bu ne demak titanic 150 ci
bu ne demak titanic 150 ci
ne marka o motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
haa buldum.Nasıl binmiş bu adam yaa böyle. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-farklilik-isyenlere-rks-129426351/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------
yok be.yanlış yazmış.8892 km.
arkadaşlar motoru günlük olarak kullanmaya devam etmekteyim. 3 ayda 3200 km oldu. zincir gerdirme dışında sadece vites pedalının vidasını değiştirdim sanırım 1000 km de filandı, başka hiç bir işlem olmadı. motor çok sağlam. oğlumla balığa vs de gittik (toplam 150 kg) torku çok güzel. hız yok (rüzgar yoksa 125 max) ama 2 kişi yokuşlarda banamısın demiyor. yakıtı 3.4 lt son ölçümde. süper. ama uzun yolda sürekli dip gaz yaparsanız 3.7 lt oluyor haberiniz ola. Ben bu arada birde enduro tarzı büyük motor aldım (900 cc) ama bu şehir içinde başka . hatta bir ara satayım dedim ilan verdim sonra diğer motorun hantallığı (220 kg) beni vazgeçirdi. şimdi şehir içi günlük rks elim ayağım oldu. motorun şuan tek sevmediğim tarafı arka amortisörün sertliği birazda plastik zırıltısı.arka süsp. ayarlanma özelliği olsada en yumuşak hali bile sert. 2 kişiyle ancak kıvama geliyor. en sevdiğim yönü torku 2. olarak gösterge paneli, cidden işlevsel. titreşim 5000 devirden sonra hissediliyor ama torklu makine olduğu için kabul edilebilir bana göre ayrıca titreşim her tek silindirin handikapı, eğer titreşim takıntılıysanız tork bg değilde titreşim olmamasıysa aradığınız bu motor size göre değil bilesiniz.
bunun dışında, ben bu motora hiç güvenmedim en başta gazı açarken içimde hep acaba vardı. artık hiç sakınmıyorum (rodajıda bitti sayılır) çünki kaldırıyor. çinliler için "adamlar yapmış" diyeceğim hiç aklıma gelmezdi.
valla arkadaşlar ben de görüntüsüne aldanıp bı 200 aldım 4500 km de motor dan nefret ettım butun motor zevkım öldü. sürekli stop ediyor gazı bırakınca. 150 lilik scooter gıbı gıdıyor on fardan rezalet bı tıtresım sesı geıyor arkada oturanın ayakları karıncalanıyor motor sesı ıgrenc burda bu motoru ovenler kesınlıkle kanatıne vardım satıcı gurubu. gostergesı guzel on farın ve on amörtisörün görüntüsü güzel ama motor cok kotu berbat bır kaynak ıscılıgı var sankı yoldan gecene kaynak yaptırdılar bu kadarmı capaklı kotu kaynak yapılır. 500km yol geldım otobanda cogu yerde 100u gecemedım daha once mondıla dırıft 125 mh vardı gozlerım onu arıyor bu motorun 4 ve 5 vıtesı ne ıse yarıyor cok merak edıyorum hıc cekıs yok bu vıteslerde 1. 2. 3. vıtesı n devrı asırı yuksek yakıtı ayarlamıyorrsunuz 4 5 e atınca cekıs oluyor gene ayarlamıyorsunuz surus zevkım oldu gıttı yazık buna verılen paraya
Antalyada bir servise sorduğumuzda bu motoru bize alternatif motosikletler tavsiye etti. Sorduğumuz kişi arkadaşımın akrabası. 3 adet krank kesmiş elimde parça bekliyen var dedi... Ne iş. Bu motor da bunu yaparsa yazık yani verilen paraya. Kullananlara denk geliyorum bağzen 135 ten yukarı çıkamadık dediler. Rampada on numara torku çok iyi diyede övdüler ama düzde max ta yokmuş. Olmadı şimdi.
ne 135 i arkdaş bu motorun maxı 115 az yol assagı eyılımlı olursa zangır zangır tıtreyeerek 120 gorursun aldanmayın ınanmayın ovmeelere yemın olsun ben duzcelıyım duzce cıvarı olan varsa gelsın kendı bınsın denesın gorsun yalan yok kardesım
Valla ben de övgü yazılarını görünce şaşırıyorum çünkü ben sürmedim ama çalıştırdığımda 5 bin devirden itibaren anormal titriyordu ve zangırdıyordu. İyi gidiyor olabilir ama o titreşim çekilmez doğrusu...
rks 150 kullanıcıları çok memnun. Fakat rks 200 kullanıcıları pek memnun değil. Titreşim, hantallık, stop etme, yüksek hızlarda ısteksizlik vs. Makseliyle baya bi atışmıştık zamanında. Diyoduki bu motor 17 hp falan. Ben diyodum sitesinde 13 hp falan yazıyo. Adamlar yalanmı yazıyo? Gitmiyo işte yukardada yazıyo. Torku biraz fazla olabilir ama 13 hp bu motor. Rks 150 daha iyi bi seçenek.
kesınlıkle rks 150 daha ıyı ama rks mı bırdaha su motoru elımden cıkartım bedava verseler almam mondıal bu konuda 3 sınıf ustun bu markadan. serviside cok ukala fabrıkasıda cok uklala adamlara gonderdım yag atıyordu sılındır ust contadan posetten conta yapmıslar. karburatoru kararsız bı yukselıyor bı dusuyor bı stop edıyor bı gıdıyor bı gıtmıyor arızalı dedım. sıboplarda teknık bı hata var basınc yok asırı sısınma var 100 derceyı gecıyor ısı bellı sıgara ayakarsın uzerınde rahdatore bakıyorsun 20 30 derece oda motorun verdıgı ısıdan ısınmıstır kesın. rks de boyle seyler olmaz bız hatalı urun cıkartmyız dıyor ukala fabrıkası 20km test eddıp gerı yollamıslar motoru hıc bı ıslem yapmadan serefsızlık
EEEE bittimi rks 200 meraklıları ve kullanıcıları. bu arada bu motorla her yerde tvs apachi 150 yi karsılastırıyolar acıkca soylım afedersınız sıyah bk... mu kahverengi bk.... mu tartısması gıbı olmus bu konu ıkısıde beklentılerın altında arkadaşlar hıc bır farkları yok rks de 2 kısı daha rahat seyahat eder ama acıkcası o apachıde 14 hp felan degıl 11 12 hp felan rtr 180 in türkiyeye 150 lilik olarak cakması bu apachi şimdi bu rks 200 varya tam 4 ayrı marka adı altında dunyada satısa cıkmıs. yanı parça konusunda 3 5 10 yıl alanların kafası rahat olsun
italyada benelli 200
türkiyede rks 200
macaristanda rkv 200
rusyada Stels Flame 200
adı altında sadece renklerı ıle oynanmıs bı sekılde satılmakta dıyer 3 ulkede turkıye harıc eskı duzen tek saşi uzerıne monte edılmıs türkiyeye gelenlerde çift şasi uzerıne monte edılmıs motor.
türkiyeye gelenlerde diskler büyük diyerlerinde küçük bütün hepsini inceledim max 125 yapıyor dıyerlerıde türkiyedekileride. yalnız antalyada bu motor için modifiye sanzıman silindir parçaları bulunuyor. çift silindirli 6 stroke 20hp yapmanız yada 350cc cıft sılındır yapmanız mumkun bu sıze mınumum 1200 ıle maxımum 2700 tl arasında mal oluyor bunuda belirteyim.
6 strok ne oluyormuş ? Yeni bir terim mi bu ?
Titanic 200 kronik sorunları olan bir motor .
Ama rks titanic 150 de bu sorunlar yok hiç sorun çıkarmadan 20 30 bin görenler var
tek silindir motor nasıl çift silindir motor haline dönüştürülebiliyor hayret. Mobilet hariç ilk defa duydum. Ama inanmadım tabi.
seko 6 strok yazmıyor orda 6 stroke yazıyor anlamını bılmıyorsan muhalif olma google var yaz karsına cıkar ne oldugu. birde tek silindirli motor neden çift silindirli modifiye edilmiyor bunun neyi ilginç eyer düşünen arkadaşlar varsa link vereyim sipariş yada yakın olanlar irtibata geçebilir.
http://arasegemotor.com/index.php/aksesuar-modifiye
bu linkte verecegim rks titanic 200 lere takılabiliyormuş şimdi arkadaş bunuda bulamaz orda gene bişey yazar kafasına göre.
http://arasegemotor.com/index.php/ak...ifiyeli-detail
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
bu titanic 200 kullanıcılarına sunu belirtmek istiyorum. bu motorların cogunda stop etme problemi varya hani her gittikleri yerde karbüratör diyolar. yanlış arkadaşlar bosuna karbüratörle ugrasmayın karbüratörde sorun yok istediginiz karbüratörü takdırın sonuç degişmeyek bu ben cok cektım cok kavgalar ettım servıste sanayıde bunun yuzunden cokta para harcadım 30 du 40 dı 50 ydı derken sorunu cozemedıler sıkıntı nerde cıktı bılıyormusunuz. ekzoz subaplarında egzoz subaplarında hata var cok ınce kacırıyor kompresor dusuk ne yaparsanız yapın stop edecektır hata lı olanlar dırek sıboplara yonelsın ayar mayar hıkaye sibop kapakları tam kapatmadıgından ceksı dusuyor ve yukden dusunce bosta konpresor dusunce stop edıyor.
ben sonunda motoru gaziantep fabrika mudur ıle dırek ıletısıme gecıp duzcekı kuba rks satıs servıs aracılıgı ıle motoru karbüratörü ile konple söktürüp fabrikaya yolladım 3 gun sonra fabrıkadan yetkılı egzoz subaplarında kaçak oldugundan stop ettıgını ve duzeltıldıgını soyledı henuz motor elıme gecmedı 3 gune kadar gecer buyuk ıhtımal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
http://www.motorsikletyedekparcasi.com/Kuba-Rks-Yedek-Parca,LA_297-2.html#labels=297-2
bu lınk ıle fabrıkası ıle ıletısıme gecebılırsınız.
bu stop etme bu modelde hepsinde var. Peki hepsi geri gönderilip subaplara işlemmi yapılacak yoksa yeni satıştaki modellerde bu sorun yokmu?
pıyasaya surduklerı buyuk ıhtımal malın adını kırletıcek ıste evrakları garantı sartları tam olanlar bı sekılde halledılıcek dıyerlerıde karburatoru sokturup temızletıp oasında burasında havamı alıyor dıye ugrasmasın bosuna 150 tl versın sıbop ları ıyı bı ustada degıstıyormu tornayamı verıyor onu ben bılemem artık ıyı bır usta garantı dısı kalmıs bu motoru sıbopları yataklarına ıyıce alıstırarak duzelte bılır belkı degsmeden.
sıfır motor alacaksın ve hemen ustaya vereceksin yahut garantiye göndereceksin. Bu iş yaş. Bu firmanın bu ayıbı kendi kapatması, sorununu çözüp motoru piyasaya öyle sürmesi gerekmiyomu? Alan arkadaşlar bide bu dertlemi uğraşsın? 5 bin kusur zaten fiyatı yanlış hatırlamıyosam. Ucuzda değil yani. Neyse. Herkese hayırlı kazasız sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)