RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Temmuz 2014, 15:11
#1201
Hafta sonu motoru kullanmayınca bugün yine marş sorunu yaşadım. Akünün zayıflığından şüphe ettiğim için servise şarj etmeleri için bıraktım. İş çıkışında motoru teslim alacağım. Bu arada akü fiyatlarını araştırayım dedim. Kimi servis 50 lira derken kimi 80 diyor ve 6 ay garanti veriyor, bu farklılık ne iştir anlamadım. En ucuz neresi derse ordan değiştiririm. Servis içinde kimi 110 dedi kimi 70 lira ( yağ ve yağ filtresi değişimi, rutin sağına soluna bakma vb, gerçi gelecek servis için önümde 2000 km var). İstanbul'da aldığınız fiyatlar çok iyi valla =)
Reklamlar
-
07 Temmuz 2014, 15:22
#1202
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Hafta sonu motoru kullanmayınca bugün yine marş sorunu yaşadım. Akünün zayıflığından şüphe ettiğim için servise şarj etmeleri için bıraktım. İş çıkışında motoru teslim alacağım. Bu arada akü fiyatlarını araştırayım dedim. Kimi servis 50 lira derken kimi 80 diyor ve 6 ay garanti veriyor, bu farklılık ne iştir anlamadım. En ucuz neresi derse ordan değiştiririm. Servis içinde kimi 110 dedi kimi 70 lira ( yağ ve yağ filtresi değişimi, rutin sağına soluna bakma vb, gerçi gelecek servis için önümde 2000 km var). İstanbul'da aldığınız fiyatlar çok iyi valla =)
hakan karar senın kararın ama bı tavsıye ıstersen yag bakımı ıcın bence km bekleme cok bısı tutumuo zaten ben 1500 2000 km yaptıgımda yagımı degıstırırım ve mumkun oldugu kadar kalıtelı bı yag kullanmaya bak malum makınalar hava sogutmalı..
-
07 Temmuz 2014, 16:02
#1203
-
07 Temmuz 2014, 16:11
#1204
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
İlginiz için teşekkür ederim.
Yağımı henüz 100 km önce castrol 10/40 yağ ile yetkili serviste değiştirdim fakat benden istedikleri ücret biraz fazla geldiğinden servis ve fiyat araştırıp duruyorum. Akü ve servis olayı için farklı ilçelerdeki servisler arasında bu denli fiyat oynuyor olması canımı sıktı sadece. Bende gelecek bakıma dek kendime uygun, işini hakkıyla yaparken fiyatı abartmayan servisi bulmaya çalışıyorum
nekadar fazla olabılırkı ben motul kullanıorum zaten 1 litre 200 gram oluo oda 27 - 28 lira falan
-
07 Temmuz 2014, 20:35
#1205
Değerli peace10,
RKS de diğer saydığınız motorlardan daha fazla keyif veren unsurları karşılaştırmalarını yaparak açıklayabilirsen çok sevinirim. Yoksa Sadece bu keyfin duygusal olduğunu düşünebilirim.
-
07 Temmuz 2014, 21:21
#1206
Akşam üstü şarj olmuş aküme ve motoruma kavuşurken servise 5 lira verdim. Akü değişimi de garantiye giriyor mu ? Bilgisi olan var mı ?
-
08 Temmuz 2014, 16:06
#1207
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Akşam üstü şarj olmuş aküme ve motoruma kavuşurken servise 5 lira verdim.
Akü değişimi de garantiye giriyor mu ? Bilgisi olan var mı ?
Gecmis olsun hakan, bi an once cozersin aku isibi umarim. Kisin motoru bol bol vurdurucaz anlasilan
Bende dun kendim ilk kez bakim yaptim motoruma. Zincir temizligi ve yaglama, yag degisimi, motorun temizligi, hava filtresi kontrolu. Iscilik ucretide almadim kendimden
-
08 Temmuz 2014, 16:17
#1208
buROCK306 adlı üyeden alıntı
Gecmis olsun hakan, bi an once cozersin aku isibi umarim. Kisin motoru bol bol vurdurucaz anlasilan
Garantiyle alakalı bir durum için ilk bakımın yapıldığı servise babam durumu sormuş, motoru vurdurmasın aküyü şarj ettirdikten sonra hala sorun yaşanıyorsa akü değiştirilmeli demiş. Benzer durum yaşanırsa aklınızda olsun. Ben motoru 2. el olarak hesaplı aldığımdan bu tarz şeylere çok takılmıyorum çünkü motor kışın yattı mı , nasıl bakıldı vb bilmiyorum. Alalı beri bana sadece bu marş sorunu çıktı , birde bendeki bakımı adam akıllı serviste olsun istediğimden gittiğim servisin pahalı olması can sıktı. Onun dışında maşallah saat gibi
-
08 Temmuz 2014, 20:32
#1209
servislerin genel anlamda çalışma şekli ''kör tuttuğunu iyi eder'' felsefesine dayalı olduğu için pahalılık konusu türkiyenin her yerinde sorun ancak işini düzgün yapan servislerde var ve hakkı neyse onu alıyolar. ancak 1 elin 5 parmağını geçmez diye düşünüyorum
-
08 Temmuz 2014, 20:51
#1210
Arkadaşlar,
motor sabahları veya gün içerisinde uzun süre bekleyip boştayken çalıştırıp 1. vitese aldığımda stop ediyor. Motor üzerindeyken hemen tekrar çalıştırdığımda sorun olmuyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Varsa ne şekilde çözüyorsunuz?
-
08 Temmuz 2014, 21:07
#1211
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
motor sabahları veya gün içerisinde uzun süre bekleyip boştayken çalıştırıp 1. vitese aldığımda stop ediyor. Motor üzerindeyken hemen tekrar çalıştırdığımda sorun olmuyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Varsa ne şekilde çözüyorsunuz?
çözümü basit motoru çalıştırmadan 1.vitese alıp 1-2 metre ileri geri yaptığında sorun kalmaz ben hep öyle yapıyorum buzamana kadar dediğin gibi bi sıkıntı yaşamadım
-
09 Temmuz 2014, 14:15
#1212
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
motor sabahları veya gün içerisinde uzun süre bekleyip boştayken çalıştırıp 1. vitese aldığımda stop ediyor. Motor üzerindeyken hemen tekrar çalıştırdığımda sorun olmuyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Varsa ne şekilde çözüyorsunuz?
Eldivenle kaskı takmadan vites boşta çalıştırıyorum. Onları giydikten sonra yerinden çıkarmak için geri gidip tekrar ileri gidiyorum, yaklaşık 1 metre kadar. Sonra vites 1'e atınca o zıplayıp stop etme olayı olmuyor. Motor beklediği için üzerindeki yağ akmış oluyor o yüzden de vites 1'e geçerken stop ediyormuş, sonra tekrar çalıştırınca yağmala gerçekleştiği için bir daha öyle olmuyor.
Bir de bu ayaklık inikken çalışmaması için neresini ayarlamamız lazım fotoğrafla gösterebilecek var mı?
-
09 Temmuz 2014, 14:56
#1213
Motorumu alalı yaklaşık 1 ay oldu ve kendisiyle 500 km yi geride bıraktık. İkinci el olduğundan servisinde yaptırmış olduğum bakım haricinde bana masrafı olmadı. Kendim aksesuar olarak koruma demiri, bagaj demiri ve bagaj taktırdım, F1 tip çakarlı led stop taktım. Önceki sahibinde uzun süre yatması sebebiyle aküsü zayıflamıştı ve bazen marş basmıyordu.Hafta başında şarj ettirerek şimdilik bu durumu da atlattık ama ileride akü değişimi isteyebilir. Bunlar haricinde beni üzecek en ufak bir durum yaşatmadı. Umarım kazasız belasız uzun yıllar bana yoldaşlık eder. İnanın gözüm ne yamaha da ne honda da... Yüksek tork sayesinde yokuşta sürmesi ayrı güzel.
-
09 Temmuz 2014, 17:55
#1214
Arkadaşlar 2013 model dijital göstergeli temiz kullanılmış Siyah Rks Titanic 150 arıyorum, bilginize.
-
10 Temmuz 2014, 02:07
#1215
bana servis kullanım kitapçığı vermedi, servis bakım aralıkları nedir, 500 km bakımına girdim, şimdi motorum 1750 km. de , her 2000 km.de mi giricem?
-
10 Temmuz 2014, 03:49
#1216
Merhabalar ilk bakım 500 km sizin söylediğiniz gibi .Servisle konuştuğumda ikinci bakım için 2000-ilşe 2500 de ne zaman istersen dediler.Bu motorun kitapçığı yok.Garantide bilgisayara işliyorlar.
İlk bakım Maltepe motorda 35 tl
2000-2500 bakımı 50 tl dedi servis
kitapçığı internetde buldum.
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030c35218eb3333/29/rks/titanic-j-83/motosiklet
Hepinize kazasız belasız keyifli sürüşler
-
10 Temmuz 2014, 19:12
#1217
500km den sonra 2000-2500 arası. Sonra 4000 - 4500 arası. Sonra 6000-6500 arası diye bakım periyodları gidiyor.
-
11 Temmuz 2014, 16:24
#1218
Ankara Işıl motordan alacaktım az daha ama birsürü yeni model görünce kafam karıştı.Hatta cr1 modeli gelmiş onu alacaktım.Sonra olmadı bende cb aldım artık ne hikmetse
-
12 Temmuz 2014, 20:14
#1219
Kullanıcılara soracak olursak analog gösterge mi dijital gösterge mi daha iyi ? Motorun kronik arızaları var mıdır ?
-
12 Temmuz 2014, 21:55
#1220
ben gijital göstergeyi pek sevmiyorum . iki ibreninde aşağı yukarı hareketleri görmek daha çok hoşuma gidiyo . kronik soruna gelirsek bu motoru kullanıpta mekanik sorunla karşılaşanı pek duymadım (insan gibi kullananlardan bahsediyorum apaçiler ayrı tabi)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler