Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1981

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun mardinin bir ilçesinde lastiğim patladı allahtan şanslıyım ki yanımda sırt çantam yedek iç lastik araç ve gereçlerim vardı..
    http://i.hizliresim.com/7PEQmN.jpg
    http://i.hizliresim.com/PB4G3O.jpg
    lastiği tamir ettik en azından..
    motorun altan yağ damlatma olayını da çözdüm gösterge muşurun ordaki conta gitmişti onu değiştirip güzelcene mazotla yıkadım temizledim.. işin ilginc tarafı 1lt kadar yağ kayıp damlatmışmı motormu yakmış bilmiyorum zamanında müdahale. lastiklerin havası inikti ön 29 arka 32 psi hava bastım. 100km geçince artık yalpanma tankslapper gibi şeyler olmuyor.. tek kalan eksik şey yeni kışlık lastiklerin gelmesi..

    http://i.hizliresim.com/gyzblO.jpg

    ARka fren balataları kemikleşmişti arka fren tutmuyordu o balataları da değiştirdim şimdi cilop gibi oldu..
    [url]https://hizliresim.com/9E8bXN]http://i.hizliresim.com/9E8bXN.jpg
    geçmiş olsun. Tedbirli olmanız ne kadar güzel. Ancak lastik konusunda tubuless lastik çok güzel bu konularda. Misal ben yaşadım, şehir içinde olmam hasebiyle yanımda herhangi bir şey yoktu. ön teker kendi lastiği hala üzerinde, arka teker swallow tubuless lastik. ön tekerin patlaması sonucu baya bi uğraştım. arka lastikte de sorun oldu ancak sıkıntı yaşamadım. Bu nedenle alacağınız lastikleri tl olmasını tavsiye ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1982
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun. Tedbirli olmanız ne kadar güzel. Ancak lastik konusunda tubuless lastik çok güzel bu konularda. Misal ben yaşadım, şehir içinde olmam hasebiyle yanımda herhangi bir şey yoktu. ön teker kendi lastiği hala üzerinde, arka teker swallow tubuless lastik. ön tekerin patlaması sonucu baya bi uğraştım. arka lastikte de sorun oldu ancak sıkıntı yaşamadım. Bu nedenle alacağınız lastikleri tl olmasını tavsiye ederim.
    sizede geçmiş olsun... mc32 lastikleri taktıracagım. sava bugunlerde lastiklerin eline ulasacagını belirtiler onlardan haber bekliyorum stoklara girdiği gibi satın alacağım ve şu iç lastiklerden kurtulacağım..
    Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...

  3. #1983

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    mc 32 aşırı dişli lastik. Gerçi Kar lastiği iyi olur Ancak orijinal ebatlarda değil. 100/80 ile 130/70. Ebatlar sorun olmaz diyor gargi amca. ben sava mc 50 ile mc25bogart tan haber bekliyorum. eğer gelmez ise irc mb-34 orijinal ebatları takcam.

  4. #1984

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    yamaha rx 115 , MZ 251 , MZ 301
    iş arkadaşımda var motor 120 yi asla hiçbir şekilde geçmiyor diyor sebebi nedir? hız sınırlamasımı var bu motorlarda ??

  5. #1985

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    120 iyi, ben 110 sınırına kadar çıktım. redline da kesici var diye biliyorum. bide bu 120 km/s hızında bir motosiklet değil. bunun son hızı 90 km/s olmalı.

  6. #1986

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    yamaha rx 115 , MZ 251 , MZ 301
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizede geçmiş olsun... mc32 lastikleri taktıracagım. sava bugunlerde lastiklerin eline ulasacagını belirtiler onlardan haber bekliyorum stoklara girdiği gibi satın alacağım ve şu iç lastiklerden kurtulacağım..
    kolay gelsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 iyi, ben 110 sınırına kadar çıktım. redline da kesici var diye biliyorum. bide bu 120 km/s hızında bir motosiklet değil. bunun son hızı 90 km/s olmalı.

    yanlışınız olmasın?? 150 cc lik bir silindirden bahsediyoruz 90km hızı mobiletim yapıyordu hemde son gaz vermeden

  7. #1987
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Alıntı mzhastası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iş arkadaşımda var motor 120 yi asla hiçbir şekilde geçmiyor diyor sebebi nedir? hız sınırlamasımı var bu motorlarda ??
    ben 120 i gördüm... yalnız şöyle birşey dikkatimi çekti bu radar gösterge panellerinde gecerken 85 ile geciyordum karsıda hızınız 93 km diyordu onumde yada arkamda herhangi bir vasıta yoktu. acaba hangisi dogru.. arkadasın motoru 120 görmüyorsa sebepleri şunlar olabilir.
    1- Lastiklerin havasından (ön 29 arka 32 psi hava basman lazım)
    2- ön ve arka dişliler orjinal mi ?
    3- motor rodaj damıdır ? rodajı düzgün yapıldımı
    4- motordaki yağın kötü olması az veya fazla olması..
    5- kullandığı benzin..
    6- motordaki egzoz orjinal mi ?
    bunlar belirli sebeplerdir.. bunun dışında aklıma gelen birşey gelmedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mc 32 aşırı dişli lastik. Gerçi Kar lastiği iyi olur Ancak orijinal ebatlarda değil. 100/80 ile 130/70. Ebatlar sorun olmaz diyor gargi amca. ben sava mc 50 ile mc25bogart tan haber bekliyorum. eğer gelmez ise irc mb-34 orijinal ebatları takcam.
    mc50 kışın yağmırda ıslak havada ne kadar sağlam olur bilemem.. ama bende mc25 ile mc32 arasında gelgitler yaşadım.. bu hafta içi gelmesi lazım lastikler... ahz sana ne kadar fiyat verdiler bana 385tl fiyat verdiler takım icin.
    Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...

  8. #1988

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı mzhastası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kolay gelsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------





    yanlışınız olmasın?? 150 cc lik bir silindirden bahsediyoruz 90km hızı mobiletim yapıyordu hemde son gaz vermeden
    Hocam yani ortalama hız 90 olmalı diyorum. 150cc naked/commuter bir motosikletten sürat beklemek yanlış bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 120 i gördüm... yalnız şöyle birşey dikkatimi çekti bu radar gösterge panellerinde gecerken 85 ile geciyordum karsıda hızınız 93 km diyordu onumde yada arkamda herhangi bir vasıta yoktu. acaba hangisi dogru.. arkadasın motoru 120 görmüyorsa sebepleri şunlar olabilir.
    1- Lastiklerin havasından (ön 29 arka 32 psi hava basman lazım)
    2- ön ve arka dişliler orjinal mi ?
    3- motor rodaj damıdır ? rodajı düzgün yapıldımı
    4- motordaki yağın kötü olması az veya fazla olması..
    5- kullandığı benzin..
    6- motordaki egzoz orjinal mi ?
    bunlar belirli sebeplerdir.. bunun dışında aklıma gelen birşey gelmedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------



    mc50 kışın yağmırda ıslak havada ne kadar sağlam olur bilemem.. ama bende mc25 ile mc32 arasında gelgitler yaşadım.. bu hafta içi gelmesi lazım lastikler... ahz sana ne kadar fiyat verdiler bana 385tl fiyat verdiler takım icin.
    Üstad kağıda yazmıştım, o da işyerinde masa üstünde kaldı. Yanlış hatırlamıyorsam mc25bogart(100/80 - 130/70) fiyatı 325tl, mc50 (100/80- 130/70) 355 tl miydi neydi. Mc18 de 245tl (90/80 - 110/80)
    toseabul bunu beğendi.

  9. #1989

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Arkadaşlar bu arada ek bilgi olsun fark etmeyenler vardır. Kuba Strike 150 modelde de aynı motor bloğu var. Hem fiyatıda dana uygun titanic almak isteyerler o modelede göz atsın. Şuan sitedeki fiyatlarına göre 1000TL daha ucuz. Titanic tuttu diye fiyatı biraz uçurdular. Hem kubada rks de aynı firmanın markaları zaten.

  10. #1990

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Hocam kuba strike aynı motor bloğu da olsa bi rks görüntüsü yok ya. Cg lere benzettim ben ��

  11. #1991

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    yamaha rx 115 , MZ 251 , MZ 301
    toseabul yazdığımı iyi oku arkadaşım ben motor 120 görmüyor demedim. 120 görüyor 120+ olmuyor dedim.
    ayrıca ;
    ön ve arka dişliler orjinal
    motor rodaj da değil nasıl yapıldığını bilmiyorum
    motordaki yağı castrol
    kullandığı benzin pek fark ettirmez
    motordaki egzoz orjinal
    oky

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yani ortalama hız 90 olmalı diyorum. 150cc naked/commuter bir motosikletten sürat beklemek yanlış bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------



    Üstad kağıda yazmıştım, o da işyerinde masa üstünde kaldı. Yanlış hatırlamıyorsam mc25bogart(100/80 - 130/70) fiyatı 325tl, mc50 (100/80- 130/70) 355 tl miydi neydi. Mc18 de 245tl (90/80 - 110/80)

    sende haklısın güzel kardeşim

  12. #1992

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı mzhastası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    toseabul yazdığımı iyi oku arkadaşım ben motor 120 görmüyor demedim. 120 görüyor 120+ olmuyor dedim.
    ayrıca ;
    ön ve arka dişliler orjinal
    motor rodaj da değil nasıl yapıldığını bilmiyorum
    motordaki yağı castrol
    kullandığı benzin pek fark ettirmez
    motordaki egzoz orjinal
    oky

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------




    sende haklısın güzel kardeşim
    Üstad sen beni yanlış anladın. 120+ görenler oluyor ama mesela ben maksimum 112yi gördüm başka da yüklenmedim. Evet motosiklette Devir kesici var. Benim asıl söylemek istediğim: Bu motosiklet 120 ile (anlık kastetmiyorum) gidelecek motosiklet olduğunu düşünmüyorum demek istemiştim. Bu arada memleket hataymış hemşehrim. Bi ara görüşmek hasbihal etmek isterim. Saygılar.
    mzhastası bunu beğendi.

  13. #1993
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    motorla 140 yapanlar olmuş modifikasyonlar yapmıs bunlarla. 1.si hava filtrersini söküp susturucusuz performans egsoz takmışlar.
    2.aşama bizim rks orj dişlileri 43 tür bunu 38 düşürmüşler ön dişliyide biraz büyütmüşler. bu şekilde motor süraat yapar ama motor ömrünü azaltır dişli degisiminde arkayı kucultursek rampada zorlanır 2 yolcu varsa stop etmeye kadar yolu var. hani bunlar teknik mekanik bilgiler.. ben motorun orjinalinden yanayım onca mühendis kafa yorup patlatmış standartlarını ele alıp bu hale getirmiş. ha ufak tefek degisikliklerden pek bir zarar gelmez mesela on diş bir tanesi arkadakın 3 dişi kücültmeye eşit olur. bir dişten birşey olmaz yada arkadaki 3 dişi kücültmekten pek bir ziyan olmaz. ama egzoz ve hava filtresi degisince performans artar yakıt tüketimide artar haliyle.. kalkıslar biraz yavaslar.. avantajları ve dez avantajları var 120+ görmek isteyen varsa daha yüksek cc motorlara gecmesi daha iyi olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------

    mc32 130/80/17 arka lastiğim. on lastikte 100/80/17 mc25 iç lastikleri cikartim tubeless lastik gayet iyi tutuyor on numara oldu daha fazla resim isteyen varsa söylesin yazsın değşiminden tut sürüyüşüne kadar arşiv hazırladım
    leokaplann bunu beğendi.

  14. #1994

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorla 140 yapanlar olmuş modifikasyonlar yapmıs bunlarla. 1.si hava filtrersini söküp susturucusuz performans egsoz takmışlar.
    2.aşama bizim rks orj dişlileri 43 tür bunu 38 düşürmüşler ön dişliyide biraz büyütmüşler. bu şekilde motor süraat yapar ama motor ömrünü azaltır dişli degisiminde arkayı kucultursek rampada zorlanır 2 yolcu varsa stop etmeye kadar yolu var. hani bunlar teknik mekanik bilgiler.. ben motorun orjinalinden yanayım onca mühendis kafa yorup patlatmış standartlarını ele alıp bu hale getirmiş. ha ufak tefek degisikliklerden pek bir zarar gelmez mesela on diş bir tanesi arkadakın 3 dişi kücültmeye eşit olur. bir dişten birşey olmaz yada arkadaki 3 dişi kücültmekten pek bir ziyan olmaz. ama egzoz ve hava filtresi degisince performans artar yakıt tüketimide artar haliyle.. kalkıslar biraz yavaslar.. avantajları ve dez avantajları var 120+ görmek isteyen varsa daha yüksek cc motorlara gecmesi daha iyi olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------

    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net...51&oe=56934825 mc32 130/80/17 arka lastiğim. on lastikte 100/80/17 mc25 iç lastikleri cikartim tubeless lastik gayet iyi tutuyor on numara oldu daha fazla resim isteyen varsa söylesin yazsın değşiminden tut sürüyüşüne kadar arşiv hazırladım
    üstad istenmez mi hiç. sabırsızlıkla bekliyorum resimleri. Lastik fiyatı ne oldu?

    ön ve arka farklı model olması sıkıntı oluştur mu acaba?

  15. #1995

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    valla yakışmış lastikler. arkanın deseni çok şık duruyor bence. Allah kaza bela vermesin,

  16. #1996

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Malum önümüz kış. O nedenle çanta ihtiyacı hasıl olacak, yağmurluk vs koymak için. Aydın kardeşler adlı satıcıdan alacam (kendisi ayrıca form üyesi konuya da baya yazmıştı) arka çanta demiri ile yan çanta demiri. Ancak yan çanta demiri istediğim gibi değil. Yan çanta demiri artçı oturuşunu tamamen kapatacak şekilde. ARtçı oturuşunu bozmayan (takıldığında biraz daha geride kalacak- arka çanta ile aynı hizaya gelebilecek) Yan Çanta var mıdır? Demiriyle birlikte

  17. #1997

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malum önümüz kış. O nedenle çanta ihtiyacı hasıl olacak, yağmurluk vs koymak için. Aydın kardeşler adlı satıcıdan alacam (kendisi ayrıca form üyesi konuya da baya yazmıştı) arka çanta demiri ile yan çanta demiri. Ancak yan çanta demiri istediğim gibi değil. Yan çanta demiri artçı oturuşunu tamamen kapatacak şekilde. ARtçı oturuşunu bozmayan (takıldığında biraz daha geride kalacak- arka çanta ile aynı hizaya gelebilecek) Yan Çanta var mıdır? Demiriyle birlikte
    aydın kardeşlerden almıştım bende motor koruma demiri ve arka çanta demirini. gayette memnundum taş gibi olmuştu. yan çanta demirlerini ben de almamıştım. aklında bulunsun arka çanta demirini takarken tutamakların arka vidaları ön vida yerlerine oluyor (onlar daha uzun olduğundan). arkalar için iki yeni vida almalısın. çünkü daha uzun vida gerekiyor. ben evde alet çantasından iki tane uydurmuştum. olmadı nalburdan biraz daha uzununu ölçerek alırsın eski vidaya göre.

  18. #1998

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aydın kardeşlerden almıştım bende motor koruma demiri ve arka çanta demirini. gayette memnundum taş gibi olmuştu. yan çanta demirlerini ben de almamıştım. aklında bulunsun arka çanta demirini takarken tutamakların arka vidaları ön vida yerlerine oluyor (onlar daha uzun olduğundan). arkalar için iki yeni vida almalısın. çünkü daha uzun vida gerekiyor. ben evde alet çantasından iki tane uydurmuştum. olmadı nalburdan biraz daha uzununu ölçerek alırsın eski vidaya göre.
    Teşekkür ederim. Uydururuz vida. yan çanta olayını da düşünüyorum. kask kıyafet yağmurluk vs yanımda (geçtiğim yere) götüremem yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

    http://urun.n11.com/takim-cantasi-ve...tail_crosssell
    http://www.hepsiburada.com/metal-kil...-HRMODMANOMT16

    bu şekilde metal kilitli aynı iki takım çantası alsam. içerisinde ki çekmecelerini çıkartsam ve yan çanta yapsam (bi de şifreli kilit alsam) kullanışlı hale gelir mi acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

    http://urun.n11.com/takim-cantasi-ve...tail_crosssell

  19. #1999
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Arkadaşlar dostlar ön lastık mc25 bogart.. 100/80-17 arka lastik ms32 130 / 70 / 17 lastik tam oturuyor sıkıntı çıkartmıyor. lastikleri bizzat kendim söküp taktım.. iç lastikleri attım bir köşeye malumunuz tubeless lastık.. bunun için 10 tl ye ikitane kaliteli tubeless sibop aldım.. fotolar duruyor..
    lastikleri şişirirken hava kompresörü büyük olan bir lastikci bulmanız lazım. sibopun icindeki aparat cıkartılıp güclü hava verilmesi lazım ki lastik yanakları janti tutsun ondan sonra olay bitiyor.. fiyata gelince..
    sava (mitaş) mc25 - 100 / 80 - 17 lastiğin fiyati = 110 TL + KDV
    sava (mitaş) mc32 130 / 70 - 17 Lastiğin Fiyati = 190 TL + KDV..

    lastikleri ıslak zeminde denedim üst üste aşırı kontralar yapmama rağmen (50-60kmh hızla) hiç kayma kayacakmış hissi vermedi iyi tutundu.. yalnız arka lasti büyük oldugu ıcın 5-10km hızını düşecektir bunuda eklemek isterim.. arka lastik kolay kolay patinaj cekmiyor. epey bi zorladım az bisi cektirebildim patiyi. almayı düşünenlere gönül rahatlıgı ile tavsiye edebilirim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla yakışmış lastikler. arkanın deseni çok şık duruyor bence. Allah kaza bela vermesin,
    Allah razı olsun.. LAstik konusundaki engin bilgilerin ve desteğin için ayrıca teşekkür ederim kardeşim..
    Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...

  20. #2000

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. Uydururuz vida. yan çanta olayını da düşünüyorum. kask kıyafet yağmurluk vs yanımda (geçtiğim yere) götüremem yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

    http://urun.n11.com/takim-cantasi-ve...tail_crosssell
    http://www.hepsiburada.com/metal-kil...-HRMODMANOMT16

    bu şekilde metal kilitli aynı iki takım çantası alsam. içerisinde ki çekmecelerini çıkartsam ve yan çanta yapsam (bi de şifreli kilit alsam) kullanışlı hale gelir mi acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

    http://urun.n11.com/takim-cantasi-ve...tail_crosssell
    dostum zevler tabiki tartışılmaz. ama benim fikrim bu alet çantalarını beğenmedim bildiğin alet çantası ya aliminyum olanları varya belki onlar daha güzel olubilir. ama pahalıdır onlarda sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dostlar ön lastık mc25 bogart.. 100/80-17 arka lastik ms32 130 / 70 / 17 lastik tam oturuyor sıkıntı çıkartmıyor. lastikleri bizzat kendim söküp taktım.. iç lastikleri attım bir köşeye malumunuz tubeless lastık.. bunun için 10 tl ye ikitane kaliteli tubeless sibop aldım.. fotolar duruyor..
    lastikleri şişirirken hava kompresörü büyük olan bir lastikci bulmanız lazım. sibopun icindeki aparat cıkartılıp güclü hava verilmesi lazım ki lastik yanakları janti tutsun ondan sonra olay bitiyor.. fiyata gelince..
    sava (mitaş) mc25 - 100 / 80 - 17 lastiğin fiyati = 110 TL + KDV
    sava (mitaş) mc32 130 / 70 - 17 Lastiğin Fiyati = 190 TL + KDV..

    lastikleri ıslak zeminde denedim üst üste aşırı kontralar yapmama rağmen (50-60kmh hızla) hiç kayma kayacakmış hissi vermedi iyi tutundu.. yalnız arka lasti büyük oldugu ıcın 5-10km hızını düşecektir bunuda eklemek isterim.. arka lastik kolay kolay patinaj cekmiyor. epey bi zorladım az bisi cektirebildim patiyi. almayı düşünenlere gönül rahatlıgı ile tavsiye edebilirim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------



    Allah razı olsun.. LAstik konusundaki engin bilgilerin ve desteğin için ayrıca teşekkür ederim kardeşim..

    estağfurullah dostum. ben çok bişey bilmiyom ya sadece yaşadıklarımı ve araştırdıklarımı aynen aktardım. allah kaza bela vermesin tekrardan.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler