Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mart 2022, 11:56
#7141
blueway2 adlı üyeden alıntı
Evet Alemin kralıdır.NC dayanıklılık,uzun ömür,pratiklik,basit bakım ve yakıt verimliliğinin en iyi birleşimidir.
Honda kesinlikle bu serilerde en iyi çok yönlü motosikleti üretti.
Bi ara XJ6 kullanıcısı biri vardı forumda, düşük devirli kullanınca Nc ile aynı yakıyor vs diyip NC nin itibarını zedeleyecek nitelikte açıklamalar yapmıştı.
Ben 4 silindirli motorun NC kadar az yakacağını düşünmüyorum.
Reklamlar
-
11 Mart 2022, 13:08
#7142
Kocaeli İl Temsilcisi
kolestroll adlı üyeden alıntı
Bi ara XJ6 kullanıcısı biri vardı forumda, düşük devirli kullanınca Nc ile aynı yakıyor vs diyip NC nin itibarını zedeleyecek nitelikte açıklamalar yapmıştı.
Ben 4 silindirli motorun NC kadar az yakacağını düşünmüyorum.
Sert gaz açmadan düşük devirde NC kadar az yakıyor. XJ6'nın uzun yol ortalaması 3.8 / 4.2 litre. Bende en azından bu kadar yakıyordu. Şehir içi ortalaması da 4.7 / 5 litre civarında. Agresif sürüşte de ortalama 6 litreye kadar çıkabilir.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
12 Mart 2022, 21:34
#7143
Xj6 dan Nc750 ye geçmiş biri olarak Xj6 yla uzun yolda 4litre yakıyordum nc ile henüz okadar uzun yol yapamadım. Xj6yı 4 yakacak gibi nc kullanırsanız ncde 3 litre yakar. Bu arada Xj6 bloğu ncde olsa çok güzel bir tur motoru ortaya çıkardı
-
15 Mart 2022, 14:29
#7144
reclusive adlı üyeden alıntı
Xj6 dan Nc750 ye geçmiş biri olarak Xj6 yla uzun yolda 4litre yakıyordum nc ile henüz okadar uzun yol yapamadım. Xj6yı 4 yakacak gibi nc kullanırsanız ncde 3 litre yakar. Bu arada Xj6 bloğu ncde olsa çok güzel bir tur motoru ortaya çıkardı
Nasıl hocam mutlu mesut kullanıyorsunuz değilmi NC'nizi bir şikayetiniz varmı?
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
15 Mart 2022, 18:22
#7145
Ben genelde spor modda kullanıyorum bu sekılde 4 lıtre yakıyor. EKO modda bunuda en geberik hale getiriyorum tork kontrol vs her seyı ayarlıyınca bu sekılde de 3.5 lıtre.Belkı motor yenı o yuzden ılerıde dusebılır.
-
15 Mart 2022, 20:08
#7146
matay adlı üyeden alıntı
Ben genelde spor modda kullanıyorum bu sekılde 4 lıtre yakıyor. EKO modda bunuda en geberik hale getiriyorum tork kontrol vs her seyı ayarlıyınca bu sekılde de 3.5 lıtre.Belkı motor yenı o yuzden ılerıde dusebılır.
Manuel versiyonu ile 3,9-4,1 arası yakıyordum. Genellikle efendi ve sakin kullanırım, ben bile 4 yaktırıyorsam 3,5 yaktırmak için oldukça uğraşmak gerekir diye düşünüyorum; eziyet vallahi.
-
15 Mart 2022, 21:03
#7147
matay adlı üyeden alıntı
Ben genelde spor modda kullanıyorum bu sekılde 4 lıtre yakıyor. EKO modda bunuda en geberik hale getiriyorum tork kontrol vs her seyı ayarlıyınca bu sekılde de 3.5 lıtre.Belkı motor yenı o yuzden ılerıde dusebılır.
100 km yi geçmezseniz 3,2 ye kadar düşme ihtimali var. Ben zamanında Kastamonu dan Safranbolu ya kadar 2,6 ile gelmiştim. Ama . Genel olarak ortalamam 4 lt altına nadiren düşüyor. 5,7 ile de depo bitirdim. 3,4 ile de
-
15 Mart 2022, 21:09
#7148
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
100 km yi geçmezseniz 3,2 ye kadar düşme ihtimali var. Ben zamanında Kastamonu dan Safranbolu ya kadar 2,6 ile gelmiştim. Ama . Genel olarak ortalamam 4 lt altına nadiren düşüyor. 5,7 ile de depo bitirdim. 3,4 ile de
Ahmet Abi aslında senin ruhunda "eski tip 4 silindir, karbüratörlü ss kullanıcısı" profili var ama ısrarla nem vermiyorsun, çaktırmıyorsun.
-
15 Mart 2022, 21:36
#7149
tommygun adlı üyeden alıntı
Ahmet Abi aslında senin ruhunda "eski tip 4 silindir, karbüratörlü ss kullanıcısı" profili var ama ısrarla nem vermiyorsun, çaktırmıyorsun.
Yok ya benim motor hayatım NC ile başladı onunla biter hiç hevesim yok. İşimi görüyor. Açgözlü değilim bu konuda oğlanın GS var 2 defa bindim...hiç de istemiyorum
-
16 Mart 2022, 00:42
#7150
blueway2 adlı üyeden alıntı
Nasıl hocam mutlu mesut kullanıyorsunuz değilmi NC'nizi bir şikayetiniz varmı?
Nc alma amacım zaten ekonomiydi. Tek alışamadığım şey 6. Viteste motor gitmiyor resmen. 5.vitese kadar güzel ivmeleniyor. Sanki 6.vitesi atlatıp motora 7.vites koymuşlar gibi onun dışında pek bir eksiği yok gözümde ne kadar ekmek o kadar köfte.
-
16 Mart 2022, 08:35
#7151
reclusive adlı üyeden alıntı
Nc alma amacım zaten ekonomiydi. Tek alışamadığım şey 6. Viteste motor gitmiyor resmen. 5.vitese kadar güzel ivmeleniyor. Sanki 6.vitesi atlatıp motora 7.vites koymuşlar gibi onun dışında pek bir eksiği yok gözümde ne kadar ekmek o kadar köfte.
Kazasız belasız uzun km'ler dilerim.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
17 Mart 2022, 13:44
#7152
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Yeni kasası güzel olmuş da eskisi hem ruhsuz hem arada bir motor gibi. 2020 sonrası gelen yakıt zamlarının üstüne ilaç gibi gelebilir, Honda yapıyor bu işi.
Nc ile mutluyuz, herhalde motosiklet kültürümüz yetersiz ya da fakir fukaranın tekiyiz, kim bilir belki de zevksizin tekiyiz, ne nc'ymis arkadaş, ruhu motorda arıyorsanız o ruhtan sizde pek kalmamış, bayağı bir uzağına düşmüşsünüz.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
19 Mart 2022, 23:00
#7153
Geri çağrılma hakkında. dakika 6:45
-
24 Mart 2022, 22:50
#7154
Arkadaşlar merhabalar herkese, bugün 2014 750 x motorumu yirmi km yol yaptıktan sonra park ettim.Aradan yarim saat geçti çalıştırmak istedim ,kontağı açtığımda ne ekran ne far nede benzin pompasi çalıştı.Sinyal ve kornada ona keza. Akü yeni ,marş rölesi üzerindeki dahil tüm sigortlar sağlamdı.Son çare vurduralalim dedik istemesekte,daha sonra kendi kendine geldi fakat sorunu çözene kadar yola çıkmam.Bu arada motor geri çağrıldı yakın zamanda serviste marş rölesi değişti garanti kapsaminda.Bu tarz bir şey başına gelen varsa yardimlarinizi rica ediyorum
-
24 Mart 2022, 22:55
#7155
ergunerbaş adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar herkese, bugün 2014 750 x motorumu yirmi km yol yaptıktan sonra park ettim.Aradan yarim saat geçti çalıştırmak istedim ,kontağı açtığımda ne ekran ne far nede benzin pompasi çalıştı.Sinyal ve kornada ona keza. Akü yeni ,marş rölesi üzerindeki dahil tüm sigortlar sağlamdı.Son çare vurduralalim dedik istemesekte,daha sonra kendi kendine geldi fakat sorunu çözene kadar yola çıkmam.Bu arada motor geri çağrıldı yakın zamanda serviste marş rölesi değişti garanti kapsaminda.Bu tarz bir şey başına gelen varsa yardimlarinizi rica ediyorum
Benzer bir sıkıntıyı yaşadığımda statörümün yandığını gözlemlemiştik. Bu nedenle akü şarj olmuyor, ekran vs patates oluyordu. Ben orijinal sargı almaktansa sanayide sardırmıştım, yağ ve işçilik dahil 1100 TL param gitmişti. Sizinki de belki aynı sıkıntı olabilir. Yine de konuya benden daha hakim üyeler sizi daha doğru yönlendirecektir.
-
24 Mart 2022, 23:13
#7156
Teşekkür ederim hocam ama akü sıfır, kendi kendine düzeldi sıkıntısız marş ve diğer fonksiyonları yerine getirdi
-
24 Mart 2022, 23:26
#7157
ergunerbaş adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim hocam ama akü sıfır, kendi kendine düzeldi sıkıntısız marş ve diğer fonksiyonları yerine getirdi
Aklıma gelen bağlantı gevşekliği. Ya da Kontak bozulmuş olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Benzer bir sıkıntıyı yaşadığımda statörümün yandığını gözlemlemiştik. Bu nedenle akü şarj olmuyor, ekran vs patates oluyordu. Ben orijinal sargı almaktansa sanayide sardırmıştım, yağ ve işçilik dahil 1100 TL param gitmişti. Sizinki de belki aynı sıkıntı olabilir. Yine de konuya benden daha hakim üyeler sizi daha doğru yönlendirecektir.
NC lerde daha statör, marş yada konjektor sorunu hiç duymadım
-
25 Mart 2022, 08:06
#7158
Servise geri götürün dokundukları ne varsa tek tek kontrol etsinler, bir yeri düzgün takamamış veya sabitleyememişler.
-
31 Mart 2022, 21:26
#7159
Arkadaşlar sorunu hallettim. Kontağı parçaladım temizledim,kablolarını yeniledim.Soketleri felaket oksit yapmıştı içini temizledim Başına gelen olursa diye yazmayi düşündüm
-
18 Nisan 2022, 21:53
#7160
Arkadaşlar yağ değişimlerinizi kaç km lik bakım aralıklarında yapıyorsunuz🤔
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler