RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Haziran 2014, 12:38
#1121
ArdiaroS adlı üyeden alıntı
Manifoltum yırtıldı garantiye girmez dediler. Millet hep garantiden değiştirmiş. Benim kolay kolay yolum düşmez daha oraya. Ancak motorda felan büyük bir arıza olursa giderim.
Ardiros, Bugün Işıl motordan adem usta ile görüştüm. Sedat bey yerinde yoktu. Durumu anlattım.10 TL'ilk parça ne olacak eğer daha önce kurcalanmamışsa garantiden değiştiririz dedi. Lütfen Işıl Motora git ve Murat Beyle telefonda konuyu görüşmüşsünüz. Garantiden halledeceğinizi söylemişsiniz diye. Orada sorun yaşarsan Benim iletişim bilgilerim avatarımda var lütfen beni ara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
ahtand123 adlı üyeden alıntı
hitit63 senin ön siperliğin linki varmı bende taktırmak istiyorum da
Arkadaşım bu takılan HONDA CBF 150 nin kısa rüzgarlık camı. ilk montajlı hali önceki sayfalarda var. Kötü bir görünümü vardı daha sonra sanayide arkadaşıma traşlatarak gördüğün son hale geldi. Bunu monte etmek istersen Honda CBF 150 nin uzun tur camını traşlatarak monte ettir. daha koruyucu olur.
Selam ve sevgilerimle.
Reklamlar
-
25 Haziran 2014, 20:12
#1122
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Benzin depo kapağı kapandığnda zeminle aynı hizada yani dümdüz olmaması normal mi yoksa benim kapakta mı sorun var ? Benzin deposu kapağı contasını değiştiren oldu mu hiç? Birde sanki çalıştırmadan üzerine oturduğumda biraz benzin kokusu alıyorum
kusura bakmayın ilk motorum ve ikinci el almam sebebiyle aklıma takılıyor basit şeyler de olsa. öğlen fotoğrafını paylaşırım. Birde boya koruma/bakım için neleri kullanıyorsunuz ?
Hakan Merhaba,
Depo kapağının benim motordaki görünümünü aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsin.
-
25 Haziran 2014, 20:20
#1123
Sayın hitit1963;
Fotoğraflar için çok tşekkür ederim. Benim ki 1-2 mm daha yukarıda duruyor sanki. Hafta sonu komple bakıma sokmayı düşünüyorum. Hesaplı aldık derken böyle şeyler çıkması insanı sadece biraz uğraştırıyor. Size özelden mesaj atmıştım, ona da bakabilirseniz sevinirim.
-
25 Haziran 2014, 21:05
#1124
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bant sarmıştan kasıt nedir?
yırtık yere kauçuk gibi bişeyler sarmışlardı üstüne kelepçeyi sıkmıştı
-
26 Haziran 2014, 11:56
#1125
Arkadaşlar,
Ara sıra yan ayaklığın hemen arkasında ve ayaklığa bağlı olan, ayaklığı kaldırdığınızda motoru stop ettiren bir cihaz var ya onun ayaklığa bağlandığı vidayı arasıra sıkmayı unutmayın. Sürekli ayaklığı kaldır indir yaparken vida gevşiyor ve görevini yapamıyor.
-
26 Haziran 2014, 16:54
#1126
yol adlı üyeden alıntı
bende ilgilendigim için gördügüm yerde inceliyorum motor hep manifoldu değiştirmiş yada bant sarmış çokmu adi neden yırtılıyor yenisini takınca birdaha tekrar edermi parası degil herseferinde saatlerce zaman alır sizin fikriniz ne
Benim 200-250km civarında yırtılmıştı. Bence üzerindeki kelepçeyi çok sıktıkları için yırttı. Yenisini taktım sonra işimi garantiye alıyım diye üzerine bant felan sardım kelepçeyi de çok sıkmadım şu an 800km'de şimdilik bir sıkıntı yok ilerde nolur bakalım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Ara sıra yan ayaklığın hemen arkasında ve ayaklığa bağlı olan, ayaklığı kaldırdığınızda motoru stop ettiren bir cihaz var ya onun ayaklığa bağlandığı vidayı arasıra sıkmayı unutmayın. Sürekli ayaklığı kaldır indir yaparken vida gevşiyor ve görevini yapamıyor.
Usta o meledin fotoğrafı varsa yükler misin? Ayaklık açıkken unutup gittiğim için park yerine çıkarken düşürdüm kaç kere, en sonunda maneti kırmışım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
hitit63 adlı üyeden alıntı
Ardiros, Bugün Işıl motordan adem usta ile görüştüm. Sedat bey yerinde yoktu. Durumu anlattım.10 TL'ilk parça ne olacak eğer daha önce kurcalanmamışsa garantiden değiştiririz dedi. Lütfen Işıl Motora git ve Murat Beyle telefonda konuyu görüşmüşsünüz. Garantiden halledeceğinizi söylemişsiniz diye. Orada sorun yaşarsan Benim iletişim bilgilerim avatarımda var lütfen beni ara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Arkadaşım bu takılan HONDA CBF 150 nin kısa rüzgarlık camı. ilk montajlı hali önceki sayfalarda var. Kötü bir görünümü vardı daha sonra sanayide arkadaşıma traşlatarak gördüğün son hale geldi. Bunu monte etmek istersen Honda CBF 150 nin uzun tur camını traşlatarak monte ettir. daha koruyucu olur.
Selam ve sevgilerimle.
Valla olan oldu parçayı alalı 4-5 ay geçti. Hiç bir yeri kurcalanmamıştı Sedat bey garantiye girmez o parça dedi kestirip attı ben de el mahkum aldım parçayı getirip taktım. Şimdi gitsem de bir şey değişmez zaten neyse artık sağ olun yine de.
-
26 Haziran 2014, 22:03
#1127
Yakıt tasarrufu amacıyla vites kaç bin devirde değiştirilmeli ?
Otomobillerde kullanılan koruyucu katkılardan kullanmalı mıyız ?
Yağ değişimi/yağ filtresi/hava filtresi dışında düzenli olarak değişmesi yada kontrol edilmesi gerekenler nelerdir ?
Arka fren pedalının seviyesi ayarlanabiliyor mu ( yükseklik olarak ) ?
Standart buji mi kullanıyorsunuz yoksa iridyum vb ile değiştirdiniz mi / değiştirmeli miyiz ?
Tüm forumu baştan sona okusam da belki gözden kaçırmışımdır diye aklıma takılanları sormak istedim. Şimdiden tüm cevaplar için teşekkür ederim =)
-
26 Haziran 2014, 23:43
#1128
Hakan soruna kendi bilgim ve tecrübemle cevap vereyim:
1-vites değiştirirken devir saatine bakmadan motor sesine kulak kesilerek değiştirmeyi dene. Motor bağırmaya başladımı hemen adından vites yükset.Tasarruf konusuna gelince vites değiştirmeden ziyade hızın çok önemli 60-75 arası en ekonomik kullanım olduğunu söyleyebilirim.
2-Katkı kullanman gerek yok. 95 Oktanlı benzin dışında yüksek oktanlı benzin bile kullanma.
3-Zincir o ringli değil.Ben 300 kilometrede bir gargi amcanın tavsiyelerine uyarak zinciri yağlıyorum. Faydasını görüyorum.
4-Fren pedalının yükseklik ayarının yapılıp yapılamayacağı bilemiyorum.
5-Standart buji kullanıyorum. Değiştirme.
6-Biraz da Güzel Çanakkalemizde yapacağın gezi fotoğraflarını da yayınlamaya başla artık.
-
27 Haziran 2014, 00:46
#1129
hitit63 adlı üyeden alıntı
Hakan soruna kendi bilgim ve tecrübemle cevap vereyim:
........
6-Biraz da Güzel Çanakkalemizde yapacağın gezi fotoğraflarını da yayınlamaya başla artık.
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Şimdilik evle iş yerim arasında kullanıyorum ama hafta sonu ufak bir şehitlik turu yapabilirim yada hiç olmazsa kampüsten ve oturduğum yerdeki tepeden fotoğraf çekip paylaşabilirim =) Cumartesi yetkili serviste bakıma sokcam bakalım bizi neler bekliyor. 300 km yi yaklaşık 2 haftada yapıyorum. Acaba Q ring zincire mi geçsem ? 2 hafta da bir servise zincir yağlatmaya gitsem adam herhalde benden bıkar :D
-
27 Haziran 2014, 01:17
#1130
dostum iyi akşamlar, zincir yağlamaya servise gitme zaten gerek yok boşver. en kolayından alırsın bir sprey yağ, tekeri döndürürken bir tur sıkarsın olur biter.
-
27 Haziran 2014, 01:57
#1131
Arkadaşlar motorum durmadan stop ediyor.
Debriyajı sıksam stop ediyor.
Devir yavaş yavaş düşüyor tak gidiyor
Böyle bir problemi olan yada bu probleme çözümü olan var mı
-
27 Haziran 2014, 02:33
#1132
o jikle telinin karbüratöre girdiği yere bir baksana dostum. orda sarı bir uzun somun var. o gevşemişti bikere bende. bi şansımızı deneyelim. bide rölamtisimi çok düşük ayarlı acaba?
-
27 Haziran 2014, 08:48
#1133
gargi amca adlı üyeden alıntı
dostum iyi akşamlar, zincir yağlamaya servise gitme zaten gerek yok boşver. en kolayından alırsın bir sprey yağ, tekeri döndürürken bir tur sıkarsın olur biter.
Yardımınız için teşekkür ederim. Elimden anahtar, tornavida vb tutmak gelse de motora dair uygulamaları yavaş yavaş öğreniyorum =)
-
27 Haziran 2014, 09:10
#1134
gazo0202 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorum durmadan stop ediyor.
Debriyajı sıksam stop ediyor.
Devir yavaş yavaş düşüyor tak gidiyor
Böyle bir problemi olan yada bu probleme çözümü olan var mı
rölanti ayarınız düşük. Gargi amca daha önceki sayfalarda fotoğrafıyla göstermişti. Buradan dabakabilrsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Şimdilik evle iş yerim arasında kullanıyorum ama hafta sonu ufak bir şehitlik turu yapabilirim yada hiç olmazsa kampüsten ve oturduğum yerdeki tepeden fotoğraf çekip paylaşabilirim =) Cumartesi yetkili serviste bakıma sokcam bakalım bizi neler bekliyor. 300 km yi yaklaşık 2 haftada yapıyorum. Acaba Q ring zincire mi geçsem ? 2 hafta da bir servise zincir yağlatmaya gitsem adam herhalde benden bıkar :D
Hakan zincirin deformasyona uğrayana kadar devam et sert vites geçirmeler ani frenlemeler yapmadığın sürece bu zincir 15000-20000 km rahat götürür.
-
27 Haziran 2014, 10:20
#1135
hitit63 adlı üyeden alıntı
rölanti ayarınız düşük. Gargi amca daha önceki sayfalarda fotoğrafıyla göstermişti. Buradan dabakabilrsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------
Hakan zincirin deformasyona uğrayana kadar devam et sert vites geçirmeler ani frenlemeler yapmadığın sürece bu zincir 15000-20000 km rahat götürür.
İlk vitesli tecrübem olduğu için devriyaja ancak alışıyorum ama ilk güne göre vites geçişlerim daha temiz oluyor. Aldığım kişi 4binde demesine rağmen sıfırlanmış gösterge paneli yüzünden motorun gerçek kilometresini bilemiyorum. Ama duruşu ve gidişinden son derece memnunum. Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
-
27 Haziran 2014, 12:38
#1136
Denizlide bulunan motorum satılıktır, 2014 model , 1 aylık , 1.300 km. de , sıfırdan farksız, vitesli tecrübe edeyim diye almıştım , şimdi satıyorum. Burdan gelene 3.500 TL ye bırakıcam, sıfır fiyatlarını herkes biliyor zaten.
600cc ye geçeceğim için satıyorum, satılmazsa problem değildir, şekli güzel, ucuz ve sorunsuz motor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9501587/detay/
-
27 Haziran 2014, 13:51
#1137
Gayet güzel olmuş Murat bey.
-
27 Haziran 2014, 13:54
#1138
birde benzin bitince kırmızı ışık mı yanıyor yoksa öyle kırmızı çizgide mi kalıyor ? Depo ayar durumu bende aşağıya bakıyor ( yani sanırım yedek depoda değil )
-
27 Haziran 2014, 14:33
#1139
asot adlı üyeden alıntı
Denizlide bulunan motorum satılıktır, 2014 model , 1 aylık , 1.300 km. de , sıfırdan farksız, vitesli tecrübe edeyim diye almıştım , şimdi satıyorum. Burdan gelene 3.500 TL ye bırakıcam, sıfır fiyatlarını herkes biliyor zaten.
600cc ye geçeceğim için satıyorum, satılmazsa problem değildir, şekli güzel, ucuz ve sorunsuz motor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9501587/detay/
Asot Bizi RKS lerimizle başbaşa bırakıp nereye gidiyorsun? İnşallah gönlüne göre bir motor bulursun. Motorun 600 CC olsa bile yinede dikkatli ol.
Selam ve sevgilerimle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
birde benzin bitince kırmızı ışık mı yanıyor yoksa öyle kırmızı çizgide mi kalıyor ? Depo ayar durumu bende aşağıya bakıyor ( yani sanırım yedek depoda değil )
Sevgili Hakan,
Bu aletde kırmızı ışık sadece stop lambalarında var. Unutma bir tam depoyla yedek de dahil ortalama 460 KM menzilin var. Mümkünse her benzin alışta depoyu full yap ve kilometre saatini sıfırla. Ben hemen hemen her 380-400 kilometre arası tam depo benzin alıp kilometre saati sayacını sıfırlıyorum. Ayar çizgisi aşağıya bakıyorsa yedek depoyu da kullanıyorsun demektir. Temkinli olmak adına ayar çizgisini yukarıya çevir. Benzin bitecek olursa bu 350-360 km yol gider demektir. Burdan sonra aşağıya alır. Benzinciye devam edersin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
ANATOLİA adlı üyeden alıntı
Gayet güzel olmuş Murat bey.
Anatolia çok teşekkürler. İyi iş çıkarttığımı şimdi anlıyorum.
-
27 Haziran 2014, 15:00
#1140
Merhaba,
Konya'dan kimse var mı burada acaba?
Motoru görme imkanımız var mı?
Selamlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler