işte 4 ay da 6bin küsür kmyi fırsat buldukça gezdim dediğiniz gibi çeşme kuşadası vs bekleriz izmirede
işte 4 ay da 6bin küsür kmyi fırsat buldukça gezdim dediğiniz gibi çeşme kuşadası vs bekleriz izmirede
sizde gidonda titreşim var mı? benim motor 150 km de olunca bir sürü cıvata sıktım, gidonda titreşim epey azaldı...
Cıvata gevşemesi yaşadınız mı? kronik bir durum mu?
lastik değişimi yaptınız mı? yaptıysanız hangi ölçülerde taktınız? arkaya geniş lastik hiç düşündünüz mü?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
bir de ön amortisör çok sert, sende de öyle mi? acaba diyorum geçen konusu vardı, ucuz olsun diye 10 numara yağı fork oil yerine basmışlarmıdır?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Gidonda her hangi bir titreşim olma durumu bende yok... lastiklerine baktır havası psı değerinden düşükse titreme yapabilir kalkışlarda. tabi bahsettiğin titreşim ne derecede bilmediğim için bir şey diyemem.
civata gevşemesi gibi bir sorunu sadece yan çantalarda yaşadım ki öyle aşırı bir durum söz konusu değildi.
amontisörlerine baktır derim bilemiyorum benim ustam aynı zamanda en yakın arkadaşlarımdan biri olduğu için bu konuda şanslıyım...
lastik değişimi yaptım ön ve arka lastik değişti Ön 110/90-16 Arka 120/90-16 orijinal ölçülerde taktım. ben motorun bu tarz şeylerde (Dişli küçültme geniş lastik takma vs vs) gibi konularda biraz katıyım özellikle de lastik konusunda. o nedenle orijinali neyse onu taktım... sonuçta bu jantın belli bir alanı var onun üstünde bir oynama yaptığınızda o jantın fiziğine ters bir hareket yapmış olursunuz bu da istenmeyen şeylere neden olabilir.
örnek video:
http://www.youtube.com/watch?v=cGjTvotb9Xo
Kask takmazsan pamuk tıkarlar...
bende motorun kullanım kitapçığı yok, lastik havalarını kaç basıyorsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
kıdemli tatlı su motorcularından biri olarak bu akşam 35 km e5 ve e6 otobanında ıslanarak açılışı yaptım, Yusuf Yusuf sağdan 40-60 km/h ile frene hiç basmadan yüksek viteste beşiktaştan halkalıya evime ulaştım, yağmuru sevmediğimi anladım
gündüz ise hava güneşliydi, rüzgar fazlaydı, aynı yolu Beşiktaş istikametinde gelirken rodajda olduğum için 80 km/h'i geçmiyorum ama bu hızda bile yan rüzgarlar motoru epey salladı, ön cam-tekerlerin kısmen kapalı oluşu etkiliyor galiba, hyo 125cc ile de rüzgardan etkileniyordum ama bu motor ağır olunca biraz beklenti olmuştu, sürdükçe görücez artık ...
motorun orijinal arka lastiği 120 90 16, acaba sadece arkayı 130 90 16 ya da tercihen 140 90 16 yapsam yolda rüzgardan daha az etkilenir mi?
ön ayrı marka arka ayrı marka olsa desen farkı olayı berbat eder mi?
250 cc de uygun fiyatlı olarak rks yi çok beğeniyorum... özellikle harley fatboy benzerliğide ayrı bi güzellik doğrusu...
işte fatboy
işte cruiser 250
ama söylediğiniz gibi uzun yolda beğendiğim ve tubeless lastik için özellikle istediğim cantların kapalı oluşu, sıkınıtlı durumlara sebebiyet verebiliyor..daha öncede birkaç defa aynı rüzgarda etkilenme sıkıntısını okumuştum..
benim hyo ve rks den sonraki 3. seçeneğimde şu
lf 250B
bu motor daha hafif, cantlar telli, yamaha virago türevi bir model.. Rüzgar etkilenmesi nasıldır bilmiyorum.. Motor güçleri aşağı yukarı aynı...
Merak ettiğim rks ve lifan modellerinin motor parçaları yamaha virago parçaları ile uyumlumudur.. arızalanma durumunda virago parçaları takılabilir mi?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
2015 de belki linkteki gelir, blackster 250i, jantlar değişmiş
http://www.keewaymotor.com/_d275485198.htm
lifan ile fiyatlar yakın olunca epey kıyaslanmış, lifanda arka disk değil, enjeksiyon yok, malzeme kalitesi biraz daha düşük deniyordu, görmek lazım, yoksa lifanın parça bolluğu hiçbir motorda olamaz...
bisan-lifan var yakından gördüğüm oldukça hoş ve kaliteli duruyor.. lifanda aynısıdır heralde, tabi alacak olsam hiçbir motoru görmeden, binmeden almam... rks bayisine gittim maalesef cruiser 250 yoktu.. kış geldiği için getirtmemişler göremedim.. regal raptoru vardı ellerinde bolca.. regali ben pek sevmedim.. öncelikli olarak v motor değil..
enjeksiyona gelince açıkçası ben karbüratörlüyü daha çok tercih ederim.. bakımı kolay.. biraz daha fazla yakabilir belki ama arızası daha ucuz olur...ve cruiser ruhuna daha yakın..tel jantın şekli güzel ama.. tubeless lastik takılamaması beni düşündüren kısmı..tabi arkadaki disk frende cruiser 250 nin ayrı bi güzelliği..
gerçi 125cc den sonra cruiser mı alırım yoksa commutera devam ederim daha net belli değil ama bakıyorum hoşuma giden tüm modellere.. İmkanım olsa 3-5 motosiklet almak isterim..
bu arada buyrun fatboy ve blackster
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
bende de halen 125 cc var, bu motoru otoban için aldım, eve o şekilde arada sırada 125cc ile gidip geliyordum, 100-110 km/h max hızlara çıkabilsem de bizim otobanlarda orta şerit genelde daha fazla hız istediğinden 80-90 km/h ile sağda kalıyordum, şimdi belki ara hızlanmaları, bayır çıkışları daha iyi olacağından da orta şeridi biraz daha fazla belki kullanırım diyorum, trafik olunca emniyet şeridindeyiz, saçma sapan bir motor koruma takanlar orada bile sıkıntı yaşamışlar, bende öyle bir şey olmadığı için sorun yok...
ben ön maşasına hasta olmuştum oraya 2li sis seti ebay dan aldım, İstanbul gümrüğündeymiş şu an, beklemekteyim ...
parçaların uyumluluğu için ebay da keeway dorado yamaha yazdığın zaman:
-beyinlerinin aynı
-stator aynı
- alternatör aynı
- yağ filitresi aynı
- ateşleme aynı olduğunu görürsün, ben silindir pistonu merak etmeyim
satıcılar enjeksiyonun arızasının tespitinin, tamirinin karbüratöre göre daha kolay olduğunu söylüyordu, v motor olunca anlayan kişi faktörü de oluyormuş, dönüş açısının regale göre çok daha kolay olduğunu da söylemişlerdi ...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
silindir piston Yamaha ile ayni galiba
http://www*****appydogscooters.com/V...t_2V49FMM.html
Vento V-thunder/Colt XV250 cylinder/piston rebuild kit
Much better than stock top end rebuild kit for your Vento V-thunder, Keeway, Diamo, Yamaha XV250. Comes complete with QJ brand cylinder, piston, wrist pin, circlip, head gasket, cylinder gasket, exhaust gasket. Get 'em delivered quick and cheap at only $99.95 each. Shipping is free on the second kit. Comes in front and/or rear.
choose your side
bu arada lastik basinclari on arka 230 kpa yani 33.3 psi olmaliymis...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
334cc kit de varmis
V-Thunder 334cc Big Bore Kit!
This had NEVER been offered anywhere, for any price. Leave it to ScrappyDogs to get this on the market. Set of 55mm big bore cylinders with matching pistons and rings for the XV250 type engine found in the yamaha virago, Vento V-thunder, Vento Colt, Diamo Cruiser, and many customer small bore choppers that have been made for years. Get the extra grunt and oomph you need! $599.95 for a complete set of front and back top end kits. Forged piston kit available by special request and order. Add 100 dollars for forged option.
lifan ile aynı motoru kullanıyor galiba. enjeksiyonlu olanı. kağıt üzerinde motorun tüm özellikleri aynı.
motor kodu 2V49FMM olan çinli klonlar yamaha xv250 kopyasıymış ... 49 piston uzunluğu mm olarak, 52 mm olunca 280cc oluyormuş, 55 mm ile 334 cc ama karbüratör vs değişimi de istiyormuş....
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
yurt dışında 130 90 16 olarak arka lastik satılıyor, neyse ön arka 34 psi hava bastım, lastikler epey inikmiş, şimdi tüm kasisleri vs anormal şekilde hisseder oldum, sanki amortisör hiç yok, çalışmıyor, bana servis yolu göründü lastikler CST markaymış, ceset diye millet dalga geçerdi, geldi çattı bizi buldu, shinko da arka 130/140 90 16 var ama önler 110 80 16, diğerlerine para yetmiyor zaten, değişsem mi bilmiyorum, değer mi? ya da arkayı 140 90 16 yapsam iyice hantal olur mu?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
polo34,
kalın lastik görsel olarak daha iyi duracaktır ama performansı azaltacağı kesin. Çok hissedilir mi orasını bilemem..
cruiser lastik fiyatlarına şöyle bi baktım da. bir tanesinin fiyatı, benim commutere aldığım lastiklerin çiftinden pahalı.. :(
biran roadstar 250'nin sırt dayama ve minderini 52 tl'ye aşağıdaki linkten aldım, ara bir parça ile uzatıp takmayı düşünüyorum, umarım uyar
uymazsa firma motor yağı vs ile değişimi kabul etti...
http://www.bizimmotor.net/urunler/bisan-roadstar-250-arka-sirt-dayama-minderi/3276/
http://www.bizimmotor.net/urunler/bisan-roadstar-250-sirt-dayama-braketi/4656/
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
rodaj bitse motorun sınırlarını görüp, testini yapabilmsem, yetmezse bir çözüm olması elbette iyi...
Bugün bir bayiye gidip motoru yakından incelemek istedim. Satıcı ellerinde motor olmadığını ve önümüzdeki sene için bunun yeni modelinin geleceğini söyledi. Yeni model şu oluyor:
Valla ben bunu çok beğeniyorum, gelirse çok iyi olur. Hatta 600'lük şu model de gelecekmiş :
blackster mevcut motorun siyaha boyanmış hali gibi duruyor, korna sayısını ikiye çıkarmışlar, sele değişmiş ...
benim sırt dayama demirinin minderini fareler kemirmiş, şaka gibi ama gerçek, satıcı paranızı iade ediyorum dedi, kısmet değilmiş :(
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)