Bugün akşam çekip yollarım, haznede yağ azaldı yağ ekleyeceğim.Biraz daha detaylı fotoğraflar yükleyebilir misin?
Onun da nasıl yapıldığını eklerim.
İncelemek isterseniz bir ara buluşalım,
Daha net fikir verir.
Aslında fırça fikri benim hoşuma gitti, mevcut durumda yağı hep aynı yerden salıyor ama fırça olsa daha güzel dağıtır.Farklı tabii ki bizimki sonuçta amatörce...
Elektronik olarak çalışıyor ve zincire temas noktası fırça ile yaptım doğal olarak motor berbat olsa da zincir daima parlıyor
Hazne için de arka sele altı kullanılsa hem çalınma korkusu olmaz hem de estetik olarak sorun olmaz.
V system yatay olmadığı için sele altına olmuyor ama motor olursa olur.
İşte paylaşım olunca fikirler gelişiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
Motor biraz toz pis içinde, son günlerde yıkanmadı, kusura bakmayın.
Genel şema :
Emme hortumu bağlantısı : Normalde neyi emdiğini veya işe yaradığını bilmiyorum.
Yağ haznesi, ayar vidası ve dolum noktası :
Arka lastikteki bağlantının görünümü :
Hamdım, piştim, hala hamım.
Sıçratma var ama şu anda benimkinde normalden biraz fazla,Bunda da sıçratma oluyor bir miktar demek ki
Fiyatı nedir bunun montaj dahil. Ona göre ben fiyat belirleyim
1. Yakın zamanda toz topraktan tıkandığı için zincir biraz yağsızdı, biraz fazla açtım.
2. Temizlerken tüm hazneyi ve hortumaların içini gazyağı ile temizledim, birazı ister istemez kaldı ve mevcut yağ çözdü.
3. Orjinal yağını kullanmadığım için biraz daha sıçratıyor ve biraz daha koyu renkli.
Fiyatı 850 civarı sanırım 50 lira da montaja verilir.
Hamdım, piştim, hala hamım.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Ben ürünü yanlış alan birinden biraz ucuza almıştım, modeline bakmadan almış.Çok para ya hu, o parayı hak edecek bir malzeme yok ki sistemin içinde? Vay anam vay
Sıçratma olmamasının imkanı yok, otomatik her yağlama sisteminde sıçratma olacaktır. Kaçınılmaz.
Malzeme açısından bakınca evet, 100 liralık malzeme var yok.
Ar-Ge ve marka ve patente para alıyor aslında.
Avrualı mantığı ile işi ciddi düşünmüşler, hemen her parçanın yedeği de var. Hatta plastik kelepçelere kadar kutudan çıktı.
Ayrıca ben böyle dökümantasyon görmedim, her bir marka - model için ayrı ayrı montaj kılavuzu, videolu anlatım var.
NC için iki tane var 2016 öncesi ve sonrası şeklinde.
Hamdım, piştim, hala hamım.
10 sene önceki projeden kalan selenoidi saklamış olmam lazım, bir bakayım malzemelerin içine
Selamlar NC700x imi mecburiyetten satmak zorundayım. Kazası sorunu yoktur.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ekstrali-mecburiyetten-satilik-574701466/detay/
Merhaba arkadaşlar.Ncx750 ile kuzey avrupa ağırlıklı ( Macaristan,Polonya,Estonya, Letonya,belki az bişi Rusya, Finlandiya ve iskandinav ülkeleri) uzun soluklu ( yaklaşık üç aylık ) bir dünya turu projem var. Henüz yolun çok başındayım. Bu motorda karar kıldım ama almadım henüz,sizce sert iklimi de gözetecek olarsak bu uzun soluklu rotayı yapabilirmiyim bu motorla, uzun süreli kulanıcılardan yorumlar bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar,
Benim 2013 model emektar nc700x bu kış yağmura çok maruz kaldığı için egzoz oldukça paslanmış.
Manifold'dan itibaren paslanma var.
Daha önce bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan oldu mu acaba?
Genel'de zımpara ve ısıya dayanıklı boya önerilmiş.
Teşekkürler
Bence sorun olmaz, soğuk mevsimler için elcik koruma, elcik ısıtma, uzun cam vs eklersen rahat olur.Merhaba arkadaşlar.Ncx750 ile kuzey avrupa ağırlıklı ( Macaristan,Polonya,Estonya, Letonya,belki az bişi Rusya, Finlandiya ve iskandinav ülkeleri) uzun soluklu ( yaklaşık üç aylık ) bir dünya turu projem var. Henüz yolun çok başındayım. Bu motorda karar kıldım ama almadım henüz,sizce sert iklimi de gözetecek olarsak bu uzun soluklu rotayı yapabilirmiyim bu motorla, uzun süreli kulanıcılardan yorumlar bekliyorum.
Ama genellikle bu tür turlara çıkanlar Tenere tercih ediyor.
Daha hafif, daha kolay onarılır, derdinden anlayan daha çok olur vs.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Bahsettiğiniz rota 7-8 bin km gibi herhalde. Tek derdiniz lastik olur gibime geliyor. Onu sağlama alın( fitil sprey ve pompa) motordan dolayı hiçbir sorun yaşamazsınız.
Soğuk için kesin çare kuryelerin kullandığı elcik örtüsü onu alın eğer elcik ısıtma da olursa siz donsanızda eliniz üşümez
Türkiye'ye yeni dönmüş ve henüz motorumu alamamış olsam da gezi sorusunu görünce dayanamadım. 2 sene önce tek başıma doğu avrupa turu yapmıştım, resim linkleri ölmüş olsa da genel hatlarıyla turun detaylarını aşağıdaki linkte görebilirsiniz. En büyük tavsiyem yola çıkmadan önce motorun bütün vidalarını sıkın, gözden geçirin. Romanya, ukrayna vb. bozuk yolları olan yerlerde vidalar gevşiyor, ben elcik korumamı gece yarısı havada yakaladım
http://www.motosiklet.net/forum/etki...rupa-turu.html
Bütçeyi denkleştirir denkleştirmez de yeniden nc alarak yollara dönmeyi düşünüyorum en kısa zamanda, özledim NCyi..
Sis farı için kabloların arasına koyulan 10 amperlik sigortayı nerden alabilirim bulamadım hiç biryerde malasef
"Olur öyle..."
Muhtemelen bıçak sigorta denilen türdedir,Sis farı için kabloların arasına koyulan 10 amperlik sigortayı nerden alabilirim bulamadım hiç biryerde malasef
Opetlerde genelde oluyor, ben yakın zamanda Total'den aldım.
Oto elektrikçierde bulursunuz ama pahalı olur.
Ayrıca internette de oluyor;
Türüne dikkat ederek almak gerekiyor, bıçak ya da mini bıçak türünde olabilir.
https://urun.n11.com/ampul/10-lu-ara...seti-P11965336
https://urun.n11.com/sigorta/10lu-ar...rgo-P223983489
Son olarak acil bir durum ise standart sigorta kutusunun yan tarafında yedekler vardır, oradan alıp ihtiyacı karşılayabilirsiniz.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Cevaplar için teşekkürler. Aradığım ürün buydu buldum verdim siparişi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)