RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Şubat 2016, 02:07
#441
Evet hatta plastik tarzda olandan takım yapcaktım.ama vazgeçtim. Biraz tuzlu geldi.arka çanta olarakta lt açısından büyük olduğu için bunu tercih ettim.
Reklamlar
-
27 Şubat 2016, 03:47
#442
Bu arada motoru alalı 1 ay oldu göstergeleri hala çözemedim. Devir göstergesi yok galiba bizde. benzinde sadece ışık var sarı bir ışık. Şöyle resimli anlatım yada kitapcık varmıdır
-
27 Şubat 2016, 20:09
#443
4 lt Motul 10w40 5100 yağ aldım, yağ değişimi olacak, kalanı ücret mukabilinde paylaşabilirim mecidiyeköyde bir ara değişim yaptırıcam, yakın olan varsa beraber de değiştirebiliriz, yağ şu an kargoda
-
28 Şubat 2016, 02:06
#444
Bugün öğlen çocuğu sınava götürcem. Marşa basıyom tık yok.ulan noluyor dedim.meğer vitesdeymiş .boşa almayınca tıklamadı.
-
28 Şubat 2016, 02:38
#445
Polo34, bende motul alacam aynısından, keşke izmirde olsanız
motora kaç lt yağ yeterli olucak? 1 lt alıyorum yeter sanırım..
yapacağım değişiklikleri yazayım.
CBF-150 aynaları alınacak http://urun.n11.com/aydinlatma-urunleri/honda-cbf-150-ayna-takimi-P16234909
Orjinal farlar kötü. Aydınlatma zayıf. http://urun.n11.com/ampul/h4-12v-6055w-philips-x-treme-vision-12342xvs2-ampul-P68219734 veya osbram nightbreaker alınacak
sis farı (çok mecburda kalınırsa kullanılcak, ayrıca şekilde verir motora.) http://urun.n11.com/aydinlatma-urunleri/chopper-sis-lamba-takimi-ikili-takim-ucretsiz-kargo-P17330883
rahat vites geçişleri için kaliteli yağ: http://urun.n11.com/yag/motul-5100-4t-10w-40-1-litre-P35890994
-
28 Şubat 2016, 11:41
#446
kitapçığında 1.4 lt 10w40 yazıyor, yağ filitresi değişimi yaparsan biraz daha fazla alabilir, aynalar yakışacak galiba, ampülde H4, umarım sorun çıkarmaz, foto bekliyoruz belki bu ikiliyi bende alırım, sis için dahasını tercih ederdim
uzun yol ayaklığı bir gün ucuza denk getiricem, çok pahalılar, 100 tl den aşağı yok...
şimdi farkettim, motorlara 35 watt ampül takmıyormuyuz? araştırdın mı 55/60 watt olayını ?
acayüp adlı üyeden alıntı
Aprillia scooterda s tipi 35 watt ampul yerine 18 watt h tipi taktım mercek eridi.
Sym joyride da s tipi ampul yerine (35 watt) h4 35 watt taktım ayna( tas) eridi.
Kymco people s200 scooter sıfır aküyü yolda bitirdi. 55 watt söküp 35 watt takınca sorun kalmadı. (orjinali 35 watt )
Sende buna göre kendi hesabını yap.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-olur-mu.html
-
28 Şubat 2016, 13:47
#447
polo34 adlı üyeden alıntı
kitapçığında 1.4 lt 10w40 yazıyor, yağ filitresi değişimi yaparsan biraz daha fazla alabilir, aynalar yakışacak galiba, ampülde H4, umarım sorun çıkarmaz, foto bekliyoruz
belki bu ikiliyi bende alırım, sis için dahasını tercih ederdim
uzun yol ayaklığı bir gün ucuza denk getiricem, çok pahalılar, 100 tl den aşağı yok...
şimdi farkettim, motorlara 35 watt ampül takmıyormuyuz? araştırdın mı 55/60 watt olayını ?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-olur-mu.html
benimde fikrim yok, elektrik işnden anlayan babam var, ona soracağım.
osbramda 55 w http://urun.n11.com/ampul/osram-h1-night-breaker-unlimited-2li-ampul-seti-P87871146?icid=990004_prudsys_nosearchresult
yani 55w dan başka çare yok güzel aydınlatma için. sanırım oraya bi anahtar-röle yapılır.
elektrikçiye de danışmak lazım.
-
28 Şubat 2016, 13:56
#448
Yurt dışında 35W olarak var ama burada bulmak zor
-
28 Şubat 2016, 14:13
#449
Bulunan tesisata ve fara 35w yerine 55w ampül takmak sorun çıkarmaz fakat piyasada iyi aydınlattığı ve xenon gibi ışık verdiği iddaa edilen 100w mavi camlı halojen ampüller far tasınızı eritir veya karartır.Genel olarak motorlarda far hep yandığı için 55w osram vs. gibi ampül kullanacağınız zaman motora bir far açma-kapama tuşu koymak ampülün ömrü içinde iyi olur.
Ben kendimden örnek vereyim siz kendinize göre yorumlayın.
Benim motorum ybr125, ampül tipi h4, arabamızın ve traktörümüzün de ampül tipi h4 olduğu için bugüne kadar birçok ampül alıp denedim.Ybr125'e 100w değerinde ampül taktım denemek için çok sıcak bir ortamda iken far tası bir süre sonra erimeye-bozulmaya başladı, tesisatı tüm kabloları kontrol ettim herhangi bir ısınma yoktu.55w değerinde ampül ile hiçbir sorun yaşamadım ve far hep yanıyor bende de.Şimdi 55w değerinde bi-xenon far var üzerinde herhangi bir ısınma,kararma veya aküye zarar verme gibi bir sorun yok.
Arabada şuanda h4 osram night breaker unlimited ler takılı onlar patlayınca elimdeki philips x-treme visionları takıcam.
Traktörde ise arabadan beğenmeyip söktüğüm osram cool blue intense ler takılı.
-
28 Şubat 2016, 14:25
#450
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Bulunan tesisata ve fara 35w yerine 55w ampül takmak sorun çıkarmaz fakat piyasada iyi aydınlattığı ve xenon gibi ışık verdiği iddaa edilen 100w mavi camlı halojen ampüller far tasınızı eritir veya karartır.Genel olarak motorlarda far hep yandığı için 55w osram vs. gibi ampül kullanacağınız zaman motora bir far açma-kapama tuşu koymak ampülün ömrü içinde iyi olur.
Ben kendimden örnek vereyim siz kendinize göre yorumlayın.
Benim motorum ybr125, ampül tipi h4, arabamızın ve traktörümüzün de ampül tipi h4 olduğu için bugüne kadar birçok ampül alıp denedim.Ybr125'e 100w değerinde ampül taktım denemek için çok sıcak bir ortamda iken far tası bir süre sonra erimeye-bozulmaya başladı, tesisatı tüm kabloları kontrol ettim herhangi bir ısınma yoktu.55w değerinde ampül ile hiçbir sorun yaşamadım ve far hep yanıyor bende de.Şimdi 55w değerinde bi-xenon far var üzerinde herhangi bir ısınma,kararma veya aküye zarar verme gibi bir sorun yok.
Arabada şuanda h4 osram night breaker unlimited ler takılı onlar patlayınca elimdeki philips x-treme visionları takıcam.
Traktörde ise arabadan beğenmeyip söktüğüm osram cool blue intense ler takılı.
biraz önce babama gösterdim, halojen osbram buna olmaz dedi, motorda şuan philips bilmem ney ampül far var, osbramı takmak için farı komple değiştirmek gerekiyor galiba.
-
28 Şubat 2016, 14:34
#451
exhell adlı üyeden alıntı
biraz önce babama gösterdim, halojen osbram buna olmaz dedi, motorda şuan philips bilmem ney ampül far var, osbramı takmak için farı komple değiştirmek gerekiyor galiba.
Farklı ampüller takmak için farı değiştirmeye gerek yok gerekirse ampül soketi(duyu) değiştirilir.Senin motorun farının ampül soketi 3 girişli olması lazım yani öyle olsa yeter, ampülde 3 ayaklı zaten yani h4 tip.Ampülün marka modeli farketmez tipi h4 olması yeterli.
-
28 Şubat 2016, 14:35
#452
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Farklı ampüller takmak için farı değiştirmeye gerek yok gerekirse ampül soketi(duyu) değiştirilir.Senin motorun farının ampül soketi 3 girişli olması lazım yani öyle olsa yeter, ampülde 3 ayaklı zaten yani h4 tip.Ampülün marka modeli farketmez tipi h4 olması yeterli.
aynen hocam, şimdi çözüyorum avaş yavaş. suan orjinal ampül s2 2 girişi vardı gördüğüm kadarıyla. halojen lamba için socketi değiştirmek yeterliymiş, netten baktığımda 5 liraymış.. burdaki elektrikcilere sorayım.
-
28 Şubat 2016, 14:39
#453
exhell adlı üyeden alıntı
aynen hocam, şimdi çözüyorum avaş yavaş. suan orjinal ampül s2 2 girişi vardı gördüğüm kadarıyla. halojen lamba için socketi değiştirmek yeterliymiş, netten baktığımda 5 liraymış.. burdaki elektrikcilere sorayım.
Hee öyle desene kardeşim bende motoru fazla bilmediğimden tek farlı ya nasılsa uzun-kısa aynı ampülde olucak diye h4 dedim senin ampüle armut ampül deniyor yani çift duy çift flamen.
-
28 Şubat 2016, 14:43
#454
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Hee öyle desene kardeşim bende motoru fazla bilmediğimden tek farlı ya nasılsa uzun-kısa aynı ampülde olucak diye h4 dedim
senin ampüle armut ampül deniyor yani çift duy çift flamen.
yok yok uzun kısa ampülleri farklı yerlerde yani socket değiştirmek yeterli dimi osbram takmak için?
-
28 Şubat 2016, 14:46
#455
exhell adlı üyeden alıntı
yok yok uzun kısa ampülleri farklı yerlerde
yani socket değiştirmek yeterli dimi osbram takmak için?
Hocam şimdi senin kaç tane farın var yani kısa yanan farın ile uzun yanan farın farklı mı? Çünkü h4 ampül bir tane fara takılır hem kısa yanar hem uzun.
-
28 Şubat 2016, 20:47
#456
bizim s2 için iyi markalar özellikli bir şeyler çıkarmıyor galiba:( osram ve philips'inkiler standart, alttaki 15 tl kargo dahil, beyaz ışık veriyormuş ... aslında bende atıl durumda motor için mercek ve zenon var, eski motorumun farının içine mercek sığmamıştı, bir de buna bakayım iyi aklıma getirdin ...
http://urun.n11.com/ampul/carub-ampu...=web_product_r
-
29 Şubat 2016, 00:58
#457
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi senin kaç tane farın var yani kısa yanan farın ile uzun yanan farın farklı mı? Çünkü h4 ampül bir tane fara takılır hem kısa yanar hem uzun.
evet kısa ile uzun far ayrı s2 ampülü var. ne yapmak gerekiyor şimdi. elektrikçiye gidip hangi parçayı istemeliyiz
-
Valla ben hiç anlamam elektrik ten.mekanik biraz.havalar ısınınca binmeye başladım.bindikçe sevmeye başladım.baya ilgi çekiyor.
-
Konuştuk biz h7 socket değiştirip h7 tipi ampül yeterliymiş. Peder el attı ampüle, sanırım bi kablosu takılı değildi halletti şimdi aydınlatma güzel.
Selektör lazım motora sanki, çok solluyorum araçları. Burda akan trafik yavaş.
CBF-150 aynalarını monte edince yorumlarımı aktaracağım.
Son olarak iş bitmedi; motoruma şu şekilde fairing yapmak istiyorum. Ama izmirde iyi bir usta bulmam gerek. Far küçültüp, bu nikelaj kaplamaya sığdırmak gerekiyor.
-
exhell adlı üyeden alıntı
Bu senin motor mu?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler