RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Şubat 2017, 17:21
#1101
reberemo adlı üyeden alıntı
attım gitti naylondu zaten düşünemedim böyle olacağını...öneri de aldım aslında ama bursada aramadığım gezmediğim bayi kalmadı bulamadım başka. en uygun bunlardı. bilemedim maalesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
biliyorum azizim her yazılanı tek tek okudum. özellikle sizinkileri başka sitelerde de okudum aldığım günden beri motoru. ama ne michelin de ne diğerlerinde bulamadım daha yakın ebat. bunlar oluyordu en yakın. muhtemelen değiştiririm yine bütçe de yer açıp
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
bu da benim motorum. artçı koltuğundaki büyük sosis çantayı takmıyorum. ön camsız sevmedim sanırım 3 gün sonra gelecek. ek ayaklık seçimini yanlış yaptım ve lastiklerim kötü. sanırım bunun dışında idare eder.
http://i.hizliresim.com/779y15.jpg
http://i.hizliresim.com/Pn8Oa9.jpg
http://i.hizliresim.com/g2d9Y3.jpg
http://i.hizliresim.com/r6WJN7.jpg
Çantalar motordan pahalı duruyor sanki Motor harika yolculuk nereye dostum tekerin düz bassın.
Reklamlar
-
16 Şubat 2017, 01:19
#1102
arkadaşlar size bir sorum var sizin bu motorlarda sinyal otomatik mi kapanıor kapatmak için tekrar mı düğmeye basılıyor beni bilgilendirir misiniz ?
-
16 Şubat 2017, 16:15
#1103
allegromod adlı üyeden alıntı
arkadaşlar size bir sorum var sizin bu motorlarda sinyal otomatik mi kapanıor kapatmak için tekrar mı düğmeye basılıyor beni bilgilendirir misiniz ?
Maalesef cruiser'in benim gözümdeki tek eksiği sinyalinin otomotik olmaması döndükten sonra sinyali kapatıyorsun 2 3 saniye sonra sönüyor. Polo bi çözüm bulmuş ise bilemem tabi o motoru hepimizden iyi biliyor.
-
16 Şubat 2017, 17:15
#1104
kendi kapanıyor ise otomatik o zaman teşekkür ederim yanıtın için.
-
16 Şubat 2017, 17:39
#1105
allegromod adlı üyeden alıntı
kendi kapanıyor ise otomatik o zaman teşekkür ederim yanıtın için.
Kendisi kapanmıyor bildiğim kadarıyla motorların %70inde otomotik kapanmıyor zaten hepsi manuel diyebiliriz.
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
16 Şubat 2017, 17:47
#1106
hacıyatmaz adlı üyeden alıntı
Maalesef cruiser'in benim gözümdeki tek eksiği sinyalinin otomotik olmaması döndükten sonra sinyali kapatıyorsun 2 3 saniye sonra sönüyor. Polo bi çözüm bulmuş ise bilemem tabi o motoru hepimizden iyi biliyor.
Benim sinyalle ilgili bir takıntım yok, kendim kapatabiliyorum
Bu motorun dünyada çok kullanıcısı olsa çok daha fazla bilgi sahibi olurdum da işte ne hikmetse az, millet kopya motor nedense sevmiyor, kasa harley motor virago elbette gücü bu kasaya az geliyor, şöyle 25 hp hyo gibi olsa harika olurdu, daelim de tek silindir olmasına rağmen güçlü, regal de bu motor gibi güçsüz ama fiyat avantajıyla kullanıcıları örgütlendi, keeway supershadow 250 ve sl150 ile motomax distribütör olarak zamanında patlama yapmıştı, yeni distribütörler bu motor yerine sl200ü sadece tercih ettiler, fiyatı düşük tutup satışı patlattılar...
Bajaj Mondial Uma gibi ülkeyi (ülkeleri) bir motorla tur attırsalar, ne olurdu, müjde grubu sıfır reklamla gidiyor, bu nasıl iş yatırım stratejisi anlamıyorum, ya kullanıcısı çok olacak ya da kullanıcı bir şeylere (ülke içi dışı zorlu geziler) bakıp ikna olacak, yoksa tipine bakıp 10000 tl kim sayar bu durumda, bunlar ucuza sattıkları motorla bu pahalı olanları aynı kefeye koymamaları gerekiyor, kullanıcısı da bunların farklı karakterde kişiler...
-
16 Şubat 2017, 18:04
#1107
Sinyalini kapatman güzel Çokta takılacak bi durum değil zaten motoru güçlendirmek için bişeyler düşünüyordun bir ara dişlilerde falan değişiklik yapacaktın diye hatırlıyorum ne yaptın abi var mı bi gelişme ?
-
16 Şubat 2017, 18:23
#1108
Dişliler ile oynadım ama uzun otoban sürüşü ve raconu kesmek için havalar çok soğuk şuna fabrikası modifiyeli beyin ya da yazılım satsa bir sürü kişi alır, enjeksiyonlu olduğu için yazılımına chip tuning yaptırılabilir, 17hp den 20hp ye anca çıkar, o bile fark ederdi.
-
16 Şubat 2017, 21:56
#1109
bende keeway var performansı diğer saydığınız 250 cc lerden daha performanslı karbüratör oldugundandır belki bilmiyorum. sinyal sormamdaki amaç benim motora 25 mmlik gidon aldım 25mmlik takoz vs arıyordum bu motorunkini buldum ama sinyal düğmesi uyumlu değil sanırım
-
16 Şubat 2017, 23:07
#1110
allegromod adlı üyeden alıntı
bende keeway var performansı diğer saydığınız 250 cc lerden daha performanslı karbüratör oldugundandır belki bilmiyorum. sinyal sormamdaki amaç benim motora 25 mmlik gidon aldım 25mmlik takoz vs arıyordum bu motorunkini buldum ama sinyal düğmesi uyumlu değil sanırım
Fotoları bekliyoruz
-
17 Şubat 2017, 13:57
#1111
Polo34 superlight gidonu aldım 80 cm çok yuksek te değil hoşuma gitti ama 25mm superlightin düğmeleri sinyalleri uymayacagi için almadim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
Polo34 bu motorun dünyada kullanıcısı çok latin amerika komple bunu kullanıyo neredeyse facebookta sayfalardatakip ediyorum sıkıntı olunca yardım paylaşıyoruz bayağa aktifler Chile Venezuela... motorların isimleri farklı olabiliyor dorado 250, vblade 250, V-thunder, COLT 250 (bence en güzel saf virago hali) ispanyolca varsa konuşup bilgi alışverişi yapılabiliyor az da olsa ingilizce bilen de var
-
17 Şubat 2017, 15:00
#1112
polo34 adlı üyeden alıntı
Dişliler ile oynadım ama uzun otoban sürüşü ve raconu kesmek için havalar çok soğuk
şuna fabrikası modifiyeli beyin ya da yazılım satsa bir sürü kişi alır, enjeksiyonlu olduğu için yazılımına chip tuning yaptırılabilir, 17hp den 20hp ye anca çıkar, o bile fark ederdi.
Fabrika uğramaz öyle bir uygulama ile kaç chooper kullanıcısı var kaçı alır diye hesap bile yapmazlar Racon kestiğinde fotoğraf veya videoyla beraber bekliyoruz
-
20 Şubat 2017, 17:41
#1113
Merhaba arkadaşlar size bi sorum olacak dalgaya almayın lütfen cruiser'den inip superlıght 200 e binilir mi ? Teşekkürler.
-
20 Şubat 2017, 18:23
#1114
kardeşim o senin kendi bileceğin iş.niye binilmesin ben benim durumum iyi olsa hyosung gv 250 ye binerdim veya suzuki intruder c800 binerdim ve türkiyeyi gezerdim.canın tarzın neyi istiyorsa ona bin ve kimseye aldırma unutma iki teker büyük bir tutku ve aşktır.hayırlı akşamlar.
-
23 Şubat 2017, 17:42
#1115
ilker_41 adlı üyeden alıntı
kardeşim o senin kendi bileceğin iş.niye binilmesin ben benim durumum iyi olsa hyosung gv 250 ye binerdim veya suzuki intruder c800 binerdim ve türkiyeyi gezerdim.canın tarzın neyi istiyorsa ona bin ve kimseye aldırma unutma iki teker büyük bir tutku ve aşktır.hayırlı akşamlar.
Galiba arkadaşın sorduğu cc düşürülür mü kalite düşürülür mü senin anlattığın tam tersi ben öyle okudum
-
24 Şubat 2017, 22:49
#1116
depo için ne yapabilirim canlar. sizler neler yaptınız. bursada çözemezsem istanbul düşünüyorum hava güzelleşti sayılır. benim motor da feribot görmüş olur hem. mudanyadan binip gidebilirim
-
24 Şubat 2017, 22:56
#1117
reberemo adlı üyeden alıntı
depo için ne yapabilirim canlar. sizler neler yaptınız. bursada çözemezsem istanbul düşünüyorum hava güzelleşti sayılır. benim motor da feribot görmüş olur hem. mudanyadan binip gidebilirim
deri kaplatacaksan ben adresi vermiştim, çok iyiler bu işte ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
25 Şubat 2017, 12:19
#1118
polo34 adlı üyeden alıntı
deri kaplatacaksan ben adresi vermiştim, çok iyiler bu işte ...
bakıyorum hocam sağolasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
1,4 lt 10/40 yağ değişimi oldu,2 adet ngk buji takıldı, orjinalleri de aynı ngk çıktı, o kadar da kötü değilmiş
boşuna endişelenmişim...
lastik yanakları takıldı, bir de son iş olarak plakalık uydursam tamam olacak
usta ön amortisörler normal, biraz daha sür rahatlayacak, motorun düzensiz çalışmasına 1000 km sonra bakalım dedi, gerçi şu an ben sorun görmüyorum ..
http://i62.tinypic.com/2d8gn14.jpg
http://i58.tinypic.com/2a3pmc.jpg
eskilerden bi alıntı yapayım ben yanak taktıramıyorum hocam kime gittiysem tubless lastiğe olmaz atar dediler ne önerirsin?
-
25 Şubat 2017, 18:54
#1119
Tubeless vs önemli değil, motorun orjinalinin yanak kalınlığı 90 idi, benimki harika olmuştu, sonra ön 80 oldu, takıldı ama arka 70 ile değişince usta yapamadı....
Motoru bırakıyorsun, adamlar epey uğraşacak
-
27 Şubat 2017, 14:44
#1120
polo34 adlı üyeden alıntı
Tubeless vs önemli değil, motorun orjinalinin yanak kalınlığı 90 idi, benimki harika olmuştu, sonra ön 80 oldu, takıldı ama arka 70 ile değişince usta yapamadı....
Motoru bırakıyorsun, adamlar epey uğraşacak
bana istanbul yolu görünüyor anlaşılan azizim. lastik değiştirmeyi depo kaplatmayınve lastklerr yanak yaptırmayı bursada başaramayabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
soru: bu motorla uzun yol? motoru uzun sürdir kullanan bilen arkadaşlar. bursa ankara yapmayı planlıyorum. sonra da izmir üzeri didim. ne dersiniz yapar mı yapılır mı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler