Lastik soğukken ayarlanır ısındığı zaman içindeki basınç artar. Ama bu basıncı indirmemelisiniz. soğuyunca aynı seviyeye gelir.
Lastik soğukken ayarlanır ısındığı zaman içindeki basınç artar. Ama bu basıncı indirmemelisiniz. soğuyunca aynı seviyeye gelir.
Selam.. EVET ısınan hava genişler. O yüzden lastiğiniz ısınınca daha yüksek basınç gösterir..
Hatta ben denedim -- evde soğukken ölçtüm sonra ısınınca tekrar ölçtüm, arada 4 PSI fark oluyor..
Yani arka lastiğiniz 42 olsun istiyorsanız ama lastik sıcaksa, 46 hava basın. Yaklaşık olarak tam 42 ye denk gelecektir.
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Herkese selamlar..
Bana öğrettiği, bu işi Türkiye'de ilk yapan OLCAY gardaşım sen başlattın. Ben de birazcık kolaylaştirdim.
Otomatik bagaj açma için farklı bir yöntem uyguladım. Videosu linklerde.
https://youtu.be/nqjh-5NOCo0
https://youtu.be/qzwjtusMlfU
Malzemeler bagaj motoru dışında aşağı yukarı aynı video da görüp kendini de yapabilirsiniz.
Grenaj sökmeyi bilmeyen denemesin.
Ahmet abi eline sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş
iyiki bi yağlama sistemi icat ettin abicim ya havandan geçilmiyor zamanında sana dedim iban at taksit taksit yollayım dedim parayı..nerden bilirdim ki atp fiyatını dolara endkeslediğini...250 iken yaptırmadık 500 oldu sen gel para mühim değil dedin yalan oldu bizim montaj...
Merhaba arkadaşlar. 2014 nc750s ile aranıza katıldım. Alır almaz yağ değişimi, hava filtresi temizliği, arka balata değişimini yaptım. Dişli durumu iyi, ancak zincirin oringleri kopmaya başlamış. Onu şimdilik temizledim ve yağladım. Müsait bir zamanda değiştirmeyi planlıyorum. Baya rüzgar aldığımı düşünüyorum ve rüzgar önden değilde yandan geliyor gibi hissediyorum. Motosikletin performansını çok beğendim. Gitmiyor gibi yorumlar yapılıyordu ama torku muazzam. 4000 üstünde devir çevirirken adeta altımda bir kaplan varmış gibi hissettim. Tabiki daha güçlü motosiklet kullananların yorumu farklı olabilir. Yakıt tüketimi çok ideal. 80 km şehir dışı turumda trafik kuralları çerçevesinde kullanarak (bir kaç kez 120-130 bandı hariç) 3.2 lt ortalama tüketim gösterdi ekranda. Yakıt tüketimi çok iyi geldi bana. Titreşim neredeyse yok. Sadece sele filesi olsa daha konforlu olabilirdi yolculuğumuz. Artçı koltuğu dahi çok konforlu. İlk başlarda biraz ağır gelmişti bana ama alıştım sanırım. 2.viteste seyretmek için hızınızın minimum 20-25 olması gerekiyor. Daha alt hızlarda titreme yapıyor. Ancak 20nin altına inmedikçe şehir içinde 3.vitesi gerektirmeyecek kadar geniş bir 2.vites var. Sesi gayet güzel. Görmeden önce sesinden şüphe etmiştim ancak stok egzoz olmasına rağmen bana yeterli geldi. Beklentisi yüksek olanlar daha iyi egzozlara geçiyor. Frenleri harika diyemem ama kötü de değil. Sanırım motor ağır diye geciken durma birazcık puan kırdırtabilir. Abs hemen devrede oluyor ve kilitleme yaptırmıyor. 30 km hızda ve 60 civarında tamamen iki frene de abanarak denedim ve kaymadı(lastikleri michelin pilot road 4). Genel olarak hoşuma gittiğini içime sindiğini söyleyebilirim. Bu kadar bilginin arasında çok işe yaramayabilir ama kendi tecrübemi paylaşmak istedim. Tekeriniz düz bassın..
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
2021 de nc lerin motor hacmini büyütüp beygir gücünü artırarak kasasınıda değiştirecekleri ile ilgili bir haber gözüme ilişmişti,bundan haberi olan varmı,,neticede 9 yıldır aynı kasa ve aynı motor tipiyle satılıyor,değişim ve yenileme zamanı geldide geçti bile
70 beygir ha iyi olur grup sürüşlerinde NC leri beklemek zorunda kalmayız artık :D
Günaydın gençler. Güncel en iyi fiyat performans ürünü lastik hangisi S modeli için? Benimkiler çok eskimiş kayıyor c.tesi günü büyük kaza atlattım onların yüzüne
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)