Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3941
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    beyler evde oturan erken ölürr
    ben müsait olunca bi 100 km yapıyorum bu akşam da sapanca sahilde çay içtim temiz hava aldım kafa dinledim
    Stormy ve gofri bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3942

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora değil de kobra lara talip olabilirim uygun bir fiyat olursa
    Valla Kobralara 250€'cuk vermişiz zamanında. ledi, rezistansı felan hepsini ayrı satıyorlar sağolsunlar. Bakalım motoru aksesuarsız isteyen olursa haber veririm kobralar için.
    mehmetenis bunu beğendi.

  3. #3943
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Sagolun beyler geldim sagsalim 110 -130 bandinda 4 lt yaktim

    O onden gelen sese baktim sessiz sakin kafayla bilyalardan degil frenden geliyor nasi hallederiz onu motoru elimle surukleynce balata diske suryo byk ihtimal ses o
    mehmetenis bunu beğendi.

  4. #3944
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    biraz ön fren kullan zamanla o ses kalmaz
    önemli birşey değil kafaya takma
    mehmetenis bunu beğendi.

  5. #3945
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Muayne yok muayne yaptrmaya gtrcem orda sikinti ckar ama neyse sokup bakayim bi
    mehmetenis bunu beğendi.

  6. #3946
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muayne yok muayne yaptrmaya gtrcem orda sikinti ckar ama neyse sokup bakayim bi
    muayene yokken satış nasıl yaptın....
    mehmetenis bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  7. #3947
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muayene yokken satış nasıl yaptın....
    satış almaya gittik notere muayne sorun oldugunu sölediler cuma gunune kadar vekalet verdi motor sahbi parasını öedim geldim =)
    mehmetenis bunu beğendi.
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +

  8. #3948
    Murat Ustaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abiler ablalar bir sorum olacak, aşağıdada başka bir platformda bu motor hakkındakı yorumu paylaşacagım. Siz ne düşünüyorsunuz bu yorum hakkında? Birde yakıtı şehir içi ve uzun yol gerçekten 3 3.5 da kalıyor mu? Merak ettiğim bu..

    Yorumda bu:

    büyük beklentilerle, bir hafta süreyle test edip beğenmediğim, beni hayal kırıklığına uğratan motor. iyi özelliklerini biliyoruz; yakıt, ek taşıma kapasitesi, combine abs vs. ancak bu motoru almamak için geçerli sebeplerden bahsedersek:

    ilk ve en büyük problem motor karakteristiği. düşük devirli motor avantaj gibi görünse de pratikte gerçekten rahatsız edici. devir aralığı çok kısa, çok çabuk hız kesiciye giriyor ve ne olduğunu anlamadan motor bir anda yavaşlıyor. yüksek devir sesi de olmadığı için beklenmedik bir anda devir limite dayanıyor. benzinli bir araba da aynı devirde limite ulaşması rağmen, zorlandığını, devirin yüksek olduğunu kullanıcıya hissetirir. bu motorda ise sanki 13000 devir varmış ama 6000 kesici konmuş hissi yaratıyor. aynı şekilde arabanızın 3500 de limitlendiğini düşünün. tam motorun gücünü vereceği devire yaklaşacağını düşünürken devir bitiyor. bu kullanımı sevenler de var ama göbekli ve emekli bir amca değilseniz veya ilk defa 150cc bir motordan geçmiyorsanız canınızı sıkacaktır.

    devirden bu kadar çalınmış, karşılığında ise düşük devirlerde tork bekliyor kullanıcı fakat yok. 14000 devirlik fazer, 2500 devirde güç verebilirken bu motor sorun çıkarıyor. vites küçültmeyi gerektiriyor. yani hem düşük hem yüksek devir olmayan bu motorda kullanılabilr devir aralığında kalmak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.

    yakıt tüketimi şehir içinde 4,5-5 litre civarı görünüyor. çok düşük bir değer değil çünkü; motor 700cc bir motor gibi gitmiyor. hız yükseldikce güç yetmediği için tüketim de artıyor. rüzgarlı bir havada 150km hızı geçemediğini birçok kere gördüm. bu hızlarda zorlanarak gittiğinde ise yakıt ekonomisi kalmıyor. dl650 ile nc700 150km hızla giderse dl650 çok daha az yakacaktır.
    Herkesin fikrine saygı duymak gerekir fakat yorumun sahibi motorun karakteristiğinden ziyade kendi karakteristiğini çözememiş bence. 18.000 devir çeviriyor diye kandırmışlar mı? Biraz araştırsaymış 6500devir gibi devirde kesicinin devreye girdiğini zaten bilirmiş. 20 küsür bin tl vereceksiniz hiç açıp araştırmaz okumaz mısınız? Tercihini baştan yanlış yapmış; motoru karalamamalı. Tercihi mt07, er6n, cb650f tarzı bir şey olmalıydı 600 veya 700'lük uygun bir şey istiyorsa.
    Unutmamak gerekir ki bu motorun arkasında Transalp gibi Deauville gibi Varadero gibi efsaneleri yaratan bir ekip var ve mirası nc serisi devraldı gibime geliyor. Sağlam ve ekonomik. Avrupa ve Amerikada 12000km'de servise çağrıldığını, Türkiye distürbütörünün 6000km'de servise çağırdığını okumuştum bir yerde ne kadar doğrudur bilemem. He eksikleri yok mu? Eleştirilemez mi? Kesinlikle değil. Başta Honda'nın fiyat politikası çok kötü. Bu motorun Türkiye şartlarında peynir ekmek gibi satması gerekirken bir yılda 3 defa zam gördü motor. Euro ve dolara bağlayacaklar; şu an düşme eğiliminde fakat indirim göremedik.
    Naçizane fikrimdir ama insan önce ne istediğini bilecek.
    twili, mehmetenis ve Stormy bunu beğendiler.

  9. #3949
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    satış almaya gittik notere muayne sorun oldugunu sölediler cuma gunune kadar vekalet verdi motor sahbi parasını öedim geldim =)
    dikkat et.. başka problemler çıkmasın...
    mehmetenis bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  10. #3950
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dikkat et.. başka problemler çıkmasın...
    adamın sözüne inandık iste bakalım bi kontrol ettim sıkıntı falan yoktu aldım bende .

    aldıgım kişi doktor ankara ünv prof . özel söförüyle falan geldi aldı beni adam yani sözüne güvenilcek birisine benzyor . 3-5 e bakan tp değil bide ankara bora da bakım yaptıryomus hic bnmedigi halde yılda 2 sefer yagı değişiyomus motorun aradk sorduk ankarayı sıkıntı yok yanı suan tek sıkıntım frenden gelen ses

    cik cik cik diye elmiyor bildigin ugutu geliyor hız yukseldikce ugultu yukseliyor
    önce havasını aldım 4-5 kere hala yapıyordu söktüm kaiperi komple pistonlsrabaktım sıkıntı varmı diye oda yok motorcu var yan dükkanda bmw falan yapıyo herif ona gittim yaptıklarımı saydı gene ama ses hala devam edyor. baska ustaya gidip kazıklanmak istemiyorum internette bilgide yok bakalım nocak
    mehmetenis bunu beğendi.
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +

  11. #3951

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı muratus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkesin fikrine saygı duymak gerekir fakat yorumun sahibi motorun karakteristiğinden ziyade kendi karakteristiğini çözememiş bence. 18.000 devir çeviriyor diye kandırmışlar mı? Biraz araştırsaymış 6500devir gibi devirde kesicinin devreye girdiğini zaten bilirmiş. 20 küsür bin tl vereceksiniz hiç açıp araştırmaz okumaz mısınız? Tercihini baştan yanlış yapmış; motoru karalamamalı. Tercihi mt07, er6n, cb650f tarzı bir şey olmalıydı 600 veya 700'lük uygun bir şey istiyorsa.
    Unutmamak gerekir ki bu motorun arkasında Transalp gibi Deauville gibi Varadero gibi efsaneleri yaratan bir ekip var ve mirası nc serisi devraldı gibime geliyor. Sağlam ve ekonomik. Avrupa ve Amerikada 12000km'de servise çağrıldığını, Türkiye distürbütörünün 6000km'de servise çağırdığını okumuştum bir yerde ne kadar doğrudur bilemem. He eksikleri yok mu? Eleştirilemez mi? Kesinlikle değil. Başta Honda'nın fiyat politikası çok kötü. Bu motorun Türkiye şartlarında peynir ekmek gibi satması gerekirken bir yılda 3 defa zam gördü motor. Euro ve dolara bağlayacaklar; şu an düşme eğiliminde fakat indirim göremedik.
    Naçizane fikrimdir ama insan önce ne istediğini bilecek.
    Güzel yazmışsın. Bir iki ekleme yapayım. Devir kesici 6250 de devreye giriyor.

    Bu motoru alanların beklemesi gereken şey aslında büyük bir CBF 150 kullanmak. CBF 150 ne kadar kullanışlı ise şehir içinde, bu motosiklette en iyi "all-rounder" motosiklettir. Az yakar, servisi hesaplıdır. (evet yurtdışında ve kullanma kılavuzunda 12.000 km de bir yazar ve Türkiye'de servisler 6.000 de bir yağ değişimi önerir.) Ben hem 40.000 km kullandığım NC700X'imde hem de 49.000 km kullandığım NC750X'imde 6.000 km de bir yağ değişimi yaptım. Hiçbir zaman agresif bir motor olmamıştır ama çok iyi bir "utility" motoru. Viraj konusu ise tamamen sürücüye bağlı bir konu. Evet kompresyonu düşük devirlerde az olduğu için hep doğru vitesi kollamak gerekiyor ama bu motoru kötü yapmaz. Ayrıca inanılmaz bir ağırlık dengesi vardır. Düşük süratlerde çok dengelidir. Ama eğer hız yapmak, sürekli 150 km üzerinde seyir etmek istiyorsanız size uygun bir motosiklet değildir.
    Bu motorun en kötü yanı herşeyden biraz yapabiliyor olması dolayısıyla alınca satmak çok zor geliyor insana.
    Uzun süre kullanmış ve sattığı motorun bile ağır bakımı oluşmuş mu takip eden biri olarak bu motosikletin kolay kolay yaşlanmadığını da merak edenlere rahatça söyleyebilirim.

  12. #3952
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    motoru tamirciye götürdüm bilyalar ve frenlerde sorun yok dedi ses hala yogun olarak geliyordu bilyaları değiştik ne olur ne olmaz diye 110 tl ye mal oldu . arka bilyalardada problem yokmus . ses lastikle alakalı olabilir dedi sesi tarif etmek gerekirse otobanda kamyonlardan yüksek bi ugultu gelir ya öyle bi ses . bakalım artık ne oalcak
    gofri ve mehmetenis bunu beğendiler.

  13. #3953

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    Arkadaşlar selamlar,

    Xena disk kilidim var 3 sene önce aldığım. 2 senedir oldukça paslı bir şekilde kullanıyorum.
    Bugün gördüğümde diske'de bulaştırdığını gördüm ve sildim. Bunun bir zararı olur mu?

    Daha önce wd40 ile pası çıkarmaya çalışmıştım fakat başarılı olamadım.
    Bugünde sirkeye yatırayım diyorum Bu da işe yaramazsa sanırım yenisini almak dışında çarem kalmıcak.

    Önerisi olan var mı acaba?
    mehmetenis bunu beğendi.

  14. #3954
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru tamirciye götürdüm bilyalar ve frenlerde sorun yok dedi ses hala yogun olarak geliyordu bilyaları değiştik ne olur ne olmaz diye 110 tl ye mal oldu . arka bilyalardada problem yokmus . ses lastikle alakalı olabilir dedi sesi tarif etmek gerekirse otobanda kamyonlardan yüksek bi ugultu gelir ya öyle bi ses . bakalım artık ne oalcak
    lastiklerin resmini çekip atsana...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

    motorun kornasını değiştirdim.. seger korna taktım... yarın resim atarım çekmedim...
    mehmetenis bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #3955
    Motor_Derili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Motosikleti
    Nmax 155 / Fazer8 / NC750X2018
    Seger 50F 12V Low Tone 335 hz korna ile degisim. Orjinal kornanin sinek sesine gore seste artis ve kalinlik var. Sanirim orjinal korna 435 hz. Bilgi olarak hz degeri dustukce ses kalinlasir. Fiyat 15-20TL araliginda. Oto aksesuarcilarda.

    Videosu:

    https://www.facebook.com/gokhan.peke...2715826485975/


  16. #3956

    Üyelik
    29 Eylül 2015
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    pulsar 200ns, NCX 2016
    merhabalar
    2016 ncx aldım
    çorludanım
    bi sorum olucak boyum bu motor için sınırda
    2 cm filan sele kısaltılsa çok iyi olucak
    bu mümkünmüdür bir bilginiz varmı ?
    mehmetenis bunu beğendi.

  17. #3957
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Korna Güzel olmuş bende takmayı planlıyorum,
    Bizim kornalar çok ince sesli ve sesi kısık herhangi bir araba kornası veya sizinki gibi bir korna da olabilir.

    Servet sorusuna gelince sele düşürmen mümkün motoru da alçatman mümkün yalnız motoru 2 cm alçattığın zaman yan ayaklığıda kısaltmanız gerek.
    servet_aa ve Motor_Derili bunu beğendiler.

  18. #3958
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Motor_Derili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seger 50F 12V Low Tone 335 hz korna ile degisim. Orjinal kornanin sinek sesine gore seste artis ve kalinlik var. Sanirim orjinal korna 435 hz. Bilgi olarak hz degeri dustukce ses kalinlasir. Fiyat 15-20TL araliginda. Oto aksesuarcilarda.

    Videosu:

    https://www.facebook.com/gokhan.peke...2715826485975/

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...90&oe=57809271
    günaydın arkadaşlar benim kornanın aynısı.. bende bundan taktım dün akşam çok da güzel oldu.. resim çekip atacaktım gerek kalmadı...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  19. #3959
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Lastikler fabrikasyon lastik orjinao dokanilmamis hic

    Biirazdan muayneye sokucam islerim bittikten sonra resimleri paylasirim

  20. #3960
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikler fabrikasyon lastik orjinao dokanilmamis hic

    Biirazdan muayneye sokucam islerim bittikten sonra resimleri paylasirim
    hadi hayırlısı olsun nerde giriyorsun muayeneye .. pendikdeyim işim yok şimdilik çık gel istersen...
    mehmetenis bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler