RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Haziran 2016, 18:29
#2101
haydabre adlı üyeden alıntı
Önceki yağdan kaynaklanabilir. Ne olur ne olmaz yinede bir servise göster
gösterdim hocam yağını değiştiğim deli baş motosiklet tamircisi abimiz yağ tapası yerine şanzıman tapasını açıp da yağı boşaltmış elemanlar dökülmüş toplayamamış bırakmış öyle idareden yaptılar bıkıp taktılar ama değişen gene çok birşey olmadı 2 3 denemede anca boşa geçiyor şimdi de soğudum hakikatten ya usta yok adam akıllı kime gitsen herkes farklı birşey yapıp ne kadar koparsam iyidir diye geçiniyorlar ben telefon tamircisiyim müşteri yaptığım arıza gene olunca getiriyor yüzüm kızarıyor diyecek birşey bulamıyorum adama kendi hatasını götürüp gösteriyoruz yapacak birşey yok şanzıman komple değişecek 270 kağıt diyor
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 15:03
#2102
Armagan77 adlı üyeden alıntı
gösterdim hocam yağını değiştiğim deli baş motosiklet tamircisi abimiz yağ tapası yerine şanzıman tapasını açıp da yağı boşaltmış elemanlar dökülmüş toplayamamış bırakmış öyle idareden yaptılar bıkıp taktılar ama değişen gene çok birşey olmadı 2 3 denemede anca boşa geçiyor şimdi de soğudum hakikatten ya usta yok adam akıllı kime gitsen herkes farklı birşey yapıp ne kadar koparsam iyidir diye geçiniyorlar ben telefon tamircisiyim müşteri yaptığım arıza gene olunca getiriyor yüzüm kızarıyor diyecek birşey bulamıyorum adama kendi hatasını götürüp gösteriyoruz yapacak birşey yok şanzıman komple değişecek 270 kağıt diyor
Maalesef otomotiv ve motosiklet servis sektörü böyle çalışıyor canını emanet edip bindiğin makina adamın umrunda deil imkanın varsa yetkili servise götür söyle adam akıllı yapın.
-
06 Haziran 2016, 19:31
#2103
seyralem adlı üyeden alıntı
Maalesef otomotiv ve motosiklet servis sektörü böyle çalışıyor canını emanet edip bindiğin makina adamın umrunda deil imkanın varsa yetkili servise götür söyle adam akıllı yapın.
Sıkıntı da o ya hocam götürdüğüm yer yetkili servis aldım akşam sabah gördüm şimdi depo nun oraya da anahtar falan vurmuşlar boya çizilmiş komple Allah'tan tankpad var o ezilmiş o olmasa baya dürtecek depoyu Çin motor herkes de bakmıyor burda yamaha nin delisi dediğimiz bi abimiz var çok kıl işinde kendi hatası bile olsa iki gün adam oturup neden nasıl yaptın böyle birşey diye düşünüyor ona götürdüm oda elimi sürmem Çin motora dedi güzel tamirci bulana kadar herkesi deneyeceğiz heralde bu gidişle yada satıp yamaha Honda alacağız
-
07 Haziran 2016, 11:38
#2104
Armagan77 adlı üyeden alıntı
Sıkıntı da o ya hocam götürdüğüm yer yetkili servis aldım akşam sabah gördüm şimdi depo nun oraya da anahtar falan vurmuşlar boya çizilmiş komple Allah'tan tankpad var o ezilmiş o olmasa baya dürtecek depoyu Çin motor herkes de bakmıyor burda yamaha nin delisi dediğimiz bi abimiz var çok kıl işinde kendi hatası bile olsa iki gün adam oturup neden nasıl yaptın böyle birşey diye düşünüyor ona götürdüm oda elimi sürmem Çin motora dedi güzel tamirci bulana kadar herkesi deneyeceğiz heralde bu gidişle yada satıp yamaha Honda alacağız
Hangi şehirdesin başka bir servis var ise oraya göster o servisi de şikayet edebilirsin. Onun gibilerinin elinden alınması lazım
-
08 Haziran 2016, 11:51
#2105
Armagan77 adlı üyeden alıntı
Sıkıntı da o ya hocam götürdüğüm yer yetkili servis aldım akşam sabah gördüm şimdi depo nun oraya da anahtar falan vurmuşlar boya çizilmiş komple Allah'tan tankpad var o ezilmiş o olmasa baya dürtecek depoyu Çin motor herkes de bakmıyor burda yamaha nin delisi dediğimiz bi abimiz var çok kıl işinde kendi hatası bile olsa iki gün adam oturup neden nasıl yaptın böyle birşey diye düşünüyor ona götürdüm oda elimi sürmem Çin motora dedi güzel tamirci bulana kadar herkesi deneyeceğiz heralde bu gidişle yada satıp yamaha Honda alacağız
Bulunduğun bölgedeki başka bir yetkili servis ile görüş veya merkezi ara
-
09 Haziran 2016, 14:02
#2106
Servis ile sıkıntı yaşadığınız takdirde merkez ile iletişime geçin bayide yaşadığınız problem merkezde hemen çözüme kavuşturuluyor hakkınızı arayın.
-
11 Haziran 2016, 17:23
#2107
150 ile 150-s arasındaki fark nedir arkadaşlar
-
11 Haziran 2016, 22:00
#2108
Merhaba, ben de aranıza katılmayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak:
1.Aranızda kesinlikle bu motosikleti alma diyen bir kullanıcı varsa nedenini paylaşabilir mi? Ben sayfaların çoğunu okudum, çoğu düzeltilebilir sorunlardı.
2.Bayiyle görüştüğümde motosiklet testi gibi bir imkan sunamayacalarını söylediler. Böyle bir imkan sağlayan bir birimi var mıdır?
3.Rks Titanic 150'nin yeni modeli olan Rks Titanic 150-S çıktığından beri sıfır Rks Titanic 150 satan bayi görmedim veya geçmiş modellerden kalanların satıldığı bayiler gördüm. Eski kasa getirilmiyor mu artık?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
-
13 Haziran 2016, 13:11
#2109
Merhaba arkadaşlar, size bi sorum olacak. 2-3 gün öncesine kadar motoru çalıştırmada hiçbir sıkıntı yoktu. Tek marşta motor çalışıyodu ama 2 gündür motor gaz vermeden çalışmıyor hatta bugün jigle açarak çalıştırdım.Rölantiden olabilir diye düşünerek rölantiyi yüklettim bu sfer de motor ısınınca rölantisi çok yüksek kalıyo. Bi de şöyle bişey var; motorla turladıktan sonra yerine bırakırken durdurup tekrar marşa bastım, yine çalışmadı. Acaba aranızda benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?
-
13 Haziran 2016, 14:10
#2110
whatthefaruk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, size bi sorum olacak. 2-3 gün öncesine kadar motoru çalıştırmada hiçbir sıkıntı yoktu. Tek marşta motor çalışıyodu ama 2 gündür motor gaz vermeden çalışmıyor hatta bugün jigle açarak çalıştırdım.Rölantiden olabilir diye düşünerek rölantiyi yüklettim bu sfer de motor ısınınca rölantisi çok yüksek kalıyo. Bi de şöyle bişey var; motorla turladıktan sonra yerine bırakırken durdurup tekrar marşa bastım, yine çalışmadı. Acaba aranızda benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?
Hava yakıt karışım ayarından veya hava filtrenizden kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Malum havalar ısınmaya başladıkça metal parçalar genleşebiliyor, bu da ince ayar gerektiren yerlerin ayarlarının bozulmasına neden olmuş olabilir.
-
13 Haziran 2016, 16:38
#2111
Kutluhn adlı üyeden alıntı
Hava yakıt karışım ayarından veya hava filtrenizden kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Malum havalar ısınmaya başladıkça metal parçalar genleşebiliyor, bu da ince ayar gerektiren yerlerin ayarlarının bozulmasına neden olmuş olabilir.
Hava yakıt karışımından olabileceğinden şüphelenmiştim ben de, önceki gün baya dağlık taşlık bir yolda sürdüm, dediğiniz gibi vidalar gevşemiş olabilir. Karbüratörün orada, yüzeyden içeride bi vida var; o vidayla mı ayarlıyoz hava yakıt oranını?
-
13 Haziran 2016, 16:45
#2112
Kutluhn adlı üyeden alıntı
Merhaba, ben de aranıza katılmayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak:
1.Aranızda kesinlikle bu motosikleti alma diyen bir kullanıcı varsa nedenini paylaşabilir mi? Ben sayfaların çoğunu okudum, çoğu düzeltilebilir sorunlardı.
2.Bayiyle görüştüğümde motosiklet testi gibi bir imkan sunamayacalarını söylediler. Böyle bir imkan sağlayan bir birimi var mıdır?
3.Rks Titanic 150'nin yeni modeli olan Rks Titanic 150-S çıktığından beri sıfır Rks Titanic 150 satan bayi görmedim veya geçmiş modellerden kalanların satıldığı bayiler gördüm. Eski kasa getirilmiyor mu artık?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
1. Alma diyen arkadaşlar her zaman vardır ve olacaktır da sen en çok kendi görüşlerine bak .
2. Test sürüşü maalesef yok çünkü ürün epeyi zamandır piyasada yapmazlarda ilk zamanlarda bazı büyük bayilerde vardı diye duymuştum.
3. Titanic 150 üretiminden sonra seninde belirttiğin gibi çözülecek bir kaç sıkıntısı vardı 150-s'te bu sıkıntıları giderdiler ve tertemiz bi motoru piyasaya sürdüler. görünüşünü beğeniyorsan hoşuna gidiyorsa gücü sana yetiyorsa hayırlı uğurlu olsun
-
13 Haziran 2016, 21:51
#2113
whatthefaruk adlı üyeden alıntı
Hava yakıt karışımından olabileceğinden şüphelenmiştim ben de, önceki gün baya dağlık taşlık bir yolda sürdüm, dediğiniz gibi vidalar gevşemiş olabilir. Karbüratörün orada, yüzeyden içeride bi vida var; o vidayla mı ayarlıyoz hava yakıt oranını?
Motorun yağını değiştirdim ve sorun çözüldü, sanıyorum çok fazla yokuş tırmandığım için motor yağı inceldi ve yeterli yağlanma olmadığından gereksiz bir sürtünme oluştu; bunun sonucunda da marşın gücü motoru çalıştırmaya yetmedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Ama motor yağını değiştirmeden önce biraz araştırma yapayım dedim; yağ tapası nerededir, yağ filtresi nasıl değiştirilir gibi bilgileri hiçbiyerde bulamadım. Burayı da inceledim (100 sayfanın tamamını değil tabi ama :D ) burda da bişey bulamadım. Daha önce bizim motorun bakımının nasıl yapıldığı ile ilgili bi paylaşım yapıldı mı? (video, resim benzeri)
Yapılmadıysa bu işi bilenler benim gibi yeni başlayanlar için bu tip temel işlemleri görsellerle veya video yoluyla anlatsa çok iyi olmaz mı :D
-
13 Haziran 2016, 22:02
#2114
EpiC adlı üyeden alıntı
1. Alma diyen arkadaşlar her zaman vardır ve olacaktır da sen en çok kendi görüşlerine bak .
2. Test sürüşü maalesef yok çünkü ürün epeyi zamandır piyasada yapmazlarda ilk zamanlarda bazı büyük bayilerde vardı diye duymuştum.
3. Titanic 150 üretiminden sonra seninde belirttiğin gibi çözülecek bir kaç sıkıntısı vardı 150-s'te bu sıkıntıları giderdiler ve tertemiz bi motoru piyasaya sürdüler. görünüşünü beğeniyorsan hoşuna gidiyorsa gücü sana yetiyorsa hayırlı uğurlu olsun
Öncelikle teşekkür ederim. Test edemesem de yeni modeline bayide bi bakarım en azından. Alırsam muhtemelen ikinci el alacağım. Sıfır alacak parayı biriktirirsem tvs düşünüyorum. Yalnız sigortalar eski model motorlar için biraz fazla mı fiyat biçiyormuş. Öyle konular geçiyordu forumda.
-
14 Haziran 2016, 17:08
#2115
whatthefaruk adlı üyeden alıntı
Motorun yağını değiştirdim ve sorun çözüldü, sanıyorum çok fazla yokuş tırmandığım için motor yağı inceldi ve yeterli yağlanma olmadığından gereksiz bir sürtünme oluştu; bunun sonucunda da marşın gücü motoru çalıştırmaya yetmedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Ama motor yağını değiştirmeden önce biraz araştırma yapayım dedim; yağ tapası nerededir, yağ filtresi nasıl değiştirilir gibi bilgileri hiçbiyerde bulamadım. Burayı da inceledim (100 sayfanın tamamını değil tabi ama :D ) burda da bişey bulamadım. Daha önce bizim motorun bakımının nasıl yapıldığı ile ilgili bi paylaşım yapıldı mı? (video, resim benzeri)
Yapılmadıysa bu işi bilenler benim gibi yeni başlayanlar için bu tip temel işlemleri görsellerle veya video yoluyla anlatsa çok iyi olmaz mı :D
Öyle bir arkadaş çıksa teknik tanıtım yapsa mükemmel olur sen ufak ufak başla istersen
-
14 Haziran 2016, 20:34
#2116
Valla şimdilik jant söküp takma, yağ değiştirme gibi basit şeyleri yaptım ama bende de video çekecek ekipman yok :/
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
Merhaba arkadaşlar,
Bizim motorda karbüratör hava ayarı nasıl yapılıyor?
En sıkılı halden kaç tur gevşetirsem ideal hava oranını elde ederim? (Ben biraz bozdum yakıt hava oranını da :D )
-
14 Haziran 2016, 22:43
#2117
whatthefaruk adlı üyeden alıntı
Valla şimdilik jant söküp takma, yağ değiştirme gibi basit şeyleri yaptım ama bende de video çekecek ekipman yok :/
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
Merhaba arkadaşlar,
Bizim motorda karbüratör hava ayarı nasıl yapılıyor?
En sıkılı halden kaç tur gevşetirsem ideal hava oranını elde ederim? (Ben biraz bozdum yakıt hava oranını da :D )
Onun basıncını ölçen analog veya dijital araçlar var, onlara bağlanıyor. Bence bir ustaya baktırmanız daha iyi olur. Sonuç olarak ne kadar ince ayarlayabilmiş de olsanız ideale çok fazla yaklaşmayacaktır. Motor fazla yakar, verimsiz çalışır, hatta motor zarar da görebilir. Ancak belki biliyorsunuzdur elinizde gerekli araçlar da vardır o zaman bişey diyemem :D
-
15 Haziran 2016, 16:03
#2118
whatthefaruk adlı üyeden alıntı
Valla şimdilik jant söküp takma, yağ değiştirme gibi basit şeyleri yaptım ama bende de video çekecek ekipman yok :/
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
Merhaba arkadaşlar,
Bizim motorda karbüratör hava ayarı nasıl yapılıyor?
En sıkılı halden kaç tur gevşetirsem ideal hava oranını elde ederim? (Ben biraz bozdum yakıt hava oranını da :D )
Hava ayarı işini servise bırakacaksın dostum zaten sen ayarlarsan hem motor fazla yakar hemde zamanla performans kalıcı olarak düşer
-
15 Haziran 2016, 22:06
#2119
braveman adlı üyeden alıntı
Hava ayarı işini servise bırakacaksın dostum zaten sen ayarlarsan hem motor fazla yakar hemde zamanla performans kalıcı olarak düşer
Şimdi ben biraz yaptım ama yine de güvenemiyorum tabi illa ki bilen birine göstercem ama forumlarda da hep ustaya elletme karbüratör ayarını demişler
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Kutluhn adlı üyeden alıntı
Onun basıncını ölçen analog veya dijital araçlar var, onlara bağlanıyor. Bence bir ustaya baktırmanız daha iyi olur. Sonuç olarak ne kadar ince ayarlayabilmiş de olsanız ideale çok fazla yaklaşmayacaktır. Motor fazla yakar, verimsiz çalışır, hatta motor zarar da görebilir. Ancak belki biliyorsunuzdur elinizde gerekli araçlar da vardır o zaman bişey diyemem :D
Elimde araç gereç yok da şimdi benim gideğim yerde bu aletler var mıdır diye düşünmüyor değilim, ben profesyonel bişey beklerken kulağı motora dayayıp ayar yapmasın bu sefer de :D
-
16 Haziran 2016, 13:24
#2120
whatthefaruk adlı üyeden alıntı
Şimdi ben biraz yaptım ama yine de güvenemiyorum tabi illa ki bilen birine göstercem ama forumlarda da hep ustaya elletme karbüratör ayarını demişler
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Elimde araç gereç yok da şimdi benim gideğim yerde bu aletler var mıdır diye düşünmüyor değilim, ben profesyonel bişey beklerken kulağı motora dayayıp ayar yapmasın bu sefer de :D
Rks servisine götür cihaz olmasa bile adam aynı motordan kaç tane yapmıştır benden senden iyidir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler