Beyler ben daha yeni girdim eve, size iyi muhabbetler.
Tabi buluşabilirseniz
Beyler ben daha yeni girdim eve, size iyi muhabbetler.
Tabi buluşabilirseniz
Doğru ben yanlış yazdım unibat olacak
Hatta bu özellik olan modeli alın
http://www.unibataku.com/index.php?sayfa=260
http://www.unibataku.com/index.php?urunk=23&urun=285
Yani 150x87x110 Boyutundaki tüm aküler bizim motora uyumlu
Bulusma guzeldi emegi gecen herkese tesekkurler caylar icin tektek sagolun
Migros arkasında karar kılınmış ve ben yola erken çıktığım için şimdi gördüm. Neyse çok şükür buluşabildik. Fotoğraf aklımdaydı ama muhabbete dalınca unuttum.
Çaylar için teşekkürler güzel bir sohbet oldu
Aynen fotograf cekecektik uňuttum muhabbete dalinca
Lan bırakın goygoyu, bulamadınız di mi birbirinizi? Kayboldunuz oralarda, bazılarınız başka belturda bazılarınız diğerine gittiniz. Watsapdan muhabbet ettiniz
Resim çekmeyi unuttuk diye de ayak yapıyolar bak bak
Şaka bir yana sizinle olmaı çok isterdim, kaçırdık.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Daha önce sis farlarımı takmış idim biraz revizyon yaptım
korna için kullanılan kesici role ile istediğim anda sisleri çakar yapmak ve böylece sellektör ve ceza yeme korkusundan biraz uzaklaşma niyetim oldu sonuç oldu gibi görünüyor
Önce anahtarı sağ aynaya tutturmuştum sağ elle ve görüntü çokda hoş durmadı yerini değiştirdim sol elcik içine aldım (dct avantajı)
buda videosu
bu arada ön cama için x max 250 nin camını takmıştım rüzgar için orjinal tur camından gayet performanslı oldu vizör açık iken dahi 100 km lerde rahatsız etmiyor
Soru şu lamadan yaptığım kargası daha hafif neyden yapabiliriz. başka yapmak isteyen olursa 4-5 tane yaptıralım uygun olur
150cc tecrubesi 10-15.000 km altında ise mutlaka biyerde bi şekilde sorun çıkar, en iyi ihtimalle yan yatar motor.
(Binip direk kullanılmaz demiyorum, herkes her motoru bi şekilde hareket ettirir)
Boy 1.71-72 lerin altında ise NCX te topuklar tam yere basmaz. Memleket yollarında ayak 2-3cm bir göçüğe denk gelse yokuşta ışıklarda falan açı/ağırlıktan motorun yatması tutulamaz. Boy da önemli, motoru alçaltsan viraj kaçırır, çizgi tutmaz...
Motosiklet eğitimi varsa scooter trafik tecrubesinden sonra bile denenip uygunsa alınabilir.
- Alayı şahsi fikrim -
NC750X manuel vites, NC750X DCT otomatik veya yarı otomatik vites, doğrudur.
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Daha önce derken, halen kullanıyorsan sorun yok bence.. Yok yıllar önce kullandım, şimdi yıllar sonra bineceğim diyorsan, bence öncelikle arka arkaya doğru noktaya gelene kadar eğitimler almak ZORUNDASIN.
Bende daha önce hiç motosiklete binmemişken, nisan 2015 de bir sürü eğitimler alarak, ehliyet ve Suzuki Inazuma F 2015 satın aldım mayısta. 2.5 ayda 7300 km yaparak, ağustos sonunda da bu motor artık yetersiz diyerek NC 750X aldım. Şimdi de 13.000 km ye dayandı.
Kısaca kullanabilip kullanamamak size bağlı, boyunuz da önemli bir etken,
Ben DCT (Otomatik vites) yerine Manuel olanını öneririm. Çünkü hayatımız Honda olmayacak, daha sonra geçeceğimiz motorlarda DCT diye bir şey yok.
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
150cc ile söylediğiniz kilometrelere yakın kullandım. Gerek trafikte gerek şehir dışı olarak aktif kullanıyorum, motor deneyimim var.
Bu motordan beni uzun süre idare edecek performans, konfor, yakıt tüketimi bekliyorum. Motorun gaz tepkisi nasıl?
sabah yoldayım (nasip olursa) sabah berceste kahvaltı devamı ertuürul gazi türbesi sonrası kararsızım bursadan dönebilirimde kamp yapıp pazara da kalabilirim varsa o tarafa giden hayde gidelim hayde
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)