arkadaşlar bizim motorlarda şasi ve motor numaraları nerede bulunuyor?
arkadaşlar bizim motorlarda şasi ve motor numaraları nerede bulunuyor?
Kurallar gereği 800 pixel olarak yüklüyorum.
Fotoların altındaki linkleri tıklarsanız , daha büyük olarak görebilirsiniz.
http://i.hizliresim.com/WYp2N8.jpg
http://i.hizliresim.com/o7NQbb.jpg
Tanidik motor egzozu yapan varmi yahu yada nereye yaptircagimi bilen . Ferik 200-400 arasi dedi kesin bise soyoemyor bilgisi ooan varmi iki gune yaptircam
Arkadaşlar lastik basıncını kaç yapıyorsunuz ne gibi tepkiler aldınız. Klavuzda ön 36 arka 42 yazıyor. Ben 35 40 yapıyorum genelde. Ama başka nc kullananlara sorduğumda daha düşük basınçta kullanıyorlar.
Ya çok klasik olucak ama bayram sonrasi edirneden 750x aliyorum edirne den istanbula getireceğim.Rodaj için adam gibi bişey bulamadim ilk kez 0km bi motor alacağım her kafadan bi ses var kullanim kitabinda da bisey yazmiyo adam gibi kimisi de artık rodaj kalmadı diyor. ne diyorsunuz ???
Kadıköy'de Aşkın Jeep'in karşısında bir eksozcu var, iki tane motora yaptırdım daha önce.
36 42 iyidir, daha düşük ya da yüksek basın lastiğin saçma aşınmasına ve de yol tutuşuna etki edecektir
Motoru çok zorlama yeter, 3-4 bin devir aralığı iyidir.
"Motoru zorlamazsan sağır olur, zorla biraz açılsın" diyen eşeklere kulak asma.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
fiyatı ortalama ne olur ? fikrin varmı
100 TL vermiştim sanırım.
Lastik basıncı olarak 36, 42 motorun virajlarda ve kontra hareketler yaparken en güvenli hissettirdiği basınçlar bence. 34, 40 vs olmaya başlayınca, daha da aşağı inmesine gerek kalmadan, hemen fark ediyorum, motorun tutuşu dengesi değişmeye başlıyor. Lastik fazla / az aşınıyor bilemem, ben kullanım sırasında hissettiğimi yazıyorum. Daha da düşük basınçlar mı, hiç önermem, bir kaç kere başıma geldi, motor resmen korkutuyor giderken.
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
Abi egzoz orjinal mi? Bir ara çinden alacağım diyordun o yüzden soruyorum... Fiyat olarak ne ödediniz bir de takıldıktan sonra sesini duymak isteriz
Pazartesi günü 2016 nc750x ile Afyona, Antalya yolundan gidip Salı günü Bursa üzerinden döndük. İş amaçlı bu geziyle eşimle birlikte nc750x i uzun yolda tecrübe etme şansımız oldu. Şu an biraz geç oldu be baya yorgunum 😀 Yarın deneyimlerimi paylaşacağım. 2-3 kez yağmura yakalandım, ağır yağmurdan kıl payı kurtulduysakta 2 hafif yağmur da deneyimleme şansı yakaladık. Genel olarak keyifli bir yolculuktu diyebilirim. Detaylar yarın.
Arkadaşlar sigorta fiyatları ucmuş gitmiş. Geçen sene 180 tl ye yaptığım sigorta bu sene en ucuz 630 tl olmuş şaka gibi.
Uygun fiyat aldığınız tavsiye acente var mıdır istanbul için?
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Pazartesi günü işlerimizin uzamasıyla birlikte İstanbul'dan çıkışımız 13:00 da gerçekleşti. İzlediğim rota Sapanca -> Bilecik üzerinde Afyon yoluydu. Gidişte toplam 440 km kadar yol yaptım. Tüketim değeri 100 km'de 3.2 litre oldu. Dönüş yolu Bursa Yalova Feribot üzerinden gerçekleşti. Toplam motosiklet üzerinde geçen km 408 km civarında oldu toplam tüketim değeri; 100 km/ 3.3 litre oldu.
Hesapladım gidiş dönüş toplam 848 km lik yolda 120 tl yakıt masrafı oldu.
Tabi burada geziyi değilde nc750x ile ilgili deneyimlerimi paylaşmayı istiyorum.
Motosiklete her yerde ilgi yüksekti. Özellikle fiyatını soran çok oldu Bide deli midir divane midir abimin biri 2.000 lira var mı diye bu sordu
Motosiklet üst düzey bir hızlanma vaad etmiyor. Sportif bir sürüş yok. Bununla birlikte uzun yolda çok rahat hakim olabildiğiniz yere oturan oldukça rahat ve dengeli bir motor. Ne derseniz harfiye yerine getiriyor. Özellikle virajlarda ki düz çizgisi ve sizin talimatlarınız dışına milim dahi çıkmaması çok çok başarılı. Kullanımı yorucu değil. Genel uzun yol yorgunluğu dışında ekstrem bir yorgunluk oluşturmuyor.
Motosikletten ziyade araba sürüş tarzına daha yakın. Agresif davranmayan bir motor. Tabi çok zorlar veya ciddi hatalar yapmadığınız sürece. Zaman zaman durduğunuzda vites düşürürken sorun yaşanabiliyor. Debriyajı bırakıp tekrar sıktığınızda durum düzeliyor. Şehir içinde çok yakabilir diye çekindiğiniz nc750x şehirlerarasında tahminlerin altında yakıt tüketimi sunuyor. Biz eşimle birlikte toplam 140 kg ve arka çanta ile seyahat ettiğimiz halde 3.2 litrelik tüketim muazzam derecede tatmin edici. Zaten uzun yol gezi motorlarında dingin sürüş ve düşük yakıt tüketimi öncelikli.
Frenleri gayet başarılı ancak çok üst düzey bir frenleme yok. Ama her durumda yeterli oluyor. Kullanıcıyı mağdur edecek zora sokacak bir durum meydana getirmiyor. Aldığımdan bu yana 1600 km kadar sürdüm abs hiç devreye girmedi. Aşırı sert olmadığı sürece ABS nin devreye gireceğini de sanmıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
Debriyajı sık kullanılırsa sert. Düşük hızlarda artçı ve çantayla oldukça ağır bir hale gelen motoru kontrol etmek zorlaşıyor. Ayaklarınızın topukları yere değmiyor (175 cm boy). Bu durum özellikle park ve park yerinden ayrılma manevralarında durumu zorlaştırıyor. Çok hafif aşağı eğimli zemilerde motorun üzerindeyken geri geri alamıyorsunuz.
Selede bulunan tıtıklı desen pantolonunun seleye temas eden yüzeyini ciddi olarak aşındırıyor. Motosiklette titreşim hiç olmadığı halde ve selede milim kaymamanıza rağmen bu aşınmanın nedenini çözemedim. Sanırım yukarıda dediğim gibi selede bulunan desenden ötürü aşınıyor.
Mevcut rüzgar camı yetersiz. Hava birazda rüzgarlıysa 100-110 ve 120 km hızlarda çok rüzgar alıyorsunuz. Hızlı gittiğinizde (100+) artçı, arka çanta ve motorun yüksekliği rüzgarlarda sağa sola salınıma neden olabiliyor. Kuvvetli rüzgarlardaysa durum vahimleşiyor. Bunu özellikle altının yüksek olmasına bağlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
Üzerinde gelen lastiklerinden zerre problem yaşamadım. Yağmur ve çamurda da kaymadan yol aldı. Kesinlikle güven verdi. Yolda bir iki defa yağmura yakalandık. Toplamda yaklaşık 100 km lik mesafeyi ıslak zeminde aldım. Bu arada hızım 60-90 km/h aralığında kaldı. Hız göstergesi doğru ölçüm yapıyor. Ne gösteriyorsa bir kaç km lik farkla doğru bilgi veriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
0-100 hızlanması iyi
100-140 hızlanması orta
Sele konforu orta-iyi
Artçı konforu ve güvenliği çok çok iyi
Yakıt tüketimi çok çok iyi
Yol tutuşu çok iyi
Gaz tepkisi orta
Viraj yeteneği kontralara cevabı çok çok iyi
Frenleme iyi
Amortisör konforu (güvenlikten ödün vermeden) çok iyi
Üzerinde gelen lastikler çok iyi
Söz dinlemesi çok çok iyi
Dengesi çok çok iyi
Düşük hızlarda kontrol (175 cm) orta
Vitesler iyi
Hayırlı olsun abi sesini de duysaydık keşke
Gözler ki aşk kapısının tokmağıdır gözler ki aşkın kapısıdır, Girmesini bilene!!
Ctesi sabah ya nevşehir, yada alanya tarafına yola çıkmayı düşünüyorum. Cumartesi, bu rotalarda yola çıkacak var mı? ( Henüz nereye gideceğime karar veremedim de)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
Belki kuru zeminde, belki yazın ıslakta üstündeki lastikler idare ediyor, veya güzel görünebilir, bende benzer cümleler kuruyordum, ama 1.5 ay önce 12.000 bakımında onları atıp, " Pirelli Scorpion Trail II " ile yere sağlam bastığımı o andan itibaren hissetmeye başladım. Hani derler ya, düzgün lastik taktığınızda hissettikleriniz siyah ve beyaz kadar farklı, veya virajlarda vs resmen raylarda gidiyor kadar net yer / çizgi tutuyor.
Dolayısıyla, tamam üstündeki lastik kötü değil tabi, en azından IRC filan değil, ama bir Pirelli Scorpion Trail II, Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 4, Pirelli MT 60 corsa da hiç değil, onları taktığınızda farkı eminim siz de siyah ve beyaz veya rayda gitmeye başlamak şeklinde tanımladığınızı fark edeceksiniz.
Birde üstündeki stock lastik panik fren yaptığınızda, veya panik kontralar yaptığınızda, virajda sizi üzebilecek lastiklerdir, yoksa normal şartlar için idare eder elbette.
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
Bu arada hemen belirteyim benim aldığım nc750x in üzerinde dunlop gelmedi, batlax da gelmedi, bridgeston un daha önce benim duymadığım bir lastikleri vardı. Eğer lastikler beni rahatsız ederse hemen değiştiririm ki çoğu zaman daha teslim almadan lastikleri yeniletirdim. Ama bu lastik için iyi denildiğinden denedim sonuç olarak bana gayet iyi geldi.
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
ürün bu mudur acaba.
http://tr.aliexpress.com/item/Univer...e-89638849c394
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)