RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2015, 20:12
#221
bizim motor ayaklık açıkken çalışmıyor, ışıklar yanıyor ama ateşleme olmuyor, aynı durum viteste stop ettirmişseniz yaşanıyor, boşa almamışsanız ışıklar yanıyor ama ateşleme olmuyor, çalışmıyor .... geçen stop ettirince yolda kaldım sandım deneme yanılma ile buldum...
ön cam var, lastikler cst, ön 110 arka 120, bunlar yüzünden mi rüzgarda 80'in üzerine çıkamıyorum, aynı zamanda yolda geziyor acaba?
Reklamlar
-
14 Mayıs 2015, 10:58
#222
Bu dolu jantlar çoğu motosiklette aynı şekilde yolda gezinmeye sebep oluyormuş, belki hızı da azaltıyordur. Görüntü güzel fakat işlevselliği zayıf.. Çözüm daha sade ve hafif bir jant belkide ama bu da ekstra masraf demek..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
14 Mayıs 2015, 11:06
#223
80'i geçmemesi rüzgarla açıklanacak bir şey değil, başka bir sorun olmalı. Blackster 250'nin testinde 130'a kadar çıktığını söylüyordu. Bunda da aynı motor var sonuçta... Tabi rüzgar tam karşıdan, saatte 40 - 50 km hızla geliyorsa ona bir şey diyemem ama 80 km gerçekten çok düşük. Ateşlemede falan sorun olabilir.
-
14 Mayıs 2015, 11:19
#224
Dostum ateşleme bobininde sıkıntı olabilir (çalışmama durumu). bunun dışında bujilerini kontrol ettirmenide öneririm. mümkün mertebe iyi bir servise götürüp baktırmalısın. hernekadar rks kullanmıyor olsamda benzer bir olay benimde başıma gelmişti.
-
14 Mayıs 2015, 15:25
#225
Kullanan kullanmayanlar fikir beyan etsin beyler. Motosiklet 4. viteste 120'yi görüyor 5. viteste stabil 110 u geçmiyor. Motorda bağırma falan yok, gayet düşük devirde tırım tırım gidiyor 5. viteste. Fikri, bilgisi olan? İlla diyorki al bir programlanabilir beyin daya 5. vitese yakıtı.
-
14 Mayıs 2015, 15:47
#226
Önündeki cam bu motoru oldukça zorluyor sanırsam.
-
14 Mayıs 2015, 20:45
#227
Seko adlı üyeden alıntı
80'i geçmemesi rüzgarla açıklanacak bir şey değil, başka bir sorun olmalı. Blackster 250'nin testinde 130'a kadar çıktığını söylüyordu. Bunda da aynı motor var sonuçta... Tabi rüzgar tam karşıdan, saatte 40 - 50 km hızla geliyorsa ona bir şey diyemem ama 80 km gerçekten çok düşük. Ateşlemede falan sorun olabilir.
rüzgar İstanbul'da e80 de epey etkili oluyor, ev iş arası orayı kullanıyorum, ara sıra motorla gidip geliyorum, hep rüzgara denk geldim motor 80 den sonra geziyor altımda, dengesizlik var, rüzgarda konforlu hiç değil, güya 170 kg, yere oturup tank gibi gidişi hiççç yokk... eski hyo rx 125sm de aynı yolda aynı şartlarda 90-95 korkmadan yapardım, rüzgara direnci bu motorun fazla galiba... yanımdan aynı şartlarda bir sürü 250 cc scooter geçiyor, ben bakıyorum
-
15 Mayıs 2015, 17:47
#228
polo34 adlı üyeden alıntı
rüzgar İstanbul'da e80 de epey etkili oluyor, ev iş arası orayı kullanıyorum, ara sıra motorla gidip geliyorum, hep rüzgara denk geldim
motor 80 den sonra geziyor altımda, dengesizlik var, rüzgarda konforlu hiç değil, güya 170 kg, yere oturup tank gibi gidişi hiççç yokk... eski hyo rx 125sm de aynı yolda aynı şartlarda 90-95 korkmadan yapardım, rüzgara direnci bu motorun fazla galiba... yanımdan aynı şartlarda bir sürü 250 cc scooter geçiyor, ben bakıyorum
Yeminle motordan soğuttun..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
15 Mayıs 2015, 17:57
#229
ben lastikleri kitapçığa göre ön arka 33 basıyorum, bazıları çok diyor, gezme olayını yanlış hava basıncı da yapabilir mi? ama sonuçta referans kitapçık ...
valla ülkemizin motoru enduro'dur mondial rx3 baksan daha iyi
-
16 Mayıs 2015, 10:16
#230
RX3 ü forumdan takibe başladım bile..
Bi arada gidip bayide bi yakından incelemem lazım..
-
16 Mayıs 2015, 19:23
#231
Bu motorda siddetli ruzgarda on cam ve kapali jantlari ile su an konforlu olarak 70-80 ile gidiyorum, on camdan vazgecmek istemiyorum, bir suru kisi sokup atmis, muhtemelen hizlanmak icin yaptilar, ben lastik yerine jant alicam bu gidisle acaba mevcut jantin deliklerine islem yapilabilir mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
Salih_T adlı üyeden alıntı
RX3 ü forumdan takibe başladım bile..
Bi arada gidip bayide bi yakından incelemem lazım..
Rus markasi olmayi hak eden motor iyidir bence
-
17 Mayıs 2015, 20:06
#232
hyosung gv250 ön jantı 16" ve lastik ebadı bizimki ile aynı, 110 90 16, 630 tl kuralkan'da fiyatı var, bizim arka lastik zaten çanta vs ile neredeyse görünmez durumda, acaba sadece ön jantı değişsem nasıl olur? ön cam dan vazgeçmek istemiyorum desem
-
17 Mayıs 2015, 22:59
#233
-
17 Mayıs 2015, 23:29
#234
foto falan da eklerseniz iyi olurdu, sizin max-ortalama süratiniz otobanda nasıl? ön cam kullanıyormusunuz? sizde de yolda gezme olayı var mı? ben biraz muzdarip durumdayım
-
17 Mayıs 2015, 23:40
#235
Ben doğu ilinde kullaniyorum bu motoru. 130 kmlere kadar çıkıyorum. Şuan motorum 7500 km de. Ruzgarli havalarda cam ve jant beni de zorluyor fakat alıştım artik. Lastiklerin degisimi şart. Sava lastik taktim ben ve gayet guzel. He ön lastiğe balans da yaptirmaniz tavsiye. O da gidonda titresim yapabiliyor. Resim nasil yukleniyor bilmiyorum...
-
18 Mayıs 2015, 00:22
#236
uygun fiyatlı 16" jantlar buldum, hangisini almak lazım acaba?
http://www.kalyoncumotor.com/zealsun-mct-salcano-jinlun-yuki-herk-truva-ramzey-arora-seyhan-250-chopper-yedek-parca/mct-250-celik-on-jant-delta-force
http://www.kalyoncumotor.com/celik-150-chopper-150-on-jant?keyword=jant&category_id=40
http://www.kalyoncumotor.com/on-celik-jant-mct-250-nikel?keyword=jant&category_id=40
-
18 Mayıs 2015, 02:41
#237
polo34 adlı üyeden alıntı
uygun fiyatlı 16" jantlar buldum, hangisini almak lazım acaba?
http://www.kalyoncumotor.com/zealsun-mct-salcano-jinlun-yuki-herk-truva-ramzey-arora-seyhan-250-chopper-yedek-parca/mct-250-celik-on-jant-delta-force
http://www.kalyoncumotor.com/celik-150-chopper-150-on-jant?keyword=jant&category_id=40
http://www.kalyoncumotor.com/on-celik-jant-mct-250-nikel?keyword=jant&category_id=40
Değiştirmişken tel jant takın bence.
-
18 Mayıs 2015, 10:55
#238
tel jantın akorunu yapabilen çok az, yapanda anasının nikahını istiyor, aman aman kalsın eksik olsun ...
-
18 Mayıs 2015, 23:50
#239
80 oldukça az bir hız bu motor için, mutlaka bir problem vardır diye düşünüyorum. Ben 2010 model Keeway Land Crusier 250 kullanıyorum. Onunla 120km hız yaptım ve motor oldukça dengeli gidiyordu. Rksnin de söylediğinizden iyi bir performans göstermesi gerekir diye düşünüyorum. Mondialin üretiiği birkaç motor problemli çıkmıştı. Burda da böyle bir sıkıntı olma durumu söz konusu olabilir mi acaba?
-
19 Mayıs 2015, 21:27
#240
2012 rks 13000 km cruiser aldım yorumlarınız arkadaşlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler