+1 bende gelirim
Herkese selamlar. 2015 model NC 750x alma arifesindeyim. Vstrom ile nc arasında kaldım ama nc ye karar verdim. Cuma günü istanbul'dan alacam. Buluşmaya bende katılabilirim alırsam. Sakarya'da oturuyorum, ama İstanbul'a gelebilirim tabiki. Duke 200 kullanıyorum şu anda. Satılmasını bekleyemeden almaya karar verdim nc'yi. Umarım doğru yapıyorumdur.
valla bu nc biraz karışık bir motor. kimisi çok seviyor, kimisi o motor mu lan diyor.
1 sene, 10k kullanmış, eşimle birlikte yurtdışı turu yapmış biri olarak birkaç kelam edeyim. cbr 125'ten direk buna geçince biraz ağır gelmişti ama sonra alıştım. 2.el, 19.000 km de iken aldığım için bir bakım yaptırdım 350 tl verdim tabi özel serviste, hondaya gitsem kaç para alırdı bilmiyorum. neyse 25.000 km'ye gelince zincir dişli seti değiştirdim 500tl. balataları değiştirdim 200 tl.
sonra bazı özel sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım, biraz da şimdi yazacağım muhtemel masraflar da etkili oldu satmamda. eğer satmasaydım akü değişecekti 400 tl, ön ve arka amortisörler iyice salmıştı kendini ki nc'lerin kronik sorunudur ; onların tamiri için tahmini 500-600 tl daha verecektim,belki daha fazla.. lastikler anca 5000 km daha yapardı, değiştirmem gerekecekti yaklaşık 1200 tl. 6 aylık vergisi 190 tl idi ki 2013 model, genç olanlar daha fazla sanki bakmak lazım.
öndeki bagaj çok işe yarıyor. yakıtı da gayet makul, şu anda cbr250 kullanıyorum ve aynı yakıyor.
tabiki bu durum tercih meselesidir veya başka markalardaki masraflar daha da fazla olabilir ama bu masraflar beni psikolojik olarak yormaya başlamıştı. arabaya harcadığım paradan daha fazla harcamaya başlamıştım. tekrar alır mıyım diye düşünüyorum bazen, ne alırım ne de yok lan almam diyemiyorum, arada kalıyorum.
özetle, büyük başın derdi büyük oluyor.
Açıkçası fren konusu çok karışık kimisi fren mesafesi uzuyor diye ABS bile istemez ama özellikle ıslak zeminde ve yazın çok kaygan asfaltta hayat kurtarır. Yaklaşık 30 yıldır motor kullandığımdan elimden çok değişik modeller geçti, eskiden kombine mi vardı da diyebilirim ama kombine fren bana her zaman güven vermiştir, hele Honda'nın kombinesi çok başarılıdır, başka modellerinde de denemişliğim var. Gerçi panik frende zaten ön arka Allah ne verdiyse asılıyoruz ama sakin kullanımda sırf ön frenle gitmek bana pratik geliyor, arka balata da daha uzun gidiyor böylece.
750 kullanmadım farkını bilmiyorum, 700'ü iki haftadır kullanıyorum bana pek sağır gelmedi. Hafta sonu deneme amaçlı Şile'ye gittim, tapagaz performans gayet başarılı geldi, dört silindir race makina değil tabi ama bir MT7 arkama takıldı gelemedi, çok iddialı değilim ama belki sürüş tekniği ile alakalıdır. Yaklaşık 10lt benzin almıştım 300km ye yaklaşıyorum hala bitmedi bu en güzel tarafı, GS le ortalama 6 litre tüketince bu hiç yakmıyor gibi geliyor insana.
Olumsuz olarak değerlendirebileceğim tek tarafı turunun GS'e göre daha geniş olması dar dönüşlerde rahat gelmedi bana. Bir de deponun arka tarafta olması hem büyük avantaj hem de uzun yolda dez avantaj, artçı selesine çanta bağlayıp uzun yol yapılınca her benzin almada çantayı sökmek gerekir, depo kapağını F800 gibi yana alsalarmış tadından yenmez olurmuş. Bir de sele çok rahat değil yarım saat sonra toto biraz rahatsız oluyor.
@konig güzel özetlemişsin.
at sahibine göre kişner derler.belki sürüş tekniği ile alakalıdır
SS leri ve düz yolları hariç tutarsak,
ben de tatlı virajlı bir yolda gazlarken herhangi bir motorla arada büyük fark göremedeim.
Ya azıcık geri kalır, ya biraz ilerde gider.
Gitmiyor diyenlerin ya beklentisi çok farklı ya da abartıyorlar.
Hamdım, piştim, hala hamım.
MOTORUN ÇOK TEMZMİŞ ÇOK İYİ BAKILMIŞ GİBİ DURUYOR ALANDA SATANDA HAYRINI GÖRSÜN.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------
HAYIRLI OLSUN KARDEŞ DUKE 200 DEN SONRA NC 750X ÇOK İYİ GELECEGİNE EMİNİM BENDE 20 GÜNDÜR KULLANIYORUM SÜPER Bİ MAKİNABENİMKİ DCT ÇOK RAHAT SPOR MODU ÇOK SERİ AZ YAKIYOR MUHTEŞEM MT07 GİBİ AGRESİF DEĞİL TATLI TATLI GİDİYOR.
GAM YOK ALLAH VAR.
merhaba, nc750s için debriyaj maneti ve gidon topuzu alabileceğim bir web adresi verebilir misiniz? teşekkürler.
nc 750x veya 750s değil ama 2017 nc 750 integra ile bende aranıza katıldım arkadaşlar
xmax 250 ve xmax 400 den sonraki durağım integra oldu
3 gündür kullanıyorum,ilk izlenimlerim,yakıt olarak xmax 400 den daha az tüketimi olduğu yönünde,,performans olarak zaten açık ara integra önde
hoş bulduk sağol kardeş,bende cümlemize kazasız belasız sürüşler dilerim
Bende yaklaşık 2 aydır NC750X var. İlk defa büyük CC motorum oluyor, parça kalitesi daha önce kullandığım Inazuma'dan düşük olsa da kullanımı çok keyifli motor. Özellikle daha yüksek beygirli makinelere geçmeden önce alışmak için çok ideal.
hala buluşma ayarlamayamı çalışıyorsunuz :D
kolay gelsin :D
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Merhaba Arkadaşlar, bende piaggio xevo250 kullanıcısıyım bu aralar hiç aklımda bu tarz bir motor yokken nc750 alma fikri geldi, 750s ile 750x arasında 8 bin TL gibi bi fark var, yani 8 bin fazla verip 750x almak değer mi? Tabi diğer en önemli sorum sürebilir miyim? Boy 172 ara sokaklara virajlara dar yerlere girmede sorun yaşarmıyım? Malum öncesinde sadece maxiscooter kullandım, ehliyet var ama normal motor tecrübem yok denecek kadar az, sizler ne dersiniz bu işe? Şimdiden teşekkürler.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Olcay selamlar kardeşim..Uzun bir ayrılıktan sonra geldik.. Buluşma ayarladığınız da gelmek isterim..
Görüşmek üzere...
Malesef hayat kısa!!
S ile X arasında tercih kullanıcıya kalmış.
Eğer S düşünürseniz eski motorum ilanda.
2017 çıkuşlı bir motor. 2017 Haziran'da henüz 1600 km de iken aldım, yurt içi yurt dışı tatillerde 3 ayda 10.bin km yol yaptım.
1000 ve 6000 bakımları yetkili serviste kayıtlı.
Hata,kusur, boya vs. yok.
Extra Honda topcase ve koruma demiri var.
Yeni motor aldığım için ve otomobil alacağım için sezonun kapanmasını da gözönüne alarak uygun bir fiyata satacağım.
Sezon başı için motorum hazır olsun derseniz ilan budur:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...99647957/detay
Beyler bugüne kadar akü değiştiren oldu mu?
Çok şükür lazım değil ama başka akü bakarken bi bakayım dedim fiyatlar 400-500 TL.
Yuh ulan, valla çok fahiş
Mevcut motorum satılınca bende aranıza katılacağım Selamlar
750x +2016 model alacağım yalnız dtc mi alsam normalmi alsam bilemedim hiç sürmedimde motoru. bi kere kısa bi tur atmıştım nc700 ile hoşuma gitmişti. ordan bu motoru keşfettim biraz araştırdım benlik gibi duruyor
Motor değiştirme sebebim daha az rüzgar yediren yağmurlu havalarda ayakkabı paça pislenmeleri. motorun alçak olmasından neredeyse heryerinin batması cbr250den bahsediyorum. daha düşük devirli saten cbryi sakin kullanıyorum 6 bin devirde vites atan adamım bu nc de daha düşük devirli bi motor. alırken havalı motor şekil olsun diye cbr almıştım :D. şimdi daha rahat ama scooter olmayan bişey bakıyordum bu hoşuma gitti. orta sehpasıda var cbrde tekeri elimle çevirip zinciri yağlamakdan temizlemekden bıktım yağmurlu havalarda cbrden çok daha korur diye düşünüyorum bu motorun. aklıma gelenleri yazdım fikir görüşlere talibim bu 2. motorum olcak cbr250 i 2 yıl ful aktif kullandım.
Birde istanbul avrupa yakasında nc750x veya dtc si olan arkadaşlar hafta sonu motorunuzu denemek isterim 2 kısa tur atarız beraber 2 sohbet kahve takılırız bende motoru tanımış olurum cbr250 merak ediyorsada oda görmüş olur. Bu hafta sonu yağmurlu olmazsa müsaitim. ha birde motoru işe gidip gelirken kullanıyorum tur felan gibi etkinliklere hiç katılmadım belki yeni nc ile değişir bu durum
Herkese selamlar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)