Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
17. sayfa BirinciBirinci ... 7151617181927 ... SonuncuSonuncu

RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #321

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Bu motorun son hizi nedir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Ben rodaj vs derken zorlamadım, 120-140 olması lazım...

    Kullanan diğer arkadaşlar yazarlar...

  3. #323

    Üyelik
    05 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Rks cruiser 250
    tam gaz değilken 125 i gördüm bir kere artçımla birlikte. o uyardı da o şekilde farkettim zaten hafif aşağı meyilde olabilir yanlış hatırlamıyorsam

  4. #324
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Sezon sonu yaklaştıkça fiyatlarda günceleme/indirim/kampanyalar başladı..

    10.600 TL gibi uçuk bir rakamdan 8.990 TL seviyelerine gerilemiş ama bence hâla yüksek.

    Galiba sıfır motosiklet almak için en iyi zaman sezonun ölü olduğu kış zamanları. Satıcılar daha mantıklı fiyatlar sunabilirler diye düşünüyorum.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  5. #325
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polo kardeşim ben de cuma gunu michealin taktiracagim buz motor izmirde senin lastik olculerinin aynisini takacak simdi on lastik kalinlasinca dur kalkta sorun oldu demissin bir de arka iyice indi mi su lastik olayinda biraz daha detay versen eksi arti ya da soyle yapsaydim daha iyi olurdu falan ona gore alalim...
    lastikler takıldı mı? izlenimlerin nasıl?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

    biraz önce bayrak direklerimle ve kn açık hava filitresini taktım, biraz turladım, motorun aptal bir çalışması yoktu, ani gazı verince öne atak yapar gibi bir hali oldu, öyle hissettim otobanda anlaşılacak gerçek durum ... sorun şu ki krank havalandırma hortumu bende yok bir de o hortum için daha küçük filitre almıştım ama hortum yok enjeksiyonlu tip olma sebebiyle mi durum öyle anlamadım... cdi unitesi de sele altında olabilir dedi biri, onu da taktırmam lazım, açtım onu da bulamamıştım, akşam akşam uğraşamadım, 2 motorcu gezdim ikisi de kapatıyordu, ilgilenmediler ...

  6. #326
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cdi unitesi de sele altında olabilir dedi biri, onu da taktırmam lazım, açtım onu da bulamamıştım, akşam akşam uğraşamadım, 2 motorcu gezdim ikisi de kapatıyordu, ilgilenmediler ...
    Selenin altında sadece akü ve sigortalar var, CDI muhtemelen deponun altında.
    polo34 bunu beğendi.

  7. #327
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selenin altında sadece akü ve sigortalar var, CDI muhtemelen deponun altında.
    inan 15 dk önce aşağı motorun başına indim, el fenerimin pili bitmiş, ellerken depo altında benzer bir parça hissettim, orada olmalı haklısın, onu ben kolayca sökebilirmiyim acaba
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  8. #328
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inan 15 dk önce aşağı motorun başına indim, el fenerimin pili bitmiş, ellerken depo altında benzer bir parça hissettim, orada olmalı haklısın, onu ben kolayca sökebilirmiyim acaba
    Depoyu sökmek çok basit iş, sürücü selesinin altında 1 vida varmıydı emin değilim ama onun dışında saatin bağlı olduğu 3 vidayı sök sonra depoyu kaldırmak çok kolay. CDI ise zaten bir sokete bağlı bir şey.

    Hadi hadi artık şu arındırılmış beyni takta işe yararsa ben de hemen alacağım. Benim motorun 5. vitesinde sorun var; 4. viteste 120'ye kadar zorlayabiliyorken 5. vitese attığım anda 110'a kadar düşüyor, motor 5. viteste bağırmıyor ama gitmiyorda o yüzden debriyaj balatalarına imkan vermiyorum, aklıma beyin geliyor. Çünkü 5. viteste gaz kolunun yarısına gelene kadar hızlanıyor ama 2. yarıda daha fazla gaz vermiyor gibi... Motor gidecek ama gitmiyor gibi, o yüzden beyni değiştirip denemeyi bir düşünüyorum.

    Ben de motoru T gidon yaptım, gidonu kendim yaptım. Biraz fazla T oldu ancak oldu, tek sıkıntısı bana daha fazla benzin yaktırıyor. Oturuş pozisyonundan kaynaklı görüşüm öyle bir değişti ki, daha agresif sürüyorum. Sabredip güzel fotoğraflar koymak istiyorum.

  9. #329
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depoyu sökmek çok basit iş, sürücü selesinin altında 1 vida varmıydı emin değilim ama onun dışında saatin bağlı olduğu 3 vidayı sök sonra depoyu kaldırmak çok kolay. CDI ise zaten bir sokete bağlı bir şey.

    Hadi hadi artık şu arındırılmış beyni takta işe yararsa ben de hemen alacağım. Benim motorun 5. vitesinde sorun var; 4. viteste 120'ye kadar zorlayabiliyorken 5. vitese attığım anda 110'a kadar düşüyor, motor 5. viteste bağırmıyor ama gitmiyorda o yüzden debriyaj balatalarına imkan vermiyorum, aklıma beyin geliyor. Çünkü 5. viteste gaz kolunun yarısına gelene kadar hızlanıyor ama 2. yarıda daha fazla gaz vermiyor gibi... Motor gidecek ama gitmiyor gibi, o yüzden beyni değiştirip denemeyi bir düşünüyorum.

    Ben de motoru T gidon yaptım, gidonu kendim yaptım. Biraz fazla T oldu ancak oldu, tek sıkıntısı bana daha fazla benzin yaktırıyor. Oturuş pozisyonundan kaynaklı görüşüm öyle bir değişti ki, daha agresif sürüyorum. Sabredip güzel fotoğraflar koymak istiyorum.
    biraz önce motorun başından ayrıldım, geç kaldın evet sele altında bir adet cıvata var, 3 adet de saati tutanlar var diyorsun, ben yanlarda aradım ama biz de yok, dün karbüratörlü virago 250'lerin video'larını izledim, onların yanlarda zımbırtıları vardı, neyse gece karanlığında fenerle baktım ama CDI depo altında görünmedi, oradan müdahale etmek istedim, olmadı, bu aralar çocuk uyumadan çıkamıyorum ama yarın Allah kerim eve hanımın teyzesi geliyor, bana saramayacak, bende gün ışığında uğraşıp bu işi sonlandırırım umarım...

    ebay'dan dijital devir saati ve hız göstergeleri de aldım, onları da gidon'a taktırıcam bir ara...

    urban alarmlı disk kilidi aldım, sahibinden.com'da 135 tl, çok etkili, çok hassas olduğu için hatırlatma kablosu gerekiyor yoksa zırt pırt ötüyor, tavsiye ederim...

    bir foto at da görelim neler yaptın? bu arada krank havalandırma hortumu bizde yok galiba, hava filitresi kutusunun arkasında o hortum için giriş yeri var ama oraya girecek hortum yok
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  10. #330
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz önce motorun başından ayrıldım, geç kaldın evet sele altında bir adet cıvata var, 3 adet de saati tutanlar var diyorsun, ben yanlarda aradım ama biz de yok, dün karbüratörlü virago 250'lerin video'larını izledim, onların yanlarda zımbırtıları vardı, neyse gece karanlığında fenerle baktım ama CDI depo altında görünmedi, oradan müdahale etmek istedim, olmadı, bu aralar çocuk uyumadan çıkamıyorum ama yarın Allah kerim eve hanımın teyzesi geliyor, bana saramayacak, bende gün ışığında uğraşıp bu işi sonlandırırım umarım...

    ebay'dan dijital devir saati ve hız göstergeleri de aldım, onları da gidon'a taktırıcam bir ara...

    urban alarmlı disk kilidi aldım, sahibinden.com'da 135 tl, çok etkili, çok hassas olduğu için hatırlatma kablosu gerekiyor yoksa zırt pırt ötüyor, tavsiye ederim...

    bir foto at da görelim neler yaptın? bu arada krank havalandırma hortumu bizde yok galiba, hava filitresi kutusunun arkasında o hortum için giriş yeri var ama oraya girecek hortum yok
    Kafan rahatlasında sonucu öğrenelim. Disk kilidi ben de düşünüyorum. Motorun çalınacağını hiç sanmıyorum Çanakkale'de, ama kurcalanmasından şüpheleniyorum. Açıkçası ben motorun içine senin kadar girmeyi sevmiyorum, motorun teknik kısmına dair aklımdaki tek şey arızalanan her parçanın yerine Virago üstünden daha kaliteli olanı ile değiştirmek. Haftasonu iş için uçakla İstanbul'a gitmiştim, motor havalimanının otoparkında acaip tozlanmış, yarın sabah motoru temizleyeceğim, o sırada 1-2 tane çekip atarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------

    Genel görünümler:






    Gidonu 32mm yaptım, orjinal gidondan ekipmanların takılı olduğu son kısmı kesip 32mm'e kaynakla tutturduk, ilerde değişimler olursa diye biraz pay bırakıldı:


    Orjinal gidonda olduğu gibi kabloları içerden geçirdim:
    polo34 bunu beğendi.

  11. #331
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Kaan yine bugün depo için aşağı indim, aşağıdaki gibi söküm ama depoyu sökmek zor geldi, 2 vida yanda bir vida içerideydi...

  12. #332
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaan yine bugün depo için aşağı indim, aşağıdaki gibi söküm ama depoyu sökmek zor geldi, 2 vida yanda bir vida içerideydi..
    Akünün orada CDI yoktu değil mi? Depo neden kalkmadı tam olarak anlayamadım.

  13. #333
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akünün orada CDI yoktu değil mi? Depo neden kalkmadı tam olarak anlayamadım.
    vallahi sana mahcup oldum, bende istiyorum yeni aldığım şeyleri takmakta hanım işe başlıyor, çocuk kreşe ilk defa yazıldı, pek çok başımda iş var...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------



    Kaan bizim motorun CDI farklı çıktı, amazon'a itiraz ettim...

  14. #334
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi sana mahcup oldum, bende istiyorum yeni aldığım şeyleri takmakta hanım işe başlıyor, çocuk kreşe ilk defa yazıldı, pek çok başımda iş var...
    http://i57.tinypic.com/qz2ik4.jpg
    Kaan bizim motorun CDI farklı çıktı, amazon'a itiraz ettim...
    Estağfurullah hocam ne mahçubiyeti, gelen beyinle mi farklı çıktı yoksa motorun beyni internette yazanlardan mı farklı çıktı? Bir de, neredeymiş CDI? Deponun altında mı başka yerden mi çıktı?

  15. #335
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    CDI depo altında, gelen beyin farklı çıktı, önceden bilseydim şeklini elbette almazdım.

  16. #336
    by_ozzy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Bodrum
    sl200 arastirirken rks cruiseri gorunce aradigim bu olabilir die dusunuyorum...performans ve yedek parca problemleri varmidir ki yoksa ilk baktigim sl200emi doneyim...kismetse fiyatlar dusunce 2sinden birini alicam...suan ucuk fiyatlar bu motorlar icin

  17. #337
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı by_ozzy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sl200 arastirirken rks cruiseri gorunce aradigim bu olabilir die dusunuyorum...performans ve yedek parca problemleri varmidir ki yoksa ilk baktigim sl200emi doneyim...kismetse fiyatlar dusunce 2sinden birini alicam...suan ucuk fiyatlar bu motorlar icin
    Motorları yanyana gör kararını ver, bence bariz cüsse ve performans farkı var, ilk motor olarak sl200 daha iyi gibi duruyor...
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  18. #338
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi sana mahcup oldum, bende istiyorum yeni aldığım şeyleri takmakta hanım işe başlıyor, çocuk kreşe ilk defa yazıldı, pek çok başımda iş var...
    Senin iş zor... İşe git-gel olmasa bende motosiklete binemem zaten..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  19. #339

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MAJESTY 400-GD250R
    Buji olarak ngk cr6hsa alternatif olarak ne kullanabiliriz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

    Bir de elinde orjinal dikiz aynasi olan varsa alabilirim dun aynayi sikarken fazla sikmisim herhalde aynanin disi kirildi...japonla yapistirdim ama ne kadar saglikli olur bilmiyorum...

  20. #340
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı gogos35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buji olarak ngk cr6hsa alternatif olarak ne kullanabiliriz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

    Bir de elinde orjinal dikiz aynasi olan varsa alabilirim dun aynayi sikarken fazla sikmisim herhalde aynanin disi kirildi...japonla yapistirdim ama ne kadar saglikli olur bilmiyorum...
    Ben ingilizce kullanım kılavuzunu bulmuştum, oradan bakıp yazarım, champion markadaki alternatif numara vardı diye hatırlıyorum
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...


17. sayfa BirinciBirinci ... 7151617181927 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler