Kargosu nekadar tutuyor belli mi acaba? İzmir merkezdeyim ben.
Kargosu nekadar tutuyor belli mi acaba? İzmir merkezdeyim ben.
sahibinden.com üzerinden alamadım bir türlü banka onay vermiyor. özelden mesaj attım hesap numarası ve telefon istiyecektim.
Dostum motorun sol tarafında karenaj parçası var ya. Bi tane vidası var. Vidayı çıkar. Ondan sonra parçayı kanırtarak çıkarcaksın.parça plastik ve üç tane plastik klips tutuyor. Onun altında yuvarlak hava girişini göreceksin. O yuvarlak hava girişi parçasını Tutan vidaları soktünmü altından hava filitresini görceksin. Geçen gün açtım ben pırıl pırıldı.
buda yağ süzgecinin fotoğrafı. benim yağ tapasının karşılığı yalama olduğundan bende yağ süzgeci kapağı sipariş ettim onu değiştirirken çektim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
Koruma demiriyle arka çante demiri bugün geldi. Güzel, sağlam şeyler. Bugün yarın takarım fırsat bulursam. Fotoda koyarım.
Bravo salih. Gelecek hafta çakmaklık da takacağım. Bunu çok beğeneceksin. Çünkü hem uzun yol yaparken şarj sorunu olmadan navigasyon, cep telefonu, aksiyon kamerası kullanabiliyorsun. Yakın zamanda fotoğrafını da aktaracağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Değerli arkadaşlar
Bugün ilk defa artçı ile haymana ilçesine gittim ve geldim. Düz yolda 100 km hız iki kişi maksimum. Uzun ve çok dik olmayan rampalarda 4. hatta 5. vitesi de kurtarıyoR.Hava çok sıcak olmadığı için motorda şişme olup olmayacağı konusunda net bir fikir beyan edemiyorum. Ancak güçlü bir motora sahip olduğu ve fiyatının hakkını verdiği kesin.daha önce de yazdığım gibi en büyük handikapı servis imkanları ve parçalarının kendi sınıfındaki motorlara göre daha pahalı olması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
Arkadaşlar orta uzun mesafelerde çok ihtiyaç duyduğum uzun yol camı bu motorun tasarımında yok. Uydurma kaydırma bir yöntemle Honda CBF'in kısa rüzgarlık camını çok kuvvetli bir yapıştırıcı ile farın hemen üzerine monte ettim. Ama henüz kurumada olduğu için test etmedim. Dışarıdan fena gözükmüyor ama İçten bakınca felaket kötü. Bu konuda değerlendirmelerinizi bekliyorum. Ya da daha iyi bir fikri olan varsa lütfen forumda paylaşsın. İşte fotoğraflar ve yapıştırıcı malzeme.
http://www.hizliresimyukle.com/image/mZL
http://www.hizliresimyukle.com/image/mZq
http://www.hizliresimyukle.com/image/mZ0
http://www.hizliresimyukle.com/image/mZK
http://www.hizliresimyukle.com/image/mZT
sadece yapğıştırıcı dayanmaz diye tahmin ediyorum bide biraz daha küçültseydin belki daha iyiy olabilirdi
Sağ ve soldaki keskin dönüşleri daha oval hale getirip dediğiniz gibi yanlardan traşlayarak yapılabilir sanki ama yine de emanet duruyor gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
Arkadaşlar paylaşmak istediğim bir şey daha var;
Aşağıda 15 tl ye aldığım yağ filitresini paylaşıyorum. İlk yağ değiştirmede 1,2 litre yağ koyduktan sonra yağ seviyesinin maksimum çizgisinde olduğunu gördüm. Eğer yağ filitresini değiştirmeyecekseniz yağın 1,1 litre konulmasını tavsiye ediyorum.
Selam ve sevgilerimle.
haftasonu toplam 500 km.ye yakın yol yaptım, motorum kısa sürede 1300 km.ye geldi. Max hız 120 görüyorum, sonra kesiciye giriyor. Motor çok sorunsuz, en küçük tekleme, kesilme, boğulma bir şey yok. Ben 100 km.nin altına pek düşmediğim için uzun yolda 16 kuruş yaktı. Kuşadası motor festivaline güzelce gittik geldik.. Herkese kazasız belasız sürüşler.
arkadaşlar bende mı sorun var anlamdım ben 108 den fazla hiç görmedim.120 nasıl görüyosnz bi anlatın.bilmek istyorum gerçekten
Ben ilk 500 km fazla zorlamadim motoru, max 90 yaptim. 500 km yag degisimi bakimi yapildi, serviste eni-agip yağ konuldu. Durum simdi boyle, motor hic kasmadan 110u buluyor, 120 icin bile zorlanmiyor. Hatta yokus yukari cikarken 110 ile gidebilmek guzel
Sabah çalıştırırken marş basmama sorunu yaşayan oldu mu hiç ? İkinci el olarak aldığım motorda bugün ve geçen hafta içi 1 kez bu durumu yaşadım. Birde ikinci servis/bakım yaklaşık ne kadar tutuyor, neler değiştiriliyor ?
Rks nin kafa kısmı küçük olduğundan tur camı biraz büyük kaçmış gibi.. Cbf ve Ybr harici motosikletlere bu tarz eklentiler bulunmadığı için gerçekten zor oluyor.. Bizim Motosikletlerede Cbf Camı uygulanıyor.. Montajı sıkıntılı olsada görüntü olarak ve bütünlük sağlama açısından daha iyi.. Örnek vermek gerekirse Adil abimin motosikletini göstereyim.. buyrun...
Şu aralar benim için en büyük eksiklik, dörtlü flaşör.. Çakmaklıkta güzel fikir, takipteyim.. RKS sevdiğim bir motosiklet ama, Titanik bana küçük geldi.. Sonraki Motosiklet için Rks 200 ve cruiser'i takip listeme de ekledim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
4.000 km de ikinci el olarak aldım.Aldığımdan bu yana 200km yaptım. En son bakımı nisan ayında yapılmış ve yağı değiştirilmiş. Bu ay bitmeden servise uğrayıp yağ değişimi ve kontrol yaptırsam iyi olacak gibi. Temassızlık olacağını sanmıyorum çünkü marş bastığımda biraz hırlıyor fakat çalışmıyor. Bir kaç kez marş basmaya çalışırsam göstergedeki elektrik de tamamen gidiyor. Bende mecburen 2. vitese atıp biraz itekledikten sonra vurduruyorum. Birde serviste genel bakım için ne kadar aldıklarını paylaşırsanız sevinirim
Ayrıca topluca çakmaklık ve şarj soketi olarak http://www.aliexpress.com/item/2014-...774301013.html linkindeki ürünü getirtebilir miyiz ?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)