Bu motorun son hizi nedir?
Bu motorun son hizi nedir?
Ben rodaj vs derken zorlamadım, 120-140 olması lazım...
Kullanan diğer arkadaşlar yazarlar...
tam gaz değilken 125 i gördüm bir kere artçımla birlikte. o uyardı da o şekilde farkettim zaten hafif aşağı meyilde olabilir yanlış hatırlamıyorsam
Sezon sonu yaklaştıkça fiyatlarda günceleme/indirim/kampanyalar başladı..
10.600 TL gibi uçuk bir rakamdan 8.990 TL seviyelerine gerilemiş ama bence hâla yüksek.
Galiba sıfır motosiklet almak için en iyi zaman sezonun ölü olduğu kış zamanları. Satıcılar daha mantıklı fiyatlar sunabilirler diye düşünüyorum.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
lastikler takıldı mı? izlenimlerin nasıl?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------
biraz önce bayrak direklerimle ve kn açık hava filitresini taktım, biraz turladım, motorun aptal bir çalışması yoktu, ani gazı verince öne atak yapar gibi bir hali oldu, öyle hissettim otobanda anlaşılacak gerçek durum ... sorun şu ki krank havalandırma hortumu bende yok bir de o hortum için daha küçük filitre almıştım ama hortum yok enjeksiyonlu tip olma sebebiyle mi durum öyle anlamadım... cdi unitesi de sele altında olabilir dedi biri, onu da taktırmam lazım, açtım onu da bulamamıştım, akşam akşam uğraşamadım, 2 motorcu gezdim ikisi de kapatıyordu, ilgilenmediler ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Depoyu sökmek çok basit iş, sürücü selesinin altında 1 vida varmıydı emin değilim ama onun dışında saatin bağlı olduğu 3 vidayı sök sonra depoyu kaldırmak çok kolay. CDI ise zaten bir sokete bağlı bir şey.
Hadi hadi artık şu arındırılmış beyni takta işe yararsa ben de hemen alacağım. Benim motorun 5. vitesinde sorun var; 4. viteste 120'ye kadar zorlayabiliyorken 5. vitese attığım anda 110'a kadar düşüyor, motor 5. viteste bağırmıyor ama gitmiyorda o yüzden debriyaj balatalarına imkan vermiyorum, aklıma beyin geliyor. Çünkü 5. viteste gaz kolunun yarısına gelene kadar hızlanıyor ama 2. yarıda daha fazla gaz vermiyor gibi... Motor gidecek ama gitmiyor gibi, o yüzden beyni değiştirip denemeyi bir düşünüyorum.
Ben de motoru T gidon yaptım, gidonu kendim yaptım. Biraz fazla T oldu ancak oldu, tek sıkıntısı bana daha fazla benzin yaktırıyor. Oturuş pozisyonundan kaynaklı görüşüm öyle bir değişti ki, daha agresif sürüyorum. Sabredip güzel fotoğraflar koymak istiyorum.
biraz önce motorun başından ayrıldım, geç kaldın evet sele altında bir adet cıvata var, 3 adet de saati tutanlar var diyorsun, ben yanlarda aradım ama biz de yok, dün karbüratörlü virago 250'lerin video'larını izledim, onların yanlarda zımbırtıları vardı, neyse gece karanlığında fenerle baktım ama CDI depo altında görünmedi, oradan müdahale etmek istedim, olmadı, bu aralar çocuk uyumadan çıkamıyorum ama yarın Allah kerim eve hanımın teyzesi geliyor, bana saramayacak, bende gün ışığında uğraşıp bu işi sonlandırırım umarım...
ebay'dan dijital devir saati ve hız göstergeleri de aldım, onları da gidon'a taktırıcam bir ara...
urban alarmlı disk kilidi aldım, sahibinden.com'da 135 tl, çok etkili, çok hassas olduğu için hatırlatma kablosu gerekiyor yoksa zırt pırt ötüyor, tavsiye ederim...
bir foto at da görelim neler yaptın? bu arada krank havalandırma hortumu bizde yok galiba, hava filitresi kutusunun arkasında o hortum için giriş yeri var ama oraya girecek hortum yok
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Kafan rahatlasında sonucu öğrenelim. Disk kilidi ben de düşünüyorum. Motorun çalınacağını hiç sanmıyorum Çanakkale'de, ama kurcalanmasından şüpheleniyorum. Açıkçası ben motorun içine senin kadar girmeyi sevmiyorum, motorun teknik kısmına dair aklımdaki tek şey arızalanan her parçanın yerine Virago üstünden daha kaliteli olanı ile değiştirmek. Haftasonu iş için uçakla İstanbul'a gitmiştim, motor havalimanının otoparkında acaip tozlanmış, yarın sabah motoru temizleyeceğim, o sırada 1-2 tane çekip atarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
Genel görünümler:
Gidonu 32mm yaptım, orjinal gidondan ekipmanların takılı olduğu son kısmı kesip 32mm'e kaynakla tutturduk, ilerde değişimler olursa diye biraz pay bırakıldı:
Orjinal gidonda olduğu gibi kabloları içerden geçirdim:
Kaan yine bugün depo için aşağı indim, aşağıdaki gibi söküm ama depoyu sökmek zor geldi, 2 vida yanda bir vida içerideydi...
vallahi sana mahcup oldum, bende istiyorum yeni aldığım şeyleri takmakta hanım işe başlıyor, çocuk kreşe ilk defa yazıldı, pek çok başımda iş var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------
Kaan bizim motorun CDI farklı çıktı, amazon'a itiraz ettim...
CDI depo altında, gelen beyin farklı çıktı, önceden bilseydim şeklini elbette almazdım.
sl200 arastirirken rks cruiseri gorunce aradigim bu olabilir die dusunuyorum...performans ve yedek parca problemleri varmidir ki yoksa ilk baktigim sl200emi doneyim...kismetse fiyatlar dusunce 2sinden birini alicam...suan ucuk fiyatlar bu motorlar icin
Buji olarak ngk cr6hsa alternatif olarak ne kullanabiliriz
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
Bir de elinde orjinal dikiz aynasi olan varsa alabilirim dun aynayi sikarken fazla sikmisim herhalde aynanin disi kirildi...japonla yapistirdim ama ne kadar saglikli olur bilmiyorum...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)