Muhtemelen. Yarın erken de olsa bakıma götüreyim diyorum hava filtresi disinda değişmem gereken bırsey varmı yağı 1000 km önce değiştirdim. Motor cillop gibi zaten
Motorunuz garanti içindeyse yetkili servise elbette götürmekte serbestsiniz, yoksa yağ değişimi çok basit bir olay, yağı dışarıdan alın, bir usta max 10 tl karşılığında değişir, motul 5100 koymuştum, gayet iyi.
kaç bin km'de sizin motor? Geçmiş sayfalarda servis kitapçığı verildi, kaç bin km'de ne yapılması gerektiği belli...
Kurye gibi her gün motor trafikte değilse koyduğunuz yağa istinaden (yarı sentetik) min 2000 km'den önce yağ değişimine gerek yok.
Fotoğrafta isterük, nerdensiniz, biraz anlatın
Herkese selam,ben pendikten Batuhan.hemen hemen 1 ay oldu rks cruiser alalı.bundan önce daytona 350 vardı,tabiki performans yonunden 350 lik kadar bi performansi yok,ama memnunum rahat makine.kuşadasiydi orasiydi burasiydi derken 2100 km yi devirdim.ama egzozlari actirsammi diye aklimda soru isaretleri var.yardimci olursaniz sevinirim egzoslari actirsammi ne yapsam,hayirli aksamlar
Foto ekleyeceğim. Garantisi bitti, servise götürmiyimmi ?
Garanti bittiyse fiyat/performansından memnun kaldığın ustaya götür.
Yağ olarak ben tam sentetik olmak üzere senenin en sıcak 4 ayı 5100 10-50 veya 15-50, geri kalanında 5100 10-40 koyuyorum.
1'er susturucu söktür, pişman olmazsın. He ama buna bağlı olarak -emin olmasam da- güç düşüşü yaşayabilirsin. Ya konusu açılmışken şunu açıklığa kavuşturalım; benim motorda birer susturucu sökülü, en fazla 120 görüyorum, yeteri kadar uzadıysam yokuşlarda da 5. vitesle 110'dan aşağı düşmeden devam edebiliyorum. Motosikletinin her şeyi orjinal halinde olanlarda durum nedir?
Bende max 120 gordum cok devir ceviriyor,egzozlarimda tamemen kapali.sadece egzoz sonundaki kapaklarimi sökturiyim yoksa onu söktürüp sonraki susturucuyada biseyler yapiyimmi,tesekkurler
He iyi o zaman performans kaybı olmadığı belli oldu. Teoride yakıtı ve performansı olumlu/olumsuz etkileyebilir, sonuçta enjeksiyon haritası egzozun standart haline göre çıkartılıyor; egzozdaki değişiklikler motorun 4 zamanı içersinde birçok şeyi değiştirebilir. Neyse en fazla birkaç kuruş yakıt artıyordur o zaman. :D
Sesten memnunmusun peki abi sen,ona gore bugun actirmaya gidicem,bide actirirsam sondaki susturucu kapaginimi sökiyim,yoksa onu söküp sonrakinede delik falan aciyimmi
Benim egzoz delik deşikti, çiğ benzin atıyordu, motorun çalışma sesi bile kötüydü, kapattırdım hepsini, tork artışını hissettim, sesi de değişti.
İlla deldireceksen abartmadan az delik açtır bari
Bende açık hava filitresii var, o da epey böğürüyor
Led far-ybr bujisi(tourch marka, ngk yoktu), 4 tane sinyal aldım. Yarın ustaya gidicem
bende max 140 gördüm. düz yolda fakat 120 en idealı. 140 da çok gitmez, motor böğürüyor sonra.
Egzosumda açık. Çiğ benzin olayı bendede var, sanırım her egzozu acık olanda var. Kapattırmakta istemiyorum ses ideal.
Torch marka buji ilk defa duydum, internet sitesi vs var, güvenilir duruyor
arkadaşlar henüz yeni bir motosiklet kullanıcısı olarak bir sorum var yardımcı olursanız sevinirim.
henüz 110km kullanabildim.anlayacağınız gibi deneyimim az
motoru sürerken istemsiz olarak ellerimi sıkıyorum ve bununla birlikte bileklerim artık kasılmadan dolayı çok ağrıyor. kendimi kasmamaya çalışıyorum fakat olmuyor u dönüşü yaparken yada göbekten dönüşlerde sıkıntı yaşatıyor bana, daha önce böyle sorunlar yaşayan varsa nasıl aştıklarını vs. anlatabilirlerse sevinirim
Motorla ilgili sorun yoksa alışırsın zamanla. Bende ilk sürdüğümde viraj, motor hakimiyetinde zorlanıyordum. Halbuki spacy, bws ne kadarda kolay motormuş be demiştim. Zamanla hakim oluyorsun.
Ben vespa academy de eğitim almıştım, sende doğru dürüst bir yerde alabilirsin, kolların falan gergin olmamalı, psikolojini değiştirmen lazım, motor grubu ile sürersen ilgi alakan değişir, kafandaki gerginlik azalır, heyecan zevk keyif artar, nereye bakarsan oraya gidersin, kural çok basit, dönerken ne çok hızlı ne çok yavaş, ayaklarını gerekirse yere koymaktan utanma, eğitim şart unutma
nereye bakarsan oraya gidersin evet kesinlikle yaşıyorum o durumu hep baktığım yere gidiyorum gidonu kitleyip u çekerken hele çok problem oluyor.umarım zamanla aşabilirim bu problemleri.
birde blackster ile cruiser modelinin aynı tipte buji filan kullanıyor olması mümkün mü? ya da yağını filan değiştirirken sizin kullandığını tipte kullansam bir sorun yaşanır mı sizce?
Polo34 değiştirdim bujiyi güzel çalışıyor bendeki buji yanmış bu arada usta ön silindirde problem olabilir dedi benzin kablosu almam lazım orjinal parça İzmir'de yok rks servisine gidicem benzin otomatiğine baktım 649 tl allah akıl fikir versin
imkan varsa benzin otomatiği için muadil parça bulmaya çalışabilirsin, umarım sorunlu değildir, ben de km/hız göstergesi için epey para bayılmıştım.
benzin kablosu nedir acaba? hortum mu? içinden benzin geçen ise metre işi bir oto yedek parçacıdan aynı çapta alabilirsin, 3-5 tl tutar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)