Teşekkürler Mehmetenis. acerbis te de aynı şekilde gidon sökmek mi gerekiyor.
koltuk için still oto deri döşeme yi arayacağım.
tarih için daha erken çünkü malzeme tedariğini yapmadım henüz.
röle için lehimleme işlemi yapacağız, mini oto röleleri soketli olduğu için ve motorda da suya oksijene maruz kaldığı için zamanla sıkıntı yapacaktır.
o yüzden lehimleme en sağlam yol olur, senin dükkanda havya var mı (iyi bir şey) yoksa ben getiririm.
bu arada sabah aklıma geldi, aramızda otomotiv parça sektöründe çalışan yada tanıdığı olan var mı?
malum renault bagaj kilit motoru lazım 6 tane, piyasada 15 TL. ama membasında 10 TL ye alırız sanırım?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
herkese merhabalar
1.75 ortalama boyum var
nc 750 x kullanan varmı bu boylarda ?
zorlama olurmu acaba sele yüksekliği 84cm yazıyor yanılmıyorsam
şu an pulsar 200 de 81 cm ile rahat kullanıyorum
aklımda en mantıklı model nc 750x gibime geliyor ama güvenli sürüş pozisyonu şart
sele yükseltilip alçalıyormu
kullanan tecrübe eden arkadaşlar ne düşünüyorsunuz
Allah kaza bela vermesin ...
Selam arkadaşlar, çok uzun zaman önce üye olmuştum sitemize, tekrardan motosiklet alarak aranıza katılıp bilgi paylaşmayı umud ediyorum
Dün itibariyle 2012 model olup 2014 trafik çıkışlı daha 300 km'de beyaz renk Honda NC 700 S' imi aldım çok şükür.
Aldığıma için de çok çok memnunum, herkese kazasız sürüşler dilerim
Merhaba Mehmetenis
Still deri döşeme tel varmı? nette Ümraniyede bir firma var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------
bu arada aliexpresste bir sürü ledli elcik var. fiyatları da çok uygun görünüyor. burada acerbis için 450 tl çektiler. çinden gelen ledli elcik deneyen var mı?
Boyum 170 cm. NC 750X'i zorlanmadan kullanıyorum. Duruşlarda sağ ayak frende, sol ayak ise topuklar temas etmeden fakat sağlam basacak şekilde kullanıyorum. Boy dışında bacak uzunluğu ve bacak kalınlığı da önemli. Fakat asıl önemli olan denge. Şehir içi dur kalklarda sakin bir şekilde kontrol. Örneğin uzaktan kırmızı ışığı fark edince ışıklardan önce hızınızı ayarlayacak şekilde oyalanıp yeşilde geçerseniz yahut yol müsaitse kaldırıma ayak koyarsanız ya da ışığın aniden kırmızı olabileceği durumları nazara alıp düşük süratte rahat durulacak şekilde yavaşlarsanız sorun olmuyor 170 cm boyla bile.
Uzun yolda, şehirler arasında falan zaten hiç problem yok. Bence çok aşırı kilolu ya da ağır motosikletlerde dengeyi sağlayamayacak kadar zayıf, çelimsiz değilseniz 1.75 boyla kullanamayacağınız seyahat endurosu yok.
Hacılar bu deri döşeme koltuk modifiye işini daha kolay daha ucuza halledebiliriz sanki?
yan sokakta komşum var döşemeci, seleleri söker eline verirsek süngeri daha kaliteli ve dansinitesi kıçımıza uygun bir cins ile değişebiliriz.
hatta kaplamayı da değişebiliriz olma mı?
fiyat alırım isterseniz.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Yok gidonu Sökmen gerekmiyor yalnızca gidon ağırlıklarının vidalarını çıkartıp Elcik korumayı taktıktan sonra tekrar vidalayacaksınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
Olur tabi her şey mümkün altına yastık koyarsın o da olur,ama ev tipi döşeme yapanlarda suya karşı dayanıklı malzeme yok bildiğim kadarı ile ama sen yinede sor döşemeyi söküp sonra gerdiremeyip takarsa sele kullanılmaz olur.
Sen bir sor istersen suya karşı Nasıl dayanıklı olur mu diye bir de teklif al bakalım nedir ne değildir burada istişaresini yaparız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Valla benim boyum 1.70 ben bugüne kadar kullandığım tüm motorlarda sıkıntı yaşamadım,
Artı NC çok dengeli bir motor öyle kolay kolay dengesini bozduramazsınız
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
sorun sadece sertlik değilki artcı sele öne eğimli frende üstünüze çıkıyor arkadaki ben sivasa giderken arkaya ortopedik pedler var onlardan artcı içn aldım sıkıntı olmadı ama kalıcı çözüm değil tabiiki.Kendim 1 şeyler yaptım sürücü koltuğu oldu gibi arkaya yapamadım deri payları yeterli değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
merhabalar ben honda da denedim 750x i biraz tedirginlik yaptı
dediğiniz gibi bacağın boyu posuda önemli
bazı endurolarda seleyi alçaltma özelliği var 750 x de varmı acaba bu özellik
teşekkürler açıklamanız için
NC de alçaltma yapabilirsiniz. Ben alçattım ancak bu hafta tekrar orj haline getireceğim. Arzu ederseniz orj alçaltma parçalarını uygun fiyata size verebilirim.
Tatilden bugun dondum kısmetse stil de hafta sonu seleyi totoma uygun hale getireceğim. Orj sele bozulmadan sadece iç kısım değiştirilerek yapılacak.
Artı+Sürücü selesi 250 TL şeklinde bilginize. Bittiğinde yumuşak yumuşak bilgi vereceğim.
Alçaltma özelliği yok fakat bence böyle birşeye hiç gerek yok, çünkü ben de başlarda tedirgindim fakat biraz kullandıktan sonra alışıyorsunuz bir süre sonra da biraz daha yere yaklaşıyor zaten. Alçaltma gibi bi operasyona hiç gerek olmadığını göreceksiniz. Bir de tavsiyem gidon yükseltme-yakınlaştırma alın, motora hakimiyetinizi inanılmaz derecede artırıyor, kesinlikle tavsiye ederim.
Arkadaşlar benim mesleğim (eski) döşemeci yim bizim seleye ne yaparsanız yapın istediğiniz rahatlık olmuyor
Neden mi? 2 parça olması Parçalar çok küçük yaptırdığınız sele yumuşaklığı bir zaman sonra sizi tatmin etmiyor belki 5 defa değişik yöntemlerle bu işi Yaptım ama nafile
En güzel çözüm 2 cm Sünger den 37*37 minder diktirin ortadan 2 tane Kuşak diktirin o kuşakları da yola çıkarken şase borularına sabitleyin kayma yapmasın orj halini bozmayın
Sanayiden bulabileceğiniz en iyi ürünler
Aşan tekstil de bulursunuz istanbul da pitikare serisi çok esnek kalitelidir
Dikiş yerlerinden su almaması içinde Şeffaf silikon uygulayın
Fakat minder yaptıracaksınız kumaş
Döşeme Değişimi olacaksa deri olur
Küçük bi uyarı orj deri altına Sünger ilave edilirse yerine küçük gelir sıkı olur ve altına yapacağınız ilavenin anlamı kalmaz
beyler iki gündür şuna kafayı taktım;
kontağı açtığımızda farımız doğrudan yanıyor ya, marşa basmadan hani. buna bir modofikasyon yapmak gerek, kontağı açıp marşa basma arasında geçen sürede far yanmasın mesela?
kışın, veyahut uzun süre yatan motor, veyahut ömrünü doldurmaya başlayan akülerde sıkıntı yapar ileride çünkü.
hele birde kontağı açıp marşa bamsadan eldiveni giyeyim montu kapatayım derken bir şey unutup arada geçen zamanı uzatorsan hepten eyvah eyvah.
aklıma elo'nun gecikmeli rölesi geldi otomotiv sektöründen, kontağı açıyorsun ama far hemen yanmıyor (veya her nerenin enerjisine bağlarsan) 20 saniye sonra yanıyor.
aslında işimizi görür ama dediğim gibi sadece marşa bastıktan sonra yanan bir çözüm bulursam süper olur.
var mı fikir verecek olan?
açıp tesisatı bir kurcalamak lazım aslında, marşa bastıktan sonra enerji olan neresi varsa oradan tetik alabilirim. endüksiyon bobininin girişinde kontak açıkken doğrudan mı elektrik var acaba yoksa marşa basma ile mi var emin değilim?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)