çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
çok teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
çok teşekkürler.
Hayırlı uğurlu olsun,
kazasız, belasız, cezasız, sorunsuz keyifli sürüşler
Hayırlı olsun yeni motorunuz.
Bende bu motoru düşünüyorum.
Sizin motorda ön farlar led mi?
led mi derken şunu kastediyorum.
çok teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
@ismaileren merhaba,
benim motorun ön farları led değil halogen. stop lambası led sadece. bir kaç bayiye sordum önler ne zaman led olacak diye, ön led farlar şu anda sadece avrupa için, tr'ye daha sonra gelecek dediler. şu hali ile hiç beklemediğim kadar ilgi çekiyor, önler led olsaydı durum ne olurda tahmin edemiyorum
NC750S 2016 ile 2017 arasında fark var mı, yenilenen ya da eklenen bir özellik vb? 2016 sıfır km 1 adet bayinin birinde buldum, 28bin altına fiyat verdi. Alacak gibiyim. Ne dersiniz?
hiç bir fark yok bende bayinin elinde kalan 0km 2016 aldım. 2017'lerin renkli ekran gösterge tablosu ve led stop lambasına sahip.
Daha önce görmediğimden ilginç geldi, paylaşayım dedim.
hem birazda hareket olur
http://www.mmm3moto.com.br/d/honda/k...encomenda.aspx
çok teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun inşallah.
öncelikle motor konusunda fazla deneyim sayılmam, umarım bu görüşlerimi buradaki üstadlarımız onaylar. bu benim 2. motorum sayılır, daha önce kısa bir süre er6n kullandım. aslında 2.el 2015 ve üzeri versys düşünüyordum nc750s hiç aklımda bile yoktu. nc750'yi ilk olarak 2017 motosiklet fuarında görevli bir polisin altında gördüm, sesi ve dengesi çok hoşuma gitti. daha sonra versys'lere istenen uçuk fiyatlar nedeni ile 750s bakmaya başladım. 2016 modeli ile beraber gelen çok fonksiyonlu renkli ekran, torpido gözü, anormal düşük yakıt tüketimi ve 4 sene garantili olması beni cezbetti ve bu motoru aldım. henüz 250 km deyim. ilk izlenimim er6n'ye göre çok daha dengeli ve ağırlık merkezi daha iyi ayarlanmış, gaz tepkileri daha güzel, frenleri belirgin bir şekilde iyi, renkli ekran gösterge çok iyi, torku çok iyi yüksek hızlara çok çabuk çıkabiliyor, egsoz sesi çok belirgin, er6n ye göre olumsuz özelliği olarak çukurlarda çok sarsıntı yapıyor. naked motorun fıtratı gereği hızlanınca çok fazla rüzgar vuruyor, uzun bir cam ile bu sorunu çözeceğim. önerisi olanlar marka model paylaşabilirse çok sevinirim.
ayrıca, er6n ye göre trafikteki diğer sürücüler belirgin bir şekilde saygılı davranıyor hondanın marka algısından mı, sesinden mi yoksa görüntüsünden mi bilemedim, aynı klasmanda sayılan iki motor arasındaki bu kadar saygı farkı çok garip. ikinci olarak ise motordan indiğim her yerde insanlar çok fazla ilgi gösteriyor bir şeyler soruyorlar, iltifat ediyorlar er6n de bu olay hiç yaşamadım bu da garip geldi bana. kısacası şu ana kadar her şey yolunda gidiyor, sormak istediğiniz farklı bir soru olursa cevaplayabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
@ramsay merhaba, görüntü çok güzel olmuş. görsellik dışında, kayışın zincire göre avantaj ve dezavantajları nelerdir tam olarak?
Merhaba, yabancı forumları gezerken karşılaştım, performans olarak yani güç kaybı olur mu bilemiyorum ama tahminen zincirin bakım ve yağlama işlerinden bu şekilde kurtulmak mümkün, zincire göre daha sessiz olacağınıda tahmin ediyorum. ama tabi maliyet tarafı varki bu kitin bedeli baya tuzlu, sonrasında belli periyotlarda değişmesi gereken kayışında maliyeti var. Neticede değişik bir alternatif.
Ya hu bu kayış kiti baya keyifli görünüyor
Bir kaç kişi maliyete katlanırsak daha ucuza temin edebiliriz sanki.
Çok zor olmasa gerek, bizim arka dişli çapımıza uygun bir kayış kasnağı lazım, delik yerleri denk gelmese de torna filan halledilebilir.
Bir de yine ön dişlimiz ile aynı çapta dişli kayış kasnağı uydurmak gerekli, bunun maliyeti daha kolay olur sanki.
E sanayi de ve motor ve otomobil sektöründe birbirinden farklı binlerce kayış ölçüsü var.
Orjinalinde kasnaklı kayışlı olan motor modellerini inceleyip bu parçaları uygulayabilir miyiz bakmak lazım.
Olma mı la?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
En azından bir tane alıp inceleyip benzerini ucuza mal etmek mantıklı olabilir.
NC çok sattı sonuçta, bu ürüne benzer yerli ve daha ucuz bir alternatif kendine bir pazar payı bulabilir.
Hamdım, piştim, hala hamım.
anahtar üzerinde çalınma teminatlı kasko ve grade zincir kilit de tamamdır. Gözüm arkada kalmıyor.
güzel haberler
https://yolbakim.ibb.gov.tr/ibbden-m...-ozel-bariyer/
Merhaba millet, bende yakında 2017 Nc 750 X DCT alarak aranıza katılacağım, 2016 sonlarına doğru Türkiye Honda ya ulaşıp, Led farlı model neden gelmiyor diye sordum, planlamada olmadığını söylediler, bayilerden ve araştırmalarımdan öğrendiğim kadarıyla bizi 3. sınıf millet saydıklarından ellerindeki halojen farlı motorları bize yolluyorlar, avrupada ise Led ler dolaşıyor, kızıp Hondayı aramam sonunda bana getirmeyeceklerini sebebinde ekstra maliyet olduğunu, yaklaşık 1000 Euro civarı fiyata ilave olacağından bu motoru satamayacaklarmış zaten haddinden fazla pahalı, şuan 35 bin lira, led far koy 40 bin, 40 bine bunu zaten bende almam, aklım Africa Twine falan kayar, kendimi ayarlar gider onu alırım....
Özet olarak 2017 dede boşa beklemeyin millet, led far sonra gelecek dediği yıl sonunu bulur, hatta gelmez modeli dahahada değiştirdiklerinde gelir, yani arabalarda olduğu gibi, kasa değişimine yakın ellerinde ne varsa takar yollarlar, bir bakmışsın fiyat hala aynı...
yani bizim led farlar yalan oldu, kendimiz bu farı dışardan almak zorunda kalacağız sanırım, Honda Türkiye den hayır yok bize :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
onu boşa bekleme kardeş...
Hayaller Paris, gerçekler Bağcılar.Sizin motorda ön farlar led mi?
Hamdım, piştim, hala hamım.
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (4 üye ve 17 misafir)