Sisi bar takarken saplamasının kısa kaldığından neden bahsetmediniz çamurluk arkasındaki kelebek somuna saplama yetişmiyor, akşam akşam takayım dedim iş yarım kaldı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
Taktırdı mı, durum nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
Bu arada biz de hava bin motor piyasada az, her gören bu harley mi, kaç para aman satılmasın sadece bende olsun lamda sensörü, Ecu, enjeksiyonu görüyorlar, sonra 6200 TL verdim diyince suratları karmakarışık oluyor üzerine bozulursa yamaha virago 250 parçaları takıcam diyorum
Orta koltuk yaptım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Yan nikelajlı kapakların birinin ardında Ecu var, o kapakları kendime doğru sıkıca çekip mi kanırtmam lazım? Kıyamadım zorlamaya sele altında Ecu yok baktım
Açtım orayı, akü ve sigorta kutusu vardı..
Motorun solundaki yan kapağı usta zamanında sağ ucundan kendine doğru zorlamıştı, sol ucunu ise ileri doğru iterek çıkarmıştı, benim kapak çok sert elimde kalır diye korkuyorum, bir kolay yolu varmıdır
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
arkadaşa sordum depoda sorun oldundan sifir takilmis komple siyah gelmis rks yazisiz oda sticker yaptorip yapistirmis guzel olmus bende bayildim[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
Su motor için neden video cok az
Motorun egzozunu açtırdım.Motor bir anda değişti.Hepinize tavsiye ederim.Yolda giderken bütün gözler üzerinizde oluyor.
İzmirde 70 liraya yaptırdım.
modifiye işlemlerim devam ediyor 2 adet murat 124 krom bayrak direği aldım, yakında fotolarım
denso marka ecu gelmişti, şimdi de ngk 90o buji ucu, kn 62-1515 kendinden korumalı açık hava filitresi, emgo 14-20900 krank filitresi aldım, bunların hepsini amazondan sipariş ettim, bizim motora en uygun kn 62-1515'miş, emgo ile beraber alıyorlar, çok olumlu yorumlar okudum, enjeksiyon eskilerde olmadığı için enjektörü büyütmenin peşine düşmüşler, ben de gerek olacağını sanmıyorum, rapor edilmese de bana göre tek korkutucu problem krank havalandırma filitresinden yağ kaybı çok olacak mı görücez...
rks cruiser kullanıcıları yazılarınızı imrenerek ve severek okuyorum hepiniz bu motordan memnunsunuz inşallah bende ilerde durumum müsade ederse bu motordan almayı düşününüyorum ve çok istiyorum mct 250 kullandım çok vibrasyon titreme vardı beni çok yoruyordu bu motorda fazla titreşim yok sanırım olsada az diyorlar evladım ünüversiteyi bitirsin hemen rks cruiser almayı istiyorum.şimdilik honda 125 titana biniyorum 250lik kadar zevk vermesede elden birşey gelmiyor inşallah bende rks sahibi olurum herkazin tekeri düz bassın kazasıs belasız sürüşler inşallah.
Değerli arkadaşlar benim motorun bir arızası var ve bir türlü bulamadık.Arada motorun kafalardan biri çalışmıyor.Önceki aldığım arkadaş benzinin basıncının yetmediğini bunun için bir röle takıp bu şekilde hallettiğini söyledi arada motor tekliyor bu taktıkları rölenin fişlerini çıkarıp takıyorum düzeliyor.Bu sorunu nasıl halledebilirim.Benzin otomatiğinin değişmesi gerektiği söyleniyor.O da anasının nikahı fiyat 450 tl.
Muadil parça baktın mı? Ucuza yurt dışından da getirebilirsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------
Benzin otomatiği, yakıt pompası ebay da virago 250 olarak gönderi dahil 50 usd...
Aşağıdaki sitede ise sadece 36 TL...
Xv250, Bisan roadstar 250, lifan 250 alayında aynı kod'a sahip v motor var...
WWW.motorsikletyedekparcaci.net
arkadaşlar herkese merhaba adım hasan izmirde karşıyakada ikamet ediyorum 4 senelik scooter tecrübemden sonra 1 sene kadar 250 cc ss tecrübem oldu sonra cruiser merakı başlayınca forumlardan sizlerinde paylaştığı bilgiler doğrultusunda rks de karar kıldım ve geçen hafta motorumu aldım ilk izlenimlerimi ve hissettiklerimi paylaşmak istedim merak edenler içim çok fazla video ve yazı yok video da çekip eklemeyi düşünüyorum açıkçası kullanıcılar olarak ne kadar çok patlaşımda bulunursak almak isteyenlere ve kullananlara çok faydası olur diye düşünüyorum ilk kullanımda motorun kontrolü bana çok rahat geldi çok keyifli bir gidişi var motor ağır cüsseli duruyor boya konusunda detay işçiliği mükemmel değil ama rahatsız edicide değil viteslerin geçişi çok rahat sanki rodaj bitmiş yağı falan değişmiş gibi çok iyi çalışıyor dönüş açısı biraz geniş ama problem olmaz alışmak gerekli bir süre 150 km oldu motor titreşim var artçı ayaklığı en çok titreyen yer geldi bana onun dışında titreşimi hissediyorsunuz ama durayım şuram uyuştu falan gibi bir durum yok daha da geçeceğini düşünüyorum zaten çok kararsız kalmıştım alırken lifan mı rks mi kuba mı diye ben iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum lifan ve kubaya bindim sürmedim ama işçilik görüntüsü olarak hepsinden daha iyi ve kaliteli durduğuna inanıyorum ön camı çıkarttım ben jantlar kapalı yan rüzgar çok etkiler mi diye soruyordu arkadaşlar ben 85 km ye çıkabildim çokta gazı açma taraftarı değilim şu an beni etkilemedi çok rahat bir yolculuk yaptım hava şartlarıda müsait olunca harika bir sürüş keyfi var ben çok memnun kaldım şahsen fiyat konusuna birşey diyemem herkesin kendine ait bir görüşü var sonuçta sıfır motora biniyorsunuz ama paranızı çöpe atıyormuşsunuz gibide hissettirmiyor bu motor ben bakımlarını düzenli yapınca hiçbir problem çıkartmayacığı izlenimine kapıldım açıkçası macar malı aslen falan demişler tamam kaliteli duruyor memnunum ama çin üretimi olduğunuda hissediyorsun bazen onuda yaşatıyor sana ama alınacaklar listesinde muhakkak olması gereken bir motor bence yabana atmayın araştırın en önemlisi binin binmeden kafanızda çok şey oluşuyor o mu bu mu diye karar vermenizde ve kıyas yapmanızda çok önemli rolü ver bence ben kararımdan memnunum tecrübe sahibi oldukça tekrar paylaşırım izmirde olan arkadaşlarlada bir araya gelip sohbet etmek isterim tekeriniz düz bassın..
Bugün her zaman şikayetçi olduğum Tem otobanında 75 km kadar aşırı rüzgarlı bir havada motoru sürdüm, Lastikleri ön 120 80 16, arkayı 140 70 16 michelin city grip olarak değişmiştim, eskiden buz dansı yapan, rüzgarda korkutan motor harika bir şekilde yol aldı, zerre rüzgar etkisi korkutucu olarak yoktu, egzozdaki delikleri kapamak hem güç hem tork kazandım, 90-100 epey gittim, motoru titreşimsiz olarak keyifle sürdüm, ön cam ve jantlar artık sorun değil, sorun lastiklermiş...
Bu arada göstergem halen bozuk, km sayacı 3 kat az gösteriyor, anlık sayaç doğru, motor 500 km'de görünse de demek ki 1500 km olmuş tırt tırt 100 olunca hız sayaçtan ses geliyor...
Bir sonraki aşama denso Ecu, kn hava filtresi olayı...
Ön far konusunda bana yardımcı olabilecek kimse yok mu ?
50 liraya far aldım fakat yolu neredeyse hiç aydınlatmıyor az daha kaza yapıyordum geçen gece.
Farın orjinali 160 lira ve bu parayı vermek istemiyorum.
Herhangi bir site önerebilir misiniz ?
Yanlara sis uydurmaya çalış, sorun kalmaz...
Ya da ön farın ampülünü projektör tipindekilerle değiştir ama muayenede sorun olur...
Ben de ön far konusunda çok sıkıntı çektim hala da memnun değilim fakat hepsiburada.com dan 5 liraya aldığım far ampülü sıkıntıyı biraz olsun giderdi. Tavsiye edebilirim. Ama yinede sis farı gerekli oluyor yeterli aydınlatma için.
İstanbul avrupa yakasında bildiğini düzgün bir motor ustası tavsiyesi olan var mıdır? Geçen yetkili servise gittim fakat neye yetkili anlayamadım o derece
Mecidiyeköy'de pazar sokağında aşağı inerken bir yetkili servis var, en son oraya gittim, hemen teşhisi doğru koyup sorunu çözmüştü, motordan seneye oturunca gırç gırç sesler geliyordu...
Bir tane de ustalığı güvendiğim cennet Mah tarafında biri var...
Çağlayan'da Adliye karşısından dereye inen bayırı başlarında murat usta var, boş yakalamak onu çok zor, o da mondial Vs bayisiydi...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)