşünüyorum. Doğayı seven arkadaşların mutlaka gitmesini tavsiye ederim. Tatli ve zorlu virajlarda mavi ve yeşilin tonlarıyla birlikte insan her şeyi unutuyor
Herkese selamlar. Konuyu uzun süredir takip ediyorum ve bende RKS 150 almaya karar verdim. Geçen hafta sipariş verdik. İnşallah yarın elimde olacak motosiklet.
Bildiğiniz üzere bizim motosikletimiz " Keeway " tarafından pazara sunuluyor. Küba motor ise isim hakkını kullanıp Türkiye dağıtıcılığını yapıyor. Ama kimisi macar diyor, kimisi kore, kimisi çin. Ben bu bilgi kirliliğini düzeltmek için bizzat üretici Keeway'in resmi sitesinden çevirdiğim yazıyı aktarıyorum. Şirket tanıtımı bölümünden .. ( Özet )
Keeway avrupa tescilli, üretim bandı Çin Qianjiang Group tarafından üstlenilen bir şirkettir. Bu üretim bandı dünya çapında olup, şemsiyesi altında bir çok ülkede üretim yapılmaktadır. ( Macaristan, Polonya, İspanya, Finlandiya, Fransa, ABD, Venezuela, Arjantin ve daha fazlası )
...
Keeway şirketi fiyatı, yüksek kalitesi ve göz alıcı tasarımları ile özellikle Avrupa'da olmak üzere Kuzey-Güney Amerika'da, Afrika'da ve Asya'da çok iyi başarılara imza atmıştır.
" Tüm dünyayı kaynak almak " bizim sloganımızdır.
...
Bütün ürünlerimiz yüksek tecrübe ve profesyonelliğe sahip Benelli şirketi mühendisleri tarafından tasarlanmaktadır.
( Benelli, dünyanın en eski motosiklet üreticisi olup bir İtalyan firmasıdır. )
Yazının devamında ne kadar halka hitap eden bir şirket olduklarından ve " Made in World " sloganını kullandıklarından bahsediliyor.
Ve çok önemli bir nokta daha var ki bütün Keeway ürünleri " TUV ISO9001 " onaylıymış.
Sonuç olarak, sakın japon sevdalısı adamlar arasında kendinizi küçük görmeyin. Bu motosikletin hiç bir japon ürününden aşağı kalır yanı yok.
Bu adamların tek farkı fiyat-performans üzerindeki başarısı.
Kaynak :
http://www.keewaymotor.com/_d274547904.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_(motorcycles)
Bizim memlekette daha yeni yeni yükseliyorlar. Benim gibi Japon zulmünden usanmış adamlar sayesinde daha çok kazanacaklar inşallah. Çünkü bu memlekette hep 4S kuralı işliyor. Evet Yüksek fiyatı olan ürünler daha kalitelidir, ama sırf öpülmeye alışan insanlar yüzünden popüler marka olamayan bir ürünün hakkını yememek gerek.
Ek olarak söylemeliyim ki Keeway ve Benelli gerçekten Avrupa'da en çok tercih edilen markalardan.
Ben sırf bizim ülke üzerinde uyguladıkları fiyat politikasına sinirlendiğim için bundan sonraki motosikletimi de japon almayacağım. Ya SYM 250 olacak, yada RKS den devam.
Hayırlı olsun kazasız belasız binin inşallah. Valla bizlerde motorumuzdan memnunuz sınırları dahilinde gayet yeterli bir motor.
Herkese selamlar arkadaslar moturum 5300 kmde 2 ayda yaptım zincirden cok ses geliyor motor sanki terleme yaptı hafif yag gördümm ha birde bi hortum parcalanmıss ) hafif yagg geliyor işten dolayısıyla servisede gidemedım ama suna için sıkıntısız gidiyor )) saygılar
Hitit abiden bilgileri bekliyorum birde bulusma yapsak artık diyorumm ankara cok fazla rks görmeye basladım
Bugün forumdan @buROCK306 kullanıcı adlı arkadaşla tanışıp biraz sohbet ettik. Kendisi de sohbeti gibi hoş ve iyi. Tanıştığıma memnun oldum ve Allah hepimizin tekerini düz bastısın, kaza beladan korusun. Kendisinden ayrıldıktan sonra kırmızı bir titanic 150 yanımdan ok gibi geçti, yetişip muhabbet etmek için peşinden bastım ama önü bana göre daha açık olduğundan kayboldu gitti. Git gide çanakkalede kullanıcısı çoğalsa da tanışma ve kaynaşma henüz pek olmuş değil.
Sayın hitit63;
bu tarafa gelme şansınız olursa eşlik edip gezdirebilirim. İmkanlar dahilinde insanlar gezmeli ve yeni yerler keşfederek ruhunu rutin hayatın yorgunluğundan kurtarmalı.
Ulaş zincirden ses gelmesinin bildiğim kadarıyla iki sebebi var:
Zincir bollaşmış olabilir. Gerginliğini ayarlaman gerekir.
zincirin yağsız olabilir.
hortumların deformasyon sebeplerinden biri motoru yıkama sırasında bu bölümlere tabanca ile tazyikli su tutman olabilir. Yıkama yaptırken bu bölümlere tazyikli değil normal hortumla su tut.
Ankara buluşmasını bu Cumartesi ya da pazar yapabiliriz. Parkur Ankara-Ayaş-Kavun ve karpuz molası. Güdül-Yeniöz, çınaraltı kahvesinde çay molası-sorgun yaylası ve göleti Sucuk Ekmek molası,sohbet. Karpuz, kavun,Sucuk ve köfte ekmekler ve içecekler benden pişirmek ve servis yapmak ekip bulursak senden ve gençlerden. Moladan sonra çeltikçi-kızılcahamam üzerinden ver elini Ankara.Daha ne olsun..... Yalnız Pazar günü Ankara ve civarı yağmur olasılığı var. Karar verilirse buluşma noktasını ayarlarız.Ya da başka rota bulabiliriz.
Arkadaşlar selam. Yıllardır forumu, uzunca bir süredir de bu başlığı takip ediyorum, sonunda üye olup aktif olarak forumda bulunma vakti geldi
Haftaya ehliyetimi almış olacağım ve motor maceram başlayacak. 4 senelik hayalimi gerçekleştiriyorum sonunda ilk tecrübem, ilk motorum olacak. Amacım pratiklik ve ekonomi, hızla işim olmaz. Ve o özgürlük duygusu
Uzun araştırmalardan sonra RKS Titanic 150 modelini çok beğendim. Forumu bol bol okudum, ama motor almadan önceki son dönemeçte tekrardan bilgi almak istiyorum;
- Parça kalitesi ve dayanıklık hangi seviyede? Bir YBR'a 2000 TL fazla vermeye değer mi?
- Yakıtın iyi, tekerleklerin de yeterli olduğunu biliyorum. Parça durumu nasıl, cep yakar mı? Çünkü illaki düşeceğim, hırpalanacak.
- Titreşimin ne ve nasıl olduğunu bilmiyorum, ama motor üzerinde geçireceğim max süre 1 saat (aralıksız). İl dışı gezi vs yapmayacağım, en azından yakın zamanda. Herhalde rahatsız etmez RKS'deki titreşim. Sıfır değilmiş, ama canından da bezdirmiyor sanırım.
- Motoru en az 2 sene kullanmayı planlıyorum, 5-6 içinde değiştirebilecek durumda değilim. Beni birkaç sene sorunsuz götürür mü?
- Aklımdaki bir model de mondial 125 drift. Ama mondial, gönlüm pek yanaşmıyor. Ne dersiniz?
- Son olarak, ikinci el aldığım motora tekrardan sigorta yaptırmam gerekecek mi?
Bundan sonra bol bol iletişimde olacağız, yeni bir RKS kullanıcısı olarak aranıza katılacağım inşallah. Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim
Aramıza hoş gedin.
Parça kalitesi: şu zamana kadar kullandım. Bir sıkıntı yaşamadım.
Titreşim:şehir dışına uzun mesafeli geziler yapmayacaksan hiç sorun yasamayacaksın
Yakıt ekonomisi: bir litre ile yaklasik 32-33 kilometre yol katedersin 80-90 hiz araliginda.
Rks dogru bir tercih.
Evet alim-satimdan sonra sanirim 15gun icerisinde trafik sigortasi yaptirman gerekir.
Mutlaka motor koruma demiri taktir.
Daha once vitesli motor kullanmadiysaniz mutlaka 1 -2 saatlik egitim alin.
Yeni kullaniciysaniz ehliyete var diye hemen trafige cikmayin.bir sure bos alanlarda durus kalkis ve frenleme talimi yapin,
Kazasiz surusler dilerim.
Arkadaşımın dediklerine katılıyorum.
Abi yarın motoru servise götürücem motorda bi gariplik var anlamadım 3000 de bakım yapıldı 5200 km yag yok nerdeyse motorda abi hafta sonuda calısıyorum )) yarın bi servise kotureyım bakalım ne kadar kazıklamaya calısıcaklar :D :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
işaretli hortum yırtıldı arkadslar ne hortumudur oo
Bugün spontane bi olay yaşandı. sevdiğimiz bir abimiz ve eşi benim motora bakıyorlardı. üzerine biniyor, inceliyorlardı. eşi için motor arıyorlarmış. motorun benim olduğunu öğrenince onlar talip oldular bende razı oldum ve motoru sattım yalnız hiç bi hazırlığım olmadığı için şu an hangi motoru alcam ne yapcam karar veremedim
:Suzuki İnazuma...Suzuki İnazuma.....Suzuki İnazuma bu üç motordan birini tercih edebilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
Gargi amca, bu arada bir yere kaybolma teknik desteğe ihtiyaç duyduğumuzda imdadımıza yetiş lütfen...
burlardayım yine sıkıntı yok dostlar. valla gönül büyütmek ister ama ekonami elverirmi bilmiyorum. düşünmekteyim şuanda.
Hakan'ın yazdığı gibi bajaj pulsar 200 ü de düşünmekte fayda var. ama 150 nin üstüne çıkmalısın.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)