Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6921

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Arkadaşlar DCT NC için , zincirin çabuk gevşemesinin sürekli vites atıp düşürmesi ile alakalı olma durumu var mıdır ? Ben mesela şehir içinde kısa mesafe ve trafik ortamında kullanıyorum. Haliyle dur kalklar vites geçişlerini çoğaltıyor. Zincir sürekli vites atıyor diye daha çabuk bozulur mu ? Bozulur ise daha az vites değişsin diye S modunda kullanmak mı gerekir ? Şİmdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6922
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar DCT NC için , zincirin çabuk gevşemesinin sürekli vites atıp düşürmesi ile alakalı olma durumu var mıdır ? Ben mesela şehir içinde kısa mesafe ve trafik ortamında kullanıyorum. Haliyle dur kalklar vites geçişlerini çoğaltıyor. Zincir sürekli vites atıyor diye daha çabuk bozulur mu ? Bozulur ise daha az vites değişsin diye S modunda kullanmak mı gerekir ? Şİmdiden teşekkürler
    Vites değişimi etkilemez, sert kalkışlar ve kalkış sayısı etkiler zincir ömrünü.
    Ogretmen bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  3. #6923
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Ben sürekli şakır şukur vites değiştirmemesi için S1 modunda kullanıyorum. Düz yola çıkında D moduna alıyorum.
    Ogretmen bunu beğendi.

  4. #6924

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun elcik koruma uygun fiyat en çok yakışan önerileri alabilir miyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

    Herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun plastik aksamlarına uyumlu klips vidaları nereden bulabilirim

  5. #6925

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Arkadaşlar motorunuzda hangi zincir markası yağını kullanıyorsunuz ? otomatik yağlama sisteminden vazgeçtim . Ben motul c3 ve c4 zincir yağ kullanıyordum. Ama sanki biraz yapış yapış oluyor çok toz topluyor falan.

    Repsol marka yağı ve Würth'ün kuru yağlarını falan duydum. Bunlar hakkında bilgisi olan ya da zincirin ömrünü uzatan daha az kirleten bir yağ var mı öneriniz olarak ?

  6. #6926
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorunuzda hangi zincir markası yağını kullanıyorsunuz ? otomatik yağlama sisteminden vazgeçtim . Ben motul c3 ve c4 zincir yağ kullanıyordum. Ama sanki biraz yapış yapış oluyor çok toz topluyor falan.

    Repsol marka yağı ve Würth'ün kuru yağlarını falan duydum. Bunlar hakkında bilgisi olan ya da zincirin ömrünü uzatan daha az kirleten bir yağ var mı öneriniz olarak ?
    Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

    Alıntı 3rd3m35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun elcik koruma uygun fiyat en çok yakışan önerileri alabilir miyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

    Herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun plastik aksamlarına uyumlu klips vidaları nereden bulabilirim
    GP Kompozitten aldım ben . 270 TL . Ama şimdi ledli olan bi tane alıcam.İnternette bakıyorum.

  7. #6927

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Alıntı MODALI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------



    GP Kompozitten aldım ben . 270 TL . Ama şimdi ledli olan bi tane alıcam.İnternette bakıyorum.



    Uygun fiyat yakışan bir model bulursanız burada paylaşırsanız sevinirim

  8. #6928
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorunuzda hangi zincir markası yağını kullanıyorsunuz ? otomatik yağlama sisteminden vazgeçtim . Ben motul c3 ve c4 zincir yağ kullanıyordum. Ama sanki biraz yapış yapış oluyor çok toz topluyor falan.

    Repsol marka yağı ve Würth'ün kuru yağlarını falan duydum. Bunlar hakkında bilgisi olan ya da zincirin ömrünü uzatan daha az kirleten bir yağ var mı öneriniz olarak ?
    Bu konuda bilgi daha önce vermiştim size. Pek inandırıcı olamadım demek ki. Kazasız belasız 25 bin km kullanın inşallah. O zaman zincir dişli setini değiştirmek zorunda kaldığınız zaman doğruyu bulacaksınız...

    Öğrenmenin iki yolu vardır

    Birincisi yaşamış ve tecrübe sahibi olanları dinlemek
    İkincisi ise kendi yaşayıp tecrübe sahibi olmak.

    Son olarak tekrarlayım

    Otomatik yağlama olmasa da olur. Dişli yağı ile yağlayın. Ve yağ çözücü herhangi bir şeyi zincire sürmeyin..
    C4 5,6,7 farketmez

  9. #6929
    oguncelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750 x
    Herkese merhabalar, kullanışlı telefon tutacağı öneriniz var mıdır? (model huawei mate 20 pro ebatları için yazıyorum hepsi uymuyor maalesef)

  10. #6930

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    [QUOTE=MODALI;4536511]Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de[COLOR="Silver"]

    Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
    1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
    2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
    3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
    4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
    5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
    6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda bilgi daha önce vermiştim size. Pek inandırıcı olamadım demek ki. Kazasız belasız 25 bin km kullanın inşallah. O zaman zincir dişli setini değiştirmek zorunda kaldığınız zaman doğruyu bulacaksınız...

    Öğrenmenin iki yolu vardır

    Birincisi yaşamış ve tecrübe sahibi olanları dinlemek
    İkincisi ise kendi yaşayıp tecrübe sahibi olmak.

    Son olarak tekrarlayım

    Otomatik yağlama olmasa da olur. Dişli yağı ile yağlayın. Ve yağ çözücü herhangi bir şeyi zincire sürmeyin..
    C4 5,6,7 farketmez
    Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim
    Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.

  11. #6931
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    [QUOTE=Ogretmen;4539420]
    Alıntı MODALI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de[COLOR="Silver"]

    Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
    1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
    2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
    3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
    4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
    5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
    6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



    Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim
    würth tavsiye etmem daha önce kullandım memnun kalmadım ve fırça ile motordan çkan yağı sürdüm
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  12. #6932
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    [QUOTE=Ogretmen;4539420]
    Alıntı MODALI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de[COLOR="Silver"]

    Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
    1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
    2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
    3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
    4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
    5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
    6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



    Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim
    Eyvallah dediğim gibi tecrübeyi değil tecrübe etmeyi seçiyorsunuz. Sıkıntı yok

  13. #6933

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Merhabalar herkese

    Üç sorum olacaktı

    1. nc700x model var akü ne tavsiye edersiniz.

    2. araba ile takviye yaparak çalıştırsak sorun olur mu?

    3. motorlar rölanti halindeyken akü sarj etmiyor mu?

  14. #6934
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Herkese selamlar
    Benim de bir sorum var.motorumun ön tarafında bagajın üstünde nasıl olduğunu bilmediğim çizikler var.Çok ince Kılcal çizikler.Arabada olsa hiç düşünmeden pasta ile çıkarırım ama motorda olunca iş değişiyo.Ne önerirsiniz?Pasta cila yapayım mı?Eğer yapacaksam önerdiğiniz bi marka varmı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

    [QUOTE=Ogretmen;4539420]
    Alıntı MODALI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de[COLOR="Silver"]

    Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
    1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
    2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
    3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
    4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
    5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
    6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



    Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim
    Teşekkürler bilgilendirme için.

  15. #6935
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı 3rd3m35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar herkese

    Üç sorum olacaktı

    1. nc700x model var akü ne tavsiye edersiniz.

    2. araba ile takviye yaparak çalıştırsak sorun olur mu?

    3. motorlar rölanti halindeyken akü sarj etmiyor mu?

    1. YTZ 12 tipinde akü lazım, markayı bütçene göre seçersin. Varta ya da bosch yeterli, yuasa aşırı pahalı. Ama VLM ve BS akü de en az 2-3 sene gider tahminim.

    2. sorun yok, ikisi de 12 volt.

    3. eder ama yüksek voltaj değil, rölantide 12.8 ila 13.4 arasında dolaşır. gaz açıkken 14.4 volta kadar çıkar.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  16. #6936
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    [QUOTE=Ogretmen;4539420]
    Alıntı MODALI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de[COLOR="Silver"]

    Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
    1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
    2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
    3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
    4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
    5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
    6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



    Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim
    Teşekkürler bilgilendirme için.

  17. #6937
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı 3rd3m35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar herkese

    Üç sorum olacaktı

    1. nc700x model var akü ne tavsiye edersiniz.

    2. araba ile takviye yaparak çalıştırsak sorun olur mu?

    3. motorlar rölanti halindeyken akü sarj etmiyor mu?
    3 nolu sorunun cevabına ekleme yapayım , Euro4 ve 5 motorlar sabah soğukken yaklaşık ilk 10 dk hiç şarj etmezler , yani motor ısınana kadar motorun üzerine şarj yükü verilmez , sürekli çok kısa mesafe sürüyorsanız akünüz bir yıl bile gitmez , ayrıca motor sıcak bile olsa dik bir rampadan çıkarken veya gaz kolunu maksimuma yakın açarak akselerasyona kalktığınızda alternatör elektrik üretmeyi keser aküden kullanır , sürekli bu şartlarda sürüş yapıyorsanız mutlaka kaliteli bir harici şarj cihazı edinin ve ayda bir yada iki defa bir gece şarjda bırakın..

  18. #6938
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Herkese iyi akşamlar.Yukarda bahsettiğim çiziklerle ilgili yardımcı olacak kimse yok mu acaba?

  19. #6939

    Üyelik
    24 Kasım 2019
    2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.

  20. #6940

    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    cevaplarınız için teşekkür ederim aküyü saf su katıp sarj etmek ne kadar mantıklıdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. YTZ 12 tipinde akü lazım, markayı bütçene göre seçersin. Varta ya da bosch yeterli, yuasa aşırı pahalı. Ama VLM ve BS akü de en az 2-3 sene gider tahminim.

    2. sorun yok, ikisi de 12 volt.

    3. eder ama yüksek voltaj değil, rölantide 12.8 ila 13.4 arasında dolaşır. gaz açıkken 14.4 volta kadar çıkar.


    cevaplarınız için teşekkür ederim aküyü saf su katıp sarj etmek ne kadar mantıklıdır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler