Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5561
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı fdiver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirler 20.000 de değişiyormuş bilgisi var bende. Ortalama en uzun ömürleri 20-25.000 km imiş.

    Benim zincirler şimdi 26.500 de ve tahminen 3.000 km dir rahatsızlık var. Bazı hızlarda, motorun çekişi gazı sabit tuttuğumda bile tık tık diye sazalıp çoğalıyor ve motor çok hafif sarsılıyor. Lastikleri de birlikte değiştirmek üzere beklediğimden bu çileye sabrediyorum. ANLAŞ'ın WINTER GRIP lastikleri geliyor bu ay, kış için ideal olduğunu düşündüğümden ona geçeceğim.
    Facebook grubunda 36binde hala orjinal zincir kullanan var. Ben de 21bini geçtim, 18bin bakımında bi bu kadar daha gider dedi usta. Yani kullanım şartlarına, zorlama, bakım durumuna göre değişiyor ömrü ;)
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5562
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook grubunda 36binde hala orjinal zincir kullanan var. Ben de 21bini geçtim, 18bin bakımında bi bu kadar daha gider dedi usta. Yani kullanım şartlarına, zorlama, bakım durumuna göre değişiyor ömrü ;)
    Arkadaşlar zincirin sabit bir ömrü yoktur, aynen Schumacher'in dediği gibi kulanıma göre değişir. Kitapçıktan da kontrol ettim, düzenli değişim işaretlenmemiş.
    mehmetenis bunu beğendi.

  3. #5563

    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc750xdct
    doğu batı hondada 500 tl ye zincir dişli seti değiştirttim. zincir did, büyük dişli alman malı, küçük dişli çin malıydı. dişliler kalsın dedim, yok hepsi değişmeli dediler. birde arka blataya 315 çekti, yine hondanın başka bir modelinin orjinal balatası oluyormuş, birebir aynı boyutlarda, herkes ondan takıyor ded, 70 tl.

    sonuç, zincir dişli + arka balata değişti. frende bir sorun görmedim. vites 2den bire düşerken sol pegde bir vibrasyon hissediyorum. genelde yavaşlar yada dururken belirgin oluyor. aradım doğu batıyı, getir bakalım dediler. bence çin mali küçük dişli problem yapıyor olabilir.

    sese gelince, aynen devam. artık eminin lastik yol sesi bu. motolas ı aradım. bmw lerde ses şikayeti aldık dediler. demekki nc lerde de sesi yapıyor bu lastik.
    mehmetenis bunu beğendi.

  4. #5564
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğu batı hondada 500 tl ye zincir dişli seti değiştirttim. zincir did, büyük dişli alman malı, küçük dişli çin malıydı. dişliler kalsın dedim, yok hepsi değişmeli dediler. birde arka blataya 315 çekti, yine hondanın başka bir modelinin orjinal balatası oluyormuş, birebir aynı boyutlarda, herkes ondan takıyor ded, 70 tl.

    sonuç, zincir dişli + arka balata değişti. frende bir sorun görmedim. vites 2den bire düşerken sol pegde bir vibrasyon hissediyorum. genelde yavaşlar yada dururken belirgin oluyor. aradım doğu batıyı, getir bakalım dediler. bence çin mali küçük dişli problem yapıyor olabilir.

    sese gelince, aynen devam. artık eminin lastik yol sesi bu. motolas ı aradım. bmw lerde ses şikayeti aldık dediler. demekki nc lerde de sesi yapıyor bu lastik.
    ön dişli çabuk yıpranarak zinciri de yıpratacak en önemli parça diye biliyorum, keşke çin malına hiç girmeseydiniz. Ebayda JT nin dişlileri mevcut 100 lira civarına.
    mehmetenis bunu beğendi.

  5. #5565
    fdiver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2016
    Honda'dan REVER isimli rota kaydetme, paylaşma ... özellikleri olan yazılım tanıtım e-postasını aldım. Rotanın kadedilmesi, daha sonra da başka kişilerin otomatik olarak aynı rotayı izleyebilmesi gibi özellikleri nedeniyle sizlere kurmanızı öneriyorum. Üstelik aşağıda resmi bulunan Arai Honda Kaskı da bu programdaki olacak liderlere de verilecek diyor...





    Murat Ustaoğlu ve mehmetenis bunu beğendiler.
    Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.

  6. #5566

    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc750xdct
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişli çabuk yıpranarak zinciri de yıpratacak en önemli parça diye biliyorum, keşke çin malına hiç girmeseydiniz. Ebayda JT nin dişlileri mevcut 100 lira civarına.
    Merhaba, zaten JT marka dişli taktı öne, baktım etiketine CHINA yazıyordu. zaten muhtemelen orjinal dişli ile değiştreceğim yine. ufak bir vibrasyon, vites düşerken geçiş sırasında compresyon varken oluyor. kıl oldum ya.
    mehmetenis bunu beğendi.

  7. #5567
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, zaten JT marka dişli taktı öne, baktım etiketine CHINA yazıyordu. zaten muhtemelen orjinal dişli ile değiştreceğim yine. ufak bir vibrasyon, vites düşerken geçiş sırasında compresyon varken oluyor. kıl oldum ya.
    JT ise dişliden kaynaklanan bi problem olmaması lazım, kullanılabilecek en iyi dişlilerden, herkes arayıp da bulamıyor. Acaba 16 dişe sahip dişli kullanmış olabilirler mi, DCT için öne 17 diş, arkaya 39 diş olması lazım ve 17 diş oldukça zor bulunduğu için birşey olmaz deyip 16 diş takanlar olabiliyor.
    Bizim modellere uygun olan dişli JTF1373.17 bu arada.
    mehmetenis bunu beğendi.

  8. #5568

    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc750xdct
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    JT ise dişliden kaynaklanan bi problem olmaması lazım, kullanılabilecek en iyi dişlilerden, herkes arayıp da bulamıyor. Acaba 16 dişe sahip dişli kullanmış olabilirler mi, DCT için öne 17 diş, arkaya 39 diş olması lazım ve 17 diş oldukça zor bulunduğu için birşey olmaz deyip 16 diş takanlar olabiliyor.
    Bizim modellere uygun olan dişli JTF1373.17 bu arada.
    Bu bilgi çok iyi oldu. Çok teşekkür ederim. Arka dişli kodu ne? Kmadepo diye bir adres var, 99 tl diyor. Bilginiz var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    JT ise dişliden kaynaklanan bi problem olmaması lazım, kullanılabilecek en iyi dişlilerden, herkes arayıp da bulamıyor. Acaba 16 dişe sahip dişli kullanmış olabilirler mi, DCT için öne 17 diş, arkaya 39 diş olması lazım ve 17 diş oldukça zor bulunduğu için birşey olmaz deyip 16 diş takanlar olabiliyor.
    Bizim modellere uygun olan dişli JTF1373.17 bu arada.
    Bu arada JT nin sitesinde 2014-2015 model nc 750 x dct arka dişlisini 43 diş olarak yazmış. Serviste 39 diş taktı senin dediğin gibi. Neden fark vardır?
    mehmetenis bunu beğendi.

  9. #5569
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu bilgi çok iyi oldu. Çok teşekkür ederim. Arka dişli kodu ne? Kmadepo diye bir adres var, 99 tl diyor. Bilginiz var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------



    Bu arada JT nin sitesinde 2014-2015 model nc 750 x dct arka dişlisini 43 diş olarak yazmış. Serviste 39 diş taktı senin dediğin gibi. Neden fark vardır?
    DCT 39 diş, manuel 43 diş, kullanım kılavuzunda da yazıyor. JT için parça kodu JTR1303 arka JTF1373 ön dişliler. KMAdepo kiler motorlu araçların sitesi olması lazım, eğer JTnin distribütörlüğü onlardaysa oradan temin edilebilir.
    mehmetenis bunu beğendi.

  10. #5570

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Merhaba arkadaşlar, nc700 integra konusun yazdım ama oralar pek hareketli değil buradan bir daha sormak istedim, sizce 40bin km civarında integra 700 alınır mı ? Ne gibi büyük masraflar açma ihtimali olur ? Bütçe olarak çok yukarılara çıkamadığım için mecburen km'si yüksek motorlar bakmak durumundayım. Fikirlerinizi alabilir miyim ? Aramızda bu kilometrelere gelmiş kullanıcı var mıdır ?
    Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkürler.
    mehmetenis bunu beğendi.

  11. #5571
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, nc700 integra konusun yazdım ama oralar pek hareketli değil buradan bir daha sormak istedim, sizce 40bin km civarında integra 700 alınır mı ? Ne gibi büyük masraflar açma ihtimali olur ? Bütçe olarak çok yukarılara çıkamadığım için mecburen km'si yüksek motorlar bakmak durumundayım. Fikirlerinizi alabilir miyim ? Aramızda bu kilometrelere gelmiş kullanıcı var mıdır ?
    Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkürler.
    Sarf malzemesi haricinde masraf çıkarmaz, kurye olarak bile kullanılan 100-200 bin km.leri geçen motorlar var. Kısa vadede masraf çıkarabilecek kısımlar zincir, dişliler (500 TL), lastikler (1000 tl), balatalar (200 TL) ve diskler olabilir, bunların durumuna göre satın aldıktan sonra çıkabilecek masraflara bakabilirsiniz. Bunun haricinde DCT nin debriyaj balatalarının ömrü ve değişim masrafını vs. bilmiyorum.
    mehmetenis bunu beğendi.

  12. #5572
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, nc700 integra konusun yazdım ama oralar pek hareketli değil buradan bir daha sormak istedim, sizce 40bin km civarında integra 700 alınır mı ? Ne gibi büyük masraflar açma ihtimali olur ? Bütçe olarak çok yukarılara çıkamadığım için mecburen km'si yüksek motorlar bakmak durumundayım. Fikirlerinizi alabilir miyim ? Aramızda bu kilometrelere gelmiş kullanıcı var mıdır ?
    Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkürler.
    İntegra ile olmasa da cbr ile 40 civarı yapmıştım. KM bağlı olarak bazı parçalar eskiyebilir, değişmesi gerekebilir. (Pegler, elcikler, zincir kaydırıcı, bujiler, amortisör yağları vs)
    Ayrıca bunlara ek olarak, şanzıman yağı ve filtresi de değiştirilmesi gerekebilir. Ayrıca integralarda bir el freni gibi bir edevat var. Onun da kontrol edilmesi gerekiyor.
    tabi ki lastikler var, onu saymıyorum bile.
    Kısacası almadan önce bir servise göstermekte fayda var.
    mehmetenis bunu beğendi.

  13. #5573
    MANKU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2014
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Aprilia & YAMAHA
    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşım
    Benim boyumda 167 S sahibiydim 4 kere olduğu yerde devirdim. Boyum kısa ve dizimde problem olduğu için.
    X de kullandım.Ayağını yerden kestikten sonra hiç problem yok dengesi güzel. Boyunu da alçaltabilirsin. Kol ve bacakların güçlü ise bi sıkıntı olmaz.
    Teşekkür ederim.
    mehmetenis bunu beğendi.

  14. #5574

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sarf malzemesi haricinde masraf çıkarmaz, kurye olarak bile kullanılan 100-200 bin km.leri geçen motorlar var. Kısa vadede masraf çıkarabilecek kısımlar zincir, dişliler (500 TL), lastikler (1000 tl), balatalar (200 TL) ve diskler olabilir, bunların durumuna göre satın aldıktan sonra çıkabilecek masraflara bakabilirsiniz. Bunun haricinde DCT nin debriyaj balatalarının ömrü ve değişim masrafını vs. bilmiyorum.
    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İntegra ile olmasa da cbr ile 40 civarı yapmıştım. KM bağlı olarak bazı parçalar eskiyebilir, değişmesi gerekebilir. (Pegler, elcikler, zincir kaydırıcı, bujiler, amortisör yağları vs)
    Ayrıca bunlara ek olarak, şanzıman yağı ve filtresi de değiştirilmesi gerekebilir. Ayrıca integralarda bir el freni gibi bir edevat var. Onun da kontrol edilmesi gerekiyor.
    tabi ki lastikler var, onu saymıyorum bile.
    Kısacası almadan önce bir servise göstermekte fayda var.
    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, sonuçta bu sürekli çalışan bir makine ve tabiki aşınan parçaları yenileri ile değiştirilecek. Ekspertiz yaptırmadan kesinlikle almam zaten. Bu arada ben de bütçemi biraz daha attırıp bakım geçmişi düzgün olan, lastik ve balataları yeni değişmiş bir makineye yöneldim bakalım hayırlısı.
    mehmetenis bunu beğendi.

  15. #5575
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, motorum 17200 km de iken fabrika lastiklerini pilot road 4 ile Güngör Honda da değiştirdim. Fakat lastik değiştikten snra arka taraftan daha önce motorda olmayan garip bir ses duymaya başladım. 30-50 km hızla giderken net duyuluyor. Yüksek hızda veya daha yavaşken duyulmuyor. Bugün Güngör Honda ya götürdüm. Zincirden, değişmesi lazım dediler. Ancak benim kafama yatmadı. Lastik değişmeden önce ses felan yoktu. Ayrıca zincir. Gergisi de hep yeşilde ve boşluğu da normal. sizden birinin başına geldi mi? Önerisi olan var mı?
    Şimdi uzmandan yorum alalım;

    Efendim yeni takılan lastikler Üzerindeki mum kaplamadan dolayı biraz ses yapabilir,
    Dişli değişimi ise tamamen kullanıcı kaynaklıdır,Aynı şey Debriyaj baskı balata içinde geçerlidir,Eğer motoru çok sert kullanırsanız ani gaz tepkileri vs.. zinciriniz çabuk bollaşır,
    Artı 17.200 Km olan bir motosikletin muhakkak zincir ayarı yapılmış olması gerekir aksi takdirde bol zincir de sıkı zincir gibi dişlilere zarar verir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğu batı hondada 500 tl ye zincir dişli seti değiştirttim. zincir did, büyük dişli alman malı, küçük dişli çin malıydı. dişliler kalsın dedim, yok hepsi değişmeli dediler. birde arka blataya 315 çekti, yine hondanın başka bir modelinin orjinal balatası oluyormuş, birebir aynı boyutlarda, herkes ondan takıyor ded, 70 tl.

    sonuç, zincir dişli + arka balata değişti. frende bir sorun görmedim. vites 2den bire düşerken sol pegde bir vibrasyon hissediyorum. genelde yavaşlar yada dururken belirgin oluyor. aradım doğu batıyı, getir bakalım dediler. bence çin mali küçük dişli problem yapıyor olabilir.

    sese gelince, aynen devam. artık eminin lastik yol sesi bu. motolas ı aradım. bmw lerde ses şikayeti aldık dediler. demekki nc lerde de sesi yapıyor bu lastik.
    Orjinal balataya 315₺ vermek pişmanlıktır,bu arada hondanın başka modeli dediği varadero,arka balatası ile bizim arka balatalar uyumlu hatta varaderonun arka balatası bizim balatadan 1.7 mm daha kalın olduğu için sık arka fren kullananlar için biçilmiş kaftan.

    Benim size önerebileceğim brembodur
    Arka Balata-07Ho27sp-120₺(Varaderonun balatası)
    Ön Balata-07Ho41Sa-92₺

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------

    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İntegra ile olmasa da cbr ile 40 civarı yapmıştım. KM bağlı olarak bazı parçalar eskiyebilir, değişmesi gerekebilir. (Pegler, elcikler, zincir kaydırıcı, bujiler, amortisör yağları vs)
    Ayrıca bunlara ek olarak, şanzıman yağı ve filtresi de değiştirilmesi gerekebilir. Ayrıca integralarda bir el freni gibi bir edevat var. Onun da kontrol edilmesi gerekiyor.
    tabi ki lastikler var, onu saymıyorum bile.
    Kısacası almadan önce bir servise göstermekte fayda var.
    Büyük dişli takarsanız son hız düşer hızlanma ve tork artar küçük dişli tam tersi
    İntegralardada kullanılan arka dişli 39 dur.
    Ama manuel nc lerde arka dişli 41 dir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

    Biraz formu okursanız bu yazılanların daha öncede yazıldığını görürdünüz.
    antilop_skul ve Murat Ustaoğlu bunu beğendiler.

  16. #5576

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    Selam arkadaşlar,

    Bende zincir mağduruyum
    18500km' ye geldim ve özellikle 1 ve 2.viteslerde zincirden sanki biryerlere vuruyormuş gibi ses geliyordu.
    Bugün yol üstünde bir ustaya gösterdim. Pek yağlamadığım için zincirin durumunun kötü ve oldukça bollaştığını söyledi.
    Zincir ayarını yapıp yağlayıp yola devam ettim fakat değiştirmem gerekiyor.

    Sadece zinciri değiştirsek olur mu? Dişliyi de birlikte mi değiştirmek gerekiyor
    Internet'de uygun zincir, dişli nereden bulabilirim. Honda servise gitmeyeceğim kesin

    Kmadepo sitesinde gözükmüyor.

    2013 nc700x için zincir model ve özelliklerini nereden öğrenebilirim

    Teşekkürler,
    Onur
    mehmetenis bunu beğendi.

  17. #5577

    Üyelik
    25 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    D'elight & Tracer 900
    Zinciri 3. ayarlayışım 27.000Km oldu dişlilerin durumları çok güzel ama zincirim biraz uzamış sanırım 1 kere daha gerdiririm ondan sonra değiştirme zamanı gelecek gibi gözüküyor 30.000 ya da 36.000 de benim de değiştirmem gerekecek gibi.

    Bu arada zincir ayarı için ilgili videoyu izleyebilirsiniz

    badircik, schumacher__ ve mehmetenis bunu beğendiler.

  18. #5578
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı onoank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,

    Bende zincir mağduruyum
    18500km' ye geldim ve özellikle 1 ve 2.viteslerde zincirden sanki biryerlere vuruyormuş gibi ses geliyordu.
    Bugün yol üstünde bir ustaya gösterdim. Pek yağlamadığım için zincirin durumunun kötü ve oldukça bollaştığını söyledi.
    Zincir ayarını yapıp yağlayıp yola devam ettim fakat değiştirmem gerekiyor.

    Sadece zinciri değiştirsek olur mu? Dişliyi de birlikte mi değiştirmek gerekiyor
    Internet'de uygun zincir, dişli nereden bulabilirim. Honda servise gitmeyeceğim kesin

    Kmadepo sitesinde gözükmüyor.

    2013 nc700x için zincir model ve özelliklerini nereden öğrenebilirim

    Teşekkürler,
    Onur
    Sen zincire bakıvm yapma yağlama sonra de ki zincir mağduruyum ozaman scooter veya şaftlı motor kullanacaksınız,

    Uygun zincir demek kalitesiz mal demek böyle hayati parçalarda nasıl uygun fiyatlı arıyorsunuz şaşıyorum,Fren balatası zincir lastik gibi ürünlerde uygun fiyata kaçmamak lazım
    Razor999, Murat Ustaoğlu ve natila bunu beğendiler.

  19. #5579

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    Selamlar,

    Uygundan kastım bizim motorun modeline uygun zincirdi yanlış belirtmişim

    Modeli buldum did 520vx2 114 bakla. Kmadepo'da 270 TL fiyatı.
    Dişlilerin durumuna bir bakıp eğer dişliler iyi durumda ise sadece zinciri değiştirmeyi düşünüyorum.
    mehmetenis bunu beğendi.

  20. #5580
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı onoank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Uygundan kastım bizim motorun modeline uygun zincirdi yanlış belirtmişim

    Modeli buldum did 520vx2 114 bakla. Kmadepo'da 270 TL fiyatı.
    Dişlilerin durumuna bir bakıp eğer dişliler iyi durumda ise sadece zinciri değiştirmeyi düşünüyorum.
    Enduromarkette peşin 220 TL
    http://www.enduromarket.com/urun/hon...aspx?CatId=204

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

    Alıntı mehmetenis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi uzmandan yorum alalım;

    Efendim yeni takılan lastikler Üzerindeki mum kaplamadan dolayı biraz ses yapabilir,
    Dişli değişimi ise tamamen kullanıcı kaynaklıdır,Aynı şey Debriyaj baskı balata içinde geçerlidir,Eğer motoru çok sert kullanırsanız ani gaz tepkileri vs.. zinciriniz çabuk bollaşır,
    Artı 17.200 Km olan bir motosikletin muhakkak zincir ayarı yapılmış olması gerekir aksi takdirde bol zincir de sıkı zincir gibi dişlilere zarar verir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------



    Orjinal balataya 315₺ vermek pişmanlıktır,bu arada hondanın başka modeli dediği varadero,arka balatası ile bizim arka balatalar uyumlu hatta varaderonun arka balatası bizim balatadan 1.7 mm daha kalın olduğu için sık arka fren kullananlar için biçilmiş kaftan.

    Benim size önerebileceğim brembodur
    Arka Balata-07Ho27sp-120₺(Varaderonun balatası)
    Ön Balata-07Ho41Sa-92₺

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------



    Büyük dişli takarsanız son hız düşer hızlanma ve tork artar küçük dişli tam tersi
    İntegralardada kullanılan arka dişli 39 dur.
    Ama manuel nc lerde arka dişli 41 dir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

    Biraz formu okursanız bu yazılanların daha öncede yazıldığını görürdünüz.
    Yanlışınız var, manuel NC 750lerde arka dişli 43 dişli.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, zaten JT marka dişli taktı öne, baktım etiketine CHINA yazıyordu. zaten muhtemelen orjinal dişli ile değiştreceğim yine. ufak bir vibrasyon, vites düşerken geçiş sırasında compresyon varken oluyor. kıl oldum ya.
    Ayrıca şimdi farkettim ki DCTler 112 bakla, manueller 114 baklaymış, sizin zincir 114 bakla takılmış olabilir mi? Kendi yaşadığım tecrübeden sonra D&B'den herşeyi beklerim açıkçası...
    mehmetenis bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler