Yağı değiştirmek için de alttan tahliye vidasını sökmek lazım yoksa içerde eski yağ kalır
Yağı değiştirmek için de alttan tahliye vidasını sökmek lazım yoksa içerde eski yağ kalır
DarkniFe isimli arkadaş kapağı sökmeye bağlamış ya ona istinaden dedim.
Yeni bir tartışma konusu başlatıyorum: bugün seleyi söktüm ve akünün yanında ucu boşta ve tıkalı 6'lı soket gördüm. Ne olsagerek?
arıza egzoza bağlanan bir kablo var onunla ilgiliymiş çözüldü
Yanlış bilmiyor isem oksijen sensörü. Kablodaki sorun tam olarak neydi? Beyin o sensörlerden veri alamayınca marş basmaz sanıyordum.
Ben de geçenlerde şasenin üst tarafındaki her şeyi(depo, sele ve bilimum altındakiler) söktüm, ama boşta bir soket yoktu ki olması hata. nereden geldiğini falan görebiliyor musun? Arka tarafta(stop, sinyaller) çalışmayan bir şey var mı?
Benden de bir soru; eğer tuş takımının üstündeki işaretleri yanlış anlamadıysam, bizim sağ sinyali basılı bırakıp sola bastığında dörtlülerin yanması gerekiyor, ben de böyle bir şey olmuyor. Aslını astarını bilen var mı?
Bugün motorun ön çamurluğunun sadece krem yerlerini boyadım işlem bu şekilde:
[IMG][/IMG]
Sonuç bu şekilde:
Boşta duran soket de bu:
Boşta duran soketin oksijen sensörü olduğunu sanmıyorum çünkü oksiyen sensörünün sadece iki ucu var, bu 6 uçlu. Nereye gittiğine bakamadım vakit kalmamıştı.
@kaankly dediğine katılıyorum aynı dörtlü flaşör işareti benim sinyallerde de var ama yanmıyor.
hocam şimdi benim alt egzoz orijinal rks değil keeway eski model egzos sanırım dolayısıyla emisyon için bağlantı yapılan yer yok bu nedenle arıza ışığı yakıyormuş cihaz performansı etkilermi bilemiyorum ama çalışmasında sıkıntı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Cihaz bu
[IMG][/IMG]
Kardeşim boya güzel olmuş. nasıl yapıldığını hangi boyaları kullandığını anlatırsan memnun kalırım. tek başıma denemek istiyorum depo ve çamurluğu boyamam lazım
Nalburdan markasını daha önce duymadığım bir sprey boya aldım. 9 liralık mal, parlak siyah. Mahalle çocukları yarım saat salladılar boyayı iyice çözülsün diye korumak istediğim yerleri kağıt bant ve gazete ile kapattım, bastım boyayı. 15 dakika ara ile 2 kat. Orijinal yerden daha güzel oldu. Egzosun bağlantı kolunda paslanma vardı, onu da krom boya ile boyadım, tuttu.
Önceden daha ince bi aparatla bağlamıştık aynı sallanma durumu vardı, daha kalın sert bi paslanmazla bağladık sorun ortadan kalktı.. 2-3 milim kalınlığında bağlantı parçası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Bu batwing yapım satım işi zaten ya İzmir'de ya da İstanbul'da dönüyo, çok rahat bulabilirsin link bırakmıştım yukarıda,
Yan çanta olarakda http://urun.n11.com/canta/armode-int...g&gclsrc=aw.ds
Şu tarz birşey tavsiye ederim yan çanta da kilitli ve kullanışlı..
Arkadaşlar bravo hepinize.motorlarınız çok güzel.ufak tefek sorunlar olacaktır.bugünlerde çalışması hoşuma gitmiyor.sıcaklardan sapıttımı nedir.bi ara çok güzel bi ara haşur huşur ses var.motorda.kaliteli bi ustada yokki buralarda.yoksa castrol yağmı dayanıksız geldi sıcaklara.bilmiyorum.hanımda sağ taraftan inecem diye bacağını yaktı.öğretemedim soldan binilir soldan inilir diye.
GökhanD krom boya diye bir şey mi varmış ? Benimde sisibarda paslanmalar başladı bende alayım madem.Nalburda satılıyor değil mi ?
Bu arada benim motorun sesi düzeldi.Egzoz koptuktan sonra cılızlaştığından bahsetmiştim.Kendi kendine eskiye döndü.Anlam veremedim ama mutluyum.
Ben bu motora artçı olarak bindiğimde 3 kere bacağımı yakmıştım.Artık sürücü koltuğuna oturduğumda artçıya ilk söylediğim şey 'sağdan inme' oluyor.
Arkadaşlar ben de bir soru soracağım, anlattığım şeyi motorun sağ tarafından bakarak ararsanız bulacaksınızdır:
Debriyaj tasının olduğu taraftan motor bloğunun ortasına doğru baktığınızda kağuçuk bir hortum çıkıyor, selenin altından doğru dolaşıp deponun ortasına giriyor; bu hortumun amacı nedir?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)