ben bugün bütün vidalarını kontrol ettim, alt taraftaki motor koruma alimiyumun 1 vidası biraz gevişemiş, geri kalanında problem yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
arkadaşlar benim arka dişliiyi büyütmek istiyorum, orj arka dişlisi 54 t ramzeyin dişlileri araştırdım, 56 t var ama benim dişlide 4 somun yuvası var ramzeyin dişlisin de ise 6 :\ bu konuda bana yardım edebilecek yokmu?
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
Aldığım motorun stikerlerini beğenmemiştim, kendimci birşeyler yaptım, bakim beğenecekmisiniz
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Arkadaşlar motorun sele yüksekliği kaç cm bilmiyorsanızda başka marka motorlarla kıyaslarmısınız ?
Merhaba arkadaşlar.
Benim 1. vites dişlisi sizlere ömür. neyse asıl olay başka. Motosiklet fuarına gittiğimizde aldığımız RKS korosun kataloğundan almıştık. katolog da pistonların Seramik olduğunu bunun sadece yarış motorlarında kullanıldığını ve motorda balensör olduğunu yazmışlardı. bizimde hoşumuza girmişti. motoru açtık nemi gördük 3 ün 1 ini ikisi de yok. Aslında ben motorumdan hala çok memnunum ben fuardan önce aldığım için bi sıkıntı yok da bunu nasıl katog yapıp basıyorlar onu anlamış değilim. Bu arada motosikletimin tek kötü yanı ön amortisörlerin kısa olması bunu yeni tecrübe ettim. Kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
Umarım resimleri yükleyebilirim.
http://imageshack.us/photo/my-images...0526115720.jpg
RKS RK200R MOTOSİKLETİMİ 1 AY ÖNCE ALDIM..MOTORDAN RAHATLIK OLARAK MEMNUNUM..TORK OLARAK ÇOK FAZLA MEMNUN EDİCİ DEĞİL.105 KİLO OLDUĞUM İÇİNDİR BELKİ. YANLIZ MOTORUM 1 HAFTA ÖNCE 1. VİTES DİŞLİSİNİ KIRDI.BU MOTOSİKLETİ KULLANAN ARKADAŞLARDAN AYNI SORUNU YAŞAYANLAR VARMI??
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
STR RK200 DEN BAYA SERİ AMA KESİNLİKLE BİR RK200 ETMEZ..SADECE RAHATLIĞI 5 STR DEĞER.AYRICA MOTORUN ÜZERİNDEKİ ARKA DİŞLİ KESİNLİKLE KROS DİŞLİSİ DEĞİL..MOTOR DAHA AÇILMADI BİR DEFASINDA BASTIM 120KM HIZ YAPTIM.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------
BENİM MOTORDA 1. VİTES DİŞLİSİNİ KIRDI.YANLIZ ŞU SERAMİK PİSTON İŞİNİ ANLAMADIM..İYİ BİR ŞEYMİ KÖTÜ BİR ŞEYMİ ACABA :D
Bu motorsikletten ben de almayı düşündüğüm için araştırıyordum. Bulunduğum ilde alanlardan ikisi de 1. vitesi kırmış. 200-300 TL işçilik dahil bir masrafı oluyormuş. Ramzeylerde 3. vites, bunlarada da 1. vitesbunu yapıyor sanırım. Eski motorum ramzeydi aldığımda 3. vitesi iptal durumda idi. O vitesi atlayarak baya kullandım. Daha sonra onun da 1. vites iptal olmuştu. Gerçi benim aldığımda motoru haşat etmişlerdi.
Diyeceğim o ki birinci vites problemi bilinen bişi.
Bir başka kullanıcı yorumu da motor güzel çin ve fiyat açısından. Yanlız ön süspansiyon kısa imiş Ramzeye göre. Atlamalarda tam kapanabiliyormuş. Artıları var eksileri var durumu. Rakama göre tercihimdir. İl dışında ucuz sayılabilecek bir rakama alacağımdır.
Bu gün 2013 modellerden bir tane aldım. Birinci vites sıkıntısı ile ilgili fabrika ile görüştüklerini ve düzelttiklerini söylediler. Bilemiyorum alınca göreceğiz artık. Gelecek ayın başında sanırım elimde olacak.
Alıp kullanmaya başlayınca inşsallah yazarım. 4800 TL'ya satın aldım 10 taksitle.
oğlum hertürlü kullanıyor herhangi bir şikayetini duymadım arasıra bende biniyorum bir problem yok
merhaba arkadaslar,
1. vites dişlisini kırıp değiştiren arkadaslar,
takılan yeni dişlidede aynı sorun oldu mu? yani ikinci kere kıran varmı
selamualeyküm arkadaşlar. abime 3 ay önce rks 200 aldık iyi olur düşüncesiyle. yok seramik pistonmuş yok torku yüksekmiş falan falan hep hikaye. 2 hafta önce 1 vites dişlisini bizim motorda kırdı. 2 yıl garantili ya bizde ona güvenmiştik.servise götüdük bi cacık cıkmadı kulanıcı hatası dediler. bizde motoru başkabir ustaya yardırdık icinden cıkan dişli gurubunun tırnakları kürdan kadar ince. ve 2 haftadır dişli peşine düştük ne bayii kaldı aramadık nede fabrika. bize kople gurubu gönderceklermiş zaten bi motor parasıda o. zaten o dişlilerin yeniside takılsada iş yapmaz. sonra bizde ramzey 200 dişlisi, bulduk herşeyi oluyor ve sıgara kalınlıgında tırnakları var onu taktırcaz inşallah. kusura bakmyın arkadaşlar biraz acık konuştum ama yeni alacak arkadaşlar birkere daha düşünsün çünkü bizim masraf 600 ü gececek gibi. bu konuda sorusu olan arkadaşlar yazabilr.
içinden cıkan ile takacagınız dişlilerin keske resmini cekseydiniz, burada paylasırdınız. cok daha aydınlatıcı olurdu
daha motoru toplatmadık kardeşim iyiki hatırlattın sağol .ben onların resilerini ceker atarım
ya arkadaşlar ben suçu ne çinlide arıyorum ne de bizim distribütörde çinlilere parayı ver sana honda ayarında motor da yapar.distribütörde yazık belki bi villası falan eksik onu alacak garibim napsın.bi ara dediler ki yerli araba üretecez de çok riskli iş bunun tedarikçisi var patenti var vay efendim anlaşması var satış sonrası var oğlu var.lan oğlum biz daha yerli arabayı değil yerli motosikleti bile üretemedik ben kendi adıma motosikletleri incelediğim de çok basit bi sistemle çalıştığını görüyorum Allah için bakın bi inceleyin bizim bunu üretecek demir madenimiz çelik madenimiz alüminyum madenimiz bunları kesip biçecek cnc miz kalıp oluşturacak presimiz, mühendisimiz vs artık neyse üretim bandındaki elemanlarımız yok mu 125 lik bir kubanın montaj fabrikasından çıkış fiyatı 620 tl gelişini siz düşünün sabahtan beri hangi çinli diye kafa patlatıyoz acaba hangini alsam kazık yemem diye biz bunu çekmek zorundayız anlamıyorum yok 1. vitesi kırılır yok bilmem neresi dökülür.ben ,adam gibi oturup herşeyi yerli bir prototip üretsinler bu bizim desinler.10000 tl verip almaya razıyım vesselam
merhaba bolulu abim orjinal mondial ut 150 nin arkadişlisini öneriyo.
400. km'ye doğru ilerliyorum. Motorun ön takım süspansiyonları kısa gerçekten. Bu gün Soğucak yaylasında iki kere tam kapandı süspansiyonlar. Bir de hala Ramzey gibi direksiyonda bir bisiklet hissi alınamıyor. Sert gerçekten. Ama çekiş güç on numara. Güçteki fark hissediliyor (Ramzey'e göre).
Bir de ayakta giderken diz kapaklarını tam kapatarak direksiyonu tutamıyorsunuz. Motor bana bu anlamda biraz gidonu yükseltilmesi gerekmiş gibi geldi.
http://youtu.be/JaweEPy0efE adresinde bu günkü geziden bir kuple paylaştım. Motorda artık 6000 devirleri geçiyorum. Bir yağ değiştirmekte gerek gibi. Öbür taraftan fabrika el kitabı 800 km'ye kadar 5000 deviri geçmeyim 1600 km'ye kadar da 8000 deviri geçmeyin yazmış. İzlenimlerim bu yönde. Söylemem gerekir ki bu fiyata alınacak hala en güzel motor bu gibi. Ama paranız varsa tabi daha hafif kadrolu bir motor çok güzel olabilir. Videoda giden husaberg 450 kadrosuna ramzey motorlu alet mesela bisiklet gibi. Benim motordan yüksek olmasına rağmen çok dengeli yolda ve atlama zıplama olaylarında. Bisiklet gibi rahat kullanımı var. Ramzey ile motor olayına başlamış birisi olarak güçten daha çok takıldığım nokta bu sanki. Motorun kontrolünün garip bir zorluk içermesi. Uzman arkadaşlar daha iyi bilirler. Karmaşık ve hızlı oldu. Kusuruma bakmayın.
Arkadaşlar baya bir araştırdım, sanırım 0 olarak alacağım bu motoru. Ama aklıma takılan bir şeyler var. Herkes motorun 1. vites dişlisi kırılıyor diyor bu doğrumu yada çok sıkmı oluyor ? Yeni modellerinde bu sorun düzeltildimi ? Böyle bir şey olursa çaresi varmıdır varsa kaç tl ye mal olur ? Biraz fazla soru sordum ama cevaplayabilirseniz çok sevinirim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)