Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6881
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı viper08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba , hepimizin en büyük derdi bagaj ve depoyu açmak için anahtar kullanmak ve motordan inmek. Bu arkadaşlar bir şekilde bunları düğmeye bağlamışlar . En azından bagaj yeri için. Link aşağıda , kendilerine nasıl ulaşılır bilen varsa ücreti mukabil bende yaptırmak istiyorum.

    https://www.facebook.com/groups/nc70...3220513779689/
    Bahsettiğiniz otomatik bagaj açma ise onun mucidi şu arkadaş ;

    https://www.motosiklet.net/forum/mt-...%5Bdiy%5D.html
    yokon, F54 ve schumacher__ bunu beğendiler.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6882

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stopların led değil de normal flamanlı ampül ise alacağın herhangi bir çiftli ampül ile değiştirebilirsin, Varta Osram vs gibi bir marka alırsan daha uzun ömürlü olur

    Başına gelmemiş arkadaşlar için bilgi amaçlı yazıyorum:

    Stoplarım led değil. Normal ampül. Yakınımdaki bir oto elektrikçiden çift duylu stop ampülü aldım. Kendim takmayı denedim fakat bir vidayı açamadığım için takamadım. Vida çok sertti. Eski motorun bakımlarını yaptırdığım Bajaj servisine gittim, çekiçle vidayı biraz titrettikten sonra sökebildik. Sonra montajını yaptık.

    Aldığım ampül General marka. Macar malıymış. Kaliteli olduğu söyleniyor.

  3. #6883
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başına gelmemiş arkadaşlar için bilgi amaçlı yazıyorum:

    Stoplarım led değil. Normal ampül. Yakınımdaki bir oto elektrikçiden çift duylu stop ampülü aldım. Kendim takmayı denedim fakat bir vidayı açamadığım için takamadım. Vida çok sertti. Eski motorun bakımlarını yaptırdığım Bajaj servisine gittim, çekiçle vidayı biraz titrettikten sonra sökebildik. Sonra montajını yaptık.

    Aldığım ampül General marka. Macar malıymış. Kaliteli olduğu söyleniyor.
    General de kaliteli markadır, vida daha önce açılmadığı için zorlamıştır sizi. Doğru tornavida ve tepesine vurulcak iki pense darbesiyle kolayca açılırdı. Sağlık olsun.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  4. #6884

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Arkadaşlar yakın zamanda yetkili serviste zincir satın alan var mı fiyatını biliyor musunuz ?

    Zinciri değiştirirken illa ki dişlisi de değişecek mi ?

    Benim zincirim 21 bin km oldu ara ara katlanmalar falan var değişim zamanı geldi galiba. Yeni zincir alınca otomatik yaglama sistemine geçeceğim

  5. #6885
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Ben biraz değiştirdim senin yöntemi yan grenajları sökmeden hallediyorum. Daha basit ve daha iyi çalışıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    Ben bir arkadaşa yapmıştım. Sayfanın reklam kuralları gereği kaldırılmış.
    “Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.

  6. #6886

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Arkadaşlar motorumun aküsü 20 binde bitti. Sizce normal mi servise 750 tl ye yenisini taktırdım. Akü cabuk bitmesin diye yapabileceğim bir şeyler var mı ??

    motoru kısa mesafe kullanıyorum. Ev iş arası 5 km . Market pazar falan. bu aküyü bitirir mi ? veya sürati düşük tutmak ?

    Arkada çakar var . yanıp sönüyor sürekli motor çalışırken çok etki eder mi ?

    Önde sis farı var ama kullanmıyorum fazla .

    BUnları sökmek gerekir mi akünün ömrü için ?

  7. #6887
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumun aküsü 20 binde bitti. Sizce normal mi servise 750 tl ye yenisini taktırdım. Akü cabuk bitmesin diye yapabileceğim bir şeyler var mı ??

    motoru kısa mesafe kullanıyorum. Ev iş arası 5 km . Market pazar falan. bu aküyü bitirir mi ? veya sürati düşük tutmak ?

    Arkada çakar var . yanıp sönüyor sürekli motor çalışırken çok etki eder mi ?

    Önde sis farı var ama kullanmıyorum fazla .

    BUnları sökmek gerekir mi akünün ömrü için ?
    Km den ziyade zamanla alakalıdır. 2 kış geçiren akü bitiyor gibi bir istatistik var. Motorun normal donanımı çalışmıyor iken aküyü etkilemez. Soğuk havalarda zayıf akü tirtlar..

    Daha uzun kullanmak için motoru yatiriyorsaniz aküyü sökün. Devamlı kısa nesafe kullanıyorsanız ektra aydınlatma ya da elcik ısıtma kullanmayın
    Ogretmen bunu beğendi.

  8. #6888
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Herkese iyi akşamlar. Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.Motoru aldığım gibi TREXES marka 45 lt topcase ve taşıma demiri ile taşıma tablasını almıştım.Taşıma demiri 500 tl taşıma tablası 300 tl idi.Teknik olarak hiç bi sıkıntım yok.Fakat orjinal çanta demirini gördükten sonra görsel olarak benimkinden soğudum.Birde yazın uzun yol yapacağımızdan dolayı 40 ar litre yan çantaları ve demirini de alıcam.Orjinal çanta demirini alsam Trexes çanta ile uyumlu olur mu yoksa çantayı delmek mi gerekir?Delersek su geçirir mi? Yan çanta demirini de orjinal alsam alacağım 40 ar litre Trexes çantalarla ilgili aynı sorular kafamda. Birde mevcut olan arka çanta taşıma demiri ve tablasını nasıl değerlendirebilirim.Yani kısacası satılabilir mi? Bu konuda sorularıma cevap verebilirseniz çok sevinirim..
    Tekeriniz düz bassın.....

  9. #6889
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı MODALI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi akşamlar. Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.Motoru aldığım gibi TREXES marka 45 lt topcase ve taşıma demiri ile taşıma tablasını almıştım.Taşıma demiri 500 tl taşıma tablası 300 tl idi.Teknik olarak hiç bi sıkıntım yok.Fakat orjinal çanta demirini gördükten sonra görsel olarak benimkinden soğudum.Birde yazın uzun yol yapacağımızdan dolayı 40 ar litre yan çantaları ve demirini de alıcam.Orjinal çanta demirini alsam Trexes çanta ile uyumlu olur mu yoksa çantayı delmek mi gerekir?Delersek su geçirir mi? Yan çanta demirini de orjinal alsam alacağım 40 ar litre Trexes çantalarla ilgili aynı sorular kafamda. Birde mevcut olan arka çanta taşıma demiri ve tablasını nasıl değerlendirebilirim.Yani kısacası satılabilir mi? Bu konuda sorularıma cevap verebilirseniz çok sevinirim..
    Tekeriniz düz bassın.....
    Orijinal topcase sağlam ve kullanışlı. Ama işin içine yan çanta girince kullanımı hiçte iyi değil. Görüntü olarak güzel ama o kadar. Bence yan çanta demiri yaptırıp soft çanta kullanmanız daha akıllıca olur
    Olcay Avşar bunu beğendi.

  10. #6890
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal topcase sağlam ve kullanışlı. Ama işin içine yan çanta girince kullanımı hiçte iyi değil. Görüntü olarak güzel ama o kadar. Bence yan çanta demiri yaptırıp soft çanta kullanmanız daha akıllıca olur
    Ahmet Abi ben çantadan memnunum taşıma demirinin görüntüsünden memnun değilim. orijinal demiri alsam elimdeki çantayla kullanabilir miyim onu soruyorum. yan çantaları zaten sadece uzun yol için alıcam.soft çanta düşünmüyorum.orijinal yançanta taşıma demirleriyle trexes yan çantalar kullanılabilir mi bir de onu merak ediyorum.

  11. #6891

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Givi çanta demiri + yan çanta demirleri alın, Givi V35 veya V37 yan çanta takarsınız (daha ucuz Kappa K33'ler de uyuyor...), topcase gene elinizdekini bir şekilde monte edersiniz.

  12. #6892
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumun aküsü 20 binde bitti. Sizce normal mi servise 750 tl ye yenisini taktırdım. Akü cabuk bitmesin diye yapabileceğim bir şeyler var mı ??

    motoru kısa mesafe kullanıyorum. Ev iş arası 5 km . Market pazar falan. bu aküyü bitirir mi ? veya sürati düşük tutmak ?

    Arkada çakar var . yanıp sönüyor sürekli motor çalışırken çok etki eder mi ?

    Önde sis farı var ama kullanmıyorum fazla .

    BUnları sökmek gerekir mi akünün ömrü için ?
    honda yuasa koymuş ama bence ucuz yuasa benimde 25000 km civarı değiştiren arkadaşlarım vardı
    nc satıp tenere aldım 660 2014 model 56000 km orj di daha 1 hafta önce sattım
    bi arkadaşta gene 2014 tenere vardı motosiklet 90000 km de orj akü üzerinde onlarda da yuasa var ne hikmetse akü çok uzun ömürlü
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #6893
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumun aküsü 20 binde bitti. Sizce normal mi servise 750 tl ye yenisini taktırdım. Akü cabuk bitmesin diye yapabileceğim bir şeyler var mı ??

    motoru kısa mesafe kullanıyorum. Ev iş arası 5 km . Market pazar falan. bu aküyü bitirir mi ? veya sürati düşük tutmak ?

    Arkada çakar var . yanıp sönüyor sürekli motor çalışırken çok etki eder mi ?

    Önde sis farı var ama kullanmıyorum fazla .

    Bunları sökmek gerekir mi akünün ömrü için ?
    Kural basit, tam şarj olmadan sürekli enerji harcanan bir akünün ömrü kısalır. Fakat her gün 5 km az değil, düşük sürat varsa şarj süresi uzun demektir. Çakarlar ve sisler led olduğu için aküyü yormaz, ama elcik ısıtma gibi enerji çeken aksesuarlar varsa başka.

    20 bin km iyi bir süre akü için eğer 3 seneden az değilse.

    Her gün motoru kullanıyorsanız ekstra bişey yapmaya gerek yok, ben mesela kışın hiç binmiyoum ama her ayın ilk salı günü aküyü şarja bağlıyorum tam gün.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  14. #6894

    Üyelik
    30 Nisan 2009
    Herkese Merhaba,

    Uzun bir aradan sonra tekrar iki teker üzerine geçeceğim inşaAllah.
    NC serisini uzun zamandır inceliyorum ama kullanıcılar olarak sizlerin tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    İstanbul'da işe gidiş geliş ve şehir içi ulaşım aracı olarak kullanacağım. 1,78 boy, 85 kg ölçülerim. Gönlüm X den yana ama fiyatları çok hızlı yükseldiğinden S modellerine de mecburen bakmaya başladım. 2016 modelde bayağı değişiklik yapıldığından 2016 model almak istiyorum.
    DCT alabilirsem tabi ki İstanbul trafiğinde iyi olacak ama dediğim gibi bütçe...

    1- S ile X arasında kullanımda ne gibi bir farklılık var?
    2- Aynı şekilde düz ve DCT şanz. arasında fark yada kronik sorun var mı?
    3- 4 cm lik sele farkı çok farkediyor mu?
    4- Satarken hangisi daha avantajlı?
    Haricinde bir tavsiyeniz var mı?

    30 bin bütçem var. Tavsiye edebileceğiniz, geçmişini bildiğiniz bir motor var ise çok sevinirim.
    Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
    Selametle,
    zapalka bunu beğendi.

  15. #6895

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    S naked, x dualsport formatında. Yersen x’de kafa sabittir, s’de far kuşku hareketlidir. Uzun yola x daha güzel gider ve tüzgarla tepişir. Satarken x daha fazla satılır çünkü s’de bir naked hissiyatı pek yoktur. Sonuçta benim gibi naked motosiklet seven biri devirlenme arıyor fakat nc yapısı itibariyle devirlenmeyen bir makine. Dct’sini sürmedim ama manuel’inde de bir sıkıntı yaşamadım. En kötü seleyi, bir döşemecide oydurur ve sıkıntı olan 4cm’yi indirirsin.

    Ayrıntılı açıklamayı direk sahipleri gelince yaparlar.
    tacettin bunu beğendi.

  16. #6896
    SavageGarden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Motosikleti
    HONDA NC750S
    yaklaşık 1 senelik 750s düz vites deneyimi olan birisi olarak, s hakkında konuşabilirim sanırım
    boyum 194 kilom 90
    alet, bana tipik bir naked'miş gibi geliyor. rüzgar koruması yok gibi. ben taktırdım.
    kullanımı rahat güzel bir alet, hiç sorun çıkarmadı. mt25'ten geçtim, ondan sonra, çok çevik ve atak
    selesi sert, uzun yola gelmiyor. 1.5 saatten sonra rahatsız ediyor.
    uzun boylu olmama rağmen ben yüksek motosikletlere alışamadım bir türlü, sanırım kullanım amacım %99 şehiriçi olmasından dolayı, hatta yoğun trafikte kullanıyorum. o bakımdan bana s serisi daha çekici geldi.
    satarken elbette x serisi çok daha hızlı gider, zira s serisi biraz özel ilgisi olan kişiler için.
    ben düz vites seçtim, zira otomatik viteslerde motorun kontrolü bende değilmiş gibi hissediyorum (motorun, motosikletin değil) zira 4 sene olmasına rağmen hala alışamadım; arada gaza basmamam gereken yerlerde fazla basıyorum (misal, bozuk yolda, yerler ıslakken ve bu koşullarda iki araç arasında manevra yapacakken) ve 55 beygir elimin altından gdecekmiş gibi oluyor. ufak tefek kazalardan kaçınmak için bence güzel bir seçim.
    zapalka ve tacettin bunu beğendiler.

  17. #6897

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı SavageGarden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaklaşık 1 senelik 750s düz vites deneyimi olan birisi olarak, s hakkında konuşabilirim sanırım
    boyum 194 kilom 90
    alet, bana tipik bir naked'miş gibi geliyor. rüzgar koruması yok gibi. ben taktırdım.
    kullanımı rahat güzel bir alet, hiç sorun çıkarmadı. mt25'ten geçtim, ondan sonra, çok çevik ve atak
    selesi sert, uzun yola gelmiyor. 1.5 saatten sonra rahatsız ediyor.
    uzun boylu olmama rağmen ben yüksek motosikletlere alışamadım bir türlü, sanırım kullanım amacım %99 şehiriçi olmasından dolayı, hatta yoğun trafikte kullanıyorum. o bakımdan bana s serisi daha çekici geldi.
    satarken elbette x serisi çok daha hızlı gider, zira s serisi biraz özel ilgisi olan kişiler için.
    ben düz vites seçtim, zira otomatik viteslerde motorun kontrolü bende değilmiş gibi hissediyorum (motorun, motosikletin değil) zira 4 sene olmasına rağmen hala alışamadım; arada gaza basmamam gereken yerlerde fazla basıyorum (misal, bozuk yolda, yerler ıslakken ve bu koşullarda iki araç arasında manevra yapacakken) ve 55 beygir elimin altından gdecekmiş gibi oluyor. ufak tefek kazalardan kaçınmak için bence güzel bir seçim.
    rüzgar koruması taktırdım yazmışsınız.
    ne taktırdınız acaba ?
    bende de s var, en ideal koruma hangisi araştırma yapıyorum da.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

    Alıntı tacettin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhaba,

    Uzun bir aradan sonra tekrar iki teker üzerine geçeceğim inşaAllah.
    NC serisini uzun zamandır inceliyorum ama kullanıcılar olarak sizlerin tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    İstanbul'da işe gidiş geliş ve şehir içi ulaşım aracı olarak kullanacağım. 1,78 boy, 85 kg ölçülerim. Gönlüm X den yana ama fiyatları çok hızlı yükseldiğinden S modellerine de mecburen bakmaya başladım. 2016 modelde bayağı değişiklik yapıldığından 2016 model almak istiyorum.
    DCT alabilirsem tabi ki İstanbul trafiğinde iyi olacak ama dediğim gibi bütçe...

    1- S ile X arasında kullanımda ne gibi bir farklılık var?
    2- Aynı şekilde düz ve DCT şanz. arasında fark yada kronik sorun var mı?
    3- 4 cm lik sele farkı çok farkediyor mu?
    4- Satarken hangisi daha avantajlı?
    Haricinde bir tavsiyeniz var mı?

    30 bin bütçem var. Tavsiye edebileceğiniz, geçmişini bildiğiniz bir motor var ise çok sevinirim.
    Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
    Selametle,
    10k km "700x" kullanmış ve 1 senedir de 700s sahibi olarak cevaplarım aşağıdadır;

    1- S ile X arasında kullanımda ne gibi bir farklılık var?x daha yapılı,s biraz daha alçak.s'te biraz daha yere yakınsın gibi ama aman aman bariz bir fark yok
    2- Aynı şekilde düz ve DCT şanz. arasında fark yada kronik sorun var mı?dct kullanmadım bilmiyorum ama kişisel tercih olarak motosiklette otomatik vites tercih etmiyorum. bildiğim kadarıyla 2016'dan sonra dct'de iyileştirme yapıldı
    3- 4 cm lik sele farkı çok farkediyor mu?bariz bir fark yok. s'te biraz daha fazla rüzgar yiyorsun. bir de benim garaj problemim olduğu için motoru sokup-çıkarırken x'te çok zorlanıyordum. s biraz daha alçak olması bu açıdan kolaylık sağladı. istanbul içi trafiğini çok kullandığım için s biraz daha avantajlı gibi. zart zurt her yere girip çıkıyorum, x'te bu kadar kolay hareket edemiyordum. 10kg kadar ağırlık farkı ve yükseklik farkı olunca s daha kolay manevra ve kontrol sağlıyor.
    4- Satarken hangisi daha avantajlı? tabiki x daha hızlı satılıyor.
    Haricinde bir tavsiyeniz var mı?

  18. #6898
    SavageGarden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Motosikleti
    HONDA NC750S
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgar koruması taktırdım yazmışsınız.
    ne taktırdınız acaba ?
    bende de s var, en ideal koruma hangisi araştırma yapıyorum da.[COLOR="Silver"]
    sanırım şu olmalı:
    https://www.**********.com/urun/hond...cami-2012-2015

    motosikleti aldığım honda bayiine gittim, onun vasıtasıyla aldırdım hepsini: egzoz koruma topuzu, orta sehpa, arka teker motoru koruyucu çamurluk (orijinali küçüktü, söküldü, bu takıldı, zinciri de koruyor) şuna çok benziyor:
    https://www.**********.com/urun/nc-7...odel-2012-2019

    ...ve yukarıda bahsettiğim rüzgarlık.

    hiçbirisi ile uğraşmadım, honda bayii getirtti, ve hepsini taktı. hatta arka çamurluğu beğenmedim başka bir tane daha getirtip onu taktılar.
    (yalnız orta sehpadan memnun değilim. yayı değişmeli, ama bi türlü tamirciye gidemedim)

    *
    edit. **** olan yerlere bitişik halde "**********" yazıyorsunuz. neden link vermiyor anlamadım.

  19. #6899

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı SavageGarden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım şu olmalı:
    https://www.**********.com/urun/hond...cami-2012-2015

    motosikleti aldığım honda bayiine gittim, onun vasıtasıyla aldırdım hepsini: egzoz koruma topuzu, orta sehpa, arka teker motoru koruyucu çamurluk (orijinali küçüktü, söküldü, bu takıldı, zinciri de koruyor) şuna çok benziyor:
    https://www.**********.com/urun/nc-7...odel-2012-2019

    ...ve yukarıda bahsettiğim rüzgarlık.

    hiçbirisi ile uğraşmadım, honda bayii getirtti, ve hepsini taktı. hatta arka çamurluğu beğenmedim başka bir tane daha getirtip onu taktılar.
    (yalnız orta sehpadan memnun değilim. yayı değişmeli, ama bi türlü tamirciye gidemedim)

    *
    edit. **** olan yerlere bitişik halde "**********" yazıyorsunuz. neden link vermiyor anlamadım.
    gp herhalde. memnun musunuz peki rüzgardan ? 130 ve üstü hızlara çıktınız mı?

  20. #6900

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Konu ile alakasız, forumun GP linkini engellemesi biraz saçma olmuş. Birbirimize kullandığımız ürünlerin linklerini gönderebilmeliyiz.

    Kötü niyetli ya da reklam amaçlı yazılar/yorumlar ilk bakışta kendini belli ediyor zaten.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler