RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Nisan 2013, 05:01
#681
"sen 16 yaşındamısın la ben 50 yaşındayım" bu cümle sana ait. "la" hayatta kullanmadığım bir kelime. 44 üm 50 yazmadım. sen "böyle kullanırsan birkaç bine motor dökülecek " deyince dökülmeyeceğine eminim senden çok daha tecrübeliyim demek istedim sadece. yani salak değilim ilkkezde yola çıkmıyorum ilk kezde motor açmıyorumu en iyi alaşılır halde söylemek için yazdım yaş kısmını. 16 daki 1 i "l" gibi gördüm inan. o konuda haklısın. özür. motor dökmedim daha. amerikan klasik ayrıca cj 5 ( jeep )ve eski bmw ler vs de toplamışlığım var. yani tanımadığın birine motoru dökeceğini söylerken kedin konuşma bence. makseli o kadar kurcalayıp dökmediyse ben sanmıyorum dökeyim. en azından kesin değil..
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------
http://www.ebay.com/itm/RC-2290-K-N-Universal-Chrome-Filter-GENUINE-K-N-PART-/380349796782?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item588e9d51ae
bu aldığım filtre...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------
http://www.ebay.com/itm/111043520360?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1439.l2649
buji
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------
http://www.ebay.com/itm/310649375532?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1439.l2649
kopyayı yanlış almadıysam buda pz30....gelsinler bakalım. filtreyi direk carb. bağlayıp kutuyu iptal edeceğim. karbüratörün acc. pump lı olanı denk gelmedi o olsa süper olacaktı. egsoz değişmeyecek %90.yoshi vs çok pahalı .değmez (sattığım motorda takım yoshi r1 vardı. keşke birini vermeseymişim). getiriside yok gibi zaten.ayrıca geri besleme zarar verebilir valflere. malzemeler 1 ay gibi gelir. hiç kimse olumlu bakmasa ve orjinalini bozma desede ben illaki artacak diye düşünüyorum. öncelikle en azından carb. uyumlu, videosu var. bujide etkili olur daha önce çok taktım. patlama sesleri daha tok oluyor, gücü 4 silindirde hissediliyordu tekte o kafar olmaz ama psikolojik değil. k&n filtre eğer carb ayarı jeti düzgün tutarlı olursa çok verimli olur.yinede fazla gelirse bantlarız bir kısmını, lpg li araçlarda yapıldığı gibi. daha önceki motorlardan birinde (1100 xx) hazır gelmişti iridyum+kn+devil egsoz ve ayrıca onda power com. da vardı yaklaşık 25 bg. kazandırılmıştı.
yani bence iyi ayarla biraz deneme yanılmayla ayar tutar. tutarsa dişliler değişir. motor daha düşük, orta devirde güçlenebilirse yakıt artmayıp azaladabilir . yoksa böyle 9000 ler de gitmenin yolu yok. ömür azalır. 200-250 tl civarı olacak toplam harcama. hepsinden sonra %10 artış alırsam büyük başarı olur. ayar tutmazsa hepsini orjinaline çeviririm zorlamadan, şehir içi motoru olarak kalır. makseli durum bu merkezde şimdilik.
Reklamlar
-
15 Nisan 2013, 10:33
#682
makseli dostum sym hayırlı olsun geçenlerde canlı canlı gördüm üzerine oturdum ve çok beğendim. yakışıklı makina.
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan, sen ve siyanür olmadan bu topiği de takip etmenin anlamı kalmadı.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
15 Nisan 2013, 10:43
#683
sgurdal adlı üyeden alıntı
makseli dostum sym hayırlı olsun geçenlerde canlı canlı gördüm üzerine oturdum ve çok beğendim. yakışıklı makina.
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan, sen ve siyanür olmadan bu topiği de takip etmenin anlamı kalmadı.
teşekkür ederim abi. daha iyisi senin olsun inş.
-
15 Nisan 2013, 17:56
#684
bende sanırım artık yeni bir topikle modifikasyon sonuçlarını anlatırım. ben olaya birazda hobi projesi olarak bakıyorum. yakın zamanda, parçalar geldikten sonra tekrar görüşmek üzere. makseli emin ol bir sonraki motorun sana daha çok zevk verecek ve "ooo motor buymuş" diyeceksin. işin kötüsü bunun sonu inan yok.. yani sonraki motoru satıp bir diğerine binmeye başlayınca yine aynı şeyi hissedeceksin. sana bir öneri bundan sonraki motorunu tek yada çift silindirli enduro seç, 600 lük civarı. sana tam uyacak. bu dediğimide unutma.
-
15 Nisan 2013, 18:02
#685
teşekkür ederim
evet farkındayım. ve aynen çift silindirli bir 600 lük eundro olacak. ama sym yi yine şehir içi gündelik kullanım için tutabilirim. 600 lük eundro ile gündelik işe git gel olmaz.
race ve çapır tarzları hiç bana göre değil. geriye naked ve eundro kalıyor. belki ufak tefek bir cross da olabilir, herkese hayırlısı
-
26 Nisan 2013, 00:49
#686
motoru bugun gordum 4900 fiyat cekti goruntusu gayet hoss. kasli bi motorda. kullanan bi arkadasa sordum titresimi apche yi andiriyo dedi.
motooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr
-
26 Nisan 2013, 23:11
#687
Arkadaşlar koruma demiri takan var mı?Varsa nereden temin edebilirim?
-
29 Nisan 2013, 16:17
#688
barbar74 arkadaşım tvs kullanmadım ama titreşim yok denecek kadar az. bence titreşim yok şöyle söyleyim, f 650 de kesinlikle 3-4 kat fazlası vardı. bunda yok denebilir. kullanan arkadaş belki çok düşük devirli kullanmış vs olabilir.
başka topik açacak kadar modifikasyon yapmadım, kıyamadım....sadece iridyum takıldı ancak gelen karbüratör, pz30 kesinlikle çok dandik iyiki ucuza almışım çünki atıl bekliyor. üzerindeki karbüratörün flaşı zaten 62 mm pz30 ise 48..yani çok daha üstün üzerindeki cfm olarak. kn hava filtresi geldi taktım denedim. yakıt arttırmayınca 8000 devirden sonra motor bitiyor doğal olarak. bantla filtrenin yarısını kapattım halloldu ama orjinaline dönmemek için gerekçe kalmadı. dedimki orjinalinin jetini büyütelim. bunu anlamak adına neddle ı (iğneyi) 1 kademe yukarı kaldırdım segmanı aşağı tırnağa laraka çok az etkiledi ama yine yetersiz. yani baya baya bir benzin arttırımı sözkonusu o zamanda iyi bir egsoz şart olacak vs. bende vazgeçtim. ancak iğneyi eski yerine getirmek yerine bir tırnak daha yukarı taktım yani karışım biraz daha fakirleşti ve evet. motorda çok bariz şekilde bir devirlenme son süratte ise 4-5 km ye yakın fark oldu o hızda giderken full gazda sorun benzinin yetmemesi karbüratörde benzin kalmıyor, ya musluk ya filtre ya da şamandırada ufak revizyon yapılabilir ama ben dokunmayacağım artık. rodaj da olmasına rağmen gayet hızlı. hele bu son iğne ayarı ve bujiden sonra cidden çok iyi oldu. karışım fakir bakalım yakıt azalacakmı. hararet yapmıyor (fakir karışım hararet yaptırır) çok denedim. gayet stabil. dişli de değiştirmeyeceğim, 110 da kararlı şekilde götürebiliyorum motoru ve hızlandırabiliyorum. gerisi gereksiz.
koruma demiri yerine ben topuz uyduracağım.
motordan inanılmaz memnunum, yakıt 3.5 civarı devam ediyor. ama son iğne ayarından sonra ölçmedim henüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
1200 km deyim.
-
30 Nisan 2013, 15:01
#689
herkese slm yeni üyeyim cbf 250 kullanıyorum makseli arkadasın paylastıkları sayesınde titanic 200 e karar verdim ya s,izce ?
-
30 Nisan 2013, 17:28
#690
gorkemturk adlı üyeden alıntı
herkese slm yeni üyeyim cbf 250 kullanıyorum makseli arkadasın paylastıkları sayesınde titanic 200 e karar verdim ya s,izce ?
cbf 250 gibi kaliteli bir motosikletten buna geçmek biraz anlamsız geldi bana
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
30 Nisan 2013, 21:42
#691
cbf 250 den şikayet nedir? yani ybr den yada 150 cbf den bence daha iyi ama cbf 250 den bir kaç tık geride. doğruya doğru.
-
12 Mayıs 2013, 00:19
#692
-
12 Mayıs 2013, 00:32
#693
eline saglık cok yakısmıs ama 55w yormaz mı aküyü , alternatörü (2*55=110 W) ?
-
12 Mayıs 2013, 00:35
#694
H3 model 35 W ampül bulamadım
led olsa H3 model :D
-
12 Mayıs 2013, 00:37
#695
peki kaca aldın sisleri ?
ben kendim yaptım 30 derece mercekli, flasör devreli gayetde güzel oldu, hemde 3W+3W =6 W
birde led ampul baslıklarında odak sorunu oluyor mercek tam toplayamıyor ısıgı, onu da H4 far ampulunde test ettim 120 ledli idi
-
12 Mayıs 2013, 00:43
#696
-
12 Mayıs 2013, 15:01
#697
makseli motoru (sym) yi satıyorsun sanırım sebep nedir.
-
16 Mayıs 2013, 00:15
#698
paxx kardeşim bana kilometre teli lazım ön tekerde bulunan kilometre çarkı aksamı bana ulaşırsan sevinirim mail adresim barbaros-y@hotmail.com acil
-
16 Mayıs 2013, 00:48
#699
aymer19 adlı üyeden alıntı
makseli motoru (sym) yi satıyorsun sanırım sebep nedir.
maddi sebeblerden ötürü
-
21 Mayıs 2013, 16:10
#700
Ankara bayisinde gördüm. Gerçekten büyük motor, Kırmızı rengini kullanan bir arkadaş vardı, 5000km olduğunu gayette memnun olduğunu söylemişti.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler