Motorun diğer modellerden öne çıkan bir özelliği vardı artık oda yok.Dijital gösterge iyidi ama analoğa geçiş yapmışlar.
Motorun diğer modellerden öne çıkan bir özelliği vardı artık oda yok.Dijital gösterge iyidi ama analoğa geçiş yapmışlar.
5 bin devirde 100 imkansız. bakmaadn yazmıs olabilir lakin birazda mantıklı yazması lazım 150 cc hangi motor 5 k devirde 100 yapacak
kullanıcılar tavsşye edermisisniz merkezi bizim burda oldugu icin parca sıkıntım yok servisi dükkan komsum ama cin malı moto almak istemiyorum acıkcası
ben temmuzdan bu yana kullanıyorum 700 km.'de, motoru yamaha ya da honda ile etiketlerini söküp yan yana koy bilmeyene sor hangisi avrupa'dır diye kesinlikle ama kesinlikle rks'yi seçer malzeme kalitesi olarakta gösteriş olarakta diğerlerinden çok çok önde, herşeyden öte bildiğim kadarıyla sınıfında başka hiçbir motorda olmayan seramik piston ve gs motor'a sahip, çevremde racing motor kullanan çok insan var motoru onlara denettiğimde hepsinin de ortak cümlesi "olum bu acayip keyifli bi motormuş" oldu, ben tavsiye ederim, git yakından gör malzeme kalitesine falan bak, ordan çık birde honda ve yamaha'ya bak, inan bana hemen geri dönüp rks'yi alacaksın, bu motorun tek eksiği reklamının olmayışı, yalnız bir uyarım olacak motoru almaya karar verirsen aldığında ilk işin civatalarını sıktırmak özellikle de vites ayarı için kullanılan motorun altındaki çubuğun vidalarını sıktırmak ve yağ koymak olsun, yağı var deselerde sen git 20 tl ver yağ al koydur.
Merhaba arkadaşlar bende aranıza kırmızı bir titanic 150 ile yeni katildim. Izmir de motor koruma ve çanta için demir temin edebileceğim yer soylermisiniz. Bir de izmir de bu motorun hakkını veren bir servisi varmı
Arkadaşlar merhaba kısa zamanda rks 150 sahibi olacağımı umuyorum. Ancak kafamdaki soru işaretlerini silmem lazım.
-Servis sorunu; Avrupa yakasında güvenilir bir servis varmı? Sitesinde veya forumda bu konuya dair tatminkar cevap alamadım. Sırf bu yüzden Honda cb 125 modeli parasını haketmese de bütçe olarak yakın olduğu, servis ağı v.s gibi artılarından dolayı seçenek olarak dürüyor.
-Lastik; Aranızda Michelin v.s marka lastik takan oldumu? Rks 150 ölçüleri sanırsam zor bulunuyor.
Bu konular hakkında bilgilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Kısa zamana kadar Lifan markasıyla ilgileniyordum ancak forumun aktifliği dahi içler acısı ne satanı belli ne servisi belli yazık oluyor bu markalara
lastik olarak aynı markada bulamadım ben. Mesela ön irc arka sava da var. Ben henüz değiştirmedim ama en azından tubeless olması açısından düşünüyorum. Daha pahalı lastiğe de bu motor için gerek yok.
Lastik tavsiyen için teşekkür ederim. Pek kullanılmayan ölçüleri var lastiklerin sanırım yada bizde yaygın değil. Fiyatlar için şu an bilgim yok ama çok fark yok ise ünlü bir markayı tercih ederim motorun yerle temas noktası sonuçta.
Uzun araştırma-soruşturma evresinden sonra 31 ağustosta motorumu teslim aldım.
Kafamda başta ciddi problemler vardı ama hepsi montajla ilgili olduğu için pek önemsemeden satın aldım Titanic'i.
İlk iş civata-somun-vida artık ne varsa herşeyi sanayide iyicene sıktırmak oldu. Yağını değiştirmeyi düşündüm ama motorun üstündeki etikette Castrol 10-40 ı ve minik pencere iyi seviyede olduğunu görünce vazgeçtim.
Motoru almaya arkadaşımın Ybr'si ile gittiğimiz için karşılaştırma fırsatım olacağı için içten içe seviniyordum
Arkadaşın apaçilik katsayısı çok yüksek olduğu için illaki bişeyler yapacaktı motora bende jant şeridine izin verdim sadece.. Güzelde durdu hani
(fotoyu çeviremedim idare ediverin)
Bodrumdaki bütün bayiler sağolsun kendilerince baya bi fark uygulaması yaptıkları için motoru aydından satın almak zorunda kaldım.. Neymiş karta taksit yaparsak şu kadar peşinatmış şu kadar kesintiymiş cartmış, curtmuş. Neyse benim içinde iyi oldu alışmak için uzun yol yapmak lazım elbet ama daha çıktığı günde 200 km yapmak biraz endişelendirdi ama maşallah bana mısın demeden beraberce 3 saatte bodruma geldik.
(Saat gecenin 2 si olunca bi manzarayıda kadraja alarak çekemedik haliyle)
Şu anda 700 km'ye yanaştı. Bugün servise sokmayı düşünüyorum bakımı için.
Genel olarak izlenimlerim:
Kötüden iyiye gidelim,
1- Yakıt ekonomisi için almıştım birazcık ama şimdilik rodajdan ötürü (olmasını umut ediyorum) biraz fazla yakıyor gibi.(~23 kuruş/km.)Biraz moralimi bozdu.
2- Lastikler soğukken virajlarda hafiften kuyruk bana -nereye gidiyoruz abi ? muamelesi yapıyor. (80km üzeri hızlarda)
3- Ayak marşını kim koymadıysa birazcık kulağını çınlatmak lazım. Şimdilik sıkıntı yok ama Kışın millet ne yapacak?(Yaz-Kış motor üzerinde olan biri olarak sorgulamaktan geri duramıyorum.)
4-300 kmyi doldurduktan sonra 4.000 rpm'i geçince inceden bi zırıltı gelmeye başladı. Nedenini çözemeyince arkadaşa sordum (motor ustası) yağ ince geliyodur dedi 20-50 yağ koydu üzerine şu anda full.Bakımda tam olarak çıkar ortaya ne olduğu
5- Benden kaynaklanıyor olabilir ama söylemeden edemicem. Kambur duruyorum motorun üstünde. Dikelincede belim ağrıyor.direksiyon mu alçak kalıyor ben mi oturmayı beceremedim buna çözemedim.(Gittim bellik aldım bütün sorunlara kökten çözüm getirdim )
İyiler;
1-Vibrasyon yok gibi birşey. Uzun yolda ne eller karıncalanıyor, ne toto uyuşuyor.(bence yok, Valla yok!)
2- Fotolarda göründüğü gibi sınıfındaki çoğu motordan daha iri ve albenili duruyor. (her ne kadar digital göstergesi gitmiş olsada)
3-Sabah birazcık yükleneyim dedim servise sokacağım için 8.500 rpm'e gelmeden hızım 110'u görmüştü çoktan.(İyi kaçıyo namussuz )
4-Hp olarak düşük ama torku açısından bence çok iyi. Ybr ile vites düşürmek zorunda kaldığım rampalarda devir kaybetmeden tırmanışa geçiyor.
5-Rodaj can'dır. Dikkat edelim.
Dahası Antalya turundan sonra
Birkaç foto daha:
Hepinizin tekeri düz bassın...Allaha emanet olun.
Hayırlı olsun.güle güle kullan
Hayırlı olsun
8500 devirde 110 yapmaz,gerçekten 8500de 110 gösteriyorsa analog kadran dijitale göre çok fazla yazıyor demekki
7000de 80
8000de 92
9000de 105 falan yapıyordu
10.000de 115,,yatınca iyice 118 falan yazıyordu 10.000devri az geçerek
Yazın 10-40 değil kalın yağ koyun.yazın 10-40 motul ince geliyor motora
iyi hayırlı olsun.Aklıma takılan dijital gösterge ile değiştirmek istesek parça niyetine sipariş veremiyor muyuz?
Merhabalar, son zamanlarda satış rakamı olarak ciddi artış gösteren bir model oldu rks titanic 150.. Arka çantalık demiri için bana ulaşabilirsiniz arkadaşlar.
S.A öncelikle herkeze günaydın daha öncede ne alsam ne almalıyım gibi sohbet konusu açıp başınızı ağrıtmıştım tecrübeli abilerim sözü ve bilgisine güvenerek küçük ss motordan ve commuter bi model başlama onayı aldım dün akşam motoru aldım gop bayiisinden ve arnavut köy evime kadar geldim dörtlüleri yakıp yaklaşık 30-50 km hızla ara sıra hatalarım oldu ama motor sağolsun afetti çok şükür kazasız belasız geldim bu benim ilk vitesli motorum daha önce çok az scooter motorum vardı.
Bu konuyu açmamın sebebi gösteriş veya hava atmak değil asıl size burda ihtiyacım var özelikle tecrüeli abilerime motoru aldım bu aşamadan sonra dikkat etmem gereken mekanik veya trafik konularında bilgi istiyorum !
teşekürler
tipi fena değil, bi ara almayı düşünmüştüm dijital gösterge falan için ama 1 tane bile yorumda motorun az yaktığına dair herhangi bi yorum yapılmamış, gereksiz fazla yakıt...
yakıtla ilgili yorumlar var diye hatırlıyorum. Benden örnek vereyim: yedeğe geçmeden 450km yol yaptım. Artık yakıt göstergesi son çizgisi yanıp sönmeyide bırakmış tamamen çizgisiz boş olarak göstermeye başlamışti. Bende 3-5 km sonra yakıt aldım. Dediğim gibi yakıt musluğunu yedekte değildi. Burdan yold çıkarsak 100km de 3litre falan yakıyor denebilir. Ki yaptığım km nin 3de 2si tam gazdır.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)