Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mart 2016, 00:39
#3901
NC 750 X'deki aksesuar işlerini gördükten sonra, alacağım bir sonraki makineyi, orjinal olarak 'Adventure' vs ne varsa, en aksesuarlısından alıp, devamında çöp takmamanın gerektiğini gördüm. ( Led Sis farları, ve arkaya ek stop lambası hariç ) Başladığınızda işin ucu gelmiyor.
Kısacası alabileceğin en FULL'ü alacaksın, devamında dokunmayıp keyifine bakacaksın.
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
Reklamlar
-
21 Mart 2016, 00:46
#3902
vites göstergesi bizim motorlara takan varmı acaba...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
21 Mart 2016, 01:54
#3903
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
vites göstergesi bizim motorlara takan varmı acaba...
yukarıda yazdım benim motorda var. gl marka .
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
21 Mart 2016, 02:07
#3904
Seviyorum seni Ramazan
Nede olsa eski ybr ciyiz
Bize ne oldu da honda Cı olduk
Allah başka dert vermesin honda yetiyor
-
21 Mart 2016, 10:27
#3905
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
yukarıda yazdım benim motorda var. gl marka .
biraz daha detay verebilir misiniz? Nereden aldınız? Ne kadara mal oldu? Ürünün fotğrafları gibi
-
21 Mart 2016, 13:43
#3906
beyler kırmızı olanı aradım hasar kaydı var ama para gözükmühor dedi başka bir aracın aynasına carpmıs 20500 e bırakıyor ne yapmak gerek ? alsakmı almasakmı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
motora bakmaya gidince nelerine bakalım özellikle belirtmek istediğiniz yer varmı ? debriyaj tasına bakcaz mesela bilyalar amansörler lastikler
-
21 Mart 2016, 14:17
#3907
Zincir Dişli fren balatalarına
Debriyaj Tası ve balata dırumuna da göz at
-
21 Mart 2016, 14:20
#3908
Hep hasar kaydında öyle oluyor zaten . Arkadan kapıya vurma aynaya çarpma . Plakaya ve sase ye kazali kaydı girildiği için sigortan bi tık daha yüksek olacak . 34 plaka almazsan ve kazası olmazsa 300 lira sigorta . 34 plaka olunca 700 den aşağı çıkmaz bilgin olsun. Tramer kaydı olmayan al derim ben. Debraj taşı amortisör Balata dişli zincir ve lastikler çok yipranan ve masraflı pahalı olan yerler . Bunlara dikkat et. Zincir dişli demek 700 800 demek . Lastik demek 1000 tl denek ornegin
-
21 Mart 2016, 14:49
#3909
Bu tas konusunda bilgisi olanlar yazabilirmi, mesela tasın neresi arıza yapar. Arızalı olduğu nerden anlaşılır.
Ben motorun lastiklerini değiştirirken, değiştiren tamirci bunların debriyajı kronik sıkıntılı dedi. Sonra çalıştırıp baktı 1. vitese geçerken tak diye ses yapıyor balataları değiştirelim dedi. Bende servise götürüp dinlettim herşey normal dedi. Geçen gün bi arkadaşa lastik değiştirmek için aynı tamirciye gittik. Aynı tamirci balataları değiştirme mevzusunda tasıda tamir ederiz dedi. Ne yapacaksınız dedik. Yayları falan var dedi lafı geveledi. Debriyajda kaçırma yok, ayırmama yok. Boştayken ses var debriyaja basınca kesiliyor. Aynı tamirci durduğu yerde peşpeşe vitese takmaya uğraşıyor sonra sıkıntı var diyor ama ne olduğunu söyleyemiyor. Bende bozmadım yağ yeni sonra değiştiririz falan dedim. Hatta en son bütün büyük motorlarda 1. vitese geçerken ses yapar dedi bütün inandırıcılığını kaybetti. Milletin para için gözü dönüyor sanırım. Aynı yerde NC sahibi bir arkadaş aynı ses bendede var hatta ışıklarda rahatsız olunca debriyaja basılı tutuyorum dedi.
Debriyajın resimleri var elimde Razor999 sağolsun göndermiş. Yağ değişiminde söküp bakacam bakalım aşınan neresi varmış. Ama ben bu tas sesi dediğimiz sesi Hondanın ana sayfasındaki nc nin sesinde bile duyuyorum. Dinlediğim bütün nc lerdede aynı ses var. Biraz az veya biraz çok ama hepsinde var. İnternetten dinliyorum canlı dinliyorum. Hatta 9000 km deki bir arkadaş ta benim gibi rahatsız olup servise göstermiş herşey normal demişler. En son kafaya takacak bir şey olmadığına hükmettim.
-
21 Mart 2016, 15:20
#3910
Arenli adlı üyeden alıntı
Bu tas konusunda bilgisi olanlar yazabilirmi, mesela tasın neresi arıza yapar. Arızalı olduğu nerden anlaşılır.
Ben motorun lastiklerini değiştirirken, değiştiren tamirci bunların debriyajı kronik sıkıntılı dedi. Sonra çalıştırıp baktı 1. vitese geçerken tak diye ses yapıyor balataları değiştirelim dedi. Bende servise götürüp dinlettim herşey normal dedi. Geçen gün bi arkadaşa lastik değiştirmek için aynı tamirciye gittik. Aynı tamirci balataları değiştirme mevzusunda tasıda tamir ederiz dedi. Ne yapacaksınız dedik. Yayları falan var dedi lafı geveledi. Debriyajda kaçırma yok, ayırmama yok. Boştayken ses var debriyaja basınca kesiliyor. Aynı tamirci durduğu yerde peşpeşe vitese takmaya uğraşıyor sonra sıkıntı var diyor ama ne olduğunu söyleyemiyor. Bende bozmadım yağ yeni sonra değiştiririz falan dedim. Hatta en son bütün büyük motorlarda 1. vitese geçerken ses yapar dedi bütün inandırıcılığını kaybetti. Milletin para için gözü dönüyor sanırım. Aynı yerde NC sahibi bir arkadaş aynı ses bendede var hatta ışıklarda rahatsız olunca debriyaja basılı tutuyorum dedi.
Debriyajın resimleri var elimde Razor999 sağolsun göndermiş. Yağ değişiminde söküp bakacam bakalım aşınan neresi varmış. Ama ben bu tas sesi dediğimiz sesi Hondanın ana sayfasındaki nc nin sesinde bile duyuyorum. Dinlediğim bütün nc lerdede aynı ses var. Biraz az veya biraz çok ama hepsinde var. İnternetten dinliyorum canlı dinliyorum. Hatta 9000 km deki bir arkadaş ta benim gibi rahatsız olup servise göstermiş herşey normal demişler. En son kafaya takacak bir şey olmadığına hükmettim.
Bende de birinci vitese geçerken tak diye ses yapıyor, ama dedikleri gibi bu geçiş sesinin normal olduğu bilgisi var bende de.
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
-
21 Mart 2016, 15:31
#3911
aslında tasta bozulacak birsey yok tas dediğimizolay tencere dusunun onun gibi . buyuk olasılıkla bilya ile alakalı olabilir. arabalarda öyle olur genelde . bildiğim kadarı ile motor calısıyorken ki se ile debriyaja basınca cıkan ses farklı ise debriyajda sıkıntı var demektir.
-
21 Mart 2016, 16:46
#3912
bahsettiğiniz seslerin hepsi 0km aldığım NCde vardı ve herkesin motorunda da var. Motorun işleyişi böyle, boşuna ustalara kurcalatmayın motorunuzu.
-
21 Mart 2016, 17:04
#3913
schumacher__ adlı üyeden alıntı
bahsettiğiniz seslerin hepsi 0km aldığım NCde vardı ve herkesin motorunda da var. Motorun işleyişi böyle, boşuna ustalara kurcalatmayın motorunuzu.
aynen katılıyorum m-motosiklet genelinde aslında var böyle sesler fakat cok dikkat etmek lazım sesi duymak için . katur kutur ses geliyorsa zaten calıstırmadan baktırmak gerek hafif bi ugultu normaldir
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
-
21 Mart 2016, 17:06
#3914
Geçen cuma çanakkaleye giderken NC için HGS çıkartmamıştım ve yanıma benim D'elight ın HGS sini aldım ve çıktım yola
Ne yazık ki silivride geçerken HGS okumadı ve hooop plakaya HGS cezasını yedik. 15 gün içinde şimdi bu motor için de HGS çıkartmak gerekecek fakat ceza sorgula dediğimde gördüm ki aldığım arkadaşın da borcu varmış.
Ben şimdi 15 gün içerisinde HGS açtırdığımda bu plakaya bu cezalı geçiş tutarını oradan tahsil edecek diye biliyorum. Fakat benim olmayan cezaları müşteri hizmetlerine yazı falan yazayım mı ben motoru Ocak 2016 da almışım sonuçta beni bağlayan bir ceza değil bunlar diye düşünüyorum.
Ayrıca 6. Sınıf HGS mi alacağız şimdi D'elighttaki HGS 1. sınıftı onu da değiştirmem gerekecek bu durumda
-
21 Mart 2016, 17:20
#3915
noter evraklarıyla ptt ye gidiyosun bi dilekce veriyolar onu doldurup imzalıyosun yeni hgs alıyosun motoru aldıktan sonra olan hgs cezaları sana öncekiler satıcıya gidiyor .
-
21 Mart 2016, 21:40
#3916
Herkese merhaba.
Uzun zamandır takip ettiğim ve yakın zamanda üye olduğum forumda ilk paylaşımımı heyecanla beklemiştim; bugüne nasip oldu. Yakın zamanda da tanışırız inşallah. Haftasonu motorumu teslim aldım. Çok fazla videosunu izlemişim; gitmezdi, dönmezdi, durmazdı diye endişelenirken aslında çok kafa dengi bir motor olduğunu gördüm. Bir de dct olunca inmek bilmedim. Selesi hala biraz rahatsız gibi. Bir de siperliği yeterine uzatamamışlar. Onun dışında harika zaman geçirdim. En kısa sürede tanışmak üzere. Fotoğrafı ekleyemedim sanırım.
[IMG]C:\Users\dell\Pictures\ATT_1458584808338_13977 (1).jpeg[/IMG]
-
21 Mart 2016, 22:28
#3917
Razor999 adlı üyeden alıntı
biraz daha detay verebilir misiniz? Nereden aldınız? Ne kadara mal oldu? Ürünün fotğrafları gibi
çok isterim ama malesef veremem aldığımda üzerindeydi :D
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
21 Mart 2016, 23:03
#3918
Arenli adlı üyeden alıntı
Bu tas konusunda bilgisi olanlar yazabilirmi, mesela tasın neresi arıza yapar. Arızalı olduğu nerden anlaşılır.
Ben motorun lastiklerini değiştirirken, değiştiren tamirci bunların debriyajı kronik sıkıntılı dedi. Sonra çalıştırıp baktı 1. vitese geçerken tak diye ses yapıyor balataları değiştirelim dedi. Bende servise götürüp dinlettim herşey normal dedi. Geçen gün bi arkadaşa lastik değiştirmek için aynı tamirciye gittik. Aynı tamirci balataları değiştirme mevzusunda tasıda tamir ederiz dedi. Ne yapacaksınız dedik. Yayları falan var dedi lafı geveledi. Debriyajda kaçırma yok, ayırmama yok. Boştayken ses var debriyaja basınca kesiliyor. Aynı tamirci durduğu yerde peşpeşe vitese takmaya uğraşıyor sonra sıkıntı var diyor ama ne olduğunu söyleyemiyor. Bende bozmadım yağ yeni sonra değiştiririz falan dedim. Hatta en son bütün büyük motorlarda 1. vitese geçerken ses yapar dedi bütün inandırıcılığını kaybetti. Milletin para için gözü dönüyor sanırım. Aynı yerde NC sahibi bir arkadaş aynı ses bendede var hatta ışıklarda rahatsız olunca debriyaja basılı tutuyorum dedi.
Debriyajın resimleri var elimde Razor999 sağolsun göndermiş. Yağ değişiminde söküp bakacam bakalım aşınan neresi varmış. Ama ben bu tas sesi dediğimiz sesi Hondanın ana sayfasındaki nc nin sesinde bile duyuyorum. Dinlediğim bütün nc lerdede aynı ses var. Biraz az veya biraz çok ama hepsinde var. İnternetten dinliyorum canlı dinliyorum. Hatta 9000 km deki bir arkadaş ta benim gibi rahatsız olup servise göstermiş herşey normal demişler. En son kafaya takacak bir şey olmadığına hükmettim.
VİTESE takarken çıkan takk diye sesi tas sesi değildir... vites boşta iken sanzumanın ordan hafif vuruntulu bir uğultu gelir.. debraj a basınca gider bu uğultu.. tas sesi genelde böyle başlar zamanla fazlalaşır.. genelde girdiği yatağı değil yumuşak olan tasın kenarlarına olusan deformasyon bu sese sebeb olur.. çok komprosore bindirmek ve bir anda gaz açmalar başlıca bozulma sebebidir...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
22 Mart 2016, 05:41
#3919
iyi gecelermi desem gunaydinmi bilemeyrum . Alibeykoy otogarindan herkesi selamliyor ve ankaradan nc 700x siyah almak icin ciktigim yolculugun hayirli sonlanmasini diliyorum tekeriniz duz bassin gozunuz acik olsun
-
22 Mart 2016, 06:06
#3920
1 gün bekle sen beraber giderdik. Günaydın hakkında hayırlısı olsun. 700x siyah favorilerimde olan bir adet vardı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler