RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Aralık 2012, 18:09
#521
Reklamlar
-
04 Aralık 2012, 18:15
#522
Syanur adlı üyeden alıntı
Duyarlı vatandaş, sosyal mesaj vermeyi ve gerekli açıklamaları yapmayı da ihmal etmiyor.
Halbuki doğruları söylese, "
var ben de hız merakı, özellikle küçük motorları zorladıkça, tehlikeli hızlara çıktıkça daha çok heyecanlanıyorum, zevk alıyorum!!! " dese...
İridyumlara uygun buji kablosu ve başlığı bulursan bana da haber et delikanlı
işte duyarlı vatandaş olarak söylüyom bunnarı aslanım
la dedim ya işte küçük moturlar hız değil.
Az önce ER-5 başlığında yazdım yine. İşte öyle hız istiyorum ben. 200 lük moturun canına okumaktansa şehir içinde hoplayıp zıplarım daa iyi.
babaçi abimiz çok güzel özetlemiş "120 ile giderkene gaz açınca ok gibi fırlayabilirsin". olay bu işte. ben bunu istiyorum hacı, çoh mu ?
Ama aklım gidip gidip geliyo ER-5 e :(
iridyum olayı aklımda olsun. Bence sen de bi görüş şu aras motur la
-
04 Aralık 2012, 18:18
#523
Şimdi okudum ER-5 teki heyecanlı yorumlarını, tesadüf Trgy'i biraz zorlasan anında satabilir motoru. Çünkü o da daha büyük bişeyler bakıyor bu aralar. Kafası çok karışık. Benden duymuş olma...
-
04 Aralık 2012, 18:20
#524
Syanur adlı üyeden alıntı
Şimdi okudum ER-5 teki heyecanlı yorumlarını, tesadüf
Trgy'i biraz zorlasan anında satabilir motoru. Çünkü o da daha büyük bişeyler bakıyor bu aralar. Kafası çok karışık. Benden duymuş olma...
lan olum özelden yazsana bunları :D
bakalım ya belki bi delilik yapıp RKS yi satabilirim.
ama seviyorum keratayı, çoh yakışlı. Birazda nazlanması olmasa şehir içinde başka makine tanımam.
-
05 Aralık 2012, 11:27
#525
stop etme sorunu eminim tüm kullanıcılarda var ama tahmin ediyorum ki kimse (ben dahil) fabrikaya durumu şikayet etmeyip yap kendi çözümler üretiyor yada böyle kullanıyor. o yüzden de adamların haberi olmayabilir.
gerçi bu da bahane değil, siz bu motoru satmadan test de mi yapmıyorsunuz? kendi motorunuzu kullanmıyormusunuz? ilginç
Syanur adlı üyeden alıntı
Şimdi okudum ER-5 teki heyecanlı yorumlarını, tesadüf
Trgy'i biraz zorlasan anında satabilir motoru. Çünkü o da daha büyük bişeyler bakıyor bu aralar. Kafası çok karışık. Benden duymuş olma...
hahaha şimdi ben alayım onu da gör sen :D
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
05 Aralık 2012, 11:42
#526
-
05 Aralık 2012, 23:50
#527
-
12 Aralık 2012, 20:03
#528
stop problemi benim bilgim olmadığında olduğu gibi kaldı amaaa;
Aras Ege Motor Vedat abi ile görüştüm. RKS 200 için 325 cc kit gelmiş yenile.
Karbüratör vakumlu, Dişlilerin ve Debriyaj ( tası dedi sanırım ) da değişmesi gerekiyormuş.
kendisi RKS satıyor ve oradaki sıfır makineye denemiş, hiç problem olmadan çalışmış
ilk müşterisi ben olacağım sanırım
-
12 Aralık 2012, 20:09
#529
makseli adlı üyeden alıntı
stop problemi benim bilgim olmadığında olduğu gibi kaldı amaaa;
Aras Ege Motor Vedat abi ile görüştüm. RKS 200 için 325 cc kit gelmiş yenile.
Karbüratör vakumlu, Dişlilerin ve Debriyaj ( tası dedi sanırım ) da değişmesi gerekiyormuş.
kendisi RKS satıyor ve oradaki sıfır makineye denemiş, hiç problem olmadan çalışmış
ilk müşterisi ben olacağım sanırım
Fiyat ver, daha fazla detay ver. Bu adamlar nerede? Uyguladıkları motorun 1-2 resmini çeksinler moto bloğundan. Sen nasıl yaptırcan, kiti buraya sipariş etsen kimse yapmaz bak. Yok derler, debriyajdı, şuydu buydu, bu buna uymaz derler, uyduramazlar "abi bak gördün mü" derler. Burada kime yaptırcan kısacası ??
-
12 Aralık 2012, 20:39
#530
Syanur adlı üyeden alıntı
Fiyat ver, daha fazla detay ver. Bu adamlar nerede? Uyguladıkları motorun 1-2 resmini çeksinler moto bloğundan. Sen nasıl yaptırcan, kiti buraya sipariş etsen kimse yapmaz bak. Yok derler, debriyajdı, şuydu buydu, bu buna uymaz derler, uyduramazlar "abi bak gördün mü" derler. Burada kime yaptırcan kısacası ??
adam mondial ve rks bayisi imiş. Antalya da. fiyat 300 TL civarı diyor.
burda yaptıracak adamı illaki bi şekilde bulacam.
Eğer 325 cc olayı olursa ER-5 ten vazgeçerim. Buna bir sezon daha biner öbür sezona ER-6 derim inş.
-
21 Aralık 2012, 12:42
#531
-
21 Aralık 2012, 12:56
#532
makseli adlı üyeden alıntı
Ayrıca sıfır makinalar direk kontağı çevirip gittiğinde bile 150 km hız yapabiliyormuş. Kuaför birinin ( rks nin orjinal haline ) yakıt ve ateşleme sistemini desteklemiş, 200 cc olduğu halde son hızı 167 km yaptığını söylemiş.
Öncelikle GPS ölçümü olmadığına iddiaya girerim... Sonralıkla şu olayı hala çözebilmiş değilim; "yakıt ve ateşleme sistemi desteklenmiş"
Lafım sana değil Mustafa, ama hala yakıt sistemini ve özellikle ateşleme sistemini nasıl, neyle destekliyorlar anlamış değilim! Yakıt sistemi derken karb. mü değiştiriyor? Ateşleme sistemi için daha güçlü buji ve buji kablosu mu takıyor?? O zaman nerede satılıyor bu buji kabloları, bir ben mi bulamıyorum..?
Bir de sen şimdi neden antalyaya gidiyorsun onu anlamış değilim tam olarak? yaza doğru 325cc yapcam demişsin.... Madem gidiyorsun şu benim buji kablosunu da sorsana bari...
-
21 Aralık 2012, 13:13
#533
Syanur adlı üyeden alıntı
Öncelikle GPS ölçümü olmadığına iddiaya girerim... Sonralıkla şu olayı hala çözebilmiş değilim; "yakıt ve ateşleme sistemi desteklenmiş"
Lafım sana değil Mustafa, ama hala yakıt sistemini ve özellikle ateşleme sistemini nasıl, neyle destekliyorlar anlamış değilim! Yakıt sistemi derken karb. mü değiştiriyor? Ateşleme sistemi için daha güçlü buji ve buji kablosu mu takıyor?? O zaman nerede satılıyor bu buji kabloları, bir ben mi bulamıyorum..?
Bir de sen şimdi neden antalyaya gidiyorsun onu anlamış değilim tam olarak? yaza doğru 325cc yapcam demişsin.... Madem gidiyorsun şu benim buji kablosunu da sorsana bari...
dün akşamki konuşmamızda söyledi 167 km olayını. "sen buraya geldiğinde, motoru güçlendirmek için 2-3 yol deneyebiliriz dedi. o kuaför arkadaşın motoru gibi destekleme de yapabiliriz, istersen 250 cc de istersen de 325 cc yapabiliriz dedi. ". gerisi maliyet konusu benim için.
Hacı abi adam bu işlerle uğraşıyo sırf. tanımamam etmem kendisini ama bana söyledikleri bunlar. gidince görecem.
bana söylediklerinden bir demet;
1) parçalar Avrupa menşei li ve kendisi yunanistan dan getirtmekte imiş. Aslen bu adam kıbrıslı imiş ( ne işime yarayacaksa duydum işte birinden ).
2) çok Apache 150 kullanıcısı 200 - 250 cc yaptırmış bu adamda motorunu.
3) Kuba motorun fabrikası ile içli dışlılarmış. CG 125 modellerini 150 lik olarak çalıştırmak için makinelere optimum çalışma ayarlarını yapmışlar.
( CG 150 motorları kuba kendi üretmeye başlama gibi durumu varmış. Bizim buralarda her ne kadar müşterisi olmasa da, doğu - güneydoğu için CG motorlara kaliteli motor olarak bakılıyo-alıcısı var. )
benim gitme sebebim;
1) RKS ( kuba nın ) 2 ustası da benim ( stop ) problemimi çözemedi. 8000 km ye geldim, kışın daha fazla stop etmeye başladı. Artık motordan soğuyacak hale geldim.
2) 325 cc yaptırmak için gidiyordum normalde Antalya ya.
Ama orjinal hali ile bu bahsettiğim destekleme ( ateşeleme - yakıt sistemindeki değişiklikler ) ile zaten benim kış şartlarında istediğim performansı verecek. Daha fazlasını şuan istemiyorum.
Stop problemimimde çözüleceği için; hem moturumun sorunlarını hallettireceğim, hemde işin ehli birine motora baktırmış olacağım.
yemişim GPS ölçümünü hacı
tutup 1000 - 2000 TL verip yüksek hassasiyetli ( hayg sensitiv ) gps aletleri olmadan yine sapmalar olacaktır. senin moturla yan yana giderik bakarık nolacak sanki :D
Zaten 150 km son hızdır. Sağlıklı hız yine 120 civarındadır. olmadı zaman ile ölçeriz. Benim kış için düşüncem hız değil. Yaz bi gelsin hele...
-
21 Aralık 2012, 13:29
#534
Neyse ölçüm işi dert değil dediğin gibi ama sadece azcık güçlendirme ile 167 felan görmesi... bilmiyorum hani
Sen bir sor bakalım yakıt olarak güçlendirmeden kasıtları ne imiş??
Bir de şu iridyum bujiler yada daha iyi ateşleme için ateşleme sistemine ne yapıyorlarmış? Biz de alalım biz de yapalım
-
21 Aralık 2012, 13:42
#535
Syanur adlı üyeden alıntı
Neyse ölçüm işi dert değil dediğin gibi ama sadece azcık güçlendirme ile 167 felan görmesi... bilmiyorum hani
Sen bir sor bakalım yakıt olarak güçlendirmeden kasıtları ne imiş??
Bir de şu iridyum bujiler yada daha iyi ateşleme için ateşleme sistemine ne yapıyorlarmış? Biz de alalım biz de yapalım
çocuk yarın telefonunu açık tutarsın. adamla direk görüştürürüm seni.
mondial bayi imiş aynı zamanda. senin motordan varsa orda ateşleme-yakıt sistemi için neler yapabilir, sorarız.
167 abartıdır bencede. Ama eğer gerçekten yapıyorsa 250 tadında motordur derim. Bana göre 150 son hızı olur bunun.
orda önce destekleme dediğim işlemi yaptırtırım, beni kesmezse 250 likte yaptırabilirim 325 te. belli olmaz benim iş. yedek batarya ile Kamerayı götürecem yanımda çekim yapim şöyle 0 - 100 felan
-
21 Aralık 2012, 13:59
#536
-
21 Aralık 2012, 14:58
#537
-
21 Aralık 2012, 15:19
#538
-
21 Aralık 2012, 15:30
#539
hmm.
kameranı az yukarı kaldır ilerisi gözüksün biraz
birde, upload ettikten sonra "titreşim var, düzeltelim mi" olayını yapma. görüntü kötüleşiyo
standart bütün videolarda diyo onu saolsun. ben artık "no tenks" diyorum
-
21 Aralık 2012, 15:33
#540
makseli adlı üyeden alıntı
hmm.
kameranı az yukarı kaldır ilerisi gözüksün biraz
birde, upload ettikten sonra "titreşim var, düzeltelim mi" olayını yapma. görüntü kötüleşiyo
standart bütün videolarda diyo onu saolsun. ben artık "no tenks" diyorum
No, Thanks diyorum ona zaten yavaş yavaş olacak onlar abi, ilk çektiğim video resmen yere bakıyodu
Aslında kameramı baya kaldırdım da yokuş çıktığım için kafamı öne eğmişim biraz sanki.
Bide Tripod bağlantı aparatım var onunla koruma demirine bağlamayı düşünüyorum kamerayı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler