sa Olcay Bey. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Aydın kardeşlerden siparişi verdim bugün. Umarın sorun çıkmaz. 285 sayfanın nerdeyse 9/10 nu nu okudum. Gezileriniz ve muhabbetlerinizi çok samimi ve içten olduğunu gördüm. Allah muhabbetinizi daim etsin. 2015 nc750x almak nasip oldu. İnşaallah, kabul ederseniz, gezilerinizde yer almak isterim. Bu arada motorda aksesuar eksiği çok. Hayırlı Akşamlar...
Çoğumuz e-bay, alibaba, amazon gibi sitelerden malzeler sipariş ediyoruz. Maalesef bugünkü haberle, artık yurt dışından gümrüksüz soktuğumuz malzemelerin limitin 30 Euroya düşmüş olduğunu öğrendim. Sipariş verirken aklınızda bulunsun. http://hry.yt/Mh9V2
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
Sayfa öldü başımız sağolsun
zaten yazın milletin zamanı olmuyor gezmekten tozmaktan galiba face falan daha çekici geliyor
“Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.
2017 nin ilk mesajı benden gelsin
Orjinal Yan çanta ile Shad SH36 arasında karar verme sürecindeki bir arkadaşımıza
fikir vermesi için hazırladığım bir fotoyu paylaşmak isterim.
Şehir içi trafiğinde ''orjinal yan çantalar'' pek sorun olmazken,
diğer marka yan çantalar sıkıntı yaratabiliyor.
Üstdeki iki foto NC'nin orjinal yan çantaları ,
Diğer üç foto ise ; Yine NC'ye monte Shad SH36 .
Gördüğünüz gibi orjinal çantalar motora doğru kavis yapıyor ,
dışa doğru çıkıntı makul seviyede kalıyor ve motorun aerodinamiğini bozmuyor.
Shad'lar sanki biraz ''Traktör gibi'' bir hava veriyor motora .
Ama tercih meselesi tabi ,
Sonuçta litre avantajı da SH36'larda.
Nc750s almayı düşünüyorum. .manuel ve otomatik arasında kaldım. ??kullanan arkadaşlar bu konuda fikir beyan ederse çok sevinirim
Ben de her şeyin orijinal olması taraftarıyım. O yüzden motoru alırken buna dikkat ettim ve aradığımı da bulmuştum. Rüzgarlık ve saptırıcısı bile orijinal Honda.
Bir de çantalarda orjinalin şu avantajı var. Genelde İstanbul içi kullanırken yan çantaları çıkarıyorum,daha doğrusu sadece uzun yolda yan çantaları takıyorum. Yan çantaları takmak için sadece ince bir şase demiri var,o kadar. Çok basit ve şık bir görünüş. Diğer marka çanta takmak için dikdörtgenden şase yapıyorlar (veya benim gördüklerim bu şekildeydi,daha basiti belki vardır) ve çok çirkin duruyor. Çantaları takmadığınızdaki görüntü hiç hoşuma gitmemişti ve orijinal çantalı almaya karar vermiştim.
Parolokan Shad çantalar oldukça çirkinmiş, ikisi arasında orjinali daha şık.
Fakat ben her zaman soft yan çantadan yanayım, hem trafikte aralardan geçerken olurda bir yerlere sürtersen hasar vermez/almazsın, hem genişleyen fermuar sistemleri ile gerektiğinde hacim büyütürsün, hem de tatil yolculuklarında askı kayışı ile omuzuna atar oteline çıkarsın.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
peki soft çantaların düzgün durması için de bir aparat gerekmiyor mu
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
İstersen bende soft yan çantalar için demir var.70 TL ye almıştım 50TL ye veririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Soft çanta bağlama demiri
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
ben manuelciyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------
Bu arada shad ın çantaları gerçekten çok çirkin,top gibi
Olcoy Avşar , o konuda haklısın .
Soft yan çantalar , aralardan geçerken ufak darbeleri sönümleyebilir .
Daha güvenli denebilir.
Ama bir de şu var .
Benim gibi , Ne olur Ne olmaz diye her türlü ekipmanını sürekli yanında taşıyan biri ne yapacak ?
Bi falçata sıyırığı ile hırhız gardaşlarımız uçuruverir içindekileri alimallah : )
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
zapalka evet , Honda'nın Arka Taşıyıcı ve Yan Çanta Bağlantı Destek dediği parçalar aynı zamanda çok şık.
Tüm çantaları çıkarttığınızda bile motor çizgisini muhafaza ediyor
Murat Ustaoğlu , bak sürekli fotoğraf paylaşarak ''Subliminal Mesaj'' veriyorum ... Çaktırma
Hay maşallah şöyle canlanin biraz. Akşama kadar aynı sayfaya git gel aynı şey görmek ten bıktım yav. Benim gibi akşama kadar bunlarla vakit geçiren için sayfanın canlanması iyi yav
Çanta mevzuatına gelince yan çantaları küçük ilavelerle çok kullanışlı hale getirebilirsiniz . Ben çantanın birine yaptım kapak açıkken çantayı ağzına kadar doldurabilirsiniz telefondan yazdığım için resim paylasamiyorum.
Motora ucuz diye bir sürü aksesuar alıyoruz fakat hiçbiri orjinali gibi durmuyor. Şu an yeni motor alacak biri olsaydim senin motoru gozum kapali alirdim Özkan abi.
Ben soft yan cantalari demiri olmadan kullandim. İyi baglandiginda sorun olmuyor fakat benzin almak icin sokup takarken biraz acele ederseniz -benim gibi- tekere surtup biraz yarabiliyorsunuz
Hard canta kullananlar da artci 'ayagima bir sicaklik geliyor' dediginde o sese kulak vermeli
Ahmet abi , sen ''Sayfa öldü başımız sağolsun'' dedin ya ,
Üzerime görev bildim , sürekli paylaşıyorum.
Bak birşey daha paylaşayım ...
Honda DCT ile gerçekten olayı başka bir boyuta taşıdı
An itibariyle üç farklı modelde bu şanzımanı kullanıyor.
Bunlar ;
cc sıralamasına göre gidelim .
Vfr 1200xd Crosstourer
Africa Twin CRF-1000D
NC 750xd
Ortalama 15.000 km kullansak, yıllık maliyetleri ne ola ki ?
diyerek ufak bi çalışma yaptım .
Litresi 5.20 TL.'den ortalama yıllık yakıt maliyeti
1200xd 5.382 TL
1000d 4.212 TL
750xd 2.886 TL
Yıllık Vergileri ;
1200xd 1.565 TL
1000d 646 TL
750xd 646 TL
Üçünün de Periyodik Bakımda Değişecekler Aynı ;
Motor Yağı
Motor Yağı Filtresi
Şanzıman Yağı Filtresi
Yağ Değişim Miktarları ;
1200xd 3.9 LT
1000d 4.2 LT
750xd 3.4 LT
En iyi Oldukları Şartlar ;
1200xd Otoban
1000d Off Road
750xd Şehir İçi
Şöyle bir baktım da ;
NC çok ideal bir makina
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)