Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2301
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı cihangirozde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım 16 ve 17 modellerin jantlar aynı anlas takım sipariş vereceğim. Ağabey bir sorum daha olacak, yıllar önce akü için vlc aldığını yazmıştın sanırım 12v 7ah model mi uyumlu motora hatırlıyor musun? Forumda mesaj bulmakta zorlanıyorum o yüzden yardım için teşekkürler, sende geçenlerde motoru yenilemişsin ağabey hayırlı olsun, tekerin düz bassın
    Kaç amper akü taktığımı hatırlamıyorum, ustam değiştirmişti ama çok memnun kalmıştım Vlm'den. Allah daha da iyi motorları sana nasip etsin, sağol.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2302
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Cihangirozde

    Bana sorulmamış ama belki yardımımız olur..

    Rks 150 icindeki orjinal akusu: YUASA 12N7-4A model, 12Volt 7 amperdi.

    Benim 2 yıl önce taktığım ( volt amper uysa da şekil farkeder yuvaya tam oturmayabilir, s modelinde de yüksek ihtimal aynidir)

    Neyse; şekli birebir uyan VLM YTX9A-BS mevcut iki yıl önce taktığım akü, 9 amper 12Volt..Bu kış biraz fazla yattı, öldü fen derken tam şarj sonrası topladı ben de memnunum aküden.

  3. #2303

    Üyelik
    05 Ocak 2020
    Sorular bilgisi olan herkese hocam sağolun ikiniz de Ya bir de daha güzel göründüğünü düşündüğüm için şu sticker işini halletmek istedim fön makinesiyle ısıtıp çıkartmak istedim ama daha bir tarafı tamamlayamadan bittim var mıdır bunun bir taktiği falan? motorla ilgilenmek de baya keyifli oluyormuş kendimin olunca anladım :D @kefkes @tommygun

    Bir de akü konusunda tam otursun diye 9 amperlik almayı düşündüm ama 7 amper ile şu an bulduğum fiyatlar aralığında 80 90 liradan fazla fark var o nedenle bir bezle falan sıkıştırmayı düşünüyorum bende.
    tommygun bunu beğendi.

  4. #2304
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı cihangirozde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorular bilgisi olan herkese hocam sağolun ikiniz de Ya bir de daha güzel göründüğünü düşündüğüm için şu sticker işini halletmek istedim fön makinesiyle ısıtıp çıkartmak istedim ama daha bir tarafı tamamlayamadan bittim var mıdır bunun bir taktiği falan? motorla ilgilenmek de baya keyifli oluyormuş kendimin olunca anladım :D @kefkes @tommygun

    Bir de akü konusunda tam otursun diye 9 amperlik almayı düşündüm ama 7 amper ile şu an bulduğum fiyatlar aralığında 80 90 liradan fazla fark var o nedenle bir bezle falan sıkıştırmayı düşünüyorum bende.
    Ben de stickerleri fön makinesiyle sökmüştüm. Önce herhangi bir köşeye doğru üstten fönü bas, hafif ayrılınca elinle çekip iç kısmına fön makinesini tut ve yavaş yavaş stickerı çıkar. Çok az yapışkan izi kalabilir, üzerine wd40 sık ve kuru bezle ovala.

  5. #2305

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    Lastikleri değiştirmek istiyorum 3-4 kere ıslakta zeminde kaydım şuan Atlas mb34 düşünüyorum ama onlarda da ıslak zeminde pek verimli değilmiş. Lastik ebatı 110-120-130 farketmez kaymayacak lastik önerisi olan var mı ?

  6. #2306

    Üyelik
    03 Eylül 2013
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Herkese merhaba, 2013 model rks titanic 150 motosikletim var. Motosikletimi 2016da maddi sebeplerden dolayı trafikten çekmiştim. Bu zamana kadar üstü brandalı yatıyordu. Şimdi tekrar çalıştırmak istiyorum. Yeni akü taktım, marşa bastım 2-3 saniye çalışıp stop etti. Sonra benzini yeni koyduğum içindir diye düşünüp tekrar çalıştırmayı denedim defalarca ama olmadı. Başta gıy gıy gıy ediyordu sonra o da kesildi marşa basınca tık diyor kalıyor. Acaba ne yapmalıyım? Ne gibi sorunları olabilir? Bujiden kaynaklı olabilir mi? Yardımlarınızı bekliyorum.
    theclosed567 bunu beğendi.

  7. #2307
    theclosed567 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Sniper RS Edition
    Alıntı ArdiaroS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba, 2013 model rks titanic 150 motosikletim var. Motosikletimi 2016da maddi sebeplerden dolayı trafikten çekmiştim. Bu zamana kadar üstü brandalı yatıyordu. Şimdi tekrar çalıştırmak istiyorum. Yeni akü taktım, marşa bastım 2-3 saniye çalışıp stop etti. Sonra benzini yeni koyduğum içindir diye düşünüp tekrar çalıştırmayı denedim defalarca ama olmadı. Başta gıy gıy gıy ediyordu sonra o da kesildi marşa basınca tık diyor kalıyor. Acaba ne yapmalıyım? Ne gibi sorunları olabilir? Bujiden kaynaklı olabilir mi? Yardımlarınızı bekliyorum.
    Muhtemelen marş motoru zaman aşımından dolayı oksitlenmiş ve kitlemiştir. Tornavidanın arka kısmıyla marş motorunun arka kısmına tıklayarak marşa basmayı deneyin. ayrıca akünün yanında marş şarteli olur onu kontol edin tornavida ile tıklayarak içindeki platin sekmanını hareket ettirebilirsiniz. Bu şekilde yaparsanız marş alması lazım. eğer bir arıza oluşmamışsa bu tıkanmalar çalıştıkça düzelicektir.
    Evrendeki En Büyük Gösteri, Sen Aklını Keşfettiğin Anda Başlar

  8. #2308

    Üyelik
    03 Eylül 2013
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Marş motoru hangisi oluyor çalıştırırken bastığımız düğme mi? Marş şarteli hangisi oluyor parça olarak bilmiyorum :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

    Alıntı theclosed567 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen marş motoru zaman aşımından dolayı oksitlenmiş ve kitlemiştir. Tornavidanın arka kısmıyla marş motorunun arka kısmına tıklayarak marşa basmayı deneyin. ayrıca akünün yanında marş şarteli olur onu kontol edin tornavida ile tıklayarak içindeki platin sekmanını hareket ettirebilirsiniz. Bu şekilde yaparsanız marş alması lazım. eğer bir arıza oluşmamışsa bu tıkanmalar çalıştıkça düzelicektir.
    Hocam marş motorunu buldum söktüm baktım normal gibiydi. Motor sökülü haldeyken marşa bastım hiç kıpırdamadı. Akünün yanındaki şeyi çözemedim ama şöyle bişey var marş düğmesine basınca bu tam oturulan kısmın ordan tık tık diye ses geliyor bazen de gırgırgır diye ses geliyor o kadar. Hiç böyle marşa basınca motor çalışana kadar gelen o aradaki ses felan gelmiyor.

  9. #2309

    Üyelik
    28 Aralık 2020
    Selamlar, ben de aynı motor var. Benzer arızayı bende de yaptı. Genelde 150-S titaniclerde marş motoru dişli karşılığı ve marş dişlisinde 2 parça totalde 200 lira bir onlara baktır derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    Herkese merhabalar,

    45 gün önce ilk motorum olarak bu modeli seçtim. Yaklaşık 1000km sürüş deneyimim oldu. Genel olarak beğensemde sonuçta 150cc bir motor ve yeterli gelmiyor bir süre sonra. Beğendiğim yanları yol tutuşunu, amortisörlerini, az yakmasını şık olmasını(siyah ve kırmızı) ve parça ucuzluğunu sevdim. Sevmediğim yanları marş dişlisinde problem olması sürekli, hafif olması rüzgarda direksiyon hakimiyeti zor, rüzgarda park halinde devriliyor sürekli hiç kaza yapmadım allaha şükür fakat bu düşürmelerden hep masrafım oldu.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler