Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mart 2020, 15:53
#6941
Merhaba arkadaşlar 2016 ve üstü nc750s almak istiyorum fakat bayii lerde test motoru kalmamış, bende cb500f var istanbul kağıthane deyim 750x veya 750s motoru olup 3/5km cb500f kullanmak isteyen var mı bende bir bakmış olayım
Reklamlar
-
11 Mart 2020, 18:12
#6942
emrexgul adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar 2016 ve üstü nc750s almak istiyorum fakat bayii lerde test motoru kalmamış, bende cb500f var istanbul kağıthane deyim 750x veya 750s motoru olup 3/5km cb500f kullanmak isteyen var mı bende bir bakmış olayım
Eski NC750X - 1 yıl - yeni CB500F - 2 yıl - kullanıcısından: Atikliklerinde pek fark yok aslında; biri 47 diğeri 55 beygir. Ama ağırlıklarını da dikkate alında kg başına beygir güçleri hemen hemen aynı. (NC'nin kg başına beygir değeri 0,25, CB500F'inki 0,2474; arada ancak %1 fark var...) Tabi ki NC'nin 68Nm olan tork değeri ile CB500F'in 45Nm arasında ciddi fark var, ancak pratikte ben NC'den inip CB500F'e bindiğimde bu ne kötüymüş demedim. Hatta şehir içi için CB500F NC'den kat kat iyidir; çok daha kıvrak. NC de klasmanında kıvraktır ama CB500F'e göre hantal kalıyor. NC'nin tork farkı ve öndeki rüzgar koruması karenajı uzun yolda farkettirir. CB500F ile aleti zorlamayan, ekonomik ve konforlu sürüş 120-130km/s civarında iken NC'de bu 140-150km/s civarında. Ancak orada (uzun yol) bir farktan bahsedilebilir belki. Her ikisiyle de uzun yol yaptım. NC bir tık daha rahattı ama CB500F de çok rahat, o kadar ki 3500TL harcayıp yan çanta demiri ve çanta seti aldım.
-
11 Mart 2020, 19:28
#6943
Cevap için teşekkürler, bende zaten ön cam orta sehpa ve depodaki bagaj için onu düşünüyorum, cb500f ıslak 190kg nc750s ıslak 230kg gelir. aradaki 40kg nun nasıl hissedildiğini ve gidon açısını görmem lazım. Ben sadece işe gitmiyorum motosiklet benim işim günde 150/200km yapıyorum o yüzden almadan önce sürebilsem çok iyi olacak benim açımdan.
-
11 Mart 2020, 20:42
#6944
emrexgul adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkürler, bende zaten ön cam orta sehpa ve depodaki bagaj için onu düşünüyorum, cb500f ıslak 190kg nc750s ıslak 230kg gelir. aradaki 40kg nun nasıl hissedildiğini ve gidon açısını görmem lazım. Ben sadece işe gitmiyorum motosiklet benim işim günde 150/200km yapıyorum o yüzden almadan önce sürebilsem çok iyi olacak benim açımdan.
ön taraftaki bagajı çok güzel sürüşü yeterli düzeyde yakıtı en iyi uçacam kaçacam demiyorsan en iyisi
-
11 Mart 2020, 20:56
#6945
Cyan adlı üyeden alıntı
Eski NC750X - 1 yıl - yeni CB500F - 2 yıl - kullanıcısından: Atikliklerinde pek fark yok aslında; biri 47 diğeri 55 beygir. Ama ağırlıklarını da dikkate alında kg başına beygir güçleri hemen hemen aynı. (NC'nin kg başına beygir değeri 0,25, CB500F'inki 0,2474; arada ancak %1 fark var...) Tabi ki NC'nin 68Nm olan tork değeri ile CB500F'in 45Nm arasında ciddi fark var, ancak pratikte ben NC'den inip CB500F'e bindiğimde bu ne kötüymüş demedim. Hatta şehir içi için CB500F NC'den kat kat iyidir; çok daha kıvrak. NC de klasmanında kıvraktır ama CB500F'e göre hantal kalıyor. NC'nin tork farkı ve öndeki rüzgar koruması karenajı uzun yolda farkettirir. CB500F ile aleti zorlamayan, ekonomik ve konforlu sürüş 120-130km/s civarında iken NC'de bu 140-150km/s civarında. Ancak orada (uzun yol) bir farktan bahsedilebilir belki. Her ikisiyle de uzun yol yaptım. NC bir tık daha rahattı ama CB500F de çok rahat, o kadar ki 3500TL harcayıp yan çanta demiri ve çanta seti aldım.
2 motordaki titreşim farkını söylermisin sana zahmet
-
11 Mart 2020, 21:57
#6946
coolcadaver adlı üyeden alıntı
2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.
Düşük devirde çalışan bir motor , özellikle D modunda. Bu yüzden böyle ses çıkartıyor. Çok rahatsız ediyorsa S modunda kullanın
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
12 Mart 2020, 20:05
#6947
emrexgul adlı üyeden alıntı
2 motordaki titreşim farkını söylermisin sana zahmet
İkisi de çok titreşimli değil bence ama bir miktar var. CB500F'inki daha düşük genlikli ancak yüksek frekanslı NC'ninki biraz daha yüksek genlikli ancak daha düşük frekanslı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
Son bir ek: ben olsam CB500F'ten NC'ye geçmem. DL650 veya Tracer 700'e geçerim, en azından bir fark hissedeyim...
-
13 Mart 2020, 20:22
#6948
Cyan adlı üyeden alıntı
İkisi de çok titreşimli değil bence ama bir miktar var. CB500F'inki daha düşük genlikli ancak yüksek frekanslı NC'ninki biraz daha yüksek genlikli ancak daha düşük frekanslı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
Son bir ek: ben olsam CB500F'ten NC'ye geçmem. DL650 veya Tracer 700'e geçerim, en azından bir fark hissedeyim...
Bende bundan önce mt-09 vardı 15bin km kullandım attan indik eşşeğe bindik zaten bu saatten sonra benim fark hissetmem zor iş mt-09 dan öncede kawasaki versys 650 vardı 25bin km de onu kullandım. alıştık artık 50hp motorlara ne yapalım idare edicez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
(Eski, çalınan) NC750X'imde de, şu anda kullandığım CB500F'te de Oxford Premium elcik ısıtma kullanıyorum. Gayet sağlamlar ve iyi performansları var. Kesinlikle tavsiye ederim, o fiyata (2100TL) orijinal almanın bence hiçbir anlamı yok. Oxford'un Çinli muadilleri arasındaki fiyat farkına da kesinlikle değer, ucuz ürünlerden kullanan bir arkadaş vardı, minimum her kış değiştiriyordu, Oxford'lar evladiyelik. (Geçen kış başı Oxford Premium serisi elcik ısıtmayı 480TL'ye falan almıştım. Baktım da şimdi 650TL'lere çıkmış...)
Eski bir yazıya cevap olacak ama belirtmemde fayda var Oxford aynı elcikleri kullanıyorum benimkiler erimeye başladı çıplak elle kullanırsanız elinize leke bırakıyor artık. Ama ben 60bin km kullandım hala kullanıyorum. 40bin km ye kadar sorun yoktu sonra yavaş yavaş erimeye başlıyor.
-
19 Mart 2020, 13:44
#6949
Beyler 750S DCT modellerin yağ filtreleri değişince toplam ne kadar yağ konuyor motora? 2015 model
-
19 Mart 2020, 14:09
#6950
Süper Moderatör
sheriff87 adlı üyeden alıntı
Beyler 750S DCT modellerin yağ filtreleri değişince toplam ne kadar yağ konuyor motora? 2015 model
3,4 litre
Filtre değişmezse 3,1 litre
Motor sökülüp toplanırsa 3,7 litre
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
21 Mart 2020, 13:54
#6951
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
3,4 litre
Filtre değişmezse 3,1 litre
Motor sökülüp toplanırsa 3,7 litre
teşekkür ederim sayın Moderatör
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
21 Mart 2020, 14:36
#6952
Arkadaşlar Yan çanta setinin bir kez kullandım satıyorum.
https://letgo.onelink.me/O2PG?pid=af...ent=button_top
-
02 Nisan 2020, 00:29
#6953
Herkese merhabalar,
Yan çanta olarak shad sh36 kullanan veya kullanmış varmı acaba ve yan çanta için ne önerirsiniz? Tesekkür ederim
nc 750 x dct
-
02 Nisan 2020, 01:29
#6954
haluka28 adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar,
Yan çanta olarak shad sh36 kullanan veya kullanmış varmı acaba ve yan çanta için ne önerirsiniz? Tesekkür ederim
nc 750 x dct
Size tavsiyem çanta demiri yaptırıp bez çanta kullanmanız hem ekonomik hem de kullanışlı
Motosiklet çantası olarak Facebook tan bakarsın konya Ali Osman usta
-
03 Nisan 2020, 19:37
#6955
> Bu kablonun bir de çok havalı 08A70-MJL-D30 Sub Harness'i var .
> HondaTR ''Alt Kablo Demeti Kiti'' demiş ...hmmmm !
> Bildiğin kablo çoklayıcı Fiyatı 59 TL , ister al istersen kendin çokla .
Merhabalar..
Honda bu harness+cakmak+röle için 650TL ve 6 hafta bekleme süresi diyince kendim üreteyim dedim. Harness konektörlerinin marka modelini bilen var mı? Veya nereden bulabileceğimi?
Çok teşekkürler
-t
-
14 Nisan 2020, 12:52
#6956
Bir dakikada o kadar ısınamaz. 10 dakika veya daha fazla herhalde çalıştırdınız. Motor fazla ısınınca genleşti ve genleşme kabında su yükseldi ve dışarı taştı. Taştığı yerlere damlayarak buharlaştı duman dediğiniz buhar oluştu.. Yani benim tahminim bu yönde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Garanti için içiniz rahat olsun, ülkemizde takılan aksesuardan dolayı garanti dışı bırakılan motor duymadım hiç. Bazı arkadaşlarımız da garantiden yararlandı, eminim ki hepsinde orjinal olmayan aksesuar vardı.
Çok kıllanırsanız garantiden işlem yaptırmaya gitmeden önce aksesuarları sökersiniz.
Bana Honda'nın geçen hafta dediği: "şayet elektrik aksamında bir değişiklik yaparsanız (aksesuar hatlarını çekmeyi planlıyorum) elektrik ve elektronik kısımlar garanti kapsamından çıkar.."
Yani dikkat - bir bahane bulunca garantiden çıkaracaklar motoru..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
coolcadaver adlı üyeden alıntı
2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.
O motorda bir sorun var bence.. bende yenisi var ve hiç öyle birşey yapmadı
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar DCT NC için , zincirin çabuk gevşemesinin sürekli vites atıp düşürmesi ile alakalı olma durumu var mıdır ? Ben mesela şehir içinde kısa mesafe ve trafik ortamında kullanıyorum. Haliyle dur kalklar vites geçişlerini çoğaltıyor. Zincir sürekli vites atıyor diye daha çabuk bozulur mu ? Bozulur ise daha az vites değişsin diye S modunda kullanmak mı gerekir ? Şİmdiden teşekkürler
Yoo olmaz. Zinciri gevşeten şeyler: Bakımsız kalması - yağsız veya kirli, Kalitesiz olması, ve Aşırı abanmak (ani fazla gaz vermeler).. Aksine spor modu daha çok abanacaktır zincire..
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
14 Nisan 2020, 13:06
#6957
tkalfaoglu adlı üyeden alıntı
Bir dakikada o kadar ısınamaz. 10 dakika veya daha fazla herhalde çalıştırdınız. Motor fazla ısınınca genleşti ve genleşme kabında su yükseldi ve dışarı taştı. Taştığı yerlere damlayarak buharlaştı duman dediğiniz buhar oluştu.. Yani benim tahminim bu yönde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
Bana Honda'nın geçen hafta dediği: "şayet elektrik aksamında bir değişiklik yaparsanız (aksesuar hatlarını çekmeyi planlıyorum) elektrik ve elektronik kısımlar garanti kapsamından çıkar.."
Yani dikkat - bir bahane bulunca garantiden çıkaracaklar motoru..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
O motorda bir sorun var bence.. bende yenisi var ve hiç öyle birşey yapmadı
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Yoo olmaz. Zinciri gevşeten şeyler: Bakımsız kalması - yağsız veya kirli, Kalitesiz olması, ve Aşırı abanmak (ani fazla gaz vermeler).. Aksine spor modu daha çok abanacaktır zincire..
Dct nin öyle bir etkisi yok ama ayarı bozuk zincirde vites geçişleri çok sesli oluyor
-
17 Nisan 2020, 14:44
#6958
Mrb nc700x sahibiyim akü konusunda kafam epey bir karıştı.
ytz12s modeli aküler uygun fakat birisi 2013 e kadar 12s kullanıldığını artık ytz14s kullanıldığını benimde ytz14s alabileceğimi söyledi sizce ne yapmalıyım sizdeki model nedir acaba
-
23 Nisan 2020, 12:51
#6959
3rd3m35 adlı üyeden alıntı
Mrb nc700x sahibiyim akü konusunda kafam epey bir karıştı.
ytz12s modeli aküler uygun fakat birisi 2013 e kadar 12s kullanıldığını artık ytz14s kullanıldığını benimde ytz14s alabileceğimi söyledi sizce ne yapmalıyım sizdeki model nedir acaba
Selam.. sanki 2014 te degismis.. mesela su 12 aku nc700 2014 e kadar diyor.. https://www.amazon.com/Mighty-Max-Battery-2012-2014-Product/dp/B00ZUZXPLQ
Hmm. bu siteye girdim 2016 NC700 dedim.. bana hala model 12 yi tavsiye ediyor:
https://www.batteriesplus.com/battery/motorcycle/honda/nc700x/700cc/2016
Model 12 sanki daha garantili o zaman.. ama arasindaki farki da bilmiyorum.. boyutlari ayniysa neden olmasin?
-
07 Mayıs 2020, 10:48
#6960
Herkese selamlar.Benim bir sorum var.Kitapçıkta lastik hava basıncı artçılı yada artçısız ön 36 arka 42 olarak yazıyo.Dikkat etmeye çalışıyorum tabii ki. Geçen gün benzincide havayı kontrol ediym dedim ama hem ön hem arka em az 5 bar fazlaydı ve haliyle havayı boşalttı tabii ki. Lastik sıcak olduğu için mi böyle oldu acaba. Yani ben inik lastikle mi biniyorum motora şu durumda ? Eğer öyleyse tekrar gidicem ama bu sefer beklemem gerekecek.Tahminen ne kadar beklemem gerek? Teşekkür ederim . Tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler