2014 Nc750s kullanan arkadaslar sizlerinde gidonu yavas manevralarda agir hissettiriyor mu? Mt-07, nc 750x, cbr 500 gibi motorlarla kiyasladigimda farkedilir bir agirlik var. Lastik havalari kitaba gore 36-42 ayarlanmasina ragmen aciklayamadigim bir agir hissettirme durumu var. Yavas suratlardeki manevralarda adeta motorun onu daliyor. Motosikleti ikinci 3200km de 2. el aldik acaba bir terslikmi var.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...60756035/detay
Motoru 2 .el almıştım orjinal egzozu kullanıyorum isteyen olursa yardımcı olabilirim bir de yakıt ile alakalı bir soru sormuştum cevap alamadım şehir içi yakıt ortalamanız nedir (nc750 x 2014 )
Benimki yaklaşık 4 lt.şehir içi yakıt ortalamanız nedir (nc750 x 2014 )
2016 model.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Arkadaslar nc kullanıcılarına sorularım var nc 750 s serisini begeniyorum ikinci elde temiz bir tane bulursam almak istiyorum.X serisi daha genis oldugundan garaj olarak kullandığım yerin kapısından gecmez diye dusunuyorum.kapının genisligi 850cm x serisi 840cm s serisi 780 cm genislikte katalog degerleri bunlar boyle bir deneyim yasayan varmı?Normal bir kapidan x serisi gecermi? motoru açıkta bırakmak istemiyorum.Kedilerle ugrasmak zor oluyor.
Diger sorum su artci konforu bahsedildigi kadar dusukmu?Nc s serisi ile toplamda 2000,3000 km'lik bir gezi eziyete donusurmu?Bu motorlar sadece sehir ici icinmi tasarlanmıs?Devir kesiciden bahsediliyor acaba tam sollama yaparken tehlikeli bir durumda kalmamıza neden olabilirmi boyle bir sey yasayan varmı?
Bu serilerin kronik sorunlari var mi? İkinci el bakarken nc'lerde ozellikle nelere dikkat etmeliyiz?
Hep cok temiz diye gidip bakıyorum oldugu yerde dusmesi olmus yok kilometre saati garantiden degismis ya da motorun 5000 km'de 3.sahibinde olması beni rahatsız ediyor.Bildiginiz Dusmemis kazasiz bakimli gercek degerinde nc varsa paylasirsanizda memnun olurum.
Kapıdan geçer diye düşünüyorum. Artçı konforu hangi motorla kıyasladığına göre değişebilir. Çok iyi değil evet. Daha fazlasını artçısı olup uzun yol yapanlar cevaplayacaktır.
Kronik sorunları yoktur. Ben 15000 km dir biniyorum motorum 42000 km de. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sadece bir-iki arka amortisör sorunu yaşayan duydum.
Allah yardımcın olsun. Durduğu yerde düşmemiş motoru ancak bayide sıfır olarak bulursun. Sonra neden bu kadar taktın durduğu düşer motor, hiçte bi hasarı olmaz.
İkinci el araba-motor alırken mutlaka expertiz yaptırmak lazım. Piyasa çakal dolu.
hocam kim ne derse desin nc lerde sele problem... makinanın ivmelenmesi 135-140 tan sonra bariz azalıyor, bunların dışıda on numara makina...
Insan temiz ciziksiz bir sey almak istiyor tabi bazen bir bakiyosun her yer cizik boyle birsey istemiyorum yoksa bir iki cizige eyvallah.nc s dusunuyorum daha kivrak olacagini dusunuyorum malum trafik yogun uzun yolda x ile cok farkedermi bilmiyorum sonucta 50 beygir her yola gitmezmi
x ve s ebad ve amortisörler açısından farklı motor aynı motor
Arkadaşlar pıyasadakı en uygun ve temız nc 700x ı cevrenızde arayan varsa
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7502648/detay/
Cevaplarınız ve onerileriniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar.
nc700x düşünürseniz bir de şu ilana bakın, motorun sahibi enduroist. com'da da üye ve motorun alınmadan öncesinden şimdiye kadarki tüm gelişmeleri aynı kişinin mesajlarından öğrenebilirsiniz (ben bilgi almak için foruma attığı tüm mesajların yarısından fazlasını okudum, devam ediyorum okumaya). Orada da satış ilanı var: LİNK Geçmişi bilinen motorun bulunması zor oluyor genelde.
Maddiyatı ayarlayabilseydim ben almaya niyetliydim bayağı ancak olamadı ne yazık ki.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43503923/detay
Nc 700 ile 750 arasındaki farkları arastırıyorum frenler 700 lerde daha iyi gozukuyor.Bu honda nın islerini anlamak zor.Aynı isimle devam etseydi daha iyi olurdu tıpkı f650 lerde oldugu gibi 700 musterilerine saygısızlık olmus bence.Herkeste kilometre takıntısı ollusmus ya bulasıcı bir sey gibi sonucta bakımlı motor her zaman alınabilir.Cok tesekkurler ilgilenecegim.
700 de frenler kombine, yani arkayı sıktığında bir miktar önü de sıkıyor (%50 olabilir) fakat bu arazide iyi bir şey değil. Çoğu zaman sadece arkayı sıkarak inilmesi gereken zeminler oluyor, sanırım bu yüzden 750 serisinde kombine frenden vazgeçildi. İyi de olmuş.
Diğer farkları ise bildiğim kadarıyla yazayım;
Hacim 670 cc den 745 cc'ye çıkarıldı, şanzıman değerleri değiştirildi, vites aralıkları uzatıldı. 700 lerin hepsinde mi yok emin değilim ama 750'de vites göstergesi var.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Sıralama yapmakta zorlanıyorum, biraz karışık oldu, kusura bakmayın.
750X kullanıyorum, S modelini yakından gördüm, üzerine bindim ama kullanmadım.
750S'in biraz selesi daha alçak, biraz daha kolay kontrol edilebilir. Boyu kısa olanlar için avantaj olabilir.
kapıdan girme mevzuunda gidon genişlği önemli olur diye düşünüyorum, fabrika çıkışı aralarında biraz fark var galiba.
Ama aralarında görsel anlamda da epeyce fark var, X serisini ben daha çok beğendim.
Devir kesici yüksek devirde devreye giriyor ama ben bir tehlike yaşamadım.
İlk aldığımda sesini duyamadığım ve bir önceki motorum da CBR olduğu için devir hemencecik bitti ve kesiciye girdi.
Sonra alıştım.
Bu motorlar yani NC serisi bir performans serisi değil.
Bir Africa Twin de değil, ikisinin ortası.
Kısa geziler, şehir içi, hafif bozuk yollar gibi düşünülebilir.
Arka sele de ona göre, bir SS kadar saçma sapan değil ama süper rahat da değil.
S ile X arasında sele farkı da var bildiğim kadarı ile.
NC serisinde fabrika çıkışı orta sehpa yok.
Arka çamurluk yok.
Ön çamurluk da çok kısa, yağmur suyu hem önden hem arkadan ıslatıyor.
Honda bu sayede çok zengin olmuştur.
Bu aksesuarlar epey para tutar.
Vites göstergeli motorum ilk defa oldu, hoşuma da gitti, bir tercih sebebi olabilir.
700 serisinden farklı olarak göstergeler renkli.
700 serisini kullanmadığım için birşey diyemem ama kombine fren benim mantığıma pek uymadı,
çok ileri teknoloji olursa arablardaki ESP gibi işe yarayabilir
ama sabit bir oranla ön arka beraber tutar demek -bence- çok iyi bir fikir değil.
Çünkü fren dengede önemli bir unsur.
Hamdım, piştim, hala hamım.
affınıza sığınarak bişey sormak istiyorum. belki yeri değil ama Fotoğraflarda 4riders sarı siyah mont kullanan motosikletsever arkadaşıma sorum var montla ilgili. n11 üzerinden bugüne özel kuponla bu montu almayı düşünüyorum ancak beden ve yağmur-rüzgar konusunda tereddütlerim var. acaba arkadaşımız boyu kilo ölçüsü ve kullandığı bedeni bana söyleyebilir mi Özelden yada burdan? Su geçirmezlik ve korumaları nasıldır? Kupon bugün son gün de. şimdiden teşekkür ederim.
(nette o kadar araştırdım ama tam model ismi olmamasından kaynaklı sağlıklı yorum bulamadım)
merhaba,
NC700S düşünürseniz benim motorumdur, özellikleri yazıldığı gibidir. Halen kullandığım için km artıyor, şu anda 10500 de.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...32974386/detay
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)