Bir satici sava kullanirsan cst ye gore farki %100 hissedersin dedi, sava slovenya mali olmasi lazim, motor yolda geziyor, ip cambazi gibiyim sanki 180 kg meret, yere yakin, ya jantlar ya lastikler ya ruzgarlik boktan bir durumu var
Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacak.RKS cruiser motosiklet tecrübesi olmayan bir yeni başlayan için uygunmudur sizce? Ağırlık olarak kontrol edilebilir düzeydemidir. Başlangıç için önerilen chopper/cruiser motosikletler arasında en begendiğim keeway land cruiser/rks 250 fakat tecrübe olmadığı için fikirlerinize ihtiyacım var.Hatta linkteki ilanı değerlendirebilirseniz sevinirim. (boy:180 kilo:78 yaş:25 bu arada.belki lazım olur)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71285170/detay
İstediğin kadar iyi lastik takalım, RKS Cruiser 250 kullanıcıları olarak rüzgar bizi etkileyecek. Ah o kapalı jantlar, hele benim gibi rüzgarıyla ünlü -Çanakkale- bir şehirde yaşıyorsanız işiniz birazcık daha zor, ama öyle atla deve değil alışılıyor. Bu arada polo34 hocam sizin motosikletin şehiriçi ve şehirler arası ortalama yakıt tüketimi nedir?
Dostum boyumuz, kilomuz ve durumumuz tamamen aynı. Ben de ilk motosiklet olarak 2. el bir RKS Cruiser'ı 8 Ocak 2015'te aldım. Vitesli motosiklet ile dağda bayırda birkaç kilometreden fazla tecrübem yoktu -böyle bir şeyi elbette kimseye önermiyorum- ve Çanakkale'den İzmir'e otobüs ile gidip motosiklet ile döndüm. Yeni başlayan biri için uygun sayılabilir.
linkteki bana pahalı gibi göründü...
ilk motor için biraz daha bisiklete benzeyen bir şey olursa rahat ederdin, motoru yatırdığın zaman masraf çıkarmayacak bir şey olmalı, ben hyosung rx 125 sm ile başladım, gayet iyiydi... cruiserlar ile manevrada diğerleri gibi rahat değil, dönüş açıları az, dikkat etmek gerekiyor ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
dişli geldi de değişmedim, zincir ile oynama gerekecek, motor halen rodajda, kıyamadım direksiyondaki titreşim giderek azalıyor, ilk yağ değişimini yapmıştım geçenlerde, orijinal hali ile biraz gazlayayım, o halini göreyim, sonrasında dişli ne getirdi götürdü göreyim diyorum...
Ne kadar bir titreşim oluyor? Rodajda olduğu için fazla zorlamıyorsun ama benim ki 100 ün üstüne çıktığı zaman oldukça artıyor daha önce başka motorda kullanmadığım için ne kadar normal bilemiyorum. 110 civarında aynadan arka gözükmüyor o derece bir titreşim oluyor. Lastikler için ne diyebilirsin memnun musun? Orjinaliyle arasında fark farkediliyor mu?
benimki 450 km civarında şu an, ilk 500 km bitmediği için 80 km/h üzerine çıkmadım, 80 ile giderken aynalarda bende sorun yok, titreşim olarak selede en ufak titreşim yok, gidonda çok az olsa da sorun yaratmıyor, aksine rölantide çok az titreme var, ben alır almaz vida vs sıkmıştım, sıkmadıysan tamamını sıkmanı tavsiye ediyorum, şu an bende gevşeme olmadı, lastikler için de acele etmiyorum, zaten dikkatli sürüyorum, fazla yatırmamaya gayret ediyorum, önümüz yaz olduğu için ağırdan alıyorum şu an, eski motorda shinko vardı, bilmem kaç sene sonra yazın ani frende kızaklama yapınca değişmiştim, bunda da yaşarsam hemen postalarım, motoru halen tanıma aşamasındayım, arkayı aslında 130-90-16 yapasım var, o lastikte pahalı ucuz olsun diye önü arkası ayrı olacak belki de ...
foto falan da yüklerseniz iyi olur, siz kaç km kullandınız? neler değiştiniz? rutin bakım, ekstra bakım, arıza vs oldu mu? dişliler ile oynarsanız illa ki titreşim azalır, tork kaybı da olur, eskiden hatırlarsanız kanuni tiger için fabrikasyon öne 14 yerine 15 dişli takın derlerdi
2. el aldım ben 5500 km deyken aldım 1100 km falan gittim şimdilik yaklaşık 7 ay sürede tabi kış olmasa çok daha fazla olurdu. İlk sahibi bakımlarını yaptırmış söylediği kadarıyla ben 6000 bakımı için götürdüm yetkili servis diye bir yere ama hiç memnun kalmadım. Arıza olmadı şimdiye kadar bir tek egzost çıkış somunu gevşeyip düştü bir anda nasıl oldu bende anlamadım arada bir yüksük varmış galiba civata takınca boşluk kalıyordu. servise sordum haberi bile yok bende araya iki tane pul koyarak hallettim o işi. Yaklaşık olarak 1 litre benzinle 25 km kadar gidiyorum . Şimdilik gayet memnunum motorumdan tabi ilk motorum olduğu için çokta bir şey söyleyemiyorum.
evet o çok basit egzozdaki bir cıvata bir pul bir somununun gevşeyip egzozu bırakması olayını geçmişte yaşayanlar olmuş ...
bir de ön çamurluk düşmesi yaşayan olmuş, onu neresinden motor bırakıyor anlayamadım
benim beğenmediğim yanlarından biri de orijinal zincirin pas tutması, sizde de var mı bu durum?
foto falan da koyarsanız konu hareketlenir
rks cruiser almak istiyorum 6 ay sonra ALLAH nasib ederse tavsiye edermisiniz vibrasyon çokmu soğuk havalarda çalıştırma zorluğu varmı yardımcı olursanız çok mutlu olurum herkezin tekeri düz bassın.
Evet benim zincirde hafif paslandı ama çok kötü boyutlarda değil şu an. Yakın zamanda hiç çekmedim fotoğrafını bu aralar malum havalardan dolayı pek yıkamıyorum da ilk fırsatta koyacağım.
Ben çalıştırmada sıkıntı yaşamadım çok soğuklarda bile gayet iyi çalışıyor. Benimde ilk motorum olduğu için vibrasyon konusunda karşılaştırma yapamam ama eğer düşük hızlarda gideceksen (90 altı) gayet rahat kullanımı. Ben çok memnunum motorumdan iş ev yakın olduğu için scotter alacaktım almaya gittiğim yerde bunu gördüm babamında ısrarıyla bunu aldım emin olmasam da ama iyi ki de bunu almışım diyorum. Ben sürekli ardçı ile kullanıyorum oda bende oldukça memnun ve rahatız.
bu motordan sen memnunsan kullananlarda memnundur ben mct 250yle başlamıştım bana göre iyi motordu yanlız vibrasyon olayı etkiliyor ve karbiratörlydü ama rks cruiser enjeksiyonlu ve heybetli olduğu için birde fiyatı çok makul modeline göre herkezin tekeri düz bassın
sevgili arkadaşlar çok severek sürdüğüm ve 9bin km yol yaptığım, hiç bir sıkıntısı bulunmayan motorumu daha yüksek ccli bir chopper almak için satışa koymuş bulunmaktayım...
öncelikle rks için size şunu söyleyeyim kesinlikle düşünmeden alın. gerçekten çok tatmin edici bir motor.
motorumun fotoları ve hakkında yapmış olduğum yorumlarıda önceki sayfalarda okuyabilirsiniz...
bu arada her ne koşulda olursa olsun motorunuza motulden başka yağ kullanmanızı tavsiye etmem... şahsen ben her bakım sırasında motulu kullandım ve gayet başarılı sonuç aldım.
zincir konularda sormak istediğiniz sorularınız olursa cevaplamaktan mutluluk duyarım...
herkese kazasız sürüşler.
NOT: Satılması konusunda çok acelem yok olmadı kafamdaki projeleri gerçekleştirme yoluna gidicem
iletişim konusunda ilandan mesaj atarsanız geri dönüş yapabilirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-custom-chopper-204923461/detay
bir çift büyük krom yuvarlak korna takıldı, ses muhteşem, farkedilmek çok kolay oldu
bir de soldaki manete yakın gidon saati taktım, o da işe yarıyor...
motoru zaman içinde sevmeye başladım, supermotodan geçiş zor olmuştu, amortisör yavaş yavaş yumuşuyor, gidon titreşimi azaldı, ilk 500 km doldu, şimdilerde max kaç basar diye merak etmeye başladım, 80'i geçmiyordum, sanki geçmek için nazlanacak gibi duruyor, umarım açılır
km saati bir süre önce bozuldu, az km gösteriyor, 40 km gitsem 2 km yazıyor sanki yetkili servis mecidiyeköyde buldum, konuştum, düşme vs yoksa değişilir muhtemelen dedi ...
Arkadaşlar merhaba.Son aşamaya geldim sayılır artık seçenekleri 2ye düşürdüm. Rks cruiser ve kuba sl200. Sizce hangisi yeni başlayan için?
Kardeşim bende kuba sl 200 almayı planlıyorum rksyi da düşündüm ama kubadan hiçbir büyük sıkıntı duymadım birebir görüştüğüm kisiler tamamen memnun kuba bende de agir basiyor
ülkemizde rks kuba aynı firma zaten, ikisininde üreticisi aynı çinli firmadır, motorlar arasında illa ki fark var, aradaki fiyat farkına değer mi onu iyice düşünmek lazım yakından bakın inceleyin derim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)