RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Temmuz 2013, 13:13
#561
initial-D adlı üyeden alıntı
Gösterge tablosuyla ben çinliyim diye haykıran bi motor olmuş,olmamış bence
Ybr yada cb125 gibi olsaydı en azından yazı karakterleri iyiydi
Kopyayı da yaparken ibreleri iyice ağaç dalı gibi kapkalın yapmışlar. Plastikten zarar yazar. Döksene kalıbını inceden, kalıp mı yapamıyon?
(bkz. XR 125 kadranları)
Tasarımcın yoksa biz yapıp gönderelim...
Ya işin yoksa şimdi sök göstergeleri, tabelacıya git, pvcye baskı yaptırt, yerine uydur tak.. Ohoo.. Bi sürü iş...
Biraz estetik yapın şunları adam alıken ilk oraya bakıyo işte..
Reklamlar
-
17 Temmuz 2013, 01:05
#562
ooooooo hocam bu arka koltukta duran kask nedir öyle harbi süpermiş marka ve model söyleyebilirmisin, benim acil kaska ihtiyacım varda, benim ki çok dandik
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
Arkadaşlar benim motor 2013 model alalı 20 gün oldu yeni kasalardan ve dijital göstergeli, satan adam analog olan motorların Türkiyede birleştirildiğini söyledi Türk yapımı olanların hepsi analog dedi, bence alırken mutlaka bunu belirtin çünkü dijital göstegeli 2013 model var, resim çekmediğim için yükleyemedim...
-
17 Temmuz 2013, 03:28
#563
kask marka ve modeli fotoda görünüyo zaten kardeşim
-
17 Temmuz 2013, 16:53
#564
RKS Titanic 150 marka ve modelli motosiklet seyir halindeyken yağı tamamen yakıp motoru kullanılmaz hale getirdi.Firmanın cevabı ise Kullanıcı Hatası!
15. 04. 2013 tarihinde trafiğe giren 3 aylık motosikletim henüz 3700 km de, 90 km hızla seyir halindeyken yağı tamamen yakarak motorun şişmesine ve maalesef ki motorun üst kısmının silindirler dahil komple kullanılamaz hale gelmesine sebep olmuştur. Üstelik binerken yağını kontrol etmiş olmama ve motorda yüksek devirde kesici olmasına rağmen. Genel Merkez'den Enver bey ile görüştüm. Garanti kapsamına dahil olmadığını kullanıcı hatası olduğunu söyledi kendileri. Benim motorun üstünde giderken yağı kontrol etmem gerektiğini(ki binerken etmiştim), motorun gidişinden ve sesinden anlamış olmam gerektiğini söyledi. Garip savunma örnekleriyle yardımcı olamayacaklarını belirtti. Yasal yollara başvuracağım.Bilginize arkadaşlar..
-
17 Temmuz 2013, 17:50
#565
AtayAyıköz adlı üyeden alıntı
RKS Titanic 150 marka ve modelli motosiklet seyir halindeyken yağı tamamen yakıp motoru kullanılmaz hale getirdi.Firmanın cevabı ise Kullanıcı Hatası!
15. 04. 2013 tarihinde trafiğe giren 3 aylık motosikletim henüz 3700 km de, 90 km hızla seyir halindeyken yağı tamamen yakarak motorun şişmesine ve maalesef ki motorun üst kısmının silindirler dahil komple kullanılamaz hale gelmesine sebep olmuştur. Üstelik binerken yağını kontrol etmiş olmama ve motorda yüksek devirde kesici olmasına rağmen. Genel Merkez'den Enver bey ile görüştüm. Garanti kapsamına dahil olmadığını kullanıcı hatası olduğunu söyledi kendileri. Benim motorun üstünde giderken yağı kontrol etmem gerektiğini(ki binerken etmiştim), motorun gidişinden ve sesinden anlamış olmam gerektiğini söyledi. Garip savunma örnekleriyle yardımcı olamayacaklarını belirtti. Yasal yollara başvuracağım.Bilginize arkadaşlar..
ne kadar uzunlukta bir yolda yaktı bitirdi yağı
-
17 Temmuz 2013, 19:19
#566
sbr adlı üyeden alıntı
ne kadar uzunlukta bir yolda yaktı bitirdi yağı
100 üncü km de maalesef ki..
-
18 Temmuz 2013, 10:56
#567
AtayAyıköz adlı üyeden alıntı
100 üncü km de maalesef ki..
geçmiş olsun. çokmu sıkıştırdınız motoru? 100 km çok bir mesafe değil. kaldı ki yola çıkmadan önce yağı kontrol ettim diyorsunuz. yada motorunuz önceden az da olsa eksiltme yapıyor muydu?
-
18 Temmuz 2013, 11:42
#568
sbr adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun. çokmu sıkıştırdınız motoru? 100 km çok bir mesafe değil. kaldı ki yola çıkmadan önce yağı kontrol ettim diyorsunuz. yada motorunuz önceden az da olsa eksiltme yapıyor muydu?
teşekkür ederim..çok sıkıştırdığımı sanmıyorum.kaldı ki zaten devir kesici var motorda redline a zorlamana izin vermiyor deviri düşürüyor..1500 üncü km de yağını değiştirmiştim..bu sürede yağı tamamen bitirmesi hiç normal bir durum değil..
yani yağın çok kirlenmiş olmasını anlayabilirim ama tamamen bitmesi nasıl oluyor anlamadım hala.
-
18 Temmuz 2013, 11:56
#569
AtayAyıköz adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim..çok sıkıştırdığımı sanmıyorum.kaldı ki zaten devir kesici var motorda redline a zorlamana izin vermiyor deviri düşürüyor..1500 üncü km de yağını değiştirmiştim..bu sürede yağı tamamen bitirmesi hiç normal bir durum değil..
yani yağın çok kirlenmiş olmasını anlayabilirim ama tamamen bitmesi nasıl oluyor anlamadım hala.
ama devir kesici olması yağ yakmaması anlamına gelmez.. motoru sürekli kesicide kullanırsanız motor zaten yağ eksiltir ama sizinki gerçekten farklı bir durum.
-
18 Temmuz 2013, 13:03
#570
Rodajda motoru nasıl kullandınız ?
-
18 Temmuz 2013, 17:34
#571
Merhaba motorcu kardeşlerim,
Şimdi bana bir konu da acil yardım ve bilgi gerekiyor. Ben yakın zaman da (3 4 güne) uşaktan RKS Titanic 150 alacağım. İkamet adresim Ankara. Ama bu motorun 480 - 500 km yola dayanıp dayanmıyacağı konusunda büyük kuşkularım var. Arabayla 5 saat sürüyor sanıyorum. Bu 150 cc lik motorla, yolda şişme yapar mı ? Bu yola dayanır mı ? Ortalama 100 km süratle bu yolu tamamlayabilir miyim ? Yola çıkmadan önce neler yapmalıyım ? gibi kafamın içini kemiren sorularım var. Değerli tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler....
Teker döner, dünya durur..
-
18 Temmuz 2013, 18:26
#572
gidersin ama çok yorulacağın kesin. her 100km de bir mola ver. Acele etme. Devamlı 100 ve üstünde gitme. Ana kural "acele etme" bolbol dur. Geze geze foto foto çeke çeke git. yoksa motor niye gitmesin? Şunu unutma top speed ve yakınında uzun zaman gitme. Bu hız motoru değil. 60-80 arası keyifli bir motor.
-
18 Temmuz 2013, 18:45
#573
80-90 gayet iyi gidersin,sürekli 100 hem seni hem motoru yorar.
3 günde 1500 km yaptım.700-250-550
günübirlik 350-450 km arası bikaç sefer yaptım
sık sık mola ver, sık sık yağına bak pencereden.
-
19 Temmuz 2013, 17:11
#574
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Dediklerinizi yazdım bi kenara, kulağıma küpe olsun. Ancak galiba çözümü başka bir yolla sağlayacağım. Uşak otogara sordum motor sığarsa otobüsle gelebileceğini söylüyorlar. Fiyatta anlaşırsak böyle yapacağım.
Şimdi sen ne biçim motorcusun diyeceksiniz. Ama bu yöntemi gerekli ekipmanım olmadığı için kullanıyorum. Kaskım LS2 çeneden açılır gayet yeterli bir kask, ancak montum yok. Ve daha önce montsuz kaza yapmış biri olarak sanırım en doğrusu bu olacak. Ama daha tam belli değil.
Ben yine de çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.
Teker döner, dünya durur..
-
20 Temmuz 2013, 00:15
#575
arkadaşlar motor normalde şehir içi 2,5 - 3 lt. yakıt yakması gerekirken benim motor şu an 280 km'de ve 100km'de 20 tl (4 lt.) yakıt tüketiyor yani km'de 20krş., bu rakam km. yaptıkça düşermi yoksa bu işte bir iş mi var ? anlayanlar cevaplarsa sevinirim.
-
20 Temmuz 2013, 00:59
#576
düşer o ben ilk 200 kmde 50 lira benzin yakmıştım şuan 2.8-3 civarı
-
24 Temmuz 2013, 12:50
#577
Merhaba arkadaşlar,
Motosikleti pazartesi günü uşaktan aldım. Otobüse yükleyip getirdim. Motorda bir sıkıntı yok, herşey olması gerektiği gibi. Ancak kullanan çocuk çok özen göstermiş diyemiyeceğim. Çünkü biraz titiz olduğum için, yağı olmasına karşın 40000 km geçmiş bu sıcaklarda yağı değiştireyim dedim, çıkan yağı görmeliydiniz. Hem su olmuş kıvamı hem de zifiri siyah, yağ yanmış. Ama Allah'a şükür parçacık çıkmadı motor bloğundan. İlk koydum bir kaç km gidip yağı tekrar boşalttım ve yenisini koydum. Şimdi motor bloğundaki yağ tertemiz. Ve kendine geldi motor, daha sessiz hızlanmalar, vites geçişlerinde serilik. Gayet güzel. Ancak motor yağını dahi değiştirmemiş bir adam, buji ve hava filtresini hiç kontrol etmemiştir. Sıra da onlar var.
Bu arada RKS Titanic kullanan bir arkadaşım başına gelen bir şeyden söz etti. Yağı değiştirirken dalmış ve yağı boşalttıktan sonra çıkan pimi yayın içine iterek takmış. Bu doğru değil, yay pimi destekliyecek. O beni uyardı bende sizi uyarayım. Ayrıca 22 mm ve altıgen lokma açıyor bilginiz olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Sıra üstteki şekilde.
Teker döner, dünya durur..
-
25 Temmuz 2013, 20:21
#578
arkadaşlar ybr 125 , cb 125 veya rks 150 den birini alacağım.
0 veya temiz 2. el kovalayacağım.
muhtemelen seneye yaza çıkarken satacağım tekrar.
şimdi siz ne almamı önerirsiniz?özellikle 2. elden alıp 2. elden satarken zararın minimum olması için hangisini tercih etmeliyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
стальной кон adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Motosikleti pazartesi günü uşaktan aldım. Otobüse yükleyip getirdim. Motorda bir sıkıntı yok, herşey olması gerektiği gibi. Ancak kullanan çocuk çok özen göstermiş diyemiyeceğim. Çünkü biraz titiz olduğum için, yağı olmasına karşın 40000 km geçmiş bu sıcaklarda yağı değiştireyim dedim, çıkan yağı görmeliydiniz. Hem su olmuş kıvamı hem de zifiri siyah, yağ yanmış. Ama Allah'a şükür parçacık çıkmadı motor bloğundan. İlk koydum bir kaç km gidip yağı tekrar boşalttım ve yenisini koydum. Şimdi motor bloğundaki yağ tertemiz. Ve kendine geldi motor, daha sessiz hızlanmalar, vites geçişlerinde serilik. Gayet güzel. Ancak motor yağını dahi değiştirmemiş bir adam, buji ve hava filtresini hiç kontrol etmemiştir. Sıra da onlar var.
Bu arada RKS Titanic kullanan bir arkadaşım başına gelen bir şeyden söz etti. Yağı değiştirirken dalmış ve yağı boşalttıktan sonra çıkan pimi yayın içine iterek takmış. Bu doğru değil, yay pimi destekliyecek. O beni uyardı bende sizi uyarayım. Ayrıca 22 mm ve altıgen lokma açıyor bilginiz olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
http://i39.tinypic.com/5cdgsi.jpg
Sıra üstteki şekilde.
http://i43.tinypic.com/rw3sqr.jpg
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-2012-model-rks-150-yazi-bos-gecirmeyin-d-126314027/detay
bu motoru almışsınız sanırım hayırlı olsun.son fiyat olarak ne kadar anlaştınız acaba?bir de sizin masraflarınız ne oldu ruhsat v.s. şimdiden teşekkürler
-
25 Temmuz 2013, 20:30
#579
-
25 Temmuz 2013, 20:45
#580
Evet hocam tam onu aldım. Biz 2500 e anlaştık ama biliyorsun ki bu motorun piyasası 3000 - 2900 falan. O yüzden ben baya kelepir aldım. Masraflarım, ilk önce yol ekstra oldu tabi. Uyanık kaptana kaptırdığım(tekerleme gibi oldu) 75 lirayla yol 140 a falan geldi. Ve tabii ki noterde 97 TL verdim. Bu 250 cc ye kadar aynı herhalde. Ben bu motoru sonuna kadar tavsiye ederim. Geberik bi YBR alacağına hem görünüş hemde dirilik bakımından üstün olan bu motoru al ve keyfini sür !!
Rica ederim, umarım en iyisi senin olur dostum..
Bu arada buji yi kontrol edip, hava filtresini temizledim yakında resimleri ve anlatımı koyacağım.
saygılarımla..
Teker döner, dünya durur..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler