Üstat ben Sym Wolf kullanırken o dönem Mt25 kullanan Angrypower bana kendi kullandığı kısa spor ön siperliğini hediye etmişti. Markası Gp Kompozitti. Ben bir şekilde adapte ettim motora ama titreşimden kaynaklı ses geliyordu. Gp'ye gittim, adamlar bana tur camını gidona bağlamak için metal braket verdiler, para da almadılar. Bu nedenle esnaflıkları gözümde çok iyidir. Bir çok marka ve modele uygun üretimleri var. Gerçi ben en son gittiğimde Sultanbeyli taraflarında abidik gubidik bir yerdelerdi, taşınmışlar Kurtköy'e , ben de şimdi yeni öğrendim.
Selamlar, nc 750 x dct motorum satılıktır. 2019 model.
Arayanlar ulaşabilir.
Vay be NC postu ne muhabbet dönerdi 2 sene önce...ama herkes başka markalara geçince kimse kalmadı gevezelik eden.
Satılık 2. El NC 750 x arıyorum arkadaşlar..👍
+1
Tek dal da ben alirim
şimdi gelip burdada nc yi eleştirmesinler fazla ses yapmayalım da
Selamlar. Sele yumuşatma için kullanmış olduğunuz sele yumuşatma ürünleri nelerdir, tavsiye edebileceğiniz ürünler var mı?
Hayırlı olsun; aksesuarları temin edebildiniz mi? Benim de birkaç aksesuar eksik tamamlamaya çalışıyorum
Merhabalar.
Yaklaşık 2 hafta önce 2019 NC750X manuel motosiklet alarak aranıza katıldım. Motorum 3000 km.de. Motosikletim 1. vitese geçerken bazen zorlanıyor ve vites geçmeyerek sürtünme sesi geliyor. En az 2-3 defa denemek zorunda kalıyorum. Şanzımana zarar vermekten çekiniyorum. Genelde ilk çalışmasından sonra yapıyor. Yardımcı olabilecek varmı acaba bende mi bir sıkıtı var.
Şimdiden teşekkürler.
Motor 2019 model ve 3000km de dct olmayan modelden bahsediyoruz sanirim,
ilk yag degisimi yapilmistir diye duşunuyorum.
Debriyaj kavrama ayari ne durum da?manette boşluk fazla mi?
Manet calisma boslugu 15/20mm kabul edilen bir deger.
Yani,maneti kendimize dogru hareket ettirirken 15mm den sonra kavrama ayiracak sekilde gergi kuvveti saglanir,tum manuel motorlarda ortalama ölcusel deger boyledir
Tam ayirma yapmiyorsa vites gecisleri sarsintili olur
Ilk calistirma da,motor ve yag soguk oldugu icin az bir zorlama kabul edilebilir.
Motor sicak iken yapiyorsa bir sorun var denilebilir.
İlk bahsedeceğim konu bu. Diskten ve balatalardan çok memnunum. Tek disk motordaki etkisi cidden çok iyi oldu. Hatta bu motoru uzun süre elimde tutarsam bir sonraki adımım çelik fren hortumları getirtmek olacak. Motorumun ağırlığı benimle beraber 400 kg’ın üzerine çıkıyor ve eskisine göre oldukça dengeli ve güvenli duruyor. Eskisine göre kaçırma hissi ve manet baskısı bile azaldı. Çok memnunum. Tavsiye ederim.
Tüm filtreler ve yağlar değişti. Diğer işlemlerle beraber yapıldığı için anlamam zor ancak 6.000 km oldu, hala herşey tıkırında çalışıyor. Memnunum ve yine aynı yağdan aldım.
Ustama sormayı unuttum markasını ancak taktığı LED ampulden çok memnunum. Hem kısası çok kuvvetli. Hem göz almıyor(öndeki araçta giden arkadaşlarıma sordum). Hem flaş sellektörü çok başarılı, gece gündüz hemen tepki alıyorum sellektör yaptığım araçlardan ve kişilerden. Ustam hazır eli değmişken ön stopları da beyaz led olanlarla değiştirdi. Genel anlamda ok memnunum. Farlarla ilgili kafamda bir plan var, makyajlı kasa orijinal led ön farlar bu kasaya uyar mı merak ediyorum. Far camında kılcal çatlaklar var ve basınçlı suyla yıkarken içine su alıyor. Belki uzun vadede değiştirebilirim uyarsa.
Bu biraz hayal kırıklığı oldu. Öncelikle kornanın kendisiyle aynı fiyata satılan kablo kitini almadım. Keşke alsaymışım. Bizim kornanın kablosu sanırım ince geldi buna. Tam voltajı alamadığı için sesi az çıkıyor. Şimdiki aklım olsa kablo setini de alır ayrı düğmeyle ayrı bir korna gibi yapardım. Ayrıca kornanın boyutu büyük geldi. Ön teker arkasındaki plastik parçanın içindeki yuvaya oturmadı. O yüzden sol ön grenajın içindeki panjurun arkasına oturttuk. O biraz daha sesinin boğulmasına neden oldu. Çok güzel bir sesi var ancak istediğim yüksek sesi alamadım. Sonuçta adı sound bomb . Yine de kullanıyorum ve şu ana kadar bir eksiklik hissetmedim.
Bunda da hafif bir hayal kırıklığım var. Bu sele altı kısmın ciddi bir tasarım hatası olduğunu düşünüyorum hala. Ciddi anlamda bir merkezi kilitçiye gidip kontağa bağlamanın bir yolunu aramayı düşünüyorum.
Koltuk amortisörünü taktım. Ancak kilidi açınca kendiliğinden kalkacağını ummuştum. Yine elle müdahale etmek gerekiyor ve bu da sele açmayı iki elle yapılması gereken bir iş haline getiriyor. Amortisör kuvvetli, çok rahat kaldırıyor ve sağlam şekilde açık tutuyor seleyi, ancak istediğim pratikliği alamadım bu sistemden.
Bu sorunu çözemedik. Artık bilyalardan şüphelenmeye başladım. Motorda 90 sonrası başlayıp 120 civarı sona eren bir titreşim var, bu konuda da arka teker balansından şüpheleniyorum. Bunlara bakımda tekrar baktıracağım.
Ustam sağolsun servisteki arkadaşlarını aramış, hatta 2 kere de kendi gitmiş servise ve yerinde görmüş. Aşağıda ques1 arkadaşın bahsettiği işlemi yapmış. Vitesler cidden çok çok iyi olmuştu. Olmuştu diyorum çünkü 6.000 km geçince biraz kemiklenmeye başladı. Gerçi havalar da ciddi anlamda soğuk gidiyor. O yüzden bunu dikkate almıyorum. Şu anda bu sorunum çözülmüş gibi duruyor.
İlk aldığım gün performansına inanamadım. O derece fark etti. Şanzımanındaki sıkıntılı durumlardan çok da asılmıyordum önceden. Onlar da hallolduğundan mı nedir şimdi arada asılıyorum ve çok ciddi keyif veriyor. Traction control arar oldum Çok memnunum.
Bu aletten çok memnunum. Telefonum Mate 10 Pro. Çok hafif bir telefon değil, büyükçe de, ama sorunsuz taşıyor. İyi bir USB kablo kullanırsanız telefonu da oldukça hızlı şarj ediyor. Tek sorun USB’nin kapağını açık bıraktım kablo da üstünde olduğu için. Yolda uçup gitmiş. Yağmur vs’den zamanla içinde oksitlenme yapacağını düşünüyorum. Kaan Elektronik’e yazıp o ufak parçayı bir soracağım.
Ustama bir kez daha teşekkür ediyorum. Yukarıda saydığım işlemlerin tamamı ve birkaç işlem için daha 1.000 TL işçilik ödedim. Bazılarına pahalı gelebilir ancak grenajı bol bir motor olduğu için bana gayet makul geldi. 4 gün sürdü.
hocam detaylı cevap için çok teşekkürler. Şansa iyi bir ustaya denk geldim. Dediğiniz işlemi yapmış. Şimdilik bir sorun olmadı. 6.000 km içinde bir kere çok soğuk bir sabah yaptı o sorunu. Bir kere de orta sehpada arka teker boşta dönerken tire hatası gördüm. Ona da tekrarlamadığı için çok takılmadım. Ama sizden gelen cevap içimi daha bir rahatlattı. Tekrar teşekkürler.
Şimdi güncel olarak bir kaç tane sorunum var.
1-)Viteste filtreleme yaparken veya aralarda gezerken gaz verip bırakma anlarında sanki sistemde boşluk varmış gibi oluyor. Normal sürüşte sabit ivme hızlanırken veya yavaşlarken hiç sorun yok. Ancak hızlanırken gazı kesince veya yavaşlarken gaz açınca bir vurma hissi oluyor. Ustam kaplin lastiklerinden olabileceğini söyledi. Aklıma da yattı ama acaba zincirde uzama/boşluk falan olabilir mi diye de düşünüyorum.
2-) Koltuk konforu gerçekten zayıf. Ben ve özellikle eşim bu konuda hiç memnun değiliz. Son kurlardan sonra Shad konfor sele opsiyonu da rafa kalktı. İyi bir sele ustasına ihtiyacım var. Günde 160 km civarı yol yapıyorum ve bu sele rahatsızlığı ciddi anlamda sorun oluyor bana.
3-) Soğuk havalar için elcik koruma almak istiyorum ancak GP'nin elcik koruması çok kaba görünüyor ve genel tasarımına hiç yakışmayacağını düşünüyorum. Puig Maxiscooter modellerini beğendim ancak fiyatı ciddi anlamda yüksek. Alternatif bakıyorum.
4-) Ön sinyaller çok zayıf kalıyor. Arkalar gibi kollu sinyal montajı yapmak istiyorum. Grenajı delmem gerektiği için çok da emin değilim ancak bence müdahale edilmesi gereken bir durum.
Bu arada merak edenler için bakımlarımı Superbike Özkan Usta'ya yaptırıyorum. İhtiyacı olanlar olursa bana mesaj atsın iletişim bilgilerini vereyim.
Uzun oldu ama detaylı olarak anlatmaya çalıştım.
Benzin 10 lirayı geçti,açılın alemin kralı NC geliyor
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)