RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Kasım 2013, 17:36
#761
hoş geldin
öncelikle haryırlı olsun, umarım rks 200 den memnun kalırsın. mont ve kask aslında yeterli gibi, eldivenin illaki vardır. yoksa mutlaka koruması iyi olanlardan ve tam eline oturanlardan al. büyük ya da dar gelmesi insanda sıkıntı yaratıyor. dizlik te takarsan korumayı maximuma taşırsın. ama ben sadece kışın tercih ediyorum. kışın bineceksen yine balaklava da şart. polar olursa hiç üşümezsin. marka=hava=para.bence forumları araştırıp çin malıda olsa ucuz ama iş gören aksesuarlar bulabilirsin. ancak kask için geçerli değil bu. avrupa ya da japon tercih ederim hep. kaskın iyi değilse güvenme-değiştir. çanta olayına gelince ben hem depo üstü hemde artçı kısmına takabildiğim 2 soft çantayla olayı bitirdim.kaskın sığacağı sert çanta istersen çanta demiri uydurmalısın vs. benim depo üstü çantama kask şığıyor ama körüğü aç vs. üşeniyorum hem çantanın motordan sökülmeside çok kolay dolayısıyla ha içine koymuşsun ha gidona asmışsın fark olmuyor...2 çanta ile evin alışverişini el çantamı bi şekilde hallediyorum.
kim ne derse desin sen motordan memnunsan motorun iyidir.
Reklamlar
-
28 Aralık 2013, 22:41
#762
DİKKAT RKS TITANIC 200 ÖNEMLİ DUYURU arkadaşlar 9 aydır rkas 200 kullanıcısıyım motorun her detayını hemen hemen biliyorum ve alıcı arkadaşlara sesleniyorum mutlaka okuyun... motorun görğntüsü sizi aldatmasın sakın görüntü çok iyi olabiliri gidiş çok iyi olabilir ama parça sıkıntısı olan bir motordur rks 200 beyninde proplem çıktı ve servise söyledim bana gelmesi tam 5 ay sürdü karbiratör zamanla benzin kaçırmaya başladı ve motor 85 km hızla giderken gaz kesmeye başladı ve bu yüzden kaza yaptım ayağım kırıldı ve 2 ay yatmak zorunda kaldım servise bi dünya fırça attım ve motorla ilgilenmediler ana bayisini aradım ordaki yetkilide beni pek umursamadı sade bir arkadaş çok iyi ilgilendi onun ismide MUSTAFA YAĞCI.yani anılayacağınız kısa kesiyorum motor 5 kuruş bile etmez en fazla kullanıcı ben olduğuma inanıyorum çünkü motorum 17.000 km de hayatta en pişman olup aldığım motorlardan biridir...hatta unutmadan yakıtıda söylüyeyim çok güzel yakıtı var benzini içmiyo hatta resmen yere döküyo yani 60.00 tl lik bi benzinle 220 km yol gidiyorum oda 80 km hızı hiç gecmeden.yani gecerseniz tahmin edin ne yakıcak... ben aldığıma çok pişman oldun sakın almayın... bu yazdığımı inşallah rks yetkilileride okurda benim ne durumda olduğumu anlar bu yazdığım sadece onda biri arkadaşlar aslında bir günümü ayırabilirim bu şikayet için alan arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun...
-
30 Aralık 2013, 17:51
#763
arkadaşım çok üzüldüm yaşadıklarına...karbüratörlerin bazılarında sorun çıktı evet..sanada onlardan denk gelmiş..ama şuda var 17000 km de ufak tefek çıkabilir bu tip hatalar...kaza yapman tabi feci...ama ben mesela yamaha 1300 le kaza yaptım...gidon problemi yüzünden...eminimki honda yamaha motor sahipleride arıza yaşıyorlardır. 60 tl benzinle 220 km gitmesi zaten karbüratörün çok problemli olduğunun göstergesi...ben 60 ile 370 km yapıyorum..üstelik çevre yolunda120 hız ve 10000 devre yakın..işyerim 11.5 km evden ve ben motoru tercih ediyorum(kış geldi hala bu böyle)..en ufak bir sıkıntım olmadı..8500 km deyim..parça sorunu vardır illaki...piyasada az olanın parçasıda hep az olur. bu daha alırken baştan öngörülmesi gereken bir durum...keşke yamaha ybr honda cbf filan alsaydın...belki daha yavaşlar ama parça bol...ama ben gücünden de hızından da memnunum..kimisinin göstergesi vs de bozulmuş mesela ama bende buda olmadı..yani piyasada bir miktar motor problemli..ama gerisi tahminimce sağlam yürüyor yollarda...
-
18 Nisan 2014, 11:19
#764
Merhaba arkadaşlar,
Tur camı düşünüyorum önerdiğiniz ve uyan var mı bildiğiniz?
-
19 Temmuz 2014, 15:37
#765
Merhaba;
Bir kaç gündür harıl harıl motosiklet bakıyorum. Test videoları izliyor, şikayetleri okuyor ve tavsiyeleri dinliyorum.
RKS Titanic 200 beni biraz fazla meşgul etti.
Teknik özelliklere bakılınca her şey çok güzel. 200'lük bir makinadan beklenen fazlası gibi geliyor. Fakat fiyat beni biraz düşündürüyor.
Test etme şansım olmadı. Henüz aleti canlı canlı da görmüş değilim. Örnek olarak bir Honda CBF 150'ye bakınca malzemenin kalitesi kendini belli ediyor. (Kozmetik olarak) RKS T200 için de bu yorumu yapmak istiyorum açıkçası.
Yani özelliklerine bakıldığında iyi bir makine gibi duruyor. Fakat yakından görmek oturuş pozisyonu falan filan geri kalan diğer detaylar hakkında deneyimli arkadaşların burada anlatacağı her şey karar vermekte zorluk yaşayan Ben'i biraz da olsa aydınlatacaktır. Yakıt konusunu hiç anlatmasanız da olur, zaten hemen hemen hepsi aynı. Ama performans, dayanıklılık, servis-yedek parça ve genel anlamda hizmet konularında bilgi vermenizi tercih ederim. Sorun çözme konusundaki yaklaşımı anlatılabilir. Daha önce okuduğum sayfalardaki stop etme problemi ve çözümü gibi.
Umarım çok fazla detay ile baş ağrısı olmam sizlere.
Konu ilgili tarafsız açıklama yapmanızı rica edeceğim.
Şimdiden verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
-
17 Ağustos 2014, 11:43
#766
Bu motor gerçekten sorunlu mu ? Çok hoş görünüyor ama...
-
25 Ağustos 2014, 01:16
#767
istanbul bakırkoyde beyaz titanic 200 satanbiri var motoru tanıyormusunuz?
-
14 Eylül 2014, 16:32
#768
Mrb benim sorum kuba cr1 mi rks titanic 200 mu?hangisi hem parca hem dayaniklilik ve uzun sureli kullanimda hangisi daha mutlu eder bildigim kadariyla ikisininde yetkili sevisi ayni yer ama parca temini hangisinde basarili yardim
-
05 Aralık 2014, 15:02
#769
Slm arkadaşlar bu motora alt sakal nereden bulabiliriz link ya da adres verebilecek olan varsa çok makbule geçer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Bu arada yazılanları okudum bazıları kötülüyor motoru bazıları da yeterli buluyor ben de bir kaç şey söylemek istiyorum.
Öncelikle bu motor kesinlikle hız motoru değil. Zaten yapılış amacı da hız değil. Bunu firması da söylüyor ve ona göre üretmişler. Tam anlamıyla şehir içi evden işe mantığı doğrultusunda bir motor.
Ön arka disk fren, ters maşa amortisör, güçlü bir motor, dijital şık bir gösterge, kalıplı yapısı, rahat selesi, seri ivmelenmesi ve trafikte iyi kaçması 5500TL gibi bir fiyata bence alınabilecek en iyi sıfır motosiklet klasmanında bu motoru üst sıralara taşıyor. CBF'ye 5800 gibi çok komik, abartı ve parasını haketmeyen bir motora karşı çok çok iyi bir alternatif. İki motosikleti de yanyana koyun ne demek istediğimi daha da iyi anlayacaksınız zaten.
Büyük sıkıntısı var o da 2. el piyasası hiç yok. Küçük kardeşinin peynir ekmek gibi ama bu modelin piyasası bitik. Almak isteyen bunu bilerek alsınlar.
Motor yüksek devirlerde biraz titriyor, tek silindir titrer kaçarı yok. Ama rahatsız etmiyor 4-5 viteste yağ gibi gidiyorsunuz.
Motoru güçlü yokuşlarda bana mısın demez çeker çıkartır sizi.
Boyu uzun kalıbı yerinde olan ve hem kurye tarzı motor tipinden kurtulmak hem de biraz daha kalıplı motor isteyenler için tam yerinde bir araç.
-
Makseli
Abi ahmetsatilmis95@gmail.com mail adresimden benim ile iletişime geçebilir misin sana birkaç önemli sorum var
-
11 Nisan 2015, 21:58
#771
colifex1 adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar bu motora alt sakal nereden bulabiliriz link ya da adres verebilecek olan varsa çok makbule geçer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Bu arada yazılanları okudum bazıları kötülüyor motoru bazıları da yeterli buluyor ben de bir kaç şey söylemek istiyorum.
Öncelikle bu motor kesinlikle hız motoru değil. Zaten yapılış amacı da hız değil. Bunu firması da söylüyor ve ona göre üretmişler. Tam anlamıyla şehir içi evden işe mantığı doğrultusunda bir motor.
Ön arka disk fren, ters maşa amortisör, güçlü bir motor, dijital şık bir gösterge, kalıplı yapısı, rahat selesi, seri ivmelenmesi ve trafikte iyi kaçması 5500TL gibi bir fiyata bence alınabilecek en iyi sıfır motosiklet klasmanında bu motoru üst sıralara taşıyor. CBF'ye 5800 gibi çok komik, abartı ve parasını haketmeyen bir motora karşı çok çok iyi bir alternatif. İki motosikleti de yanyana koyun ne demek istediğimi daha da iyi anlayacaksınız zaten.
Büyük sıkıntısı var o da 2. el piyasası hiç yok. Küçük kardeşinin peynir ekmek gibi ama bu modelin piyasası bitik. Almak isteyen bunu bilerek alsınlar.
Motor yüksek devirlerde biraz titriyor, tek silindir titrer kaçarı yok. Ama rahatsız etmiyor 4-5 viteste yağ gibi gidiyorsunuz.
Motoru güçlü yokuşlarda bana mısın demez çeker çıkartır sizi.
Boyu uzun kalıbı yerinde olan ve hem kurye tarzı motor tipinden kurtulmak hem de biraz daha kalıplı motor isteyenler için tam yerinde bir araç.
Merhaba. RKS 150 Titanic e bakıyordum. Sitede bir arkadaş bu RKS 200 Titanıic lerin de 0 km satıldığını söyledi.Sitesinde yakında diyor. Bende geleceğini düşündüm. Meğer satılıyormuş.
Hocam bugün bu motorun 0 km fiyatı nedir?
CBF yi bende beğenmiyorum. Bajaj da 150 F modelini getirdi. Bajajın tipi de biraz CBF gibi duruyor. Bilmiyorum.
RKS titanic 150
Salcano SB 150 den birisini almak istiyorken.
Pat Bajaj geldi. Pat RKS Titanic 200 sıfır kilometre satılıyormuş öğrendim.
RKS 150 ile RKS 200 ün arasındaki farklar nelerdir?
En sonunda gidip Bajaj Boxer 150 alcam. daha da bakmayacağım Commuter motorlara. Bu ne arkadaş ya 2 aydır kafayı yedik. Altın elbiseli adamla başladık. Hadi iyisi olsun hadi iyisi olsun. 2 ay geçti. Bütçe artıkça modellerin kıyaslamalarının daha çok içinde buldum kendimi. Hala alamadım motoru. Zam geldi bir de şimdi.
Şunu diyebilir miyiz ?
3000 tl 90 km/s
4000 tl 100 km/s
5000 tl 120 km/s
9000 tl 140 km/s
-
12 Nisan 2015, 01:26
#772
safak3457 adlı üyeden alıntı
Merhaba. RKS 150 Titanic e bakıyordum. Sitede bir arkadaş bu RKS 200 Titanıic lerin de 0 km satıldığını söyledi.Sitesinde yakında diyor. Bende geleceğini düşündüm. Meğer satılıyormuş.
Hocam bugün bu motorun 0 km fiyatı nedir?
CBF yi bende beğenmiyorum. Bajaj da 150 F modelini getirdi. Bajajın tipi de biraz CBF gibi duruyor. Bilmiyorum.
RKS titanic 150
Salcano SB 150 den birisini almak istiyorken.
Pat Bajaj geldi. Pat RKS Titanic 200 sıfır kilometre satılıyormuş öğrendim.
RKS 150 ile RKS 200 ün arasındaki farklar nelerdir?
En sonunda gidip Bajaj Boxer 150 alcam. daha da bakmayacağım Commuter motorlara. Bu ne arkadaş ya 2 aydır kafayı yedik. Altın elbiseli adamla başladık. Hadi iyisi olsun hadi iyisi olsun. 2 ay geçti. Bütçe artıkça modellerin kıyaslamalarının daha çok içinde buldum kendimi. Hala alamadım motoru. Zam geldi bir de şimdi.
Şunu diyebilir miyiz ?
3000 tl 90 km/s
4000 tl 100 km/s
5000 tl 120 km/s
9000 tl 140 km/s
aynı ben
yedek parça fiyatları pahalı olduğu için ve gösterge problem çıkarttığı için rks'yi sildim.
bajaj 125de conta problemi var o da gitti. Zaten fiyatı uçtu gitti.
emisol, salcano wolf ve boxer var listede.
emisole zam geldi o da elendi.
lifanın yeni 150lik motoru 4500den piyasaya girerse düşünmeden alacağım, pahalı girerse wolf ya da boxer...
-
17 Haziran 2015, 11:11
#773
Bu motorun uzun yolda motoru bagirtmadan yormadan surekli gidebilecegi son hizi nedir?
-
17 Haziran 2015, 11:24
#774
Tarak gibi motormuş şikayetlere bakılırsa.
-
04 Kasım 2015, 12:54
#775
Arkadaşlar 10,000km rks 200 aldım sıfır gibi temiz kullanılmış uşak ankara arası 400kmde 60tl benzin yaktı ki bana normal geldi 200lük makine 90-100 ortalama ile 0,15 kuruş makul rakam.
Almayı düşünen arkadaşlara 400km boyunca gördüğüm eksileri ve artıları net olarak yazıyorum
Eksileri,
1: Titreşim var ama ayaklarda hissetmiyorsunuz 4000-5000 devir arasında el ve koltukta 6000 devir üzerinde azalıyor. 100km hızla 1 saat gidince elde hissedilen titreşim rahatsız ediyor hatta küçük serçe parmaklarım uyuşmuştu.ufak ayarlama ile titreşimin hissedilmeyeceği kesin.
2: Şehir içinde aralardan geçiş zorlayıcı olabiliyor biraz heybetlice olmasından kaynaklı
3: Maksimum hızı düşük 110km düz yol rüzgar hafif önden( Henüz bakımını yapmadım Sorun bakımsızlığından olabilir çünkü ara hızlanmaları çok iyi )
4: Motorun şekli enduro gibi duruyor ama koltuk racing gibi durmaya zorluyor uzun sürede yorucu olabiliyor koltuğun süngeri sert değişilmesi uzun vadede gerekli gibi
5: Orjinal aynaları facia arkayı uzak gösteriyor gelen aracın mesafesini ölçmek zor.
6: Tüm yorumlar parçasının bulunmasının zor olduğu yönünde ( Burada bahsedilen parçalar arka takozlar, debriyaj teli, debriyaj, silindir piston gömlek. Diğer parçaları ankarada yibadan bulabilirsiniz yiba arkasında ışıl motorda bulabilirsiniz.
Artıları
1: 200 lük olmasına rağmen 300 lük gibi güvende hissettiriyor ara kaçışları çok iyi 2. viteste 2 kişi yokuşu yavaşlasa bile zorlanmadan devam ediyor.
2: Rampalara 5. viteste 90la girdiğinizde 5km kayıp yaşatıyor ( %5 Eğimde )%7 eğimde 4. vites 75-85 arası gidebiliyor.
3: Frenler işlevi çok iyi eşit basınca hızınız kaç olursa olsun hemen duruyor özellikle motor freniyle kullanınca etkisi 2 katına çıkıyor.
4: Parçaları kaliteli oradan buradan zırıltı duymuyorsunuz
5: ışıklandırma yeterli görünürlüğü oldukça iyi. Ama benimkine far ayarı lazım :D
6: Vites aralıkları ne uzun ne kısa tam kıvamında ama isteyen uzatabilir benim kullanıma göre
1. vites 5000dd 30km
2. vites 5500dd 55km
3. vites 5500dd 70km
4. vites 6000dd 85km
5. vites 6500dd 90km ve üzeri
Not: Bazı arkadaşlara hızlar düşük gelebilir ama bu kategoride yer alan motorların ideal hızlanmaları budur. Maksimum 140km görebilir ama 140 ile 1 saat gider anlamı taşımaz. Size tavsiyem 120-140 arası ortalama ile gidecekseniz 20 beygir üzerindeki motorlara bakın. Bu motorun ideal saat ortalaması 90-100 arası. Rks macar menşeili bir markadır. İkarus otobüsleri macardır 30 yıl bu ülkenin tüm yükünü çektiler ve gürültülü olmaları dışında canavar gibi çalıştılar. :D
Benim yapacağım birkaç değişiklik bakımdan sonra yakıt tüketimini tekrar yazarım. Şuan uzun yolda 90-100 arası ortalamada 0,15 kuruş. 50tl ile 324km yol yaptım. ( 250mct ile 50 tl ile bakımlarını ben yaptıktan sonra 320-340 arası gidebilmiştim. Eminim bunda da 50tl ile bakımdan sonra 350-370km arası gidebilirim. )
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
-
12 Kasım 2015, 11:22
#776
arkadaslar merhaba foruma yenı katıldım adım gokhan ayrıca ılk debrıyajlı motoruma yarın kavusuyorum uzun arastırmalar sonucu rks 200 de karar kıldım yarın elımde bı sıkıntı cıkmazsa sımdı sızden rıca kusuruma bakmazsanız rks 200 e uygun topcase ve yan canta arıyorum ayrıca koruma demırı yaptıran yada alan bulan arkadaslarımız sıkıntı olmazsa yardım edebılırlerse cok tesekkur ederım herkese kazasız belasız surusler dılerım ıyı gunler.
-
17 Kasım 2015, 11:54
#777
Oncellikle herkeze merhaba.rks titanic 200 almayı planlıyorum ama kafamda bir kaç soru var,öncelikle anladığım kadarıyla motorun üretimi durduruldu ,okuduklarıma göre yedek parça sıkıntısı var , ben bu motoru 2. El olarak almayı planlıyorum bana sıkıntı çıkarımı sizce ?çıkarırsa yedek parçasıni ne sekilde bulabilirim ve fiyatı biraz tuzlumu olur.Sorularıma cevap verenlere simdiden teşekkür ederim.sağlıcakla kalın
-
18 Kasım 2015, 10:06
#778
akandios adlı üyeden alıntı
Oncellikle herkeze merhaba.rks titanic 200 almayı planlıyorum ama kafamda bir kaç soru var,öncelikle anladığım kadarıyla motorun üretimi durduruldu ,okuduklarıma göre yedek parça sıkıntısı var , ben bu motoru 2. El olarak almayı planlıyorum bana sıkıntı çıkarımı sizce ?çıkarırsa yedek parçasıni ne sekilde bulabilirim ve fiyatı biraz tuzlumu olur.Sorularıma cevap verenlere simdiden teşekkür ederim.sağlıcakla kalın
dostum ben 10,000 kmde bir tane aldım şuan 11,700kmdeyim memnunum. Titreşim konusunda titreşim var tek silindirde 17hp güç var belli oranda belli devirlerde hissettiriyor cbfden geçen için deprem gibi gelebilir ama 500km sonra alışıyorsun şuan rahatsız etmiyor. Yedek parçasına gelince internetten alıp kendin yapabilirsin veya ustana yaptırabilirsin. Malzeme fiyatları motorun kalitesiyle eş durumda.
http://www.dokuyucu.com.tr/asp/group/316/RKS-Titanic-200
bu siteden hemen hemen tüm parçaları bulabilirsin.
Yakıt konusu ise son değerler 52tl ile 375km karma kullanım 100km şehirlerarası kalanı şehir içinde kullandım benzin aldığımda depoda 4lt benzin vardı riske atmamak için aldım depoyu kurutana kadar gidenlerden isen karma kullanımda 430-440 km gidersin. Alırsan şuan 3500e nette güzel var bitane.
Sıkıntı olarak beninm gördüğüm arka çanta demiri bulmak çok zor ön tur camı bulmak zor halen bulamadım zira
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
-
18 Kasım 2015, 11:16
#779
Çok teşekkür ederim .motoru kısmetse nisan ,mayıs gibi alacağım.motor çok hoşuma gidiyordu kafamdaki soruları giderdiniz teşekkürler
-
15 Aralık 2015, 16:40
#780
Arkadaşlar öncelikle Merhaba 2 Aylık bir RKS 200 kullanıcısıyım. Motorun yakıt tüketimi 50 TL İle 320-350 KM arasında kullanışa göre değişiyor.Ben biraz yüksek devir kullanıyorum. Motorun Stop Problemi vardı aldığımda debriyaja bastığımda motor kesiliyodu ve stop ediyordu. Şuan yaptırdığımdan buyana etmedi işde çok soğukda sabah çalıştırdığım etti 1-2 kere onun dışında motorun çok şükür hiç bir problemi yok seside hoşuma gidiyor titreşim rahatsız etmicek kadar var. motorun çekişi yokuşlarda gidişi gerçekten güzel boğulmuyor top speed olarak 128 KM gördüm. Debriyajı çok yumuşak ön fren gayet güzel tutuyo motor beni hiç yormuyo sağa sola çok giden biriyseniz şehir içi bu fiyatlara alınabilecek en iyi motorlardan kanımca. Bazı Arkaşlar çok isyan etmişler şansızlıklarına veriyorum bazı hatalı parçaları varmış benimkindede ezgoz subaplarıydı ama şükürki şuan memnunum motoru değiştirmeyi filan hiç düşünmüyorum belki yükseltirsem değiştiririm bu fiyatta hem görseli hem kalitesi gayet iyi olduğunu düşünüyorum. Düşünen arkdaşlara tavsiyem gayet başarılı benim motor 7500 de daha subaplar arzalıyken 6200 deydi 1000i devirdim ne rolantisi değişti ne gidişi gittikçede oturuyo gibi geliyor bakalım zamanla görcez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler