sipariş verdiğim 200 lük karbüraötr geldi.
Ama üzerinde 200 lük yazmasına karşın PZ30 ibaresi de vardı.
ama noldu, olmadı
yerine oturmuyor. Bizim vakumlu daha geniş büyük.
çok canım sıkıldı. Elbet bir çözümü vardır ama ben bilmiyorum artık.
belki karbüratördür gerçekten ama hangi karbüratör ?
Bu arada son gezimi paylaşayım
http://rkstitanic200.blogspot.com/20...yas-baraj.html
Az önce Kuzey Kavak ile görüştüm. Kendisi Mondial 150 MR motoruna eklemler yapıp performans artırımı elde eden biri. Şimdilik o kadar biliyorum bende
Konuşma sonunda neredeyse satmaktan vazgeçtim gibi. Öğlen arasında servise gidip katalizör ü iptal ettireceğim. Biraz daha performans artacağını söyledi. Yetmedi Hava filtresine de birşey yapacağım.
öğle arası gidip, Fabrikayı sıkıştırmaları ( stop etme ve subap ayarı ) konusuında servisle cebelleşeceğim
Motor güzel, yakışıklı, gideri de var.
biraz daha performans elde edebilirsem bana gayet yeterli gelir. Hem yakışıklı motora binmiş olurum
Şimdilik durum bu. haber ederim yine...
şöyle bi foto koyayım da şenlensin biraz buralar
devamı bir önceki ayaş gezimde
http://www.motosiklet.net/forum/etki...-yok-diye.html
Ay be yafrum...
Kuzey beyin motorunu sürdün mü? Ondan sonra mı kendi motorunu satmaktan vazgeçtin?
Bir de sen sipariş ettiğin karbüratörü ne yaptın? Satın almadın mı? Karbüratörün uymuyor dediğin kısmı tam olarak anlatabilir misin?
#sürenadam
sürmedim la telefonda konuştuk. Ama anlattıklarını anladım. şöyleki düz yolda 150 MR de 120 yapabilmek için gazı sonuna kadar çeviriyodum.
Kuzey usta değişilikleri yaptıktan sonra zorlanmayacak şekilde 120 - 130 gidiyo dedi. inandım. Daha vazgeçmedim satabilirim hala.
Ama dediğim gibi; performans alabilirsem gayette yağuşuhlu moturum var deyip satmayabilirim. Duruma göre yani.
Karbüratör ü geri gönderdim.
Bizimki vakumlu karbüratör. Gelen CG karbüratörü düz. Hava filtresi ile arası kısa kaldı ve manifold bağlantı yerleri için özel bir parça yaptırmak lazım geldi.
yani uymadı açıkçası, geri iade ettim bende.
şş o değilde Ankara da GERÇEK iridyum buji nerden bulabiliriz ?
Yiba daa kiler güvenli mi ?
bu arada öğlen arası yiba ya gidecem bişey istiyon mu ?
Yok yibadan bir isteğim, sağolasın
Gerçek iridyum buji neymiş NGK dan bakıcan, hangi bujinin iridyumunu arıyorsan. Ondan sonra yibaya gidip NGK ***** var mı diye haykırcan. Ellerinde olabilir belki.
Önce şuradan kontrol et fiyatları. lünk. Ama genelde fiyatlarda oynama yapmıyorlar, bazı bujiler 8TL iken benim moturun bujisi 20~25 TL gibi bişeydi Yibada. Normalde de öyle zaten.
#sürenadam
Aldım iridyum buji yi 27 TL dir
biraz farketti motor.
acaba psikolojik mi değil mi diye düşünürken manevra yaparkene, son anda zor frene asıldığımı farkettim.
biraz farketti yani denerim, motorda önceden görmediğim sıkıntılar olursa yaramadı derim çıkartır BURAYA YAZARIM yine.
siz rks 200 sahipleri hiç birşey yapmanıza ve yazmanıza gerek yok zaten.
bizim usta katalizör iptalini yapma, onu yapma bunu yapma deyip duruyo hayırlısı dedim çıktım ne yapıyım, adam hiç birşeye gelmiyo ya da öyle söylemesi gerekiyo
Hayırlı olsun iridyum bujin doğru model aldın inşallah. Demek iridyum buji ilk olarak fren sistemini felç ediyor...... Son hızda artış oldu mu hocam (Cidden oldu mu?) Söylendiği gibi titreşimin azaldı mı?
Sen zaten egzozu kaynaklattırıp katalizör iptali yapmıştın?? Çıban mı bu habire biyerlerde çıkıyor da yeniden iptal ettiriyosun...
Bir de karbüratörü uymuyor diye geri göndertmen hoş olmamış. Biz onu uydururduk. Manfildlar var, çeşit çeşit. Tabi allahın yibasındaki adamın haberi olmaz bunlardan... Sen sadece şunaki mevcut manifoldun motor bloğuna tutunmasını sağlayan 2 adet vidanın birbirlerine olan mesafesini ölçmen gerek. Yani orada 2 tane vida var manifoldu tutan, birbirlerinden nekadar uzaklar?
#sürenadam
son hız deneme şansım olmadı. ama çok farkedeceğini zannetmiyorum da
karbüraötr monifold uydurma işi şimdi mi söylenir hacı, çoh ayıb ettin bana şimdi gidip kendimi çaya verecem yine :(
o egzosun içindeki zımbırtılar temizleme işiydi, euro 3 dalgası.
bu katalizör başka bişey
Senin kanın çok deli akıyor, yetişemiyoruz hızınıza... Bir bakıyoruz karb. gelmiş, bir bakıyoruz karb. gitmiş...
Merak etme, benim karbüratörü siparişini getirtebilirsem benimkini seninki üzerinde deneyebiliriz. Bakarız bişeyler. Ama sen bana o bahsettiğim ölçüyü söylemen gerek...
Dur tahmin edeyim, katalizör dediğin şey egzoz çıkışının başında olan birşey. Motor bloğunun egzoz çıkışında bir küçük kablo gibi bir şey var ve bir hattan geçerek karbüratörün önünden motora tekrar bağlanıyor. Doğru muyum ?
#sürenadam
ah rks ahhhhh
bu cebefe 150 gitmiyor
valla rks ye binerken "ulan bu güçsüz mü ne" derdim içimden, cbf ye binmeye başlayınca anladım meğer ne kadar fark varmış..
rks gazı verdinmi gidiyordu cbf tamamen ekonomi üzerine yapılmış bir motor, hiç yakmıyor ama hiç de gitmiyor
zaman zaman özlüyorum rks'yi, görüntüsü çok güzeldi, çok yağuşukluydu. ama cbf de 2,5 litre yakıyor ve titremiyor ve stop etmiyor be abi
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
evet ya.
bende haftasonu 150 MR ye bindim.
sahbi birkaç değişiklik yapmıştı, süper felan diye düşünerekten bindim ama RKS deki canlılığı göremedim
sadece stop olayı için sattıysan çaresini bulurduk
hatta ben CDI ünitesi ve Karbüratörü değiştireceğim yakın zamanda. aldığım karbüratör olmamıştı. gerekirse ebay dan felan vakumlu bulcam.
bakacaz çaresine yani dediğin gibi motur çoh yağuşuhlu seri de. azıcık kuvvetlense ve stop etmese en gralından bi 10 puanı var gözümde yani :D
yok sadece stop ediyo diye değil çok da yakıyor be. nerdeyse büyük motorlar kadar yakıyor. yani benimki yakıyordu. 3.7 litreydi en son 100 km de.
fazere yakın nerdeyse..
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
evet. bende rahat durmuyorum.
atiklik hoşuma gidiyo ve basıyorum.
o yüzden yakıyo alet. sakin kullanımda 3.2 gördüm.
Sen ne yaptın ? kaynattın mı freni ?
4 ün altına inmeyen motor biranda 3.2 gördü demek, heeee
Yok yav, ben gitmedim, baktım yağmur yağıyor, yarın giderim dedim
#sürenadam
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
bu arada dün Fabrika ile görüştüm.
Subap ayarı için
0.5 emme
0.6 egzos için uygulanacakmış
haberiniz olsun.
ayrıcana Servis sahibi Sedat ile görüştük.
geçen gün Antep e çağırmışlar.
titanic 150 ye yakın bir yeni model getireceklermiş.
tekrar sordum titanic 200 de stop problemini hatırlattın mı diye,
"sordum, ama kabul etmedirler, 'abi bize öyle sorun kimseden gelmedi' " dedi. böyle cevap vermişler.
yani sorunu kendimiz bi şekilde halledeceğiz.
################################################## ########################################
################################################## ########################################
################################################## ########################################
Stop problemi olmayan kullanıcı varsa yazsın lütfen. Bu satırları gören, stop problemi olmayan kullanıcı varsa http://rkstitanic200.blogspot.com/ bu adrese yazsın
################################################## ########################################
################################################## ########################################
################################################## ########################################
qianjiang fabrikası yapmış bizim EMPIRE KEEWAY in motorlarını. alibaba.com dan araştırırkene buldum. titanic 150 => arsen 150 diye geçiyo.
birde güzel haber var
Antalya da bir firma Bizim RKS ler için performans parçaları getirmekte imiş.
RKS 200 için 250 cc kiti felan da varmış ama ben şimdi o işe girmeyeceğim.
onun yerine; bu kış döneminde, karbüratör, cdi ünitesi ve buji kablolarını değiştireceğim.
sürekli şunu bunu yapacağım diyorum ama tam olarak yapılacak işlemi kendim değil başka ( 150 MR Kuzey abi ) biri ile beraber yapacağımız için onu beklemek durumundayım.
yoksa bana kalsa şimdiye bunların hepsini hallettirip sonucu yazmıştım :D karbüratör ü aldım ve geri gönderdim. Uymuş olsaydı yerine onu kullnıyor olurdum, neyse
galın sağlıcakla, sıcakla, kaskla ve moturla
---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
Şimdi Antalya Aras Motor Vedat abi ile görüştük http://arasegemotor.com
Karbüratör ü araştırığ getirttirmem lazım dedi.
"Ama CDI ünitesi var, onu deneyip te yollayabilirim, 2-3 gün içinde haber ederim" dedi.
tamam dedim. bakalım haber bekleyeceğim
Bu arada bu işlere girmemin asıl sebebi şu;
biraz güç artışı ile 110 - 120 km hızlanmasını sağlıklı hale getirmek. yani gaz kolunu sonuna kadar çevirip anca 120 ile gitmeye çalışmamak için.
Kesinlikle motorla hız yapayım diye değil. Çünkü küçük motorlarla hız yapılmaz. İlla hız diyorsanız alın ucuzundan bi tane gs500 motor. 199 km yapın.
Bence titanic 200 gayette güzel kaldırır bu uygulamayı. Hatta 250 cc yapmayı da kaldırır.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)