Jet taşı ile kesilir genelde ama bir baklada kilit olması lazım setiskur gibi onu sökerek de ayırabilirsin.
Jet taşı ile kesilir genelde ama bir baklada kilit olması lazım setiskur gibi onu sökerek de ayırabilirsin.
Dediğiniz gibi Orjinali eksiz oluyor, serviste değiştirdim ama nasıl yaptılar bilemiyorum.Üzerindeki orjinal zincir eksiz sanırım.
Ben de zinciri yağlarken farketmiştim, ek yeri bir çeşit referans noktası oluyor, ama orjinal zincirde yok.
Sonradan taktırdığım ise ekli oldu.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Orjinalde kilit baklası ce segmanı yok, şöyle bir alet ile sökülebilir ;
https://tr.aliexpress.com/item/Motor...cea151eb&tpp=1
Veya dikkatlice kırılabilir, kesilebilir.
Bu aletten bende var.Gerektiğinde öncelikle bu alet ile demek en mantıklısı...
arkadaşlar herkese merhaba,
2016 ncx dct sahibiyim ve günlük kullanımda arka çanta ve yılda iki üç kere uzun seyahatlerde kullanmak için ya çanta almak istiyorum, orjinal yan çanta bağlantı aparatı çok ufak olduğu için yan çantaları orjinal alıp arka çantayı alüminyum alırsam üçü çanta olarak kullandığımda da çok mu kullanışsız olur? Bu şekilde tercih edip kullanan var mıdır hiç?
yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkürler,
kazasız sürüşler
Orjinal yan çantaların bağlantı şekli çok şık, ama hacim olarak pek büyük sayılmaz.
Ayrıca malzeme plastik olmasına rağmen epeyce pahalı.
Daha genel bir çanta demiri ve çanta alırsanız pek çok avantajı var,
motoru değiştirince çanta kalabilir ya da çanta zarar görürse yenisi alınabilir,
daha büyük daha küçük alternatifleri olur vs.
Ben olsam yan çantada orjinali tercih etmezdim.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Hocam öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim. Bende yaz tatillerinde İzmir, Antalya , Konya olmak üzere yol yapıyorum gezi amaçlı sezon içindede hafta sonları erdeğe gidiyorum prosev yan çanta almıştım 2 sene olucak hala kullanıyorum çanta demirimde yok kancayla birbirine tutturuyorum çantalar sarkmasın diye Olcay abi var o önermişti banada gayet memnunum
https://www.feyizoglu.com/JS-050-Yan-Kumas-Canta_49423.html
Yorum için teşekkür ederim
orjinal seçmemin tek amacı yan çantaları kullanmadığım zaman bağlantı demirlerinin var ile yok arası olması,
onun dışında çok artısı yok dediğiniz gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
teşekkür ederim,
basit ve ucuz bir çözüm olmuş, gayet güzel duruyor
tek sorum çanta arka koltuk üzerinden mi geçiyor, eğer öyle ise benzin alırken sorun çıkartıyor mu?
herkese kazasız sürüşler dilerim
2018 NCX 7500 d/dk civarinda kesiciye giriyor. Yanlis hatirlamiyorsam 2016 modelde 6800 civarindaydi. Eger oyleyse 2018 de bir degisiklik daha olmus
Durun, Kimse biryere kaçmasın.
Aynı çantadan bende de var ama biraz sallantı sorunu var.
Sarkmadan düz durmasını nasıl sağlıyorsunuz?
Arka çanta demirine mi bağlıyorsunuz?
Hamdım, piştim, hala hamım.
benim motorum integra,aynı çantadan bendede var,,önce sadece üstten cırtlı bağlantısıyla motora bağlayıp içinede eşyaları koyup memlekete gideyim dedim ama eşyaların ağırlığından çantaların arka tarafı içe doğru döndü,ben bişey olmaz düşüncesiyle yola çıktım ancak yolda arka amortisörün esnemesi sebebiyle çantaların arka uçları arka tekere sürte sürte aşınarak erimiş ve her iki taraftada yumruk büyüklüğünde delik açılmış,içindeki eşyalarında ne durumda olduğunu anlatmaya gerek yok sanırım
motor sesinden her esnemede bu sürtmenin farkınada varamadık ama olan oldu
sonrasında kendim arkaya çantaların içeri dönmemesi için demir yaptım,,fenada olmadı artık çantalar içeri dönmüyor
demir olmadan çantalar kullanılmaz,mutlaka çantaların uçlarının içeri dönmesini engelleyecek bişey olmalı yoksa benim gibi hem çantalarınız çöp olur hemde içindeki eşyalar
Yan soft çanta demirini ben de kendim yapmıştım, elinden gelen adam için 10-20 tl maliyeti olacak bir şey.
8 mm bir kaç kıvrım ve kaynağa sahip demir parçasına 200 küsür lira istiyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)