Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5941
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Nolan N87
    Shark Skwal (entegre LED li)
    Shark S700

    bu 3 ürün hakkında bilgisi olanlar yorum yaparsa memnun olurum, entegre LED flaşörlü olması sebebiyle Skwal ağır basıyor şu anda bende.
    Nolan N87 kullanıyorum, memnunum.
    Diğerleri ile karşılaştıramam, kullanmadım.
    Ama özellikle bir soru varsa cevaplayabilirim.
    Hamdım, piştim, hala hamım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5942
    Cheod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2013
    Şehir
    Sarıyer
    Motosikleti
    Yok :(
    Merhaba

    Bir şey sormak istiyorum.

    2016 / 2017 nc750x dct motosikletin ikisi arasındaki farkları söyleyebilir misiniz?

    Bugün bir bayiye gittim, 2017 modeli inceledim. Fakat bana 2016 ürünü 2017 gibi sunuyorlarmış gibi geldi,bildiğim kadarı önde ledleri olması gerekiyordu fakat yoktu.neden ampul bununki dediğimde pahalı olduğu için öyle getirmiyoruz dedi,bana çok saçma geldi. Fazla araştırma fırsatım olmadığı için bildiğim tek fark ledleriydi.
    eğer Ledler de aynıysa motosikletin yılını teyit edebilmem için bana izleyeceğim bir yol gösterebilir misiniz?

  3. #5943

    Üyelik
    13 Mart 2017
    ben geçen sene onuna doğru bayi ve hatta Honda Türkiye ile yazışmıştım, led farlı olan ithal edilmiyor, sebeb dediğin gibi fiyat, yanlış hatırlamıyorsam 1600 eur gibi fiyat farkı varmış...

    bize halojenleri kakaladılar anlayacağınız, halada aynı durum, pahalıysa pahalı, parasıyla değilmi kardeşim, led olandan sipariş geçersiniz gelir, madem pahalı o zaman diğer enduro ve toruinglerin farları niye led

    adam olmaz bizim firmalar, yazık bize be...

  4. #5944
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    merhaba arkadaşlar. 2014 model nc 750x motorumu satmak istiyorum. malum sitede henüz ilanı yok. ilgilenen olursa mesaj atabilir.

  5. #5945

    Üyelik
    23 Nisan 2017
    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar. 2014 model nc 750x motorumu satmak istiyorum. malum sitede henüz ilanı yok. ilgilenen olursa mesaj atabilir.
    detaylarini yazabilirmisiniz rica etsem
    engin_deniz bunu beğendi.

  6. #5946

    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    BMW
    NC750X orta çantayı tutan kayış ve onun bağlantı vidalarından lazım. Yada ona benzer bir şey. İp yada tel de olabilir.
    Benim topcase'in kapağı yana doğru açılıyor ve üzerinde bir şey bağlıysa yada rüzgarlı bir havada geriye doğru kastırıyor.
    Kapağı kırmamak için uygun ve şık bir şey yapmam gerekiyor. NC750X in kendi bagaj kapağını tutan şey tam istediğim gibi.

  7. #5947
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Dışı şeffaf plastik, içi metal tel sarma olan çamaşır ipleri var. İşe yarayabilir.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  8. #5948
    Murat Ustaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    https://www.decathlon.com.tr/9mm-x-6...d_8165718.html

    https://www.decathlon.com.tr/3-metre...d_8102263.html

    Yanlis anlamadiysam bu tur bir urun lazim. Size lazim degilse de her motorcunun hayatini kurtarabilecek urunler; ozellikle de ikincisi.
    mehmetenis ve ramsay bunu beğendiler.

  9. #5949
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    NC 700s veya 750s satmak isteyen varsa sürücü kursuna alınacaktır. X alınmayacaktır.Lütfen arayın:05323180393

  10. #5950
    Ali Öztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc 750x
    merhaba,
    2016 model 34.000 km 750x ile aranızda yeniyim.debraj tası nın uğultu yapmasının sebebi nedir?nasıl çözülür? Bilgi paylaşır ile çok sevinirim.Selamlar,sevgiler.
    mehmetenis bunu beğendi.

  11. #5951

    Üyelik
    23 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa Twin
    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nolan N87 kullanıyorum, memnunum.
    Diğerleri ile karşılaştıramam, kullanmadım.
    Ama özellikle bir soru varsa cevaplayabilirim.
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı fastx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır henüz vakit bulamadım, selenin içi su çekmiş, kullanırken pantalonu ıslatıyordu, 10x10cm siyah bir folyo yapıştırdım idare ediyor şimdilik. Anadolu yakasında Bostancı küçük oto sanayi sitesinde bir yer varmış, oraya bakacağım bir fırsat bulunca.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

    merhaba,

    kapalı bir kask almayı planlıyorum, bütçe dahilinde 3 seçeneğe indim (max 1000TL ayırmayı planlıyorum)

    Nolan N87
    Shark Skwal (entegre LED li)
    Shark S700

    bu 3 ürün hakkında bilgisi olanlar yorum yaparsa memnun olurum, entegre LED flaşörlü olması sebebiyle Skwal ağır basıyor şu anda bende.


    Hocam 2.5 yıldır Nolan N86 kullanıyorum. Yüksek hızlarda (130-140 üstü) kask yalpalanıyor. Hele yandan rüzgar gelirse maşallah yelken gibi. Shark bu işte Nolan'dan daha iyi. Ledli olması görünebilirlik açısından daha iyi tabiki. Bütçeni biraz daha zorlayabilirsen Schuberth C3 öneririm. Tabiki çene açılır olması bir güvenlik sorunu olabilir, Alman yapmışsa bir bildiği vardır. Uzun lafın kısası, ben Nolan önermiyorum. İlla Shark mı Nolan mı dersen, Shark derim. Bütçeyi biraz daha zorlarsan Shoei ya da Schuberth derim.
    mehmetenis ve Kızıl pars bunu beğendiler.

  12. #5952
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı Ali Öztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba,
    2016 model 34.000 km 750x ile aranızda yeniyim.debraj tası nın uğultu yapmasının sebebi nedir?nasıl çözülür? Bilgi paylaşır ile çok sevinirim.Selamlar,sevgiler.
    Biz buna tas sesi diyoruz kronik honda problemi,
    Debriyaj tasının değişmesi gerekiyor ama bence çok da dikkate alma çünkü alacağın tas da aynı sesi bir süre sonra yapmaya başlayacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

    Tas Dediğimiz bu;



    Murat Ustaoğlu ve Ali Öztürk bunu beğendiler.

  13. #5953
    Ali Öztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc 750x
    Mehmet Bey,

    bilgi ile geri dönüşünüz için teşekkür ederim.Yanlış anlamadı isem;tasın içindeki yayları ve mıknatısları elden geçirmenin çözüm olmayacağını anlıyorum.Diğer bir konu şehir içi trafikte debrajım beni adeta yoruyor.telimi değiştirmem gerek.
    mehmetenis bunu beğendi.

  14. #5954
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    16 Nisan 2016 Tarihli Facebook Paylaşımından alıntıdır;

    Değerli Arkadaşlar,

    Yaklaşık 3 gün önce arka amortisörüm patladı bende araştırmalarım neticesinde Maslak Atatürk Oto sanayi 2.kısımda olan Şakiristan amortisör de yaptırma kararını verdim.

    İlk önce amortisörü söküp götürmeyi düşündüm fakat motorla Maslağa gidip orada herhangi bir motorcu da söktürmek bana daha mantıklı geldi.
    Bunun üzerine Şakiristan Amortisörü aradım ve yakınlarında motor tamircisi olup olmadığını sordum,Şakir usta da bana 1 üst sokağında motor tamircisi olduğunu söyledi.

    Bende arka amortisörü patlak motorumla Maslak Oto sanayiye doğru yola koyuldum.

    İlk önce Şakiristan amortisöre uğradım bana Motor tamircisinin yerini söyledi,telefonda dedikleri gibi 1 üst sokağında ki Kaçmazer Moto ya gittim,Orada beni Abdülkadir Kaçmazer (Nam-ı diğer Kadir Usta) karşıladı kendisine arka amortisörüm patlak olduğunu söyledim ve yaklaşık 15 dk da arka amortisörü söküp hazır hale getirdi.

    Amortisörü alıp zaman kaybetmeden Şakiristan Amortisöre götürdüm,yaklaşık 1,5 saat sonra Şakir Usta yenilenmiş amortisörü hazırlayıp teslim etti.
    Şunun da bilgisini vereyim;

    Yapılan iş 1 yıl garantide.1 yıl içerisinde herhangi bir arıza da Şakir Usta Amortisörünüzü yeniden yapıyor.
    Tamir olan Amortisörü alıp hızlı adımlarla Kaçmazer Motoya gittim,Kadir Usta Geldiğimde motorun parçalarını benzinle tertemiz yıkamıştı.
    Amortisörü takmaya hazırlanırken aklıma müthiş bir fikir gelmişti,Arka amortisörü niye bir körüğün içine sokup dış etkenlerden korumayalım dedim.

    Bunu yapmak için Kadir Ustanın Çırağıyla Maslak Oto sanayi de Körük aramaya başladık.
    En son baktığımız yedek parçacı da istediğimiz körükleri bulduk ama biraz kısaydılar bu yüzden 2 tane aldık.

    Körükleri alıp Kaçmazer Motoya geri geldik.Kadir Usta ,Körüklerin ilkini üst taraftan soktu,ikinci körüğü ise alt taraftan sokup sıcak hava tabancası ile ağzını genişleterek ve ilk takılan körüğün üstüne yerleştirdi ve son işlem olarak körükleri birbirlerine sıcak hava tabancası ile yapıştırdık.

    Sıra gelmişti üst kısımlarına,Çünkü körüklerin üst ağızları geniş kalmıştı.
    Bunun için şambrel parçaları kesip üst ve alt tarafı muhafaza altına aldık,Bu parçaları yerlerine yerleştirdikten sonra körüklere Sıcak silikon ile boşluk bırakmadan yapıştırdık,

    Bu arada aklınıza şu soru gelebilir,körüğün içine su kaçar ise paslanır mı?Hayır paslanmaz çünkü amortisör alüminyumdan imal edilmiş yay ise çelikten imal edildiği için paslanma olayı oluşmaz.
    Bu işlemleri de bitirdikten sonra arka amortisörü yerine taktık.

    İlk izlenimim;
    Motosiklet yerden 4 cm daha yüksek konumlandı
    Motosikletin gidişi stabilleşti
    Gidon hakimiyeti arttı
    Çukurlardan ve tümseklerden geçerken Alttan kimse vurmuyor.
    En önemlisi ise Arka frenim Artık tutuyor.
    Elimden geldiğince size amortisör tamir olayının nasıl olduğunu anlatmaya çalıştım sizleri resimlerle baş başa bırakıyorum,

    Not: Amortisörün yükleme ayarı 150-200 Kg aralığında ayarlanmıştır.

    İhtiyacı olan arkadaşlar için telefon Numaraları aşağıdadır;
    Şakiristan amortisör-Şakir Usta :0 (543) 244 19 98
    Kaçmazer Moto-Kadir Usta:0 (535) 792 79 56


    Buyrun Resimler;



    Amortisörün Motorun üstünde çekilmiş Patlak hali;



    Amortisör Söküldükten sonra;







    Amortisör Şakir Ustanın Tamir Sehpasında;









    Amortisirön Soyulmuş hali;






    Amortisörün Tamir Olmuş hali;






    Buraya dikkat,alttaki sarı olan sert plastik bir önceki çıkan lastiğe göre daha dayanıklı;



    Körükler-2 Adet;











    Motora Takılmış hali;



    Eski ve Yeni Amortsiör;


  15. #5955
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Güzel bir çalışma, teşekkürler.
    Benim merak ettiğim üç konu oldu :

    1. Amortisör nasıl ve neden patlar, bu bir üretim ya da dizayn hatası mıdır, normal bir durum mudur.
    2. Amortisörün patladığı ya da patlamak üzere olduğu nasıl anlaşılır, nasıl kontrol edilir.
    3. Amortisörün uzun ömürlü olması için kullanıcı neler yapabilir.

    Bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa öğrenmiş oluruz.
    Teşekkürler.
    mehmetenis bunu beğendi.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  16. #5956
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    ne kadara maloldu size?
    mehmetenis bunu beğendi.

  17. #5957
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı Ali Öztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mehmet Bey,

    bilgi ile geri dönüşünüz için teşekkür ederim.Yanlış anlamadı isem;tasın içindeki yayları ve mıknatısları elden geçirmenin çözüm olmayacağını anlıyorum.Diğer bir konu şehir içi trafikte debrajım beni adeta yoruyor.telimi değiştirmem gerek.
    Telinizi değiştirmeden önce ilk önce şırınga vasıtasıyla alttan ve üsten yağlayalım ,eğer bu da işe yaramazsa Fatih klıçlıda tel 60₺ olması lazım diye hatırlıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir çalışma, teşekkürler.
    Benim merak ettiğim üç konu oldu :

    1. Amortisör nasıl ve neden patlar, bu bir üretim ya da dizayn hatası mıdır, normal bir durum mudur.
    2. Amortisörün patladığı ya da patlamak üzere olduğu nasıl anlaşılır, nasıl kontrol edilir.
    3. Amortisörün uzun ömürlü olması için kullanıcı neler yapabilir.

    Bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa öğrenmiş oluruz.
    Teşekkürler.
    Amortisörün eli kulağında olduğunu motorun yerden yüksekliğinden anlayabilirsiniz.

    Bunun haricinde ise amortisörümüz patladığında gözle muayene yapmanız yeterli olacaktır yukarıdaki resimlerde göründüğü üzere alt tarafta yağ kaçakları ve Amortisör lastiğinin parçalandığını göreceksiniz.

    Eğer bunları tespit edemiyorsanız en ufak bir çukur veya tümsekte alttan vurma yapar ve çanta demirinizi kırar.

    Amortisörün uzun ömürlü olması için ayarının sertleştirmeniz gerekiyor.
    Artı Orjinal amortsiör standart Amortisörlere göre daha zayıf,
    Eğer binici ideal kilodaysa veya motora çok yüklenmiyorsa arazide kullanımında fazla yormuyorsa Amortisör daha uzun dayanacaktır.

    Ama şu bir gerçek ki bu motor benim 6. Motorum bu motora kadar ne Amortisörüm patladı ne de debriyaj Balatam değişti.Bu motorun avantajlı yönleri(yakıt,parça bolluğu,kullanım kolaylığı) yanında bu tip dezavantajları da olduğunu söyleyebilirim.
    Normalde Amortisör ömrü motorun ömrü kadardır.

    Artı şunu da belirteyim Honda 2016 kasa da ön ve arka Amortisörü öhlinsin kaliteli versiyonu ile değiştirdi fakat TR de satılanlarda halen daha eski tip Amortisör kullanılmaktadır.
    Bu ayıpta Honda Türkiyenin ayıbıdır.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  18. #5958
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    bu amortisör sorunu şans işi mi...yani sadece 2014 ve öncesinde mi var..yani 2015 modellerde yok diyebilirmiyiz...veya şu kadar kmden sonra kornik olarak görülüyor diyebilirmiyiz...

  19. #5959
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadara maloldu size?
    Amortisörün Tamiri 200₺
    Söküp takma 100₺
    Körükler 30₺

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu amortisör sorunu şans işi mi...yani sadece 2014 ve öncesinde mi var..yani 2015 modellerde yok diyebilirmiyiz...veya şu kadar kmden sonra kornik olarak görülüyor diyebilirmiyiz...
    Kronik bir rahatsızlığı var.İllaki patlıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

    Amortisör sertleştirme ayarı;
    mete_han ve ramsay bunu beğendiler.

  20. #5960
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Normalde Amortisör ömrü motorun ömrü kadardır.
    Aradığım cevap buydu aslında.
    Ekstrem durumlar haricinde sık karşılaşılan bir durum olmadığını anladım.

    Ve bir şekilde patlarsa da farkedeceğiz, zira etkisi büyük olacak.
    mehmetenis ve mete_han bunu beğendiler.
    Hamdım, piştim, hala hamım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler