Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5761

    Üyelik
    01 Aralık 2016
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Honda NSS300 Forza
    35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
    mehmetenis ve Kızıl pars bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5762

    Üyelik
    24 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Bence uygundur.. Satıyorum belki ondan.. 750 gerek sekli gerek torku gerekse kullanım kolaylığı bakımından ılk olur bence. Ozellikle DCT si.
    mehmetenis bunu beğendi.

  3. #5763
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

    Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.
    1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

    Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.
    1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

    Alıntı loremipsum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
    gayet yeterli
    Carbondioxid bunu beğendi.

  4. #5764

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı mehmetenis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------



    1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------



    gayet yeterli
    6.viteste pekii kaç yapıyor?
    The Power of The Dreams.

  5. #5765
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6.viteste pekii kaç yapıyor?
    6. viteste kanatlanıp uçuyor makina sen buralara uğrarmıydın abi ?
    elit motogaraj

  6. #5766
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    benim ilanı da koyayım, ihtiyacı olan varsa görüşebiliriz.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0417775/detay/
    mehmetenis bunu beğendi.

  7. #5767
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

    Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.
    Vİtes değiştirirken göstergelere değil önüme baktığım için hiç dikkat etmemişim Fakat ben genelde 4 bin devirde vites değiştiriyorum.
    Merak edip youtubedan bir iki video izledim

    1.vites 6000 RPM 57 KM/H
    2.vites 6000 RPM 83 KM/H
    3.vites 5200 RPM 100 KM/H

    100 KM/H ulaşma zamanı 6.3 saniye. Verdiğim RPM ve KM/H değerleri ortalamadır, net rakam değil.

    Mehmet 1. vitesde nerede nasıl 70 yaptı bilmem, hem de o pehlivan kalıpla

    Zaten NC'yi bu devirlerde kullanmak onun üretiliş amacına ters, yakıt ekonomisi için 4000 deviri geçmemek gerek. Zaten 3-4 bin devir arası değiştirip bir üst vitese geçince güç ve zaman kaybı olmuyor.

    Alıntı loremipsum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
    NC serisi ER6N'e göre gaz tepkisi hariç her konuda bir çok artıya sahiptir, fakat ER6N kullanıp "650 cc motor böyle tepki veriyorsa, 750 cc bundan daha iyidir" gibi bir mantık asla yürütmeyin

    Gaz tepkisi, hızlanması, torku vs sizin için çok önemli ise NC kullanmadan karar vermeyin. Ben NC'yi ER6N'e değişmem, benim için çok artısı var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6.viteste pekii kaç yapıyor?
    6. Vites 5000 RPM'de 170 KM/H, 6000 RPM'e çıkacak zaman ve yol olursa 190 KM/H ulaşabiliyor.

    Fakat bunlar asla bu tip bir motor için sağlıklı hızlar değil, 150-160 KM/H gibi hızlardan sonra malum dik oturuş ve tur camı vs nedenleri ile çok konforlu ve güvenli bir sürüş mümkün değil.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  8. #5768
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vİtes değiştirirken göstergelere değil önüme baktığım için hiç dikkat etmemişim Fakat ben genelde 4 bin devirde vites değiştiriyorum.
    Merak edip youtubedan bir iki video izledim

    1.vites 6000 RPM 57 KM/H
    2.vites 6000 RPM 83 KM/H
    3.vites 5200 RPM 100 KM/H

    100 KM/H ulaşma zamanı 6.3 saniye. Verdiğim RPM ve KM/H değerleri ortalamadır, net rakam değil.

    Mehmet 1. vitesde nerede nasıl 70 yaptı bilmem, hem de o pehlivan kalıpla

    Zaten NC'yi bu devirlerde kullanmak onun üretiliş amacına ters, yakıt ekonomisi için 4000 deviri geçmemek gerek. Zaten 3-4 bin devir arası değiştirip bir üst vitese geçince güç ve zaman kaybı olmuyor.



    NC serisi ER6N'e göre gaz tepkisi hariç her konuda bir çok artıya sahiptir, fakat ER6N kullanıp "650 cc motor böyle tepki veriyorsa, 750 cc bundan daha iyidir" gibi bir mantık asla yürütmeyin

    Gaz tepkisi, hızlanması, torku vs sizin için çok önemli ise NC kullanmadan karar vermeyin. Ben NC'yi ER6N'e değişmem, benim için çok artısı var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------



    6. Vites 5000 RPM'de 170 KM/H, 6000 RPM'e çıkacak zaman ve yol olursa 190 KM/H ulaşabiliyor.

    Fakat bunlar asla bu tip bir motor için sağlıklı hızlar değil, 150-160 KM/H gibi hızlardan sonra malum dik oturuş ve tur camı vs nedenleri ile çok konforlu ve güvenli bir sürüş mümkün değil.
    6 viteste zorlanmadan 180 lere rahat çıkıyor yol düz olursa. Sonrasında nazlanarakta olsa ben 196 gördüm kadranda. (Performans egsoz ve k&n hava filtresi mevcut motorumda)
    elit motogaraj

  9. #5769
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    http://www.motoyoldas.com.tr/Urundetay/NC750S/480 son adet 26500 fırsat ürünü..

  10. #5770
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Alıntı loremipsum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
    Merhaba. Başlangıç motoru epeyce göreceli bir kavram ama iki temel başlıkta incelemek mantıklı olabilir;

    Birincisi genellikle genç, deli dolu, heyecanlı arkadaşlarımızın kaza bela yapmadan acemiliğini atabileceği motorları ifade ediyor. Bu bağlamda aşırı ivmelenmeyen, son hızı çok yüksek olmayan, bakım ve yedek parça maliyeti düşük vb. faktörler ön plana çıkıyor.

    İkincisi ise bunlardan bağımsız olarak ağırlık, yükseklik, gaz tepkisi, panik anındaki davranışları tolere etmesi gibi temel motor kullanımını ilgilendiren faktörler var.

    NC serisi ilk konuda konuda sınırları biraz zorlayabilir, bir performans canavarı olmasa da, yeni başlayan birinin kolay kontrol edemeyeceği kadar güçlü.

    İkinci konuda da durum pek farklı değil, özellikle X serisi oldukça yüksek ve nisbeten ağır. Ancak gaz tepkisi aşırı değil ve panik anında hatayı tolere edecek kadar stabil.

    Gelelim sizin duruma;
    eğer ben 35 yaşındayım zaten, öyle sınırlarımı aşacak hareketler yapmam, gazı kontrol edebileceğim kadar açarım diyorsanız,
    bununla birlikte denge sorunu yaşamam, boyum posum normal (yaklaşık 170 ve üzeri), otoparktan falan çıkarken düşürürsem bile gocunmam, kaldırır giderim diyorsanız uygundur.

    Ben nereden bulur denerim bu aleti diyorsanız buyurun gelin, bir tur atıp bakarsınız.
    mehmetenis, ramsay ve loremipsum bunu beğendiler.

  11. #5771

    Üyelik
    01 Aralık 2016
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Honda NSS300 Forza
    Boyum 1.65 cm. NC750X'i de alçaltıp S yüksekliğinde kullanmayı düşünmüştüm. Bugün eğitmenle motosiklet seçimini konuştuk; onun da tavsiyesi NC750S oldu. Hafta sonu İzmir Yükseliş Honda'da 2015 model ikinci el X modeli varmış. Ona bakacağım. Sonuç olarak fuarda çok aklımı çelen bir motosiklet olmazsa, NC750 favorim. Vakit ayırıp düşünce ve tecrübelerini yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  12. #5772

    Üyelik
    25 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    D'elight & Tracer 900
    Arkadaşlar selamlar 2012 model 28500Km de kazası belası olmayan temiz ve titiz kullanılmış kırmızı renkli nc700x'imi satma kararı aldım. Daha doğrusu ev alma durumlarından motosikletlerden en fazla edeni nc olduğu için onu satayım daha az kredi çekeyim kafasındayım şu anda. Sanırım 1-2 sene Delight ile gezeceğiz :D

    Sormak istediğim;

    2012 Model Kırmızı 28500Km
    MT60RS Corsa Lastikler (%50 Ömrü var)
    HepcoBecker Xplorer topcase ve taşıyıcısı
    Elcik Isıtma
    Otomatik Bagaj Açma
    Bujiler yeni değişti, akü yeni değişti

    Yanında 30.000Km için aldığım ve bir türlü yapamadığım bakım malzemelerini de vermeyi planlıyorum (hava filtresi, yağ filtresi, motul 7100 10w30, motul rbf660 hidrolik, motul 15w amortisör yağı, motul motocool radyatör sıvısı vb.)

    ne kadar fiyat uygundur bizim motorun piyasası için? yardımlarınızı bekliyorum

  13. #5773
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Merhaba arkadaşlar aldığım eldiven büyük geldi satıyorum.

    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...6722005/detay/

  14. #5774
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Alıntı loremipsum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyum 1.65 cm. NC750X'i de alçaltıp S yüksekliğinde kullanmayı düşünmüştüm. Bugün eğitmenle motosiklet seçimini konuştuk; onun da tavsiyesi NC750S oldu. Hafta sonu İzmir Yükseliş Honda'da 2015 model ikinci el X modeli varmış. Ona bakacağım. Sonuç olarak fuarda çok aklımı çelen bir motosiklet olmazsa, NC750 favorim. Vakit ayırıp düşünce ve tecrübelerini yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Eğer boyunuz 165 cm ise X gerçekten yüksek olacaktır, alçaltmak ya da S modelini tercih etmek daha uygun olur.
    Ben alçaltma aparatını kullanmadım, kullanan arkadaşlar belki yorum yapabilir.

    Ben 175 boyundayım ve ayaklarım ancak yere değiyor, iki ayak birden yere koymuyorum - koyamıyorum denebilir,
    en azından iki ayakla sağlam bir şekilde basamıyorum.
    Sağlam basmam gerekirse tek ayağım ile basıyorum ki bu da yeni başlayan biri için oldukça sorunlu bir durum olabilir.
    Işıklarda, yokuşta durunca, ışıkta durunca, otopark çıkışında vb çok zorlar.

    Denemek için davet etmiştim ama mesafe uzakmış biraz. Artık motoru alınca bekleriz İstanbul'a.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

    Alıntı Razor999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar 2012 model 28500Km de kazası belası olmayan temiz ve titiz kullanılmış kırmızı renkli nc700x'imi satma kararı aldım. Daha doğrusu ev alma durumlarından motosikletlerden en fazla edeni nc olduğu için onu satayım daha az kredi çekeyim kafasındayım şu anda. Sanırım 1-2 sene Delight ile gezeceğiz :D
    Merhaba.
    İnşallah gönlüne göre bir fiyat alırsın ama aksesuarlar satışta pek bir etki etmiyor.
    loremipsum bunu beğendi.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  15. #5775

    Üyelik
    25 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    D'elight & Tracer 900
    İlanı koydum kafamdaki rakamın biraz üzerinde yazdım malum sahibinden ölücüleri yüzünden :D

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7959557/detay/

  16. #5776
    hn33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2015
    Motosikleti
    Yamaha xj6 diversion
    Alıntı Razor999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlanı koydum kafamdaki rakamın biraz üzerinde yazdım malum sahibinden ölücüleri yüzünden :D

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7959557/detay/
    işte ölü cüler bu yüzden hortluyor senin motorun ederi 17-18 sen yazmış sın 22.250 bak gör bu hep motora hep 15 verecekler

  17. #5777
    fdiver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2016
    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer boyunuz 165 cm ise X gerçekten yüksek olacaktır, alçaltmak ya da S modelini tercih etmek daha uygun olur.
    Ben alçaltma aparatını kullanmadım, kullanan arkadaşlar belki yorum yapabilir.

    Ben 175 boyundayım ve ayaklarım ancak yere değiyor, iki ayak birden yere koymuyorum - koyamıyorum denebilir,
    en azından iki ayakla sağlam bir şekilde basamıyorum.
    Sağlam basmam gerekirse tek ayağım ile basıyorum ki bu da yeni başlayan biri için oldukça sorunlu bir durum olabilir.
    Işıklarda, yokuşta durunca, ışıkta durunca, otopark çıkışında vb çok zorlar.

    Denemek için davet etmiştim ama mesafe uzakmış biraz. Artık motoru alınca bekleriz İstanbul'a.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------


    Herkesin derdi farklı, bende 194cm boyla, NC750X in alçak ve bana göre küçük kalmasından şikayetçiyim...

    Bugün gazetede gördüm, Avrupa'ın en güzel 30 kasabasının birisi Bursa'daymış. Madem bu kadar yakın, havalar da düzelmeye başlamak üzere, bir gezi düzenleyelim mi?

    Avrupa'nın en güzel 30 kasabası
    The Telegraph'ın haberine göre Japon Seyahat Acenteleri Birliği (JATA) Avrupa'nın en güzel 30 kasabasını sıraladı.


    18-) Gölyazı

    Ülke: Türkiye


    Tarihi Roma dönemine kadar uzanan Gölyazı, Bursa'da yer alıyor. Gölyazı, Bursa-İzmir karayolunda Uluabat gölü (Apollont gölü) kıyısında küçük bir yarımadada olarak kurulmuş durumda. Tarihi, Roma dönemine kadar uzanıyor. Roma döneminden kalanları, evlerin temel taşlarında görmek mümkün. Tarihi ve coğrafi orijinal özellikler taşıyor. Apollon Krallığı'nın merkezi olarak biliniyor.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  18. #5778
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    havalar düzeliyormu ?

  19. #5779
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı fdiver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkesin derdi farklı, bende 194cm boyla, NC750X in alçak ve bana göre küçük kalmasından şikayetçiyim...

    Bugün gazetede gördüm, Avrupa'ın en güzel 30 kasabasının birisi Bursa'daymış. Madem bu kadar yakın, havalar da düzelmeye başlamak üzere, bir gezi düzenleyelim mi?

    Avrupa'nın en güzel 30 kasabası
    The Telegraph'ın haberine göre Japon Seyahat Acenteleri Birliği (JATA) Avrupa'nın en güzel 30 kasabasını sıraladı.


    18-) Gölyazı

    Ülke: Türkiye

    http://i.hurimg.com/i/hurriyet/90/59...27401ffaa9.jpg
    Tarihi Roma dönemine kadar uzanan Gölyazı, Bursa'da yer alıyor. Gölyazı, Bursa-İzmir karayolunda Uluabat gölü (Apollont gölü) kıyısında küçük bir yarımadada olarak kurulmuş durumda. Tarihi, Roma dönemine kadar uzanıyor. Roma döneminden kalanları, evlerin temel taşlarında görmek mümkün. Tarihi ve coğrafi orijinal özellikler taşıyor. Apollon Krallığı'nın merkezi olarak biliniyor.
    Ben gittim güzel sakın yer ama bana sorarsan o kadar yol için değmez. Ama Bursa gezisi olsa ağlayan çınar altında çay içmek için ugranilabilir

    Ahhhhh şu havalar
    Murat Ustaoğlu ve fdiver bunu beğendiler.

  20. #5780
    Murat Ustaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Evet Aydin abi, Ahmet abi guzel yer. Hatta alternatif olarak biz İznik'te biten baska bir guzergahi degerlendirmistik. Havalar duzelsin aglayan cinarin altinda bir cay icelim.
    _oXXo_ ve fdiver bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler