RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Nisan 2013, 15:28
#661
aymer19 adlı üyeden alıntı
keewayden cevap gelmedi henüz. ben bu arada ufak ufak hız ihtiyacı hissetmeye başladım, ve rks yavaş..
...max 120 km hız benim fermuarımı çekmek için yavaşladığım hızdı. bunu düşününce hep gülüyorum. elimde olmadan sürekli egsoz karbüratör filtre vs arayışı içindeyim. ama ne yapılsada top speed e 10- hadi en iyi ihtimalle 15 eklenir. bu bağlamda oda kesmez bir yerden sonra. birde bakıyorum motor daha yepyeni, yazık edermişim gibi geliyor. sanırım bu böylece kalacak. kalitesi cidden çok tatminkar. japon kadar değil ama fiyatına göre çok iyi. sonuçta 250 lik 30-40 bg lik makinede var piyasada 10-10.5 bine. bu arada hava filtresi iğrenç bir sünger, keşke açmasaydım hiç. birde şunu farkettim; vitesler motor ısınınca daha zor geçiyor, bu içindeki yağın sentetik olmamasından-kalitesinden olur yağ değişiminde 10-40 magnatech koyup deneyeceğim o ısınınca kalınlaşıyor. vitesler sorun olmayacak gibi aslında, ciddi bir durum yok ortada.hız için belki sadece karbüratör alabilirim ebaydan. birde rodaj sonrası arka dişli (ya da ön). motorda şuan itibariyle stop etme, gevşeme (vites dışında) vs hiç problem yok.km 380.
ben demiştim sana abi
ben sym wolf alacam diye, hız yapmaz diye
Reklamlar
-
12 Nisan 2013, 15:53
#662
hız yapmamasına ben deli olsamda ailem çok seviniyor...zaten hızlı makine alamazdım...olayı tamamen bitirmek yerine yavaş makineye binmek mantıken doğru manen yanlış olsada..)
-
12 Nisan 2013, 15:55
#663
aymer19 adlı üyeden alıntı
hız yapmamasına ben deli olsamda ailem çok seviniyor...zaten hızlı makine alamazdım...olayı tamamen bitirmek yerine yavaş makineye binmek mantıken doğru manen yanlış olsada..
)
ama 90-100 km ye kadar hızlanışı çok tatlı. hele benimki 13 000 km oldu ki, 5. vitesten sonra çoğu zaman olmayan 6. vitese geçmek istiyorum
yine de SYM 250 düşünülebilir ;)
-
12 Nisan 2013, 15:58
#664
aymer19 adlı üyeden alıntı
...sonuçta 250 lik 30-40 bg lik makinede var piyasada 10-10.5 bine....
Derken ???
-
12 Nisan 2013, 16:08
#665
-
12 Nisan 2013, 16:14
#666
aymer19 adlı üyeden alıntı
3 soru işaretine bakılırsa bir yanlışım yakalandı ve sabırsızlıkla cevap bekleniyor..
...en iyisi ben bi cevap vermeden sen yok öyle motor de..bende kabul edeyim..
..neden; çünki biliyorum sen cidden takıyorsun insanlara.
.gereksiz..üzgünüm.
yok, şu şekilde aslında. ( ilgili kişiyi yakından tanırım )
30 hp olan Hysoung lar var dediğiniz gibi ama 30 dan yukarı gücü olan, 250 lik makine yok diye biliyorum.
en azından 4 zamanlı
2 zamanlı 250 lik 45 beygirlik miydi bi race tipi makine var diye biliyorum
-
12 Nisan 2013, 16:19
#667
doğrudur. 30-40 bg yazdığım için arkadaştan özür diliyorum. 25-30 bg olmalıydı 30-40 değil...şimdi sorun halloldu umarım..gardımı almış vaziyette beklemek yoruyor..
-
12 Nisan 2013, 16:46
#668
-
12 Nisan 2013, 18:23
#669
haber etmen etmemen senin sorunun genç arkadaşım. bu lafınla bile dominant olmaya çalışıyorsun. cevap istiyorsan tek soru işareti de yeter. diğer 2 si kusura bakma ama küstahlıktır ki tahammül edemem. bana ne dominant olmaya çalış nede küstah. en iyisi hiç etkileşme.
-
12 Nisan 2013, 23:16
#670
az önce pz30 siparişi verdim. 1 aya gelir. 23 usd 10 usd shipping dahil.42 tl.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
cr9eix iridyum buji shipping dahil 15 usd . kn açık filtre kaldı sadece onuda karbüratör geldikten sonra almak gerek ölçüp biçerek. bu arada plaka ruhsat çıktı. o hevesle gezdim biraz. 121 düz yolda ve 132 yokuş aşağı gördüm. alet 130 u düzde görsün 110 la seri gitsin fazlası greekmez. yarın amasya yapıyorum, dönüşte 600 km bitmiş olacak. ilk yağ değişimi.
-
13 Nisan 2013, 18:44
#671
bugün amasya ya gidip geldim toplamda 200 km. bu motorun en güzel tarafı tarzı, tork ve bg i saymazsak büyük bir motoru sürüyormuşsunuz hissini veriyor. viraj dengesi iyi frenler çok güzel. titreşim yok denecek kadar az. bu tarza uymayan tek şey arka amortisör, önler iyi...arkanın en yumuşak ayarda bile çok sert olmasının sebebi yine uzak doğu müşterileri olabilir, adamlar 2-3 kişi biniyorlar, gerektiğinde yükte taşıyorlar. hız olarak ilk kez düz yolda 130 u gördüm ama tamamen yatmıştım ve rüzgar arkadan esiyordu. ancak motorun hızı çok değişken yani oturuş pozisyonu, yolun eğimi, rüzgar yönü direk etkiliyor, büyük motorlarda extra güç olduğu için bu pek hissedilmez. ama düşük cc de her faktör çok etkili. 500 km den sonra uzun süre hiç gaz kesmeden 8000-9000 devirde sürdüm zaten çift yönlü bir yolda başka türlü gidemiyorsunuz yoksa kamyonlar da sollarlar. motorda herhangi bir şişme yığılma hissetmedim, yokuşlarda 85 altına düşmüyor, 3. vitese hiç inmedim.
yakıta gelince 6.40 lt ile 204 km yaptı bu sefer ama 100 km si 9000 devirdedir net. hesaba göre yine 3.15 gibi yakıyor ve makul. ayrıca ilk yağ değişimi sırasında usta arkadaş bana bu rakamın devirli kullanıma göre oldukça iyi olduğunu ybr lerle bile devirli yada yüklü kullanınca rahat 3 lt nin yakıldığını söyledi. ama hız konusunda onun dediği de top speedin düşük olduğu zira (ne kadar doğru ölçüm bilemiyorum) bu hızları ybr de yapıyormuş.
motordan hala memnunum, gelecek karbüratör buji ve sonrasında kn filtre eğer biraz güçlendirir ve bende kazandığım torku arka dişli küçülterek hıza yansıtabilirsem mükemmel olacak.
625. km deyiz şuan.
-
13 Nisan 2013, 20:09
#672
aymer19 adlı üyeden alıntı
bugün amasya ya gidip geldim toplamda 200 km. bu motorun en güzel tarafı tarzı, tork ve bg i saymazsak büyük bir motoru sürüyormuşsunuz hissini veriyor. viraj dengesi iyi frenler çok güzel. titreşim yok denecek kadar az. bu tarza uymayan tek şey arka amortisör, önler iyi...arkanın en yumuşak ayarda bile çok sert olmasının sebebi yine uzak doğu müşterileri olabilir, adamlar 2-3 kişi biniyorlar, gerektiğinde yükte taşıyorlar. hız olarak ilk kez düz yolda 130 u gördüm ama tamamen yatmıştım ve rüzgar arkadan esiyordu. ancak motorun hızı çok değişken yani oturuş pozisyonu, yolun eğimi, rüzgar yönü direk etkiliyor, büyük motorlarda extra güç olduğu için bu pek hissedilmez. ama düşük cc de her faktör çok etkili. 500 km den sonra uzun süre hiç gaz kesmeden 8000-9000 devirde sürdüm zaten çift yönlü bir yolda başka türlü gidemiyorsunuz yoksa kamyonlar da sollarlar. motorda herhangi bir şişme yığılma hissetmedim, yokuşlarda 85 altına düşmüyor, 3. vitese hiç inmedim.
yakıta gelince 6.40 lt ile 204 km yaptı bu sefer ama 100 km si 9000 devirdedir net. hesaba göre yine 3.15 gibi yakıyor ve makul. ayrıca ilk yağ değişimi sırasında usta arkadaş bana bu rakamın devirli kullanıma göre oldukça iyi olduğunu ybr lerle bile devirli yada yüklü kullanınca rahat 3 lt nin yakıldığını söyledi. ama hız konusunda onun dediği de top speedin düşük olduğu zira (ne kadar doğru ölçüm bilemiyorum) bu hızları ybr de yapıyormuş.
motordan hala memnunum, gelecek karbüratör buji ve sonrasında kn filtre eğer biraz güçlendirir ve bende kazandığım torku arka dişli küçülterek hıza yansıtabilirsem mükemmel olacak.
625. km deyiz şuan.
Yazık o motora böyle giderseniz bikaç bin km sonra bu motor dökülüyo demeye başlayacaksınız. Rodajda uzun yola çıkmanız hata, illa çıkıcam diyosanız trafiğin sakin olduğu yolları tercih etmeliydiniz
-
14 Nisan 2013, 00:37
#673
35 yıla yakındır motor kullanıyorum. cevabım şu eğer bu motor sağır kalacaksa dökülsün daha iyi.kaldıramazsa segman gömlek yatak, olmadı sıfır motor takarız, oda olmazsa hurdaya ayırırız.can ölmedikten sonra sorun değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
mengul arkadaşım kaç sıfır motor rodajı gerçekleştirdin, merak ettim. 16 bursamı yaşmı.
-
14 Nisan 2013, 00:40
#674
aymer19 adlı üyeden alıntı
35 yıla yakındır motor kullanıyorum. cevabım şu eğer bu motor sağır kalacaksa dökülsün daha iyi.kaldıramazsa segman gömlek yatak, olmadı sıfır motor takarız, oda olmazsa hurdaya ayırırız.can ölmedikten sonra sorun değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
mengul arkadaşım kaç sıfır motor rodajı gerçekleştirdin, merak ettim. 16 bursamı yaşmı.
4 tane motor aymar arkadaşım. 16 benim foruma üye olurkenki yaşım şu an 25 yaşındayım.
-
14 Nisan 2013, 00:43
#675
aymer19 adlı üyeden alıntı
ama hız konusunda onun dediği de top speedin düşük olduğu zira (ne kadar doğru ölçüm bilemiyorum) bu hızları ybr de yapıyormuş.
motordan hala memnunum, gelecek karbüratör buji ve sonrasında kn filtre eğer biraz güçlendirir ve bende kazandığım torku arka dişli küçülterek hıza yansıtabilirsem mükemmel olacak.
625. km deyiz şuan.
hız ve güç konusu evet dediğiniz gibi.
karbüraötr ve hava filtresi olayı çok merak ediyorum ben de.
ayrıca @mengu bu motoru o has çinililer ile karşılaştırma. gerçekten onlardan çok kaliteli + yağ soğutma + seramik silindir var. ben döküleceğine inanmıyorum, öyle olacak olsaydı benim motor şimdiye ölmesi lazımdı.
6 ayda 12 000 km yol yaptım, bana mısın demedi. keşke o karbüraötrü sadece orjinali ile değiştirseymişim, tek canımı sıkan o oldu. ( sonradan sipariş verdiğimiz fabrikanın gönderdiği ) orjinal karbüraötr gelince motor enjeksiyonlu gibi oldu neredeyse..
neyse ben satıyorum motoru http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...18813278/detay
yenile Sym Wolf 250 aldım, çok güzel bir makine gendi http://www.motosiklet.net/forum/moto...olf-250-a.html
-
14 Nisan 2013, 01:00
#676
mengul sen doğduğunda ben 10 yıldır motor kullanıyormuşum.. allahtan motor benim üstüme dökülünce sana zararı olmayacak. sana dökülen parçalardan hediye ederim. aymer firmanın adı 19 çorum. o yüzden bursa sandım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
makseli bindinmi motora, kaça oldu ve o paraya değdimi.
-
14 Nisan 2013, 01:05
#677
aymer19 adlı üyeden alıntı
makseli bindinmi motora, kaça oldu ve o paraya değdimi.
abi kesinlikle deydi.
1) yakıt : 120 - 140 arası gelmiş olsaydı benim motor 3.6 litre değil 4.5 yakardı. ( ki düz yolda 140 yapamazdı )
2) performans : bizim hızlanma güzel ama bu daha başka. bu gücün arkası var, sen ver gazı diyor
3) rahatlık : 400 km yol geldim, titreşim hiç yok. rks de olsaydı bel altı sıkıntıya girerdi. Sele de çok rahat. sert gibi duruyor ama hiç ağrı yapmadı
4) şehir içi : çok kıvrak ve rks 200 den sonra çok keyifli geldi ;)
ben daha büyük makinelere binmedim. o yüzden yukarısı ile ilgili birşey diyemeyeceğim ama şuana kadar keyifle bindiğim en iyi küçük makinelerden ; 1. rks 200 2. Sym wolf 250
-
14 Nisan 2013, 01:14
#678
fiyat ne oldu. inazumaya da baktınmı. çok methediyorlar. motorun güzel. güle güle kullan.
-
14 Nisan 2013, 02:03
#679
aymer19 adlı üyeden alıntı
haber etmen etmemen senin sorunun genç arkadaşım. bu lafınla bile dominant olmaya çalışıyorsun. cevap istiyorsan tek soru işareti de yeter. diğer 2 si kusura bakma ama küstahlıktır ki tahammül edemem. bana ne dominant olmaya çalış nede küstah. en iyisi hiç etkileşme.
Tahamül etme aman yaşlı arkadaşım. Seninle hiç etkileşmemem gerektiğini zaten önceden farketmiştim de hata bende işte naparsın Neyse sen takıl buralarda, daha da buraya yazmaya niyetim yok zaten
-
14 Nisan 2013, 02:04
#680
aymer19 adlı üyeden alıntı
mengul sen doğduğunda ben 10 yıldır motor kullanıyormuşum.
. allahtan motor benim üstüme dökülünce sana zararı olmayacak. sana dökülen parçalardan hediye ederim. aymer firmanın adı 19 çorum. o yüzden bursa sandım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
makseli bindinmi motora, kaça oldu ve o paraya değdimi.
Söylediğim şeyi en aksi anlamıyla anlayıp bide üzerine sen 16 yaşındamısın la ben 50 yaşındayım muhabbeti yaptığınız için tebrik ederim. Bu arada adım mengul değil düzgün yazamıyorsanız Mengu16 deyin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler