Sabahları soğuktan motor marşa basmıyor.Her sabah yokuşta motoru vurduruyorum.Hergün bu işlemi uygulamak motora zarar verir mi ?
Diğer sorum ise yeni akü alsam bu problem çözülür mü ? Yeni akü alırsam hangi marka aküyü hangi amperde almalıyım ?
Sabahları soğuktan motor marşa basmıyor.Her sabah yokuşta motoru vurduruyorum.Hergün bu işlemi uygulamak motora zarar verir mi ?
Diğer sorum ise yeni akü alsam bu problem çözülür mü ? Yeni akü alırsam hangi marka aküyü hangi amperde almalıyım ?
o dediğiniz olay bende olmuyor, enjeksiyon olduğu için tek marşta gaz vermeden basıyor, yuasa marka almazsan aracı her gün sürmüyorsan yine bozulur, bir kere yuasaya tam para veriyorsun, sonra kafan rahat oluyor, benim motor yatar, haftada bir anca çıkarım, zamanında başka motorda aküden çok çektim, yuasa ile huzura ermiştim akünün voltajını bir elektrikçide ölçtürürsen anında akü hakkında netice alırsın ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Benim motorumda 2013 model.Yani enjeksiyonlu.
Motoru çalıştırmanın doğru yöntemi gaza basmadan sadece marşla çalıştırmak mı ?
Ayrıca aküyü kaç amper almalıyım ?
enjeksiyonlu araçta gaza basılmaz, orijinal akü değeri ve yağ miktarı için servis kitapçığını linkten indirebilirsin
http://www.keeway.co.nz/Cruiser%2025...ners%20Man.pdf
Arkadaslar sava lastikleri diger motorum kawasaki ninjaya aldim gercekten parasinin hakkini veren bir lastik ozellikle isindiktan sonra yol tutus mukemmel motora asik oldum bir daha bi musteri var eger satilmazsa rksye de alacagim...eminim ki motor cok degisecek...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Rks motorun bence en onemli sorunu dengesizligi buna da muhtemelen lastikler sebep oluyor...onun haricinde cok sorun cikaran bir motor degil bence...bu arada motorum keyfe keder satilik 849 km de daha dusunenolursa yardimci olurum...
evet denge problemi lastiklerden kaynaklanıyor, ben değiştim düzeldi, ön cam ile ilgili bir sorun yok...
bende başlangıçta sava sipariş vermiştim, bir türlü gelmedi, gelmeyince biraz daha ölçü ile oynayarak michelin almıştım...
Yeni akü aldıktan sonra ilk işim lastikleri değiştirmek olacak.gogos35 savalardan memnun kalırsa bende alacağım.Bu arada VLM 9 amper akü 90 lira civarı,YUASA ise 200 lirayı buluyor.Sanırım VLM almak zorundayım.
Motorumda bir çok şeyi değiştirdim çok para harcadım fakat en çok orjinal far için verdiğim 160 lira canımı acıttı
eğer motor sık sık yola çıkan motorsa sorun yaşamazsın, yatan motorsa işin zor, denediğim bir markaydı, sonuç hüsran olmuştu, bir kere mal garantisiz, orada sorunlar başlıyor, yerli malı bir marka 6 ay veriyordu, onu da denemiştim, 6 ay sonunda bozulmuştu mutlunun yan sanayisi diye epey garantili denen ucuz bir akü vardı, şehir efsanesi gibi bana gelmişti orijinal olarak hyosung ve rks de yuasa çıktı, adamlar maliyetine bakmadan aman sorun çıkarmasınlar olayına girmişler, bilmem kaç sene kullanmıştım, yuasa ne yazık ki bir numara bosch'un performasını da merak etmiyor değilim, o da ucuzdu, vlm yerine bosch da düşünebilirsin...
Merhaba bende kısmetse 2012 rks ile katılıcam aranıza. 2012deki modeller enjeksiyonlumu?
2. el aldıktan sonra bakıma sokmak sitiyorum. Temel bakımlar nedir ne yapılmalıdır?
RKS yazısı olanlar enjeksiyonludur, yağ-buji-hava-yağ filitreleri standarttır, fren balatalarına bakarlar, zincire dişlilere bakarlar, debriyaja bakarlar, gıcırdama anormal ses varsa motoru dinlerler, her motorda neyse bunda da öyle diyelim
Motorumdaki akü Yuasa marka çıktı.Sulu olanlarından.İçerisinde neredeyse hiç su kalmamış.Eczaneden saf su alıp doldurdum.Problem çözüldü
buji de japon ngk çıkıyor, çin malı motor işte
Buji demişken aklıma geldi.Geçenlerde internetten 2 adet NGK marka buji sipariş ettim.Tanesi 14 liraydı.Kutulardan biri boş çıktı.Aradım durumu belirttim.Hiç itiraz etmeden ertesi gün yenisini gönderdiler.Fakat yeni gönderdikleri bujinin üzerindeki NGK yazısı mavi renkle değil siyah renkle yazılmıştı.Arkadaşım bunun sahte NGK olduğunu iddia etti.Bu konu hakkında bilginiz var mı ?
Motor sıcakken durdugun yerde vitesi boşa zor alıyor, durumu yaşayan varmı
ayrıyetten 1. viteste kalkarken 5 sn sonra 2. vites için bağırıyor resmen. egzoz u kapatsakmı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
son sorum, aynalar onceki sahibi degistirmis simdiki aynalar cok kotu ve goremiyorum, orjinal aynasi iyimidir yoksa degistirdinizmi
Vitesi boşa alma problemi değil de tam tersi var bende.Motor 1. vitese zor geçiyor.En yakın arkadaşımda aynı motordan aldı o da yaşıyor bu problemi.
2. vitese geçmek için bu silindir hacmindeki her motor bağırır.Bende kalktıktan 3 saniye sonra 2. vitese alıyorum.Normal bir durum yani.
Aynaları değiştirdim bende.
Orjinal aynalar bana yetiyor, memnunum.
Boşa alma durunca bazen problem oluyor, arkanda bir sürü araç varsa heyecan yaratabiliyor, ben öyle durumlarda boşa alıp bekleme yapmıyorum, durmaya yaklaşırken birinci vitese doğru kademeli olarak küçültüyorum, viteste bekliyorum.
Kalkışta zorlamıyorum, bağırma yaşanmıyor zorlasam ne olur bilmiyorum, aslında hiç bir viteste zorlamıyorum, bunlar çin malı, masraf açabilir,yolda bırakabilir, uzun süre süreceğim için dikkat ediyorum
Benim 14 bin km oldu.Sizlerin kaç ?
Selamlar arkadaşlar ben Ömer yeni katıldım aranıza.bi üye arkadaştan Rks sini aldım.hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------
Şu kask çantası olayını nasıl çözeriz.bax tarzı taksak çokmu kaba olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
Slm egzoz açmak yani nasıl yardımcı olurmusunuz. Deldilermi yok başka işlemmi yaptılar.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)