Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
33. sayfa BirinciBirinci ... 233132333435 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #641
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    22-24 krş bu motora çok değil mi yaaww
    200cc düşünüyordum ama 150 cc de kalsam iyi olacak galiba,
    Bu arada yeşil rks güzelmiş, bu şekilde modifiye edip satan olursa msj atsın
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    senin yerinde olsam depoya aynı yeşil motor gibi "Benelli" yazdırırdım. kendi motoruma yapacaktım da satma işi çıkınca vazgeçmiştim.
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  3. #643

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    selamlar, dün itibariyle bende bir rks titanik 200 sahibi oldum, ve öncelikle forumlarda bilgilendirme adına yazılan tüm yazılar için teşekkür ediyorum. aslında bilgiler doğrultusunda bu motoru almamam gerekirdi belki ama ben birazda nadir , sıradıışı olanı seviyorum sanırım .

    yaşım 44 ve yaklaşık 30 yıldır, dönemsel aralıklar vermekle birlikte hep motor kullandım. mobiletten pejoya, jawaya, 1950 li yılların bmw lerine vs pek çok motora sahip oldum en son 2 motorum 2000 honda 1100 xx ve sonrasında yamaha 1300 xjr idi. yamaha ile kaza sonrası hemde artık giden benzine dayanamayarak daha küçük hani o büyük motor sahibiyken küçümsediğimiz (yalan yok) daha küçük cc li "çin" malı bir motoruda denemek istediğime karar verdim. atla deve değildi sonuçta. ama bu aşamada araştırma yaparken çin mallarının bile ne kadar zenginleştiğini ve o eski hemen dökülen imajlarından kurtulduklarını farkettim. sonuçta ybr 125 cbf 150 de her nekadar marka olsalarda çin üretimi. bu markaların dışındakilerde km olarak bakınca cidden 30 bin 50 bin gidebiliyorlar artık problemsiz. bu cidden eskiye göre büyük başarı. ilk tercihim ybr 125 ti bir gün üzerine oturdum sonra hemen vazgeçtim. çok küçüktü. cbf 150 ye oturdum kısmen daha rahat ama tipi ve kurye imajı beni itti. aslında cbf 150 için para bile yatırmıştım sıra için ama bekleme sürecinde malum sorunları ( yağ yakma, 1-2 vites zor geçiş, yedek parça pahalılığı, hızının düşük olması, arka fren kampana, tekerler çok ince ve kalitesiz marka, ilk 3 dakika sürekli motorun start alamaması) ve gönderici firmanın kargoya bile para istemesi sonucunda siparişimi geri çektim. aslında innazuma yaka duke almak gerek ama 10500 fiyatları var. gereksiz. kanuni, mondial vs bana maalsef hep antipatik gelmiştir. tvs ye iyi diyorlar ama youtube da bir vtr sini seyrettim adamlar hint klibi yapmışlar, fazla hintli yani. üstelik balansör olmadığı için daha torklu ama doğla olarak deli gibi titreşiyor.plastik kaliteleri hep çok kötüydü. sym wolf var oda 10000 tl. keeway ler eskilerin en iyilerindendi rks ye denk geldiğimde keeway olduğunu görünce ampul yandı. özellikleri fiyatına göre (4900) oldukça makul.
    disk frenler
    ters çatal
    dijital ve fonksiyonlu gösterge
    büyük ebatlı ve nispeten daha kaliteli lastikler
    200 cc
    kargo dahil.
    az yakıyor.
    led stop
    spor tasarım.
    Daha büyük ebatlı sele
    vs..
    yani geriye tek kalitesi kalmıştı. buradaki topikleri çok araştırdım. genelde yavaşlığından bahsediliyor. bazı sahip olmayan arkadaşlarda nedendir bilinmez çok önyargılı yaklaşıyorlar. bu benim merakımı iyice artırdı. almaya karar verdim.
    cuma (05-04-13) geldi ve şuan 50 km de.
    daha önce hiç çin malı motora binmemiş, 250 cc ye binmeyelide 20 sene olmuş, en son bindiği motor modifikasyonla 110 bg civarı 120 nm tork ve 250-260 rahat çıkan biri olarak ne hissedeceğimi açık söyleyim ben de tahmin edemiyordum. kısaca anlatayım;
    ilk motoru aldım ve çok hafif, direksiyon dururken hemen dönebiliyor, motoru geri çekmek çok kolay tüy gibi. vites sorunsuz, derken debriyaj...evet yukarıda kavrıyor ve hadi fırla....hayır. fırlamasını beklemiyordum buna hazırlıklıydım. yavaşça kalktı. ses yine beklediğim şekilde çok mütevazi...ilk ışık ve fren..iyi..tekrar kalkış..performans zayıf...vites araları yine zayıf...ama zevk var...gülümseme var..ilk 1 km...motor diyorki boşver hızı ivmeyi sakince gezelim hem az yakıyoruz bak...)..ilk 20 km " ya hiç fena değil" şu an 50 de ve rodaj olduğu için yüklenmiyorum ama zaten amacım bu değilki...motor her kalkış ve vites değiştirişte bana "sakin, hiç gereke yok, bak az yakıyoruz " diyor. bende " haklısın " diyorum. bu aşamada sevdiğim sevmediğim yönlerinide yazayım, özellikle daha orta yaş ve farklı motorlardan geçmişlere istinaden bir "review" olsun.
    sevdiklerim;
    - gösterge paneli, çok işlevsel kendinden saatli ve vites göstergeli, rengi vs çok hoş, plastik kaliteside fena değil.
    - oturuş pozisyonu, ben 1.80 90 kg yim. elbise gibi uydu bana.
    - farlar, yeterli, led stop güzel.
    - genel kalite, hiç fena değil. kaynak işçiliği daha yi olabilirdi ama genel anlamda beklentimin üzerinde
    - start stop, temiz basıyorsun çalışıyor, soğuksa jikle çek çalışıyor, stop etmiyor.
    - sele, şekil olarak çok güzel kırmızı dikişler güzel olmuş.
    - frenler, gayet iyi
    - lastikler daha lastik alışması olmasada en azından kuruda iyi tutunuyorlar (ıslak denemedim)
    - vibrasyon, yok denecek kadar az. f 650 de daha çok emin olun.
    - yağ cinsini kapağa yazmışlar ilk kez denk geldim. güzel düşünce.
    sevmediklerim;
    - motor sert şuan için, yani sele, ön ve arka süspansiyon biraz açılırmı bilmiyorum ama sert.
    - motor sesi, ilk fırsatta yoshimura yada akrapovic
    - ayakçak, takoz yok metale çarparak duruyor katlanırken...akıl edememişler,
    - orta sehpa ve arka maşa çok özensiz ve tabiri caizse direk profilden yapılmış arkada tek gizli amortisör olsa daha hoş olurmuş.
    - debriyajı ayarlamak zor, manetten yumuşatınca vites geçmiyor vites geçincede çok yukarıda kavrıyor. ayar pek mümkün değil.
    - depoda dizlerin gireceği yer çok aşağıda kalıyor yani dizler yuvaya değil deponun geniş çıkıntılarına denk geliyor, asyalılara göre düşünüldüğü belli.
    - gidon ve diğer siyah boyalı metallerin boyası çabuk çizilebilecek türden anahtar çizebilir.
    performansla ilgili şuan bir bilgi veremem zaten diğerlerini (ybr cbf vs) kullanmadığım için doğru da olmaz ama rodaj sonrası fikirlerimi yazarım. ayrıca m.akseli arkadaşada teşekkür etmeliyim kendisiyle telefonda da görüştük. uzun uzun anlattı saolsun.
    görüşmek üzere.
    ön izleme yapamadım editleyemedim o yüzden yazım hatalarım affola..
    makseli ve sgurdal bunu beğendiler.

  4. #644

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    elinize sağlık @aymer19 ( isminizi hatırlayamadım kusura bakmayın )

    hayırlı olsun bu arada motorunuz

    en kısa zaman da foto video beklioruz ;) ( ve facebook grubumuza http://www.facebook.com/groups/472646612763790/ )

    vites geçişleri çok sert olur 2000 km bitene kadar. o zaman bu değerlendirmenizi tekrar gözden geçirip kaleme alırsanız, zamanla ne olup bittiğini daha iyi anlamış oluruz, ben sizin kadar yazmamıştım sanırım

    tekrar hayırlı olsun ;)

  5. #645

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    adım hakan. aymer işyeri ismi. bu gün iş dönüşü benzin aldım benzinlikte bi tanıdık gördüm vn 800 le, o motor satılık ve çok temiz daha önce kullanmıştım. ama cruiser belasını bırakalı çok oldu. aslında fiyatıda uyundu ama istemedim. herneyse arkadaş dediki hayırlı olsun (gülerek). saol dedim. bene yeni motor aldım dedi. ne alın dedim kawa 1400 dedi az ilerdeki motoru gösterdi. 40 a almış. dedim sanada hayırlı olsun.. b süre bu serzenişleri acabaları yaşayacağız o aşikar ama.... az önce 50 km daha yaptım. ve yüzümdeki gülümseme dahada arttı. bu küçük alet çok fonksiyonel. dönüşler çok kolay ve zevkli. asıl olay tüketimde. 15 tl lik benzin almıştım ilk. 41 km de yedeğe düştü. yani yaklaşık 1 lt ile 40 km.vayy..akabinde boğaza kadar fulledim. 50 km küçük oğlumla gezindik. dönünce depoy baktım. benzin resmen aynen duruyordu. xjr olsa 3 lt gitmişti. bunun fabrika değeri sanırım doğru, 2.2 lt diyor 100 km de. tabi 5000 devri geçmiyorum. ama isteyince 1 _ 1.5 lt rahatlıkla yakalanabilir. xjr de 5.5 in altına inmezdi. 1100 de fll gaz la 10 lt yi bulurdu. 1 lt civarı mucize givi. kappa depo üstü çantamda uydu. harika oldu. neden dah önce almamışım diyorum şimdi. ha cbf ybr vs tüm motorlarda cidden nimetler kıymetii bilin. yağ diyosun 1 lt. şaka gibi. .3.5 lt dir büyükler. cidden çok ekonomik her açıdan. bakın bendeki araba 235 bg. hergün 25 tl yakar 40 kmde. lpg taktırmam. yani sadece işe bu motorla giderek ayda 500 tl karım olacak. kendini 8 ayda amorti edecek.
    makseli ve Adem Balkan bunu beğendiler.

  6. #646

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Bugün Ürgüp - göreme ye gittik geldik 680 km yol yaptık.

    dün orjinal karbüratör istetmiştim ve serviste taktırdım. sonuç mükemmeldi.

    o kadar uğraştığım ve bu zamana kadar motoru bu zevkten mahrum kalarak kullandığıma kızdım.

    neyse, son hızı aktaryım.

    düz yolda rüzgarı arkanıza alırsanız 136 km hız yapabilirsiniz ;)

    139 oldu ama kesici ben burdayım dedi

    bu motoru seviyorum
    cenkito ve Adem Balkan bunu beğendiler.

  7. #647

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    giderek daha çok beğenimi kazanıyor. 5000 devirde 67 km hızı var. bu 10000 devirde 124 anlamına geliyorki çok yetrli red line a girmeden. 110 la yola gidetse biçilmiş kaftan. daha 67 yi geçmedim. şuan 125 km de. egsoz araştırıyorum ebydan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

    seleyi nasıl çıkartıyoruz, sele altı bagaj varmı.

  8. #648
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    hakan bey motorunuz hayırlı olsun fakat benzin konusunda verileriniz çok yanlış. Yakıt tüketimini sayfalar evvel bol bol konuştuk. Bu motor olması gerekenden fazla yakıyor. Benim satma sebeplerimden biri de fazla benzin yakmasıdır. Amortisörleri de dediğiniz gibi serttir. Öyle 100km de 2.2 litre falan hayal yani. Ama tüm bunlara rağmen kalitesi standartların üzerinde ve tipi çok güzel bir motor. Üzerindeki orjinal lastiklerle ıslak zeminde aman diyim çok çok dikkatli olun.
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  9. #649

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    [ tek gün ] git gel 680 km Nevşehir Ürgüp Göreme

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...up-goreme.html

    bu arada,
    her ay bir uzak gezi düşünüyorum. programı olan veya beraber gelip tavsiye de bulunacak olursa beklerim

    ---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 10:54 ----------

    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seleyi nasıl çıkartıyoruz, sele altı bagaj varmı.
    sela altı bagaj yok ve 2 tane vida sökmek lazım ( arka lastiği üstüne doğru bakın )


    "Benim satma sebeplerimden biri de fazla benzin yakmasıdır."

    abi ben katılmıyorum buna. bi cbf 150 veya 125 lik bir motorla kıyaslanmamalı.

    performans a bakılmalı !

  10. #650
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı makseli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Benim satma sebeplerimden biri de fazla benzin yakmasıdır."

    abi ben katılmıyorum buna. bi cbf 150 veya 125 lik bir motorla kıyaslanmamalı.

    performans a bakılmalı !
    Şimdi ben de sana katılmadım ama... Evet CBF yada CB125 ile kıyaslanmamalı ama, CBR250 ile bu yaptığınız uzun yolda yakıt kıyaslaması yaparsan gerçekleri görürüz. Görürüz diyorum çünkü aynı şey benim için de geçerli.

    Bu CBR yada CRF her nekadar enjeksiyonlu da olsa, daha fazla performansı daha az yakıt ile sunuyorlar. Bu 2si bir arada ortaya çıkınca da bu durum detay olmaktan ziyade rahatsız edici bir hal alıyor...
    #sürenadam

  11. #651
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    bende sana katılmayıp syanüre katılıyorum.
    mesajımda cbf 150 yada 125 lik bir motor ile kıyaslamadım, sadece çok yaktığını söyledim.
    ben drz 400 ile yaktığım yakıtı 200cc bir motor ile yakarsam çok yakıyor derim başka bir açıklaması yok.
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  12. #652

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    öncelikle cbf ybr ve rtr, 3 üde kendini kanıtlamış motorlar, ben çok araştırdım önceki mesajımda yazdığım üzere. ilk ybr 125 ti niyetim. ama mopet gibiydi vazgeçtim. yani az yakması performansına daha gelememiştik oysa sanırım en sağlam ve dertsizleri o. 2. olarak cbf ki 500 tl kapora verdim ve sıraya girdim oda fazla kurye tipiydi ve yağ yakma (yada buharlaşma her neyse) ve arka fren kampana olması vs. problemleri artı tipinin cidden çirkin olması beni vazgeçirdi. tvs yi pek düşünmedim açıkçası ama aradım 4950 dediler yeni tasarımına. ama vibrasyon cidden çok ve hint malı olması (danslarını ve filmlerini sevmiyorum....) ondanda hemen vazgeçmeme sebep oldu. ayrıca 3 ününde lastik çapları küçük, her nekadar gövdeyi süsleyerek gizlemeye çalışsalarda olmamış bence. yani benim kafamdaki motosiklet imajına uymuyorlar. rks markasına tesadüfen denk geldim sanırım sitedeki ilanları araştırırken en üstte denk geldi orda gördüm ilk. marka olarak bilmem. sonra fayda maliyet analizi yapınca öne çıktı. tipide çok güzel. beğendim yani. motoruda büyük, tamam sadece cc herşey değil ama iyi bir başlangıç. en azından sesi daha hoş olur....lafı uzatmayayım..geldi motor ve çok memnunum...olmasam şuan onu yazıyor olurdum...dediğim gibi rks vs bilmem ben ayrıca logosuda yazısıda iğrenç...ama motor iyi...137 km oldu, 47 km de almıştım benzini az sonra yine alacağım sırf meraktan ve buraya yazarım, boğaz altına kadar dolacak yine..hadi hayırlısı diyelim. ama şu var redline kullanmam ben bu motoru gereksiz çünki 8000 devirlerde denerim sürekli gitmeyi ama redline hayır...eşeği at yarışına sürmenin çok anlamı yok...bu bağlamda eğer devirli kullanıyorsanız yakarsınız 4-5 lt. 1100 xx te 7 lt yakıyordu sakin kullanımda (nadirende olsa) ama 10-11000 devirlerde ve otobanda 220-240 seri kullanımda 10 lt ye hemen çıkıveriyordu. birde şu konu var zaten 2.5 3 lt civarı yakan motorlar, %20 fazla yaksa 3-3.6 lt gibi oluyor aradaki tl farkı da 100 km de en fazla 3-4 tl olur..1000 km de 30-40 tl..o kadar. yani tabi neden daha az yakmasın ama çokta sorun değil gibi...cbr 125 yada yamahanında var 125 lik racing i, onlar farklı motorlar...ecuları, yakıt sistemleri şanzıman oranları hep farklı filtreleri egsozları vs de eminim farklıdır. ama amaçları farklı. azda yakabilir çokta ama dediğim gibi küçücük bir racing zaten ne kadar racing olabilir, buda tartışılır. kimle yarışabilirsinizki. tamam tüm 125 150 ve 200 leri geçtiniz ee..o kadar....hemde ezile büzüle, cenin pozisyonunda..hiç değmez bence...yakıtı birazdan yazarım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

    ayrıca makseli arkadaşa bir düşüncemi ifade etmek istiyorum, yanlış anlamaz umarım... dostum motoru fazla kurcalamamak gerek şaseye istediğini yap ama motor öyle değil.mesajı hatırlıyorum sen daha ilk aldığında sesten şüphelenip supap ayarı yaptırmıştın. çok yanlış bence. usta açmam yapmam demez. dostum olsa usta güvenmem. sonuçta insan oda ve "bilmiyorum" demez, "ellemeyelim" diyende zor. fikir yürütmek zorunda hisseder kendini hani ustaya..bilgisini konuşturacak. o yüzden açar bakar. supap ayarınıda bozar. ben motoru yağ filtre değişimi için tanıdığım bir ustaya bıraktım 1 haftada zor almıştım..meğer kaza yapmış motorla ve söylemeye çekinmiş yapıp verdi. ama yaparken mesela enjeksiyonları tam bağlayamadı. gaz telini yanlış bağlamıştı vs. yani diyeceğim, çinlilerde insan ve onlarda mühendislere sahipler ve inan o mühendisler bizdeki merdiven altı ustalardan işi ne olursa olsun çok daha iyi biliyorlar. zaten çoğu japon kopya teknolojiden uyarlama. o yüzden cidi problem olmadıkça motoru ellememek gerek. sanki senin sorunların biraz titizliğinden birazda merakından ve hevesinden olmuş gibi. 120 yi geçmiyorsa bırakmalı kendi haline geçmesin. en azından 10000 km için böyle olmalı. umarım yanlış anlamadın.

  13. #653

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    tek tek gelin tek tek

    hepinüze yazacoooum az bekleyin :D

  14. #654

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    ilk km 47 idi. benzin aldığımda 161.6 alınan benzin miktarı 3.28 (boğazı ayarlayamadı ve taşırdı önceki alımda boğaza 2 mm kalmıştı) dolayısıyla 3.28 kabul etsek bile 100 km de 2.86 lt yapıyor. aslında 2.8 daha doğru olur fazla doldurmasını hesaba katarsak. 15.61 tl ödedim yani km de 135 kr gibi birşey yakıyor tl olarak.. rodaj sonrası artar çünki 5500 devri geçmiyorum şuan. %20 artsa 3.3 lt yapar. bu arada bu km nin en az yarısını küçük oğlumla (90+40 kg) yaptım. cbf olsa 2.5 lt ki fabrikasyon en az yakabileceği rakam da budur, 13.65 tl öderdim dediğim gibi en iyimser tahminle. ama 100 km de 2 tl fazla yaksa 1000 km de 20 tl yapar, cbf nin tork değerine göre düşünürsek bu rakam gerçekten hiç fazla değil. bende şüpheliydim ama yaktığı bu en azından şimdilik. umarım değişmez zira 120 km gittim gösterge hiç düşmedi. ..hoş..xjr vs olsa 3/5 ü gitmişti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

    egsoz düşünüyordum sesi beğenmediğim için ama 200 lük motorda egsoz değiştirmek riskli. öne cam takabilirim belki ama yakışmaz. alet güzel ama doğal olarak heybetli değil. kimsede bakmıyor....ancak cidden ergonomisi ve ekonomisi gayet iyi. performansı tork anlamında makul. hızı 110 larda sürekli gidebilecek kadar olursa işte o zaman iyiki almışım diyeceğim. vites pedalının vidası gevşemiş biraz fabrikasyon hata var orda pu koyup mavi vida kilidiyle sabitledim . sorun kalmadı. birde yan ayakçak sallanıyor biraz, onada bakmalı.

  15. #655

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    bugün motoru dayanamayıp zorladım. 117 düz yolda ve 128 yokuş aşağı yaptı. fazlası yok. 90 a kadar hızlanması iyi sonra bitiyor. aslında bu motorla biraz daha hızlı gidebilmeli ama hayır. sağlık olun. . umarım zarar vermemişimdir. 270 km den sonra denedim. hava baınçları kaç olmalı?

  16. #656

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün motoru dayanamayıp zorladım. 117 düz yolda ve 128 yokuş aşağı yaptı. fazlası yok. 90 a kadar hızlanması iyi sonra bitiyor. aslında bu motorla biraz daha hızlı gidebilmeli ama hayır. sağlık olun. . umarım zarar vermemişimdir. 270 km den sonra denedim. hava baınçları kaç olmalı?
    motorunuzun rodajı bitmedi. o yüzden son hız kesinleşmez. sanırım 5000 de tam rodaj bitmiş oluyor.

    13 000 km oldu bende. düz yolda rüzgarı arkaya alarak 130 yaptım, yokuş aşağı 139 oldu ;)

    ön 29, arka ise 30 basabilirsiniz

  17. #657

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    motordan çok memnunum, 290 km oldu bir skıntı yok . lastikler ıslak zeminde deildiği kadar problemli gelmedi bana ama virajda denmedim. frenaj iyiydi.
    makseli bunu beğendi.

  18. #658

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    325 km deyim. bugün yine benzin aldım ölçebilmek için. 5.06 lt altı boğaza kadar, toplamda 161 km yol gitmişim. bunun en az 50 km si 8000-10000 devir aralığındadır dün bahsettiğim zorlama aşamasında kaydedilen, geri kalanı normal kullanım. yeni hesaba göre 3.14 lt/100 km gibi bir tüketim oldu. gayet iyi. hem rodajda ve düşebilir bu rakam, düşmese böyle kalsa zaten tahmin ettiğim gibi olacak, 2.8 idi ilki %20 artsa devirli kullanımda 3.4 e çıkar ortalaması 3.1-3.2 olacak gibi. tl olarakta 140-150 tl yakacak. honda cbf fabrikasyon değerleri 2.48 - 2.98 arası. 2.7 olsa ort., 125 yakar oda. aradaki 5 bg ve 3 nm tork farkına göre düşününce gayet makul. ben motorun 12 kw yani 16 bg olduğuna inanıyorum keeway ve başka sitelerde yazdığı üzere. 13 bg yazan türkçe katalogda arka lastikte 110 yazıyor mesela oysa 130 luk. yani biraz çeviri hatası ya da 125 e göre yazılmış vs gibi bir durum var orada. aynı kasanın 125 olanıda var nette gördüm. belki onun değeridir 13 bg .

  19. #659

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    motorun faturası henüz elime geçti.arkasınada çin fabrikasının verdiği teknik belgeyi iliştirmişler. ordada 9.6 kw yazıyor. bu biraz can sıkıcı. eğer doğruysa eden 200 cc ki o zaman. 125-150 den hiç farkı olmaması mantıklı gelmiyor. 4 valfli ohc li bir motor cdi ateşleme. motor aynı, özellikler aynı, cc aynı e neden keewayden 3 bg az olsunki. keeway e soracağım.

  20. #660

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    keewayden cevap gelmedi henüz. ben bu arada ufak ufak hız ihtiyacı hissetmeye başladım, ve rks yavaş.....max 120 km hız benim fermuarımı çekmek için yavaşladığım hızdı. bunu düşününce hep gülüyorum. elimde olmadan sürekli egsoz karbüratör filtre vs arayışı içindeyim. ama ne yapılsada top speed e 10- hadi en iyi ihtimalle 15 eklenir. bu bağlamda oda kesmez bir yerden sonra. birde bakıyorum motor daha yepyeni, yazık edermişim gibi geliyor. sanırım bu böylece kalacak. kalitesi cidden çok tatminkar. japon kadar değil ama fiyatına göre çok iyi. sonuçta 250 lik 30-40 bg lik makinede var piyasada 10-10.5 bine. bu arada hava filtresi iğrenç bir sünger, keşke açmasaydım hiç. birde şunu farkettim; vitesler motor ısınınca daha zor geçiyor, bu içindeki yağın sentetik olmamasından-kalitesinden olur yağ değişiminde 10-40 magnatech koyup deneyeceğim o ısınınca kalınlaşıyor. vitesler sorun olmayacak gibi aslında, ciddi bir durum yok ortada.hız için belki sadece karbüratör alabilirim ebaydan. birde rodaj sonrası arka dişli (ya da ön). motorda şuan itibariyle stop etme, gevşeme (vites dışında) vs hiç problem yok.km 380.
    makseli bunu beğendi.


33. sayfa BirinciBirinci ... 233132333435 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler