Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ekim 2015, 15:17
#2461
Ebay'den aldığım 2.5cm altçaltma baklaları var.4 cm biraz fazla geliyor alçaltma için.MOtorun altı yere çok yaklaşıyor, hatta orta sehpa falan varsa virajlarda kenarları yola sürtebiliyor.2-2.5cmlik alçaltma uygulanabilir Nc'lere.Ben de uyguladım ve çok memnun kaldım.Yokuşlarda U dönüşü yaparken ayağımı yere koymam gerektiğinde daha sağlam basıyorum.Aldığım ve uyguladığım ürün şu:
http://www.ebay.com/itm/Honda-NC700-...d5cb5f&vxp=mtr
Farlar için ya gecikmeli röle takmalı yada ekstra anahtar koyup motor çalışınca farı açmalı,ama bana sorarsanız hiç kurcalamaya gerek yok.Çünkü Honda mühendislerinin bir bildiği vardır ki böyle yapmışlardır,oynamamak lazım.En kötüsü akü biter,sökeriz şarj edip geri takarız.
Reklamlar
-
01 Ekim 2015, 16:11
#2462
F54 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim mesleğim (eski) döşemeci yim bizim seleye ne yaparsanız yapın istediğiniz rahatlık olmuyor
Neden mi? 2 parça olması Parçalar çok küçük yaptırdığınız sele yumuşaklığı bir zaman sonra sizi tatmin etmiyor belki 5 defa değişik yöntemlerle bu işi Yaptım ama nafile
En güzel çözüm 2 cm Sünger den 37*37 minder diktirin ortadan 2 tane Kuşak diktirin o kuşakları da yola çıkarken şase borularına sabitleyin kayma yapmasın orj halini bozmayın
Sanayiden bulabileceğiniz en iyi ürünler
Aşan tekstil de bulursunuz istanbul da pitikare serisi çok esnek kalitelidir
Dikiş yerlerinden su almaması içinde Şeffaf silikon uygulayın
Fakat minder yaptıracaksınız kumaş
Döşeme Değişimi olacaksa deri olur
Küçük bi uyarı orj deri altına Sünger ilave edilirse yerine küçük gelir sıkı olur ve altına yapacağınız ilavenin anlamı kalmaz
Sonuç olarak seleyi mıncıklatma diyorsun hocam....
-
01 Ekim 2015, 16:49
#2463
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
beyler iki gündür şuna kafayı taktım;
kontağı açtığımızda farımız doğrudan yanıyor ya, marşa basmadan hani. buna bir modofikasyon yapmak gerek, kontağı açıp marşa basma arasında geçen sürede far yanmasın mesela?
kışın, veyahut uzun süre yatan motor, veyahut ömrünü doldurmaya başlayan akülerde sıkıntı yapar ileride çünkü.
hele birde kontağı açıp marşa bamsadan eldiveni giyeyim montu kapatayım derken bir şey unutup arada geçen zamanı uzatorsan hepten eyvah eyvah.
aklıma elo'nun gecikmeli rölesi geldi otomotiv sektöründen, kontağı açıyorsun ama far hemen yanmıyor (veya her nerenin enerjisine bağlarsan) 20 saniye sonra yanıyor.
aslında işimizi görür ama dediğim gibi sadece marşa bastıktan sonra yanan bir çözüm bulursam süper olur.
var mı fikir verecek olan?
açıp tesisatı bir kurcalamak lazım aslında, marşa bastıktan sonra enerji olan neresi varsa oradan tetik alabilirim. endüksiyon bobininin girişinde kontak açıkken doğrudan mı elektrik var acaba yoksa marşa basma ile mi var emin değilim?
Detaylı bakmadım ama şurada vardır. Sürekli takipteyim topigi ama 3 senelik nc700/nc750x kullanıcısı olarak çok soruya cevap verebilirim.
http://we.tl/3i38yQS6fz bu dosya nc700 ün servis kitapçığı, yaklaşık 80mb içerisinde bayaa bilgi var.
-
02 Ekim 2015, 00:25
#2464
Arkadaşlar, Geçen forumda yazmıştım, yeni aldığım sis farlarını takarken yuvalarını yalama yaptım diye o sis farlarını tamir ettim aynen şöyle oldu,
Vida Yuvaları yalama olunca bende vida yuvalarından 10 luk matkap ucuyla karşılıklı olarak deldim,
Sonra 10 luk vidalar ve somunlar içlerine geçirerek sıktım ama somunların altına rondela pul kullandım ki sonra titreşimden salma yapmasın,
Sonra vidaları içerden silikonla suya ve neme karşı izole ettim, son hali bu şekilde oldu ve gayet güzel çalışıyor,
Sonra Nalburdan 1'' lik doğalgaz kelepçesi aldım, üzerinde vidalama yeri hazır olanlardan,
Bu kelepçelere Tornacı arkadaşa şu şekilde bir parça yaptırdım,
Direkt vida deliğine giren bir parça toplamda iki kelepçe için 20₺ lik parça maliyeti tuttu,
Kelepçeler de 5₺X2=10₺ toplam 30₺ ye Sis farı ayağını hallettim,
Sonra Bu kelepçeleri ve tornacıya yaptırdığım parçayı metalik siyah renge sprey boya ile boyadım,
Bu kelepçeleri Motorun Alt şase borularına Monte ettim,
Kelepçelere, Tamir ettiğim sis farlarını Sıkıca ve ışığının huzmesini ayarlayarak montajını yaptım,
Sonrasında Elektrik bağlantılarını hallettikten sonra en son şu şekilde oldu,
Bu resim de Gece Görüntüsü,
Ayrıca bu kelepçeler motorun düşme anında çıkıntı yaptığı için ekstra koruma sağlayabilir,
İsteyen Arkadaşlar olursa elimde bir takım daha siyaha boyanmış kelepçe var bilginiz olsun,
-
02 Ekim 2015, 00:29
#2465
Gece goruntusu fener alayı gibi Eline sağlık
-
02 Ekim 2015, 00:32
#2466
ee_ee adlı üyeden alıntı
Sonuç olarak seleyi mıncıklatma diyorsun hocam....
Evet dedipim gibi minder diktirip uzun yolda kullanırsın şehir içinde kullanmasan da olur yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
02 Ekim 2015, 00:35
#2467
ee_ee adlı üyeden alıntı
Gece goruntusu fener alayı gibi
Eline sağlık
İşte şu kadar uğraştım yoruldum ama çok teşekkür ediyorum bir ellerine sağlık beni öyle Mutlu etti ki anlatamam.inşallah bir faydam olur,yapmak isteyen arkadaşlar inanın göründüğünden çok daha kolay
-
02 Ekim 2015, 11:56
#2468
Süper Moderatör
mehmet ellerine saglik, gayet güzel olmus.
orjinal farin da beyaz mi? nasıl?
gerci ben farin sari sislerin beyaz olmasini farkindalik açısından daha yararli buluyorum.
bu tür ufak isler icin bir küçük torna tezgahi alayim diyor seytan ama dur bakalim
-
02 Ekim 2015, 12:33
#2469
Merhaba arkadaşlar, acemiliğimi mazur görün, bu seneye kadar motor ile yakından uzaktan ilgim olmamıştı ama olacağı varmış işte...
Ben ön janttan zincirliyorum elektrik direğine. Arka janttan zincirlemek daha mı güvenli? Çok fark eder mi?
-
02 Ekim 2015, 15:05
#2470
Süper Moderatör
bahadircolak adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, acemiliğimi mazur görün, bu seneye kadar motor ile yakından uzaktan ilgim olmamıştı ama olacağı varmış işte...
Ben ön janttan zincirliyorum elektrik direğine. Arka janttan zincirlemek daha mı güvenli? Çok fark eder mi?
arka tekeri sökmek ön tekeri sökmekten biraz daha zordur, ama imkansız değil
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
02 Ekim 2015, 16:08
#2471
Teşekkürler Olcay.
...
Sis farlarının mümkün olduğunca yukarıya takılması gerek diye düşünüyorum, ne kadar yere yakın olursa, öndeki araca yaklaştıkça görülmesi o kadar zor olacaktır. Sizler ne dersiniz?
-
02 Ekim 2015, 16:58
#2472
Süper Moderatör
bahadircolak adlı üyeden alıntı
Teşekkürler Olcay.
...
Sis farlarının mümkün olduğunca yukarıya takılması gerek diye düşünüyorum, ne kadar yere yakın olursa, öndeki araca yaklaştıkça görülmesi o kadar zor olacaktır. Sizler ne dersiniz?
Aksine sis farları yapıları gereği yeri göstermelidir, en azından otomobillerde öyle
ama biz amaç dışı kullanıyoruz, sis için değil de farkedilmek için. bu yüzden araç sürücülerinin gözünü almayacak ama farkedebilecekleri bir seviyede ayar olmalı.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
02 Ekim 2015, 21:06
#2473
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
mehmet ellerine saglik, gayet güzel olmus.
orjinal farin da beyaz mi? nasıl?
gerci ben farin sari sislerin beyaz olmasini farkindalik açısından daha yararli buluyorum.
bu tür ufak isler icin bir küçük torna tezgahi alayim diyor seytan ama dur bakalim
Olcay Çok Teşekkürler,
Benim ön farlar Monza Marka 8000 Kelvin Xenon
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
Bugün Bir de Bu montu aldım,
Rev'IT Roamer Deri Mont,4 Mevsim Kullanıma uygun İçinde Uzun Kollu Kışlık astarı var, Mont Monoko derisinden yapılmış, yumuşak bir deri,
Bugün motorda denedim akşam üstüne doğruydu içim de bir tişörtle hiç ama hiç üşütmedi, artı deri yumuşak olduğu için hareket özgürlüğü aynen tekstil montlarda ki gibi,
Artı bu montun bence en önemli özelliği de günlük hayatta da kullanılabilmesi kollardaki Rev'IT arması haricinde kesinlikle hiç bir logo veya yazı yok, sivil mont görünümlü, Ürünü Moto AVM den yani Özen Motordan, 1,353 ₺ 4 Taksit
-
02 Ekim 2015, 22:24
#2474
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Olcay Çok Teşekkürler,
Benim ön farlar
Monza Marka 8000 Kelvin Xenon
http://i.hizliresim.com/48mla0.jpg
http://i.hizliresim.com/PB3MDQ.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJNdXA.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
Bugün Bir de Bu montu aldım,
Rev'IT Roamer Deri Mont,4 Mevsim Kullanıma uygun İçinde Uzun Kollu Kışlık astarı var, Mont Monoko derisinden yapılmış, yumuşak bir deri,
Bugün motorda denedim akşam üstüne doğruydu içim de bir tişörtle hiç ama hiç üşütmedi, artı deri yumuşak olduğu için hareket özgürlüğü aynen tekstil montlarda ki gibi,
Artı bu montun bence en önemli özelliği de günlük hayatta da kullanılabilmesi kollardaki Rev'IT arması haricinde kesinlikle hiç bir logo veya yazı yok, sivil mont görünümlü, Ürünü Moto AVM den yani Özen Motordan, 1,353 ₺ 4 Taksit
http://i.hizliresim.com/RBy33a.jpg
http://i.hizliresim.com/9EXLl5.jpg
http://i.hizliresim.com/MWYJGM.jpg
http://i.hizliresim.com/gyloJN.jpg
güle güle giy Allah(cc)kaza bela vermesin
-
03 Ekim 2015, 00:42
#2475
trnpkr adlı üyeden alıntı
güle güle giy Allah(cc)kaza bela vermesin
Amin inşallah Yüce Rabbim kimseye kaza bela göstermesin
-
03 Ekim 2015, 19:59
#2476
F54 adlı üyeden alıntı
Evet dedipim gibi minder diktirip uzun yolda kullanırsın şehir içinde kullanmasan da olur yani
Hocam malum bizim makinaların diğer adı şeytan arabası.. Netice bugün şeytan dürttü ve stil oto da seleyi yumuşattım. Fark oranı %75 oldu. Sürücü için tabiki. Memnunmusun dersen henüz uzun yol yapmadığım için tam görüş veremiyorum. Ama eskisinden daha yumuşak olduğu kesin.
Artcı içinse bilgi vermeden denetmeyi düşünüyorum bakalım farkı anlayacak mı???
-
03 Ekim 2015, 20:35
#2477
ee_ee adlı üyeden alıntı
Hocam malum bizim makinaların diğer adı şeytan arabası.. Netice bugün şeytan dürttü ve stil oto da seleyi yumuşattım. Fark oranı %75 oldu. Sürücü için tabiki. Memnunmusun dersen henüz uzun yol yapmadığım için tam görüş veremiyorum. Ama eskisinden daha yumuşak olduğu kesin.
Artcı içinse bilgi vermeden denetmeyi düşünüyorum bakalım farkı anlayacak mı???
Valla memnun kaldıysan bende yaptı racam düşüncelerini paylaşırsan çok güzel olur,
-
03 Ekim 2015, 20:44
#2478
Ben 176 cmim 750 x kullanıyorum hiç ama hiç endişelenme çok rahat
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
servet_aa adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar
1.75 ortalama boyum var
nc 750 x kullanan varmı bu boylarda ?
zorlama olurmu acaba sele yüksekliği 84cm yazıyor yanılmıyorsam
şu an pulsar 200 de 81 cm ile rahat kullanıyorum
aklımda en mantıklı model nc 750x gibime geliyor ama güvenli sürüş pozisyonu şart
sele yükseltilip alçalıyormu
kullanan tecrübe eden arkadaşlar ne düşünüyorsunuz
Allah kaza bela vermesin ...
biraz önceki cevabım sanaydı boşa gitmesin
-
05 Ekim 2015, 02:57
#2479
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Valla memnun kaldıysan bende yaptı racam düşüncelerini paylaşırsan çok güzel olur,
Hocam arzu edersen buluştuğumuzda sen oturup test edersin. Ona göre kararı kendin verirsin.
-
05 Ekim 2015, 15:05
#2480
Süper Moderatör
Gerçi uzun yola çıktığım yok ama bende şu sele işine bir bakayım diyorum.
seleyi mi modifiye etsem yoksa uzun yol için ek bir minder mi diktirsem karar veremedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler