Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2141
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı taichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben castrol 10W40 koydurdum, bir sorun yaşamadım yukardaki arkadaşa verdiğim cevapta dediğim gibi vitesler düzeldi mesela önceden çok sertti şimdi su gibi akıyor, yani şu anda bir sıkıntı yok
    Yaz sıcaklarında 10w40'ın ince olduğunu söyleyen birçok kişi var ama kimisine göre bu bir problem yaratmıyor. Bu arada 150-s daha bi iri duruyor geri kalanı aynı gibiydi sanki. güzel makina


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2142

    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Alıntı taichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben castrol 10W40 koydurdum, bir sorun yaşamadım yukardaki arkadaşa verdiğim cevapta dediğim gibi vitesler düzeldi mesela önceden çok sertti şimdi su gibi akıyor, yani şu anda bir sıkıntı yok
    Cevap için teşekkür ederim. Eski sahibi de castrol 10W40 kullandığını 1000km'de bir değişim ve bakım yaptırdığını iddia etti. Sanıyorum dediğinden farklı bir yol izlemiş. Ben her ihtimale karşı ilk bakımda yağı da hava ve yağ filtrelerini de değiştireceğim.
    Motorda benzin filtresi var mıdır ve bu motora ait bir kullanım klavuzu mevcut mudur? Çünkü yağ filtresi, yağ, hava filtresi kaç kmde bir değişecek net bir bilgi alamadım.

  3. #2143

    Üyelik
    23 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Rks 150
    Alıntı Kutluhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkür ederim. Eski sahibi de castrol 10W40 kullandığını 1000km'de bir değişim ve bakım yaptırdığını iddia etti. Sanıyorum dediğinden farklı bir yol izlemiş. Ben her ihtimale karşı ilk bakımda yağı da hava ve yağ filtrelerini de değiştireceğim.
    Motorda benzin filtresi var mıdır ve bu motora ait bir kullanım klavuzu mevcut mudur? Çünkü yağ filtresi, yağ, hava filtresi kaç kmde bir değişecek net bir bilgi alamadım.
    Kılavuz : http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030c35218eb3333/2/rks/titanic-j-83/motosiklet

  4. #2144

    Üyelik
    23 Haziran 2016
    Şehir
    EDREMİT
    Herkese hayırlı akşamlar. Geçen hafta cuma günü itibariyle bende aranıza katıldım. 2.el 2013 model titanic 150 aldım 11000km de. Bugün yakıt kontrolü yaptım 2.ye depo fulleyerek 254 km 40.53 tl. Sizce yakıt durumu nasıl? Benden önceki sahibi tek modlu xenon far taktırmış bende netten led far sipariş verdim yarın taktıracam yalnız önceki sahibi far içine su kaçırmış ve damlalar kurumuş içinde ve kireçlenmiş. Farı temizleme imkanımız olurmu yoksa yenisiyle değiştirmekmi lazım? Motorumla ilgili ayrıca bilmem gereken şeyler varsa yardımcı olurmusunuz?

  5. #2145

    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Alıntı taichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kılavuz : http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030c35218eb3333/2/rks/titanic-j-83/motosiklet
    Bu da indirilmiyor, işkence gibi yapmışlar. PDF olarak verse de indirebilsek :D

  6. #2146
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı Kutluhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da indirilmiyor, işkence gibi yapmışlar. PDF olarak verse de indirebilsek :D
    Kullanma kılavuzunu Buradanindirebilirsin.

  7. #2147

    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanma kılavuzunu Buradanindirebilirsin.
    Sanırım daha önce incelemedin, bu klavuz sadece motor bloğunu söküp takmayı ve vidaların tork değerlerini gösteriyor.

  8. #2148

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Yabancı forum sayfalarında kullanım kılavuzu bulunur ise işe yarayabilir yada tüm arkadaşlar emin olduğu deneyimleri yazar ise güzel bir pdf dosyası hazırlayıp forum içerisinde kullanabiliriz.

  9. #2149

    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Alıntı beyaban adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yabancı forum sayfalarında kullanım kılavuzu bulunur ise işe yarayabilir yada tüm arkadaşlar emin olduğu deneyimleri yazar ise güzel bir pdf dosyası hazırlayıp forum içerisinde kullanabiliriz.
    Katılıyorum. Rusyada Stels Flame diye geçiyor da o 200'lük olanı sanırım. Bir de rkv duydum ama araştırıp bişey bulursam paylaşırım burada. Karbüratörden çıkan tahliye hortumunu biyere kelepçelememişler, motor bloğuna değdiği için hafif erime yapmış. Bilmiyorum belki takılacak bir durum değildir ama ben yine de bir sonraki bakıma kadar başka bir hortumun üzerine kelepçeledim.

  10. #2150

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı Kutluhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum. Rusyada Stels Flame diye geçiyor da o 200'lük olanı sanırım. Bir de rkv duydum ama araştırıp bişey bulursam paylaşırım burada. Karbüratörden çıkan tahliye hortumunu biyere kelepçelememişler, motor bloğuna değdiği için hafif erime yapmış. Bilmiyorum belki takılacak bir durum değildir ama ben yine de bir sonraki bakıma kadar başka bir hortumun üzerine kelepçeledim.
    Bağlı olması gerekir normalde. Şimdilik iyi yaptın ama bakım geldiğinde unutma göster

  11. #2151

    Üyelik
    23 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Rks 150
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

    [/COLOR]Arkadaşlar türkçe kılavuz , buradan :

    http://s5.dosya.tc/server2/xqlw0k/rk...avuzu.pdf.html
    tommygun, Kutluhn ve kefkes bunu beğendiler.

  12. #2152

    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Alıntı taichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

    [/COLOR]Arkadaşlar türkçe kılavuz , buradan :

    http://s5.dosya.tc/server2/xqlw0k/rk...avuzu.pdf.html

    Konu başından ber herkese lazım olan ama bulunamayan klavuz. Teşekkkürler!

  13. #2153

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Adam RKS sayfasında olmayan Rks kullanım kılavuzunu bulmuş :D Helal olsun

  14. #2154

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Rks Titanic 150
    Herkese iyi pazarlar,

    Bir sorum olacak; aranızda dişli değişimi yapmış olanlar var mı? Varsa nasıl bir değişim yaptınız (ön arka, dişli oranları vs)?

    Dişli değişimini neden istediğimi kısaca şöyle açıklayayım; şimdi şehirler arası yolda motor 80'e gelince baya zorlanıyo, çok hafif de bi titreşim oluyo; amacım sadece 80-90 gibi hızlarda motorun rahat gitmesini sağlamak.

    Okuduğum kadarıyla bizim motorda 13-45 dişli var; genelde arkayı 38 yapanlar olmuş az miktarda da önü 14 yapan var. Arka dişliyi 45'ten 38'e düşürmenin fazla olduğunu düşünüyorum. Bunun yerine ön dişliyi 13'ten 14e yükseltmeyi düşünüyorum. Sizce bu değişiklik motorun performansında nasıl bir rol oynar? Bu şekilde veya benim işimi görecek şekilde dişli değişimi yapmış olanların yorumlarını alabilir miyim?

    Teşekkürler

  15. #2155
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı whatthefaruk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi pazarlar,

    Bir sorum olacak; aranızda dişli değişimi yapmış olanlar var mı? Varsa nasıl bir değişim yaptınız (ön arka, dişli oranları vs)?

    Dişli değişimini neden istediğimi kısaca şöyle açıklayayım; şimdi şehirler arası yolda motor 80'e gelince baya zorlanıyo, çok hafif de bi titreşim oluyo; amacım sadece 80-90 gibi hızlarda motorun rahat gitmesini sağlamak.

    Okuduğum kadarıyla bizim motorda 13-45 dişli var; genelde arkayı 38 yapanlar olmuş az miktarda da önü 14 yapan var. Arka dişliyi 45'ten 38'e düşürmenin fazla olduğunu düşünüyorum. Bunun yerine ön dişliyi 13'ten 14e yükseltmeyi düşünüyorum. Sizce bu değişiklik motorun performansında nasıl bir rol oynar? Bu şekilde veya benim işimi görecek şekilde dişli değişimi yapmış olanların yorumlarını alabilir miyim?

    Teşekkürler
    Merhaba, iki üç ay önceki sayfalarda dişli değişimiyle ilgili tavsiye veren vardı galiba.

    Dişli değişimine sıcak bakmasam da anlayabiliyorum, tercih meselesi.Seriliğinde ne kadar azalma yaptığını merak ediyorum ben de.

    Yalnız senin motosiklette bi sorun olmasın 80-90 da zorlanıyor derken4000 devir mi istiyorsun yoksa, sağlıksız bi sürüş olmaz mı?

    Geçen Çanakkale tarafına gittim, daha önce 100 km hız üstünde sanki arkada bi sallama oluyodu ve zorlamıyordum pek, deneme fırsatım oldu, lastiktenmiş herhalde. Orjinal dişliyle 118 gördüm düz yolda, ortalama hızım doksan yüz falandı zorlanmadan..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

    Alıntı taichi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

    [/COLOR]Arkadaşlar türkçe kılavuz , buradan :

    http://s5.dosya.tc/server2/xqlw0k/rk...avuzu.pdf.html
    Sanırım gönderdiğim mesaj çıkmadı..Tebrik ediyorum..Yağın 1000 değil 2000'de değiştiğini de öğrenmiş olduk

  16. #2156

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, iki üç ay önceki sayfalarda dişli değişimiyle ilgili tavsiye veren vardı galiba.

    Dişli değişimine sıcak bakmasam da anlayabiliyorum, tercih meselesi.Seriliğinde ne kadar azalma yaptığını merak ediyorum ben de.

    Yalnız senin motosiklette bi sorun olmasın 80-90 da zorlanıyor derken4000 devir mi istiyorsun yoksa, sağlıksız bi sürüş olmaz mı?

    Geçen Çanakkale tarafına gittim, daha önce 100 km hız üstünde sanki arkada bi sallama oluyodu ve zorlamıyordum pek, deneme fırsatım oldu, lastiktenmiş herhalde. Orjinal dişliyle 118 gördüm düz yolda, ortalama hızım doksan yüz falandı zorlanmadan..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------


    Sanırım gönderdiğim mesaj çıkmadı..Tebrik ediyorum..Yağın 1000 değil 2000'de değiştiğini de öğrenmiş olduk
    2000 değişimi bence fazla olur en fazla 1500'de bir kendiniz kontrol edin.

  17. #2157

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Rks Titanic 150
    Dişli değişiminin ben de motora zarar vereceğini düşünüyorum ancak saydığım sebeplerden dolayı mantıklı geliyor.

    Eski sayfalara dönüp bi kontrol ederim; zorlanma konusunda da motor 6000 devirdeyken yaklaşık 70, 7000 devirdeyken yaklaşık 80 görüyor bundan fazla da 90 gördüm zaten daha zorlamadım motoru; ama dişli değişimi ile 80i 6000 devir civarı görmesini sağlayabilirsem motosikletin daha az yorularak gideceğini düşünüyorum. Sende bu devirlere karşılık hız durumu nasıl?

  18. #2158
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Hızı üç aşağı beş yukarı aynı gibi bahsettiğin devirlerde.Belki biraz daha iyi gidiyordur.. haftasonu falan

    hafif virajlı yolda tın tın giderken alt devirde kullanıyorum.Yüzde on olsun anca yani. Onun dışında 7000-10500

    aralığı.. motosiklet güzel gidiyor. Uygun devir için gaz verince hızlanacak kesince yavaşlayacak derler ya. Bence

    o devir bu makine için 7500-8000. Tabii 10.000 sütünde de makinenin canını almamak lazım..Ben deviri seviyorum. Bu arada

    egzozlara dikkat şimdi konu açtım..buraya da yollayayım peşine..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

    Merhaba Arkadaşlar;

    Motosiklet rks 150 2015 model ..sıfır almıştım..

    Bir gün önce motosikleti bağlayarak bıraktım, son kullandığımda herhangi bir problem yoktu.
    Sabahleyin boşta bıraktığım motosiklet birinci viteste, sol aynası yamuk ve yolcu pegi aşağı inik buldum (çocuklar karıştırmış olabilir diye de düşünüyorum.)
    Kontağı çevirip boştayken marşa basmamla anladım ki motosiklette bi anormallik var, yüksek sesli bir zırıldama, sacları birbirine sürtüyorlar sanki, gaz verince artıyor ve her devirde var. Hani motosikletin plakasını contasız bağlayınca nasıl bir sesli titreşim olur zangır zangır işte öyle bi ses. Boşta, viteste,her devirde olmasına rağmen devir farklılıklarında daha da belirginleşiyor. Zarıldama, cızıldama, titreme işte neyse çok rahatsız edici bir ses..Orta sehpadan indirince bile zangırdama ile ses oluyordu ve ses bariz bişekilde her zaman var..

    Motosikletin ötesine berisine baktım bişey anlayamadım, kopan eden falan bişey yoktu, işe geç kalma korkusuyla çıktım yola bi yandan da sakatlık çıkmasa bari endişesi içindeyim bu arada, düşük devir ufak ufak kılpayı işe yetiştim..Sesin nereden geldiği hakkında da bi fikrim yok tabii..

    Gün içinde küçük bi boşluk bulup her zaman gittiğim yere götürdüm şöyle bir görsün diye .Usta daha tur atmadan egzoztan dedi egzozu tokatlayıp dıştan sesine baktıktan sonra. Bir tur attırdım, 'evet, egzozdan' diyor yine..'Egzozun içinden, susturucunun ordan parça kopmuştur'' falan..''Komple değişmesi gerek.'' Tamam'' dedim en azından zangırdamanın kaynağının bulunmasına sevinerek. Tamir olmaz mı? soruma, istersen başkalarına da bi göster şeklinde yanıt aldım..Yolda tıkanıp falan başıma iş açmasından korkuyordum 'bişey olmaz' dedi..Bu arada internetten bir ki parçacı aradım şimdi, 430 TL demişler komple egzoza, e montajı falan 500ü bulacak..Ulan yanlış hatırlamıyorsam ''tiger'' alt modelleri 600 tl idi. distrübütörü aramayı düşünmedim direk 'çakarlar' diye. Daha bu ay seve seve yaptırdığım sigortanın yarası geçmeden egzoza 500 bayılmak! zaten motosiklet 4500 tl'lik bişey..
    Şunu merak ediyorum motosikleti her koşulda kullandım, yüksek devirde, karda yağmurda, hız tümseğine sert girdim, şehir dışı yaptım, çukura girdim bana mısın demedi..Şimdi durup dururken, durduğu yerde egzoz nasıl bozulur. Acaba hırsızlar içinden parça falan almış olabilirler mi? Çocuklar top falan vurmuştur diyeeğim egzoz açıkta değil yani duvar tarafında kalıyor? Kansızın biri acaba nasıl diye motosikletin üzerine oturup acaba egzoza tekme mi attı farketmeden falan diyorum, dışardan darbe de görünmüyor oysa..
    Çok uzattım farkındayım, işte o kadar moralim bozuldu, biraz da sorunun anlaşılması için tabii.. Bunun içinin açılıp tamir imkanı var mıdır? Mekanik bilgim sıfır, hani susturucusu yerinden çıkar, bişeyi titreşimden oynar falan,veya içinden arızalı bir parçası tek olarak satılmaz mı? tamir ettirebilir miyim ne önerirsiniz bu konuda?Ucuz yollu halledebilirsem ne ala, yoksa gözü karartacağım tiger falan.Önceliğim tamir tabii ki.
    Umarım yardımcı olursunuz, şimdiden teşekkür ederim.

  19. #2159

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızı üç aşağı beş yukarı aynı gibi bahsettiğin devirlerde.Belki biraz daha iyi gidiyordur.. haftasonu falan

    hafif virajlı yolda tın tın giderken alt devirde kullanıyorum.Yüzde on olsun anca yani. Onun dışında 7000-10500

    aralığı.. motosiklet güzel gidiyor. Uygun devir için gaz verince hızlanacak kesince yavaşlayacak derler ya. Bence

    o devir bu makine için 7500-8000. Tabii 10.000 sütünde de makinenin canını almamak lazım..Ben deviri seviyorum. Bu arada

    egzozlara dikkat şimdi konu açtım..buraya da yollayayım peşine..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

    Merhaba Arkadaşlar;

    Motosiklet rks 150 2015 model ..sıfır almıştım..

    Bir gün önce motosikleti bağlayarak bıraktım, son kullandığımda herhangi bir problem yoktu.
    Sabahleyin boşta bıraktığım motosiklet birinci viteste, sol aynası yamuk ve yolcu pegi aşağı inik buldum (çocuklar karıştırmış olabilir diye de düşünüyorum.)
    Kontağı çevirip boştayken marşa basmamla anladım ki motosiklette bi anormallik var, yüksek sesli bir zırıldama, sacları birbirine sürtüyorlar sanki, gaz verince artıyor ve her devirde var. Hani motosikletin plakasını contasız bağlayınca nasıl bir sesli titreşim olur zangır zangır işte öyle bi ses. Boşta, viteste,her devirde olmasına rağmen devir farklılıklarında daha da belirginleşiyor. Zarıldama, cızıldama, titreme işte neyse çok rahatsız edici bir ses..Orta sehpadan indirince bile zangırdama ile ses oluyordu ve ses bariz bişekilde her zaman var..

    Motosikletin ötesine berisine baktım bişey anlayamadım, kopan eden falan bişey yoktu, işe geç kalma korkusuyla çıktım yola bi yandan da sakatlık çıkmasa bari endişesi içindeyim bu arada, düşük devir ufak ufak kılpayı işe yetiştim..Sesin nereden geldiği hakkında da bi fikrim yok tabii..

    Gün içinde küçük bi boşluk bulup her zaman gittiğim yere götürdüm şöyle bir görsün diye .Usta daha tur atmadan egzoztan dedi egzozu tokatlayıp dıştan sesine baktıktan sonra. Bir tur attırdım, 'evet, egzozdan' diyor yine..'Egzozun içinden, susturucunun ordan parça kopmuştur'' falan..''Komple değişmesi gerek.'' Tamam'' dedim en azından zangırdamanın kaynağının bulunmasına sevinerek. Tamir olmaz mı? soruma, istersen başkalarına da bi göster şeklinde yanıt aldım..Yolda tıkanıp falan başıma iş açmasından korkuyordum 'bişey olmaz' dedi..Bu arada internetten bir ki parçacı aradım şimdi, 430 TL demişler komple egzoza, e montajı falan 500ü bulacak..Ulan yanlış hatırlamıyorsam ''tiger'' alt modelleri 600 tl idi. distrübütörü aramayı düşünmedim direk 'çakarlar' diye. Daha bu ay seve seve yaptırdığım sigortanın yarası geçmeden egzoza 500 bayılmak! zaten motosiklet 4500 tl'lik bişey..
    Şunu merak ediyorum motosikleti her koşulda kullandım, yüksek devirde, karda yağmurda, hız tümseğine sert girdim, şehir dışı yaptım, çukura girdim bana mısın demedi..Şimdi durup dururken, durduğu yerde egzoz nasıl bozulur. Acaba hırsızlar içinden parça falan almış olabilirler mi? Çocuklar top falan vurmuştur diyeeğim egzoz açıkta değil yani duvar tarafında kalıyor? Kansızın biri acaba nasıl diye motosikletin üzerine oturup acaba egzoza tekme mi attı farketmeden falan diyorum, dışardan darbe de görünmüyor oysa..
    Çok uzattım farkındayım, işte o kadar moralim bozuldu, biraz da sorunun anlaşılması için tabii.. Bunun içinin açılıp tamir imkanı var mıdır? Mekanik bilgim sıfır, hani susturucusu yerinden çıkar, bişeyi titreşimden oynar falan,veya içinden arızalı bir parçası tek olarak satılmaz mı? tamir ettirebilir miyim ne önerirsiniz bu konuda?Ucuz yollu halledebilirsem ne ala, yoksa gözü karartacağım tiger falan.Önceliğim tamir tabii ki.
    Umarım yardımcı olursunuz, şimdiden teşekkür ederim.
    Tamir ettiren yerler illaki vardır ama tamir ettirdiğin takdirde büyük bir ihtimalle bir süre sonra tekrar aynı problemi verecektir. Değiştirmen daha faydalı olacaktır. Birkaç bayiyi daha ara bayiler arasında fiyat farkı oluyor. Geçmiş olsun motoru dışarı bırakmazsan daha iyi olur sonuçta bizim millet görünce atlıyor üstüne zıplamaya başlıyor.

  20. #2160
    reallies - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Motosikleti
    RKS
    Arkadaşlar malesef maddi nedenlerden dolayı motorumu satıyorum. Fiyatı sahibinden.com ölücülrini uzak tutmak için biraz yüksek yazdım. Ama buradan gelen olduğunda anlaşırız. Hiçbir problemi yok motorun, ben severek biniyorum halen.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...23272990/detay


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler